Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

+50
Caramba
Fortissimo
Mari
Happydobby
Jeanette
minoessepoes
Gympie
Viva
Luce
Snirp
Aletta
Kylie
Benthe
Bazinga
Antibes
Fayebella
Highway
Slakje
mezzoforte
Sarah1985
Bliss
Pompoen
Twellie
Primrose
Atelier Madame
Sterre
Rouxxxe
Carmen_
Roza
SuperGrover
Merai
June
NoName88
Japie
Charles
Aziraphale
_Lacey_
Lady4
Burn
Elliot
Serena
GreenGrass
VeryCherry
Chocoholic
Lady Starstruck
Lenthe
Taeda
Sam
Fjell
Rush
54 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? Lijn111018%Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? Lijn1110 18% 
[ 28 ]
Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? Lijn111063%Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? Lijn1110 63% 
[ 97 ]
Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? Lijn111019%Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? Lijn1110 19% 
[ 30 ]
 
Totaal aantal stemmen : 155
 
 

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? Empty Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Bericht  Gast zo 27 jan 2013 - 5:14

tell me...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? Empty Re: Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Bericht  Rush zo 27 jan 2013 - 5:15

Goede reminder dat ik me nog uit moet schrijven.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? Empty Re: Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Bericht  Gast zo 27 jan 2013 - 5:19

Ja, dat was ook precies mijn gedachte Rush! haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? Empty Re: Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Bericht  Fjell zo 27 jan 2013 - 5:20

Kreeg gister toevallig weer een brief van kerkbalans/kerkelijke bijdrage in de brievenbus. Toen bedacht ik mij ook weer dat ik mij nog steeds moet uitschrijven. Ging vroeger wel af en toe met mijn ouders naar de kerk en ben ook gedoopt maar doe er nu niks meer mee. Ben ook niet gelovig.
Fjell
Fjell
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? Empty Re: Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Bericht  Sam zo 27 jan 2013 - 5:21

Nee, bewust niet.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? Empty Re: Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Bericht  Taeda zo 27 jan 2013 - 5:23

Ik ben kerkelijk actief, al ben ik er de laatste tijd iets (te) makkelijk in. We laten steeds vaker schieten en eigenlijk vind ik dat jammer.
Wel geef ik elke week club en zitten we bij een gespreksgroep.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? Empty Re: Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Bericht  Lenthe zo 27 jan 2013 - 5:24

Ik ben gedoopt, dus lid, maar ik kom er nooit en zit er de laatste jaren over na te denken om me uit te laten schrijven.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? Empty Re: Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Bericht  Lady Starstruck zo 27 jan 2013 - 5:26

Nee.
Lenthe ik ben ook gedoopt! Ben je dan automatisch lid van een kerk? Ik krijg er nooit post van. En mocht ik dat krijgen schrijf ik me per direct uit!
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? Empty Re: Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Bericht  Lenthe zo 27 jan 2013 - 5:29

Lady Starstruck schreef:Nee.
Lenthe ik ben ook gedoopt! Ben je dan automatisch lid van een kerk? Ik krijg er nooit post van. En mocht ik dat krijgen schrijf ik me per direct uit!
Euh, ja toch? Ik krijg eigenlijk geen boekje van de ker, maar wel post van de Kerkbalans. Daar geef ik niks voor.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? Empty Re: Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Bericht  Gast zo 27 jan 2013 - 5:30

Lenthe schreef:
Lady Starstruck schreef:Nee.
Lenthe ik ben ook gedoopt! Ben je dan automatisch lid van een kerk? Ik krijg er nooit post van. En mocht ik dat krijgen schrijf ik me per direct uit!
Euh, ja toch? Ik krijg eigenlijk geen boekje van de ker, maar wel post van de Kerkbalans. Daar geef ik niks voor.
Ja, dan ben je automatisch dooplid tot je uitschrijft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? Empty Re: Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Bericht  Chocoholic zo 27 jan 2013 - 5:31

Toevallig heb ik hier laatst met een 'oudere' van de kerk over gesproken; ik twijfel nogal over het bestaan van God de laatste jaren, en ik ga al een hele tijd niet meer naar de kerk, dus ik ga mij laten uitschrijven.
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? Empty Re: Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Bericht  VeryCherry zo 27 jan 2013 - 5:32

Oh dat wist ik niet eens, ik ga me ook uit laten schrijven dan. Ik heb helemaal niks met de kerk. Ik ben alleen geobsedeerd door heiligenbeelden laughcry
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? Empty Re: Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Bericht  GreenGrass zo 27 jan 2013 - 5:38

Ik ben vroeger gedoopt en dus automatisch werd ik elke keer overgeschreven naar een kerk in mijn woongemeente.
Maaaaar ik heb me inmiddels uit laten schrijven! Geen onnodige post en acceptgiro's meer!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? Empty Re: Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Bericht  Serena zo 27 jan 2013 - 5:38

Ik heb toevallig net een brief op de post gedaan om me uit te schrijven bij de parochie (kerk) maar officieel bij de gemeente ben ik nog katholiek. Weet alleen niet wat ik hier dan nu moet antwoorden, want ik ben niet echt lid van een club ofzo.. het staat alleen in de gemeente geregistreerd.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? Empty Re: Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Bericht  Elliot zo 27 jan 2013 - 5:45

Ja ik ben lid van de hervormde kerk. Ik ga er eigenlijk nooit heen, maar heb me bewust niet uitgeschreven. Ik geef ook altijd aan de Kerkbalans.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? Empty Re: Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Bericht  Burn zo 27 jan 2013 - 5:48

Ja, dat ben ik.
Ik zit in een commissie die jeugddiensten organiseert, ik pas 1x in de 3 maand op tijdens een kerkdienst, en kom er zelf denk ik 1 keer per 3/4 weken

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? Empty Re: Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Bericht  Lady4 zo 27 jan 2013 - 5:51

Alleen op papier, ik kom er nooit meer.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? Empty Re: Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Bericht  Lady Starstruck zo 27 jan 2013 - 5:54

VeryCherry schreef:Oh dat wist ik niet eens, ik ga me ook uit laten schrijven dan. Ik heb helemaal niks met de kerk. Ik ben alleen geobsedeerd door heiligenbeelden laughcry
Haha ja ik ook. Ik ga me ook uit laten schrijven dan.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? Empty Re: Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Bericht  VeryCherry zo 27 jan 2013 - 6:02

Lady Starstruck schreef:
VeryCherry schreef:Oh dat wist ik niet eens, ik ga me ook uit laten schrijven dan. Ik heb helemaal niks met de kerk. Ik ben alleen geobsedeerd door heiligenbeelden Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? 394967
Haha ja ik ook. Ik ga me ook uit laten schrijven dan.

Moet je dan gewoon bellen/mailen naar de kerk waar je gedoopt bent? Ik krijg nooit post, ze weten niet eens waar ik woon, whahaha.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? Empty Re: Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Bericht  _Lacey_ zo 27 jan 2013 - 6:05

Alleen op papier, ik kom er nooit meer.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? Empty Re: Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Bericht  Aziraphale zo 27 jan 2013 - 6:12

Nee, ben gelukkig ook niet gedoopt.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? Empty Re: Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Bericht  Charles zo 27 jan 2013 - 6:25

Nee, niks. Of...ik ben wel gedoopt. Maar dat was het. Ben ik dan toch lid?

Verder ben ik lid van de postcodeloterij. Meer een soort sekte.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? Empty Re: Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Bericht  Japie zo 27 jan 2013 - 6:29

Nee, ik ben niet lid van een kerk.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? Empty Re: Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Bericht  NoName88 zo 27 jan 2013 - 6:32

VeryCherry schreef:
Lady Starstruck schreef:
VeryCherry schreef:Oh dat wist ik niet eens, ik ga me ook uit laten schrijven dan. Ik heb helemaal niks met de kerk. Ik ben alleen geobsedeerd door heiligenbeelden Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? 394967
Haha ja ik ook. Ik ga me ook uit laten schrijven dan.

Moet je dan gewoon bellen/mailen naar de kerk waar je gedoopt bent? Ik krijg nooit post, ze weten niet eens waar ik woon, whahaha.

Grote kans dat ze dat wel weten. Ik weet niet waar je lid bent, maar bij onze kerk komen van alle leden de NAW gegevens binnen via de GBA (mits je dit niet geblokkeerd hebt.)
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? Empty Re: Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Bericht  June zo 27 jan 2013 - 6:33

Rush schreef:Goede reminder dat ik me nog uit moet schrijven.

Idem. Dankjewel Rush en Stof!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap? Empty Re: Ben jij lid van een kerk/ geloofsgemeenschap?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum