Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag
+116
Niene
Pitufo
Feline
Blond
Kaboutertje
Rush
Dennenappel
ShallY
Luce
Urban Naked
rapa nui
Chocolate Cookie
Peanut
Saga
Filoria
Guusje
JD
Eris
L!ND@
Ibbeltje
Lejow
PrimaBella
M@niek
Pompoen
ForeverLove
Cow
Capt'n Zero
Caroow
Printje
dr_oupy
Parisienne
CCC
Prosecco
Tania
Slakje
Beachgirl
rianne287
Sushi
sokpop
Carra
Lady4
Nora
luisa
Exogenesis
Aziraphale
Siem
ixis
Nyx
Jasmine
Mari
Dolphinne
SDL
Rose
Green_Pepper
dharma
Pommes
Steep
Tamagotchi
Viva
Middleme
Caro
Arwyn
Lavendel
Mees
Kowalski
love
Xanna
Gympie
litllejoy
Guus
June
Krullebol
Charles
widko
M_as
Rapunzel
bolus26
Oasis
Frappuccino
Taeda
Atelier Madame
Roza
VeryCherry
mzcharlotte
Kexter
Poubelle
Sun88
Hoochie
Burn
Susan
Shy
Verde
Mamsie
Sea of Trees
Paper Crown
Vino
Merai
girli
RioolSpook
Sam
Tiana
Sterre
Elliot
Cimic
Japie
Rebecca
Jezzie
Rouge
Bazinga
Elodie
ExpressoB
Fortissimo
Lady1984
Zonnetje
nina
SoGood
120 plaatsers
Pagina 2 van 17
Pagina 2 van 17 • 1, 2, 3 ... 9 ... 17
Re: Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag
Nee Bazzie Axel mag niet weg! Je vader draait wel bij joh, je kunt toch niet eerst het weloverwogen besluit nemen om een hond te adopteren en hem daarna toch weer terugbrengen?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Doordat ik gisteren in een rare houding in slaap ben gevallen op de bank en vanochtend in plaats van te sporten in ook een verkeerde houding een stom spelletje heb gespeeld op mijn mobiel heb ik nu hoofdpijn. Ik voel me heel lui en stom omdat het mijn eigen schuld is. Vanavond gaan we naar een verjaardag en eerst met vrienden eten. Heel leuk, maar ik heb geen zin in de kou en in de treinreis.
Ik zit mezelf dus vooral in de weg, volgens mij begint de zonne energie die ik had opgedaan in Thailand uit te werken. Boe!
Sterkte voor jullie
Ik zit mezelf dus vooral in de weg, volgens mij begint de zonne energie die ik had opgedaan in Thailand uit te werken. Boe!
Sterkte voor jullie
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
bluh..hier ook even klagen! moet nu echt aan m'n scriptie gaan werken want die moet ik overmorgen inleveren en dan ook nog leren voor de toets die overmorgen ook nog eens is en ik heb eeeeecht geen zin...
Gast- Gast
Maar Bazinga wil hij de hond echt weg doen dan?
Ja baal nog steeds zitten we hier met al het eten en de drank. Vriend heeft net nog een keer aan zijn broer gevraagd. Zijn antwoord "ik hoef jullie problemen niet op te lossen, kom lekker met de fiets". Hij is zeker niet verplicht maar om het op een andere manier te brengen mag ook wel.
Ja baal nog steeds zitten we hier met al het eten en de drank. Vriend heeft net nog een keer aan zijn broer gevraagd. Zijn antwoord "ik hoef jullie problemen niet op te lossen, kom lekker met de fiets". Hij is zeker niet verplicht maar om het op een andere manier te brengen mag ook wel.
Gast- Gast
Ik heb er vandaag ook niet zoveel zin in.. Hang op de bank in mijn pyjama en dat al zo ongeveer de hele dag. Straks moet ik koken en ik heb er zó geen zin in.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Bazinga, ik snap dat je daarom 'klaagt'. Dat had hij toch allemaal vtv kunnen bedenken?
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik klaag ook om iets wat eigenlijk niets voorstelt.
Ik vind het irritant dat je iemand een plezier doet door diegene iets toe te sturen, en dat diegene het dan vervolgens teveel moeite vindt om even 'bedankt' te zeggen.
Ik vind het irritant dat je iemand een plezier doet door diegene iets toe te sturen, en dat diegene het dan vervolgens teveel moeite vindt om even 'bedankt' te zeggen.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ahh, zwaai vanaf de overkant! En trust me, je wilt nu echt niet buiten zijn. Alles is nat en koud, geen bal aan. Ook niet een beetje.Rouge schreef:Ondanks de pijn van mijn borstvergroting heb ik niet heel veel te klagen, wel een beetje en dat is
A. Dat m'n tieten zeer doen
B. Dat ik al bijna een week niet buiten ben geweest daardoor en me nogal gevangen voel
C. Dat ik me verveel, na een week alle websites al 10000 x per dag te hebben bekeken.
Maar ik weet dat het tijdelijk is dus komt goed..
O, en SG, ik nomineer je openingspost tot een van de leukste van het jaar. *ik haat iets sportigs kijken*
Gast- Gast
Echt, jonge. Kloteverjaardagen ook altijd. Ik ben bij je hoor, met m'n ziel enzo #schraletroostCarrie schreef:Oja ik baal ook. Vriend en ik vieren zo samen onze verjaardag voor familie. Mijn moeder is ziek en haar man heeft een spoedklus. Mijn oma vindt het eng lopen door de sneeuw. Mijn zwager wil haar niet ophalen want hij wil alcohol drinken. Hij wil haar ook niet eerst ophalen en dan op de fiets komen. Dis grote kans dat mijn oma ook niet komt. Zit ik straks alleen met vriends familie en niemand voor mij
Gast- Gast
Ik moet steeds de hele galerij vegen en strooien, anders gebeurd het niet En het heeft hard gesneeuwd net!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb daarstraks te horen gekregen dat we niet meer om 17u mogen sluiten op het werk, maar we moeten wel gemotiveerd blijven en goede cijfers blijven halen! Bende kutten, mijn motivatie is weg en als zij het zo gaan doen, ik ook. Vanaf nu ben ik stipt 10u op het werk (ipv een uur vroeger) en vertrek ik stipt om 18u, werk of geen werk. Als zij geen respect meer hebben voor mij of mijn klanten, dan ik ook niet meer. En ondertussen kijk ik wel uit naar wat anders. NAH
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Oooh k wil ook even klagen. Ik baal van het feit dat ik van alles misselijk ben, maar ondertussen wel blijf eten, want trek, en daarna weer kotsmisselijk ben.
En dat ik vanavond nog naar een verjaardag van mijn vriends vriend moet waar ik echt geen zin in heb. Het gaat daar alleen maar om zuipen en het is totaal niet mijn type volk. Een voordeel is dat ik mijn vrind iig heb overtuigd om met de auto te gaan ipv met de fiets.
En dat ik vanavond nog naar een verjaardag van mijn vriends vriend moet waar ik echt geen zin in heb. Het gaat daar alleen maar om zuipen en het is totaal niet mijn type volk. Een voordeel is dat ik mijn vrind iig heb overtuigd om met de auto te gaan ipv met de fiets.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Als ik op bol.com een DVD te koop zet voor 5 euro, ik daar 1,64 euro van overhou
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ooh heerlijk dit, even collectief klagen..
Ik baal omdat ik al vanaf woensdag de griep heb, ik hou amper iets binnen, voel me zo slap als een vaatdoek en heb allemaal leuke dingen af moeten zeggen. Vriend is ook al vanaf woensdag amper thuis, gelukkig komt hij vanavond nog en kunnen we morgen enigszins samen uitslapen. En dan hopelijk maandag weer lekker aan het werk.
Ik baal omdat ik al vanaf woensdag de griep heb, ik hou amper iets binnen, voel me zo slap als een vaatdoek en heb allemaal leuke dingen af moeten zeggen. Vriend is ook al vanaf woensdag amper thuis, gelukkig komt hij vanavond nog en kunnen we morgen enigszins samen uitslapen. En dan hopelijk maandag weer lekker aan het werk.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ik wil hardlopen, maar ben bang om onderuit te gaan buiten.
Ik heb vanochtend een ticket geboekt, denk ik. Ik heb alleen geen bevestiging gekregen, misschien heb ik hem zelfs twee keer geboekt, misschien geen een keer. Ze zijn maandag pas weer bereikbaar.
Verder heb ik niet zoveel te klagen. Het gaat steeds beter met me
Ik heb vanochtend een ticket geboekt, denk ik. Ik heb alleen geen bevestiging gekregen, misschien heb ik hem zelfs twee keer geboekt, misschien geen een keer. Ze zijn maandag pas weer bereikbaar.
Verder heb ik niet zoveel te klagen. Het gaat steeds beter met me
Vino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12
Shit, motherfucker shit shit!
Ik ruim net de eettafel leeg en mik alle folders de vuilnisbak in en giet een halve pan lasagne saus erop leeg wat te 'waterig' was haal de zak er uit, gooi 't in de kliko, kom ik terug naar binnen.. Kijk op de eettafel, heb ik de €200,- verjaardagsgeld die mijn man vanmiddag van zijn oma heeft gekregen in een kaary OOK heb weggegooid.. Nooooooooo!!!!!
Ik ruim net de eettafel leeg en mik alle folders de vuilnisbak in en giet een halve pan lasagne saus erop leeg wat te 'waterig' was haal de zak er uit, gooi 't in de kliko, kom ik terug naar binnen.. Kijk op de eettafel, heb ik de €200,- verjaardagsgeld die mijn man vanmiddag van zijn oma heeft gekregen in een kaary OOK heb weggegooid.. Nooooooooo!!!!!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
PC, ik nomineer jouw post als de meest erge in dit topic
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ik had het wel geweten. Volgens mij kun je geld best afspoelen .
Gast- Gast
Hahaha ik was ook in die kliko gedoken waarschijnlijk.Vesper schreef:Ik had het wel geweten. Volgens mij kun je geld best afspoelen .
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ja raad eens wat ik zo ga doen? Huilen en geldzoeken.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ah Shit, motherfucker shit situation! Ah echt balen.Paper Crown schreef:Ja raad eens wat ik zo ga doen? Huilen en geldzoeken.
Oma is met de taxi gekomen, eind goed al goed. Zijn moeder kletst de oren van mijn hoofd en vriend doet weer eens alsof hij er niet is. Nice. Ben nu even roken.
Gast- Gast
Dat is wel balen PC! Succes met geldzoeken.
Carrie. Fijn dat je oma toch is gekomen.
Carrie. Fijn dat je oma toch is gekomen.
Vino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12
Carrie schreef:Ah Shit, motherfucker shit situation! Ah echt balen.Paper Crown schreef:Ja raad eens wat ik zo ga doen? Huilen en geldzoeken.
Oma is met de taxi gekomen, eind goed al goed. Zijn moeder kletst de oren van mijn hoofd en vriend doet weer eens alsof hij er niet is. Nice. Ben nu even roken.
he gatver zeg! Voor jullie alle 2 trouwens.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Paper Crown schreef:Ja raad eens wat ik zo ga doen? Huilen en geldzoeken.
en? is het gelukt?!
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Geld kan gewoon in de wasmachine, dat doet mijn vriend zo vaak
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 17 • 1, 2, 3 ... 9 ... 17