Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag
+116
Niene
Pitufo
Feline
Blond
Kaboutertje
Rush
Dennenappel
ShallY
Luce
Urban Naked
rapa nui
Chocolate Cookie
Peanut
Saga
Filoria
Guusje
JD
Eris
L!ND@
Ibbeltje
Lejow
PrimaBella
M@niek
Pompoen
ForeverLove
Cow
Capt'n Zero
Caroow
Printje
dr_oupy
Parisienne
CCC
Prosecco
Tania
Slakje
Beachgirl
rianne287
Sushi
sokpop
Carra
Lady4
Nora
luisa
Exogenesis
Aziraphale
Siem
ixis
Nyx
Jasmine
Mari
Dolphinne
SDL
Rose
Green_Pepper
dharma
Pommes
Steep
Tamagotchi
Viva
Middleme
Caro
Arwyn
Lavendel
Mees
Kowalski
love
Xanna
Gympie
litllejoy
Guus
June
Krullebol
Charles
widko
M_as
Rapunzel
bolus26
Oasis
Frappuccino
Taeda
Atelier Madame
Roza
VeryCherry
mzcharlotte
Kexter
Poubelle
Sun88
Hoochie
Burn
Susan
Shy
Verde
Mamsie
Sea of Trees
Paper Crown
Vino
Merai
girli
RioolSpook
Sam
Tiana
Sterre
Elliot
Cimic
Japie
Rebecca
Jezzie
Rouge
Bazinga
Elodie
ExpressoB
Fortissimo
Lady1984
Zonnetje
nina
SoGood
120 plaatsers
Pagina 3 van 17
Pagina 3 van 17 • 1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17
Re: Spui hier schaamteloos minimaal ellende/geklaag
ExpressoB schreef:Paper Crown schreef:Ja raad eens wat ik zo ga doen? Huilen en geldzoeken.
en? is het gelukt?!
Jaa! Ofcourse doorweekt in saus. Zal je net zien. Ik heb t gewoon afgespoeld, maandag op de bank storten. Maar damn, hoe vies, eerst die zak open waar ik dus in dat half lauwe 'kots' kon graaien.. Gelukkig lag 't niet erg onderop maar wel echt nat van alle saus.
Carrie: geef F ff een pets tegen zijn achterhoofd. Dahaag jou zo opzadelen met zijn malle moeke!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:ExpressoB schreef:Paper Crown schreef:Ja raad eens wat ik zo ga doen? Huilen en geldzoeken.
en? is het gelukt?!
Jaa! Ofcourse doorweekt in saus. Zal je net zien. Ik heb t gewoon afgespoeld, maandag op de bank storten. Maar damn, hoe vies, eerst die zak open waar ik dus in dat half lauwe 'kots' kon graaien.. Gelukkig lag 't niet erg onderop maar wel echt nat van alle saus.
wees blij dat er geen poepluiers bij zaten..
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:Paper Crown schreef:ExpressoB schreef:Paper Crown schreef:Ja raad eens wat ik zo ga doen? Huilen en geldzoeken.
en? is het gelukt?!
wees blij dat er geen poepluiers bij zaten..
Zaten erbij hoor! Maar we gooien luiers in luierzakken weg dus niets aan de hand!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Haha gelukkig!
Argh ik wil ook even klagen hoor... M'n vriend is net een kwartiertje geleden weggegaan naar de bioscoop met paar vrienden, dus ik ga lekker op de bank zitten tv kijken, doet die het weer niet! Hebben van de week ook al storing gehad in de ontvanger en 'm dus gereset, gisteren eindelijk alle zenders weer op favoriete volgorde gezet. Nu blijft het standbylampje branden, maar hij doet het niet. Ook al druk ik op de ontvanger zelf op de standbyknop... Moet maar weer de stekker eruit trekken en opnieuw opstarten vrees ik.
Geen wereldramp, maar wel jammer van m'n relaxte avond. Misschien ga ik gewoon lekker alvast op bed liggen en dan daar maar tv kijken.
Geen wereldramp, maar wel jammer van m'n relaxte avond. Misschien ga ik gewoon lekker alvast op bed liggen en dan daar maar tv kijken.
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
-Ik ben heel erg verkouden en ben het zat.
- Vandaag heb ik cadeautjes gekocht voor twee familieleden van mijn man omdat hij er niet aan had gedacht, hij wil er zo nodig heen regel dan ook zelf cadeautjes
- Voor een kennis zelfde verhaal als tweede punt.
- Morgen dus naar die verjaardagen, ik vind het vreselijk. Bij die verjaardag van kennis hebben we de kans om ex van mijn man tegen te komen
- Als ik ergens een hekel aan heb zijn het exen
- Tegen de tijd dat we thuis zijn is de zondag weer voorbij ben ik bang, en ook dat vind ik stom.
- Mijn zus is niet lief, ik spreek haar nooit. Het komt altijd van mijn kant en daar ben ik klaar mee. Heb laatst ook haar nr gewist, dat lucht wel op!
- Oh en nog wat, ik zit nu al te bedenken hoe we de eerste verjaardag van zoontje gaan vieren. Ik zie zo op tegen al die drukte, man zegt komt wel goed en als het druk is heeft zoontje daar niks van, zoontje is heel makkelijk maar die kan toch ook wel is denken nu is het genoeg?
- Ik heb wat met/tegen verjaardagen is dat te merken?
- Vandaag heb ik cadeautjes gekocht voor twee familieleden van mijn man omdat hij er niet aan had gedacht, hij wil er zo nodig heen regel dan ook zelf cadeautjes
- Voor een kennis zelfde verhaal als tweede punt.
- Morgen dus naar die verjaardagen, ik vind het vreselijk. Bij die verjaardag van kennis hebben we de kans om ex van mijn man tegen te komen
- Als ik ergens een hekel aan heb zijn het exen
- Tegen de tijd dat we thuis zijn is de zondag weer voorbij ben ik bang, en ook dat vind ik stom.
- Mijn zus is niet lief, ik spreek haar nooit. Het komt altijd van mijn kant en daar ben ik klaar mee. Heb laatst ook haar nr gewist, dat lucht wel op!
- Oh en nog wat, ik zit nu al te bedenken hoe we de eerste verjaardag van zoontje gaan vieren. Ik zie zo op tegen al die drukte, man zegt komt wel goed en als het druk is heeft zoontje daar niks van, zoontje is heel makkelijk maar die kan toch ook wel is denken nu is het genoeg?
- Ik heb wat met/tegen verjaardagen is dat te merken?
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Ik wilde vandaag heel graag naar een bepaalde winkel met fotoapparatuur en toen bleek dat die winkel weg was. Nou ja, de winkel bestaat nog wel, maar alleen nog maar online.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Oeh dat is ook vervelend! Ik liep laatst in Utrecht, toen had ik hetzelfdeSusan schreef:Ik wilde vandaag heel graag naar een bepaalde winkel met fotoapparatuur en toen bleek dat die winkel weg was. Nou ja, de winkel bestaat nog wel, maar alleen nog maar online.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Ik baal ook. Ik ben aan het oppassen en ik weet dat mijn nicht malibu heeft, nou is de cola op..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik baal omdat ik net thuis kwam en mijn vriend de was in de machine heeft laten zitten dus dat kan ik nog fijn even op gaan hangen. Gister hetzelfde want toen was die vergeten het in de droger te doen.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Ik baal omdat het regent! Waarom kan het niet dooien met zon?
Gast- Gast
+1, tis altijd kut of kou of regenBreak Of Day schreef:Ik baal omdat het regent! Waarom kan het niet dooien met zon?
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Sun88 schreef:+1, tis altijd kut of kou of regenBreak Of Day schreef:Ik baal omdat het regent! Waarom kan het niet dooien met zon?
oftewel koude natte kut of natte koude kut hhaha
Ik heb geloof ik nog steeds een kater van vrijdagavond.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik wou dat ik nooit was begonnen met dat stomme spel op facebook, ik zit elke keer een half uur te wachten op een nieuw leven, wat ik weer in 1 minuut verlies. STOM SPEL.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Ik baal ervan dat mijn vriend, die het meeste in onze auto rijdt, het op de één of andere manier altijd zo uit weet te kienen dat als ik een keer met de auto weg wil, het benzinelampje brandt. Ik heb al 100 keer gezegd dat hij eerder moet tanken, en dat hij moet zorgen dat hij altijd boven een kwart vol blijft, maar hij negeert het gewoon. Nu moet ik dus straks weg, en kan ik weer eerst gaan tanken in de stromende regen.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Mijn vriend tankt 1 keer per maand. Het is niet te hopen dat ik aan het einde van een maand moet bevallen, want dan redden we het ziekenhuis niet
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Caroow schreef:Mijn vriend tankt 1 keer per maand. Het is niet te hopen dat ik aan het einde van een maand moet bevallen, want dan redden we het ziekenhuis niet
hahahaha omg eerst nog ff tanken zie het al voor me
kom je wel in het nieuws, "vrouw bevalt bij tankstation",
Haha Caroow, daar zou ik echt chagerijnig van worden. Ik rijd echt misschien één keer in de twee weken in onze auto, en die ene keer moet ik steevast eerst tanken.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ik baal van het weer, eerst kon ik door die stomme sneeuw niet naar buiten en nu regent het weer en kan ik daarom niet weg. Ik ben echt zo toe aan beter weer hahaha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik baal dat we al vanaf vrijdag niet echt warm water hebben. Af en toe doet hij het wel maar niet lang genoeg om te kunnen douchen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik baal van mn knie, loop al half jaar bij de fysio, en daarvoor al 2 keer een andere fysio, nouja al met al loop ik al 2 jaar met mijn pijn in mijn knie en ik wil er vanaf. Ik kan niet meer op laarzen lopen, ik kan geen strakke broeken aan, ik ben mijn kleding zat want niks is leuk. Ik kan geen leuke shirts dragen want daar staan mijn sneakers niet onder, nouja ik zie er niet uit dus.
Ook doen mijn oefeningen van de fysio pijn en ik ben het zat grr. Ik wil weer eens pijnvrij kunnen wandelen/fietsen/sporten en leuke kleren dragen...
Soms ben ik het even helemaal zat en daarom ga ik nu maar braaf mijn oefeningen doen.
Ook doen mijn oefeningen van de fysio pijn en ik ben het zat grr. Ik wil weer eens pijnvrij kunnen wandelen/fietsen/sporten en leuke kleren dragen...
Soms ben ik het even helemaal zat en daarom ga ik nu maar braaf mijn oefeningen doen.
Kexter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 122
Punten : 155
Vandaag baal ik omdat ik een luilekkerdag heb, ik ging dus met mijn uitgelopen make-up van gisteren en ongekamd haar naar de bakker. Op de terugweg kom ik mijn ex tegen met kutvriendin. AARGH. Normaal zie ik er altijd goed en lekker uit op zondag en dan zie ik ze nooit, hoor!
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Mijn rug doet zeer en ik wil nog zoveel. We zijn goed onderbroken door een stroomstoring, waarin we weinig konden doen. En ik baal dat woensdag nog zo ver weg lijkt. Ik vraag me af of ik me de komende dagen een beetje kan concentreren.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik baal omdat ik nog steeds ziek ben. Waarom altijd in het weekend? Waarom?
Gast- Gast
Pagina 3 van 17 • 1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17
Soortgelijke onderwerpen
» Wat een gedoe zo OV chipkaart!
» Wat een ellende!
» wat een ellende
» Ellende op het forum
» Hoeveel voedingen minimaal?
» Wat een ellende!
» wat een ellende
» Ellende op het forum
» Hoeveel voedingen minimaal?