Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

How to: Een spannender leven

+35
litllejoy
xxjojootjexx
Bay
Roza
Bliss
Zininzon
Primrose
Frappuccino
nijntje4
Sterre
Luce
Samantha
Caro
Lady4
rapa nui
SuperGrover
Vino
Isis
studiebol
Taeda
Bacio
Sea of Trees
Aletta
slaatje
Cimic
Marsy28
Kiekeboe
Pompoen
Susan
Lady1984
Marin
Exogenesis
SoGood
Poubelle
Antibes
39 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

How to: Een spannender leven - Pagina 2 Empty Re: How to: Een spannender leven

Bericht  Aletta za 26 jan 2013 - 5:04

Het is natuurlijk ook wel zo dat niet iedereen een spannend leven hoeft te hebben. Ik heb me zelf bijvoorbeeld suf gepiekerd of ik wel genoeg spannende dingen deed, vooral als ik zag dat vriendinnen en kennissen hele avontuurlijke reizen boekten en zo. Maar ik heb op een gegeven moment geaccepteerd dat ik ook gewoon niet zo ben zoals zei. Ik ben een beetje een huismus en houd van vastigheid en niet van onzekerheid. Ik ben misschien gewoon niet het type dat aldoor avontuurlijke reizen maakt, maar dat best gelukkig kan zijn als ze gewoon een goede baan heeft en leuke mensen om zich heen.

Dus voor een deel heeft het denk ik ook vaak te maken met jezelf en je leven accepteren. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat je niets moet ondernemen. Ik lees dus verder ook wel mee in dit topic om tips te zien smile.

Aletta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 200
Punten : 235
Registratiedatum : 28-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

How to: Een spannender leven - Pagina 2 Empty Re: How to: Een spannender leven

Bericht  Sea of Trees za 26 jan 2013 - 5:10

Ik vind mezelf ook enorm saai hoor. Ik heb een kind, zit op school, loop stage, doe het huishouden. Heb het best wel druk, maar ik heb niet het gevoel alsof ik écht leef, snap je? :nopompom:
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

How to: Een spannender leven - Pagina 2 Empty Re: How to: Een spannender leven

Bericht  Antibes za 26 jan 2013 - 5:18

Wat voor sport ben jij gaan doen Lady1984?

Rood schreef:O ja! Me too! Yes

Laatst zat ik wel te bedenken: waarom ga ik niet allerlei cursussen doen? Oké, omdat het bakken met geld kost. Maar ff los daarvan kan ik best Spaans, schilderen en salsa gaan leren. :cheering:

Daar zit ik sowieso een beetje mee. Ik wil eigenlijk ook spaans gaan leren of een leuke hobby of sport starten. Maar 1) WAT en 2) DUUUUR! Net als veel dingen ondernemen in de winter, kost ook allemaal bakken met geld als je een keer wat leuks wilt gaan doen. Etentjes? Drankjes doen? Stappen? Dagje weg? Reizen? Geld geld geld..... Pfffff..

Rood schreef:Ja, dat is ook mijn voornemen. Op zich ben ik daar ook mee bezig, want ik heb al twee rijlessen achter de rug ( :shock: ) en ik weet zeker dat ik dit jaar nog op vakantie ga. Dat móet gewoon. Maar het jaar bestaat uit 365 dagen! Misschien zou het handig zijn om een soort verlanglijstje te maken...

Waarom heb jij het gevoel dat het veranderen van stad de spanning van je leven beïnvloedt?

Omdat ik Utrecht echt 3x niks vind na Amsterdam en behalve de stad, daar natuurlijk ook mijn vereniging + vrienden en zus achter heb gelaten. In Amsterdam ging ik echt meerdere keren per week wel iets doen. Hier echt nagenoeg nooit. Op maandag of dinsdag uit in Amsterdam, prima!!! Hier vind ik het op donderdag nog drie keer niets. Eigenlijk zou ik terug willen, maar de reistijd trek ik ook echt niet als ik om 8:00 in het UMC moet zijn. Ik had in Amsterdam nog echt studentenleven, om 7 uur dronken thuiskomen van de borrel en spontane gekke feestjes, activiteiten van mijn vereniging. Hier, nada.. En continu er voor naar Amsterdam gaan werkt ook gewoon niet. Bahbahbah.

Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

How to: Een spannender leven - Pagina 2 Empty Re: How to: Een spannender leven

Bericht  Antibes za 26 jan 2013 - 5:24

Oh en ik heb wel een paar vriendinnen hier hoor, maar die drinken geen alcohol en houden nog minder van uitgaan dan ik en onze avondjes "iets leuks doen" komen dus niet verder dan ergens een pizza eten en een film. Dat ben ik ook zooo zat, ik wil wat LEUKS!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

How to: Een spannender leven - Pagina 2 Empty Re: How to: Een spannender leven

Bericht  Bacio za 26 jan 2013 - 5:32

risk is the spice of life.

Wil je een spannender leven? Stap buiten je comfort zone, prbeer 1x per week iets buiten je comfort zone te doen zonder na te denken over " wat als" , " ja maar". Probeer die zekerheid los te laten en neem risico.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

How to: Een spannender leven - Pagina 2 Empty Re: How to: Een spannender leven

Bericht  Antibes za 26 jan 2013 - 5:34

Bacio schreef:risk is the spice of life.

Wil je een spannender leven? Stap buiten je comfort zone, prbeer 1x per week iets buiten je comfort zone te doen zonder na te denken over " wat als" , " ja maar". Probeer die zekerheid los te laten en neem risico.

Suggesties?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

How to: Een spannender leven - Pagina 2 Empty Re: How to: Een spannender leven

Bericht  SoGood za 26 jan 2013 - 5:34

Bacio schreef:risk is the spice of life.

Wil je een spannender leven? Stap buiten je comfort zone, prbeer 1x per week iets buiten je comfort zone te doen zonder na te denken over " wat als" , " ja maar". Probeer die zekerheid los te laten en neem risico.

Heb je voorbeelden?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

How to: Een spannender leven - Pagina 2 Empty Re: How to: Een spannender leven

Bericht  Bacio za 26 jan 2013 - 5:49

Bijv inn plaats van shoppen in de stad in het weekend, pak de trein naar een stad waar je nog nooit geweest bent. Misschien Belgie of Duitsland. Ontdek de stad! Je slaat het shoppen over, dat geld gebruik je dus voor een duurder treinkaartje. Bereid niks voor, verdwaal in een onbekende stad en laat je verbazen. Je zult verrast zijn over de mooie en gekke dingen die je overkomen.

Zie de lange reistijd (bijv 2 uur heen en 2 uur terug) niet als een obstakel maar doe op de heenreis leuke spelletjes met je reispartner, spreek een onbekende aan waar die heen gaat. Op de terug weg neem je een lekker flesje wijn mee de trein in.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

How to: Een spannender leven - Pagina 2 Empty Re: How to: Een spannender leven

Bericht  Sea of Trees za 26 jan 2013 - 5:51

Dat laatste vind ik een minder goed plan, wijn de trein mee in nemen. Ga mezelf niet lopen bezatten in m'n eentje...
De rest klinkt wel leuk, ik heb dit laatst nog gedaan. In mijn eentje naar Amsterdam, zonder plannen eigenlijk. Heb daar de hele dag rondgelopen.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

How to: Een spannender leven - Pagina 2 Empty Re: How to: Een spannender leven

Bericht  Bacio za 26 jan 2013 - 5:52

Ander voorbeeld: ga naar een buitenlandse supermarkt. Hier in de buurt hebben we bijvoorbeeld een perzische supermarkt. Vraag aan degene in de winkel wat zijn/haar favoriete perzische gerecht is en vraag hoe je t maakt. Die ingredienten koop je en probeer t uit.

Het is iets heel kleins, maar ik beleef daar altijd veel plezier aan.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

How to: Een spannender leven - Pagina 2 Empty Re: How to: Een spannender leven

Bericht  Bacio za 26 jan 2013 - 5:53

Sea of Trees schreef:Dat laatste vind ik een minder goed plan, wijn de trein mee in nemen. Ga mezelf niet lopen bezatten in m'n eentje...
De rest klinkt wel leuk, ik heb dit laatst nog gedaan. In mijn eentje naar Amsterdam, zonder plannen eigenlijk. Heb daar de hele dag rondgelopen.
Was meer bedoelt als je met reispartner onderweg bent :-)

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

How to: Een spannender leven - Pagina 2 Empty Re: How to: Een spannender leven

Bericht  Taeda za 26 jan 2013 - 5:59

Bacio schreef:
Sea of Trees schreef:Dat laatste vind ik een minder goed plan, wijn de trein mee in nemen. Ga mezelf niet lopen bezatten in m'n eentje...
De rest klinkt wel leuk, ik heb dit laatst nog gedaan. In mijn eentje naar Amsterdam, zonder plannen eigenlijk. Heb daar de hele dag rondgelopen.
Was meer bedoelt als je met reispartner onderweg bent :-)

Hier zou mijn 'ja maar' het toch op winnen, alcohol drinken in de trein is volgens mij illegaal...
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

How to: Een spannender leven - Pagina 2 Empty Re: How to: Een spannender leven

Bericht  Antibes za 26 jan 2013 - 6:01

Taeda schreef:
Bacio schreef:
Sea of Trees schreef:Dat laatste vind ik een minder goed plan, wijn de trein mee in nemen. Ga mezelf niet lopen bezatten in m'n eentje...
De rest klinkt wel leuk, ik heb dit laatst nog gedaan. In mijn eentje naar Amsterdam, zonder plannen eigenlijk. Heb daar de hele dag rondgelopen.
Was meer bedoelt als je met reispartner onderweg bent :-)

Hier zou mijn 'ja maar' het toch op winnen, alcohol drinken in de trein is volgens mij illegaal...

Heb jij nog nooit alcohol gedronken in de trein? :o Ik heb wel eens een wijntje gedronken onderweg hoor.. En ook wel eens een conducteur gezien die proost zei.. Volgens mij houden ze dat meer als slag achter de hand voor dronkenschap in de trein, maar goed, misschien had ik destijds geluk.. Hey, living on the edge baby!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

How to: Een spannender leven - Pagina 2 Empty Re: How to: Een spannender leven

Bericht  Exogenesis za 26 jan 2013 - 6:05

Vaak ben je te bang!
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

How to: Een spannender leven - Pagina 2 Empty Re: How to: Een spannender leven

Bericht  Bacio za 26 jan 2013 - 6:13

Probeer wat opener te tegenover dingen te staan. Probeer niet na te denken ja maar, wat als, dit en dat. Het komt wel op zn pootjes terecht. Stel dat t illegaal is dan zegt de conducteur dat, dan maak je excuses en stopt t in je tas. Wereldprobleem opgelost.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

How to: Een spannender leven - Pagina 2 Empty Re: How to: Een spannender leven

Bericht  Exogenesis za 26 jan 2013 - 6:16

Ha! Bacio, ik vind jou nuchtere blik geweldig!
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

How to: Een spannender leven - Pagina 2 Empty Re: How to: Een spannender leven

Bericht  Lady1984 za 26 jan 2013 - 6:31

Antibes: volleybal. Ik bakte er eerst weinig van maar ik zie nu vooruitgang! Toen ik op de basisschool zat volleybalde ik ook, maar toen ging de club failliet. Ik kende iemand die er al op zat en heb eens gevraagd of ik een proefles mee mocht doen. Ik zie nu dat bijna iedereen zich op die manier aanmeld. Dat maakte voor mij de drempel in ieder geval minder hoog.
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

How to: Een spannender leven - Pagina 2 Empty Re: How to: Een spannender leven

Bericht  Taeda za 26 jan 2013 - 6:37

Antibes schreef:

Heb jij nog nooit alcohol gedronken in de trein? :o Ik heb wel eens een wijntje gedronken onderweg hoor.. En ook wel eens een conducteur gezien die proost zei.. Volgens mij houden ze dat meer als slag achter de hand voor dronkenschap in de trein, maar goed, misschien had ik destijds geluk.. Hey, living on the edge baby!

Ik heb vrij weinig gedaan wat illegaal is (op te hard rijden na) Laughing
En de keren dat ik met de trein ben gegaan voor de lol zijn op één hand te tellen, ik ben een half uur onderweg voor het dichtstbijzijnde treinstation...
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

How to: Een spannender leven - Pagina 2 Empty Re: How to: Een spannender leven

Bericht  studiebol za 26 jan 2013 - 6:45

Ik hoef niet meteen een spannender leven, maar ik zou wel meer willen ondernemen op sommige momenten. Maar goed ik heb wel twee kids en een vriend die niet thuis is, dus het is gewoon heel moeilijk om de deur uit te gaan.

Vanavond is al weer de 8ste avond dat ik gewoon thuis op de bank zit, alle avonden zien er hetzelfde uit en daar kan ik soms best eens van balen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

How to: Een spannender leven - Pagina 2 Empty Re: How to: Een spannender leven

Bericht  Isis za 26 jan 2013 - 6:51

Deze verlegen scheiterd gaat straks naar een receptie van de manege waar ik nog niet lang kom. Niet alleen maar met mijn man die ook erg verlegen is. Mijn darmen zijn er al een hele dag van in de war.
Mijn leven is ook niet echt spannend. Al probeer ik wel. Ik doe vrijwilligerswerk, ga paardrijden en probeer af en toe wat nieuws. Zo ga ik binnenkort naar een wedstrijd veldrijden bijvoorbeeld. Ik probeer wat activiteiten te vinden die leuk lijken en spoor mijn vrienden dan zo enthousiast aan om mee te gaan. Niemand die mee wilt? Dan ga ik alleen, al moet ik daar echt moed voor verzamelen. Ik probeer ook in te pikken op interesses van vrienden, zo ga ik binnenkort naar een danswedstrijd van een vriendin. Niet op haar vraag, gewoon zelf voorgesteld en ze vond het leuk! Ik merk ook dat ik wat meer trek naar mensen die geen kinderen hebben of als ze wel kinderen hebben, daarbuiten toch nog ondernemend zijn. Ik ben ook 30 en merk inderdaad dat het vaak allemaal zijn gangetje gaat, als ik niet uit mijn zetel kom, dan gebeurt er ook bijzonder weinig. Dus ik sms, Facebook en bel regelmatig naar vrienden met een voorstel om wat leuks te gaan doen.
En nu ga ik me klaarmaken voor mijn receptie en mijn spontane en sociale ik even opgraven smile
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

How to: Een spannender leven - Pagina 2 Empty Re: How to: Een spannender leven

Bericht  Antibes za 26 jan 2013 - 6:55

Lady1984 schreef:Antibes: volleybal. Ik bakte er eerst weinig van maar ik zie nu vooruitgang! Toen ik op de basisschool zat volleybalde ik ook, maar toen ging de club failliet. Ik kende iemand die er al op zat en heb eens gevraagd of ik een proefles mee mocht doen. Ik zie nu dat bijna iedereen zich op die manier aanmeld. Dat maakte voor mij de drempel in ieder geval minder hoog.

Dat is wel leuk zeg! Ik vind het zo lastig waar je dan moet beginnen, de meeste mensen die ik ken die sporten doen dat vaak al jaren. Ik zie niet zoveel sporten waar je zonder talent en ervaring hoppa in kunt stromen in een team met leeftijdsgenoten. Sad
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

How to: Een spannender leven - Pagina 2 Empty Re: How to: Een spannender leven

Bericht  Lady1984 za 26 jan 2013 - 7:26

Antibes schreef:
Lady1984 schreef:

Dat is wel leuk zeg! Ik vind het zo lastig waar je dan moet beginnen, de meeste mensen die ik ken die sporten doen dat vaak al jaren. Ik zie niet zoveel sporten waar je zonder talent en ervaring hoppa in kunt stromen in een team met leeftijdsgenoten. Sad

Ik speel dan ook op het laagste niveau en doe alleen nog maar aan de trainingen mee. Zodra ik iets beter ben wil ik ook graag wedstrijden gaan spelen. Het team is heel gevarieerd in leeftijd en ervaring (of talent). Maar dat gevarieerde vind ik juist erg leuk. Zo speel ik met twintigers en met vijftigers en alles wat daar tussen zit. Voor mij is het meest belangrijk dat ik welkom ben in een team en me fijn voel in de groep. Dan gaat alles zoveel gemakkelijker.

Jij bent lang dus je hebt sowieso bij veel sporten voordeel met je lengte! Je hoeft echt niet talentvol te zijn of ervaring te hebben als je ergens mee begint. Het gaat erom dat jij het leuk vindt!
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

How to: Een spannender leven - Pagina 2 Empty Re: How to: Een spannender leven

Bericht  Vino za 26 jan 2013 - 8:03

Ik heb dit ook erg gehad. Ben beetje bij beetje mijn leven leuker te maken. Ik zat vaak elke avond thuis met de tv en laptop. Nu spreek ik meer af met vriendinnen. Ik heb een reis geboekt, althans dat was de bedoeling. Nog even afwachten of het ook gelukt is. Ik wil dus alleen op vakantie.
Ik vind hardlopen leuk, heb mezelf een doel voorgesteld wat ik wil halen. Dus nu heb ik een goede reden om te gaan lopen. Buiten dat het goed is voor je lichaam en dat je frisse lucht hebt.
Ik heb me ingeschreven voor een fotografie cursus. Moet er alleen nog even tijd voor vrijmaken.
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

How to: Een spannender leven - Pagina 2 Empty Re: How to: Een spannender leven

Bericht  SuperGrover za 26 jan 2013 - 8:22

Doe spontane dingen. Ga naar het station, en stap gewoon random in een trein. De eerste trein die vertrekt van perron 7 ofzo. Bel vriendinnen op om af te spreken, en doe dan eens wat anders dan anders. Doe een dansje op een zebrapad.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

How to: Een spannender leven - Pagina 2 Empty Re: How to: Een spannender leven

Bericht  rapa nui za 26 jan 2013 - 8:48

Koop bij bv het Kruidvat treinkaartjes als ze in de aanbieding zijn. Stap dan inderdaad alleen die trein binnen, is misschien de eerste keer wennen om een dagje alleen weg te gaan maar ik vind het heerlijk. Koop bv ook een museumkaart, die is 45 euro dus misschien klinkt dit als een fors bedrag maar je stapt dan wel een jaar lang vaak gratis museums binnen. En als je nagaat dat je voor het Stedelijk Museum anders al 15 euro toegang betaald ben je met 3 museumbezoeken al weer uit die kaart en kun je de rest van het jaar gratis. Ik vind een museum bij een dagje uit vaak een leuke opvulling van de tijd en hoe vaker ik een museum bezoek hoe leuker ik het vind. En ze hoeven niet saai te zijn, bv Beeld en Geluid in Hilversum kun je er ook mee bezoeken, Openluchtmuseum in Arnhem is meteen buiten zijn, wandelen en ook niet iets bekijken. Verwen je zelf dan met een lekker drankje op een terras of binnen.

Stap ook eens zelf een theater binnen, ik vind de pauzes nooit zo leuk alleen (ga trouwens ook vaker met anderen) maar heb verder wel een leuke avond, en als je goed zoekt zijn er vaak best wel aanbiedingen en ook goedkopere voorstellingen die de moeite waard zijn. Ik boek ze altijd in de voorverkoop en dan zit je ook meteen vast aan de datums, kun je geen excuses meer vinden om niet te gaan en als je er bent is het eigenlijk altijd leuk.

Hou eropuit tips in de krant in de gaten, hier heb je in de regionale krant wekelijks een pagina met tips waar vaak dingen in staan die echt de moeite waard en leuk zijn en soms ook gratis of niet te al te duur. Ga vooral ook eens naar dingen die je eerst misschien niet leuk lijken. Uit eigen ervaring weet ik dat veel dingen echt wel de moeite waard zijn, dat je blik verruimt en je daarom meer dingen interessant/leuk gaat vinden. Gratis uitstapjes zijn bv ook de open dag van de gevangenissen, kom in de kas, dag van de bouw etc etc. Ok, ik kan me voorstellen dat veel mensen denken dat je echt niet naar dit soort dingen gaat maar probeer het eens, je komt op plekken waar je anders niet komt, je komt achter de schermen van dingen, steekt er nog iets van op en het is vaak toch wel leuk.

Zet uitgaanstips meteen in je agenda zodra je ze tegenkomt ook al weet je niet of je er wel naar toe wilt of kunt. Leuke festivals in de stad, straattheater of andere speciale dingen in een stad, bv in Rotterdam is de Nieuwe Binnenweg Leeft leuk, de dag van de architectuur en wat al niet meer. Of google eens een avond op evenementen, trefwoorden en zet die dingen dan in je agenda dan hoef je niet elke keer na te denken wat je kunt gaan dien maar kom je van zelf al speciale dingen tegen en ga je er ook veel sneller naar toe.

Ga in plaats van binnen lezen bij mooi weer lekker in het park zitten, langs het water of waar dan ook, krijg je soms best wel leuke gesprekken, weer een heel andere kijk op dingen.

Je moet jezelf soms in het diepe gooien en jezelf voor het blok zetten omdat je het inderdaad alleen moet doen. En niet bij 1x niet leuk ophouden maar probeer het nog een keer en anders nog eens. Als je de drempel voor veel dingen over bent is het daarna veel gemakkelijker.


Laatst aangepast door rapa nui op zo 27 jan 2013 - 1:12; in totaal 1 keer bewerkt
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

How to: Een spannender leven - Pagina 2 Empty Re: How to: Een spannender leven

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum