*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+79
eigenwijs
Bimbam
Jelin
Jelleke
Knillis
myloon
Aardbei
Jade
Caresses
yes1984
Filoria
Sazzle
nillis
Samantha
ShallY
Mama
Charles
Laced
Thunder
Snoes
Maudy
smooch
Shopaholic
Bruintje Beer
Viva
joyce0606
SarahKey
Happydobby
Pompoen
Steep
Alex
Aimee
iloverose
kwebbeltje
Mom-Of-3
Parel
Star007
love
_Mashimaro_
Bloempjuh23
Printje
Flip Fluitketel
liesje
Monnie
Burn
Caroow
_Jet
Annemoontje
Miss G
Sanne
strawberry
Pien
firda
Novalee
Zenna
Silver
Vlinderjoy
Jezzie
Suus
slaatje
Mida4you
Supertalentje
Twellie
Teddyaapje
Dora
RioolSpook
vlinder-2011
ingrid82
mzcharlotte
Stitch
Muppetje
Lejow
Amber-
Puggle
Flower_L
Jasmine
Weegschaal
Annemie
Linnie1985
83 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Ah nee iloverose, ondanks de echo had ik zo gehoopt dat het alsnog goed zou komen. Heel veel sterkte!
Knillis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Wat verdrietig iloverose!! Sterkte meid!
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
Oh nee iloverose heel veel sterkte
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Ik had ook nog een heel klein beetje hoop.....ben der ook erg verdrietig onder .Ik vindt het alleen zo vreemd dat ik geen buikpijn gehad heb.ik bloed wel heel erg .met soms wat stolsels .Ik ga morgen de verloskunde bellen hoe of wat nu verder.
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Registratiedatum : 10-08-12
iloverose schreef:Ik had ook nog een heel klein beetje hoop.....ben der ook erg verdrietig onder .Ik vindt het alleen zo vreemd dat ik geen buikpijn gehad heb.ik bloed wel heel erg .met soms wat stolsels .Ik ga morgen de verloskunde bellen hoe of wat nu verder.
oh wat verdrietig joh Heel veel sterkte!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Wat een verdrietig nieuws, Iloverose. Sterkte!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Sterkte ILR!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wat een verdrietig nieuws Iloverose!Sterkte!!
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Wat naar iloverose! Heel veel sterkte, ook voor je man.
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Iloverose, bah wat naar, heel veel sterkte.
Ja ik ben ook wel benieuwd hoe nu verder met jou. Of ze je gaan onderzoeken hoe het komt dat je vaker een mk krijgt (en dat ze daar hopelijk ook een oplossing voor hebbe).
Nieuwe zwangeren, gefeliciteerd en welkom
Filora, dat zeggen ze idd (dat ze met 8wk de termijn niet goed kunnen bepalen) maar ik denk dat het bij mij wel goed ingeschat kan zijn aangezien het zkh mijn eisprong heeft opgewekt en vervolgens de zaadjes op timing in heeft gebracht. Dan lijkt me dat ze er geen week naast zitten. (ook omdat de mini-me met 8 weken precies op schema groeide).
Leuk om te lezen, we komen elkaar vast wel weer tegen. Ik vind het nl ook leuk om jou te blijven volgen.
Fijn dat je zo'n goed gevoel hebt bij je verloskundigenpraktijk.
Dolphine, ben je inmiddels nog steeds veel misselijk? Ondanks dat en de moeheid, vind het het ergens ook wel 'fijn' dat je kwaaltjes hebt zodat het zwanger zijn realistischer is of hoop je alleen maar dat je zo min mogelijk kwaaltjes hebt?
Wandtegeltje, dat is zeker even schrikken, bruinverlies. Gelukkig komt dat vaker voor en is het geen vers bloed.
Aardbei, oeh wat lekker bbq-en. Optimaal genoten van het mooie weer dus . Ik ben dit weekend even de stad in geweest (al is kleding shoppen nu niet leuk omdat ik niet weet hoelang ik het nog pas). Uiteindelijk maar een tijdschrift gehaald en lekker in het zonnetje gelezen.
Wij hebben inderdaad niet gekozen voor de combinatietest. Daar hebben we meerdere redenen voor:
1 de onzekerheid, als het bijv. 1 op 100 is. Tja dan zit je toch in onzekerheid terwijl de kans veel groter is dat er alsnog niks aan de hand is.
2 de kleine, maar verhoogde kans op een mk.
3 we hebben geen risicofactoren
4 een kindje met down is ook welkom is in ons leven en de andere 2 dingen waar ze op testen zijn zo ernstig dat de baby's bij de geboorte al overlijden. Dus dan heb je behalve het verwerken, niet dat je hele leven aangepast moet worden vanwege het kindje omdat die dat toch niet overleeft.
Gaan jullie wel een combinatietest doen?
Yes1984, vervelend van je darmen zeg Gelukkig hebben ze wel oplossingen voor als je ziek wordt. Dat is dan ook wel fijn om te weten.
Hopelijk wordt je ichias nu niet zo erg als de vorige keer. Nu maar extra genieten van het zwanger zijn voordat je er straks wel veel last van krijgt.
Hebben ze bij jouw verloskundigenpraktijk een echo apparaat? Ik hoop ook voor je dat je vandaag even een echo krijgt, zal wel fijn zijn.
Knillis, ach ja dat sporten komt wel weer. Zwanger zijn is toch een perfect excuus om niet te gaan .
@All, Gister een intake gehad bij de vk. Daar keek ik erg naar uit omdat we dan naar het hartje zouden luisteren. Uiteindelijk hebben we dat niet gedaan. De reden hiervoor is dat de kans bestaat dat je met 10 wk nog niks hoort terwijl er dan niks aan de hand hoeft te zijn. Omdat we het hartje met de echo al hebben gezien wilden we niet luisteren met de kans niks te horen en dan vervolgens 2 weken in spanning te zitten tot de volgende echo. Ik ga er verder ook vanuit dat alles wel goed zit.
Deze week voelde ik me verrassend goed, vanaf vorige week maandag geen kwaaltjes gehad, maar alleen wat bandenpijn en soms een beetje moe. Maar geen bloedverlies o.i.d. dus ik ben denk ik gezegend met een makkelijke zwangerschap (iig tot nu toe .
Ja ik ben ook wel benieuwd hoe nu verder met jou. Of ze je gaan onderzoeken hoe het komt dat je vaker een mk krijgt (en dat ze daar hopelijk ook een oplossing voor hebbe).
Nieuwe zwangeren, gefeliciteerd en welkom
Filora, dat zeggen ze idd (dat ze met 8wk de termijn niet goed kunnen bepalen) maar ik denk dat het bij mij wel goed ingeschat kan zijn aangezien het zkh mijn eisprong heeft opgewekt en vervolgens de zaadjes op timing in heeft gebracht. Dan lijkt me dat ze er geen week naast zitten. (ook omdat de mini-me met 8 weken precies op schema groeide).
Leuk om te lezen, we komen elkaar vast wel weer tegen. Ik vind het nl ook leuk om jou te blijven volgen.
Fijn dat je zo'n goed gevoel hebt bij je verloskundigenpraktijk.
Dolphine, ben je inmiddels nog steeds veel misselijk? Ondanks dat en de moeheid, vind het het ergens ook wel 'fijn' dat je kwaaltjes hebt zodat het zwanger zijn realistischer is of hoop je alleen maar dat je zo min mogelijk kwaaltjes hebt?
Wandtegeltje, dat is zeker even schrikken, bruinverlies. Gelukkig komt dat vaker voor en is het geen vers bloed.
Aardbei, oeh wat lekker bbq-en. Optimaal genoten van het mooie weer dus . Ik ben dit weekend even de stad in geweest (al is kleding shoppen nu niet leuk omdat ik niet weet hoelang ik het nog pas). Uiteindelijk maar een tijdschrift gehaald en lekker in het zonnetje gelezen.
Wij hebben inderdaad niet gekozen voor de combinatietest. Daar hebben we meerdere redenen voor:
1 de onzekerheid, als het bijv. 1 op 100 is. Tja dan zit je toch in onzekerheid terwijl de kans veel groter is dat er alsnog niks aan de hand is.
2 de kleine, maar verhoogde kans op een mk.
3 we hebben geen risicofactoren
4 een kindje met down is ook welkom is in ons leven en de andere 2 dingen waar ze op testen zijn zo ernstig dat de baby's bij de geboorte al overlijden. Dus dan heb je behalve het verwerken, niet dat je hele leven aangepast moet worden vanwege het kindje omdat die dat toch niet overleeft.
Gaan jullie wel een combinatietest doen?
Yes1984, vervelend van je darmen zeg Gelukkig hebben ze wel oplossingen voor als je ziek wordt. Dat is dan ook wel fijn om te weten.
Hopelijk wordt je ichias nu niet zo erg als de vorige keer. Nu maar extra genieten van het zwanger zijn voordat je er straks wel veel last van krijgt.
Hebben ze bij jouw verloskundigenpraktijk een echo apparaat? Ik hoop ook voor je dat je vandaag even een echo krijgt, zal wel fijn zijn.
Knillis, ach ja dat sporten komt wel weer. Zwanger zijn is toch een perfect excuus om niet te gaan .
@All, Gister een intake gehad bij de vk. Daar keek ik erg naar uit omdat we dan naar het hartje zouden luisteren. Uiteindelijk hebben we dat niet gedaan. De reden hiervoor is dat de kans bestaat dat je met 10 wk nog niks hoort terwijl er dan niks aan de hand hoeft te zijn. Omdat we het hartje met de echo al hebben gezien wilden we niet luisteren met de kans niks te horen en dan vervolgens 2 weken in spanning te zitten tot de volgende echo. Ik ga er verder ook vanuit dat alles wel goed zit.
Deze week voelde ik me verrassend goed, vanaf vorige week maandag geen kwaaltjes gehad, maar alleen wat bandenpijn en soms een beetje moe. Maar geen bloedverlies o.i.d. dus ik ben denk ik gezegend met een makkelijke zwangerschap (iig tot nu toe .
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
iloverose wat naar heel veel sterkte
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Caresses: Wat grappig, ik zeg ook altijd mini-me (alleen tegen mijn vriend hoor) Maar bij een combinatietest is er geen verhoogde kans op een mk hoor, dat is alleen bij een vlokkentest of vruchtwaterpunctie. De combinatietest is alleen een echo en wat bloed van de moeder. Maar ik twijfel nog... Ik heb het formulier voor het bloedprikken wel meegekregen alvast.
Ik snap dat je er toch voor gekozen hebt om nog niet te proberen naar het hartje te luisteren. Bij ons heeft ze het niet eens gevraagd gisteren. Fijn dat je je zo goed voelt! Hoop dat dat lekker zo blijft voor je
Ik snap dat je er toch voor gekozen hebt om nog niet te proberen naar het hartje te luisteren. Bij ons heeft ze het niet eens gevraagd gisteren. Fijn dat je je zo goed voelt! Hoop dat dat lekker zo blijft voor je
Aardbei- Prater
iloverose: Sterkte!
Hier laten ze het hartje nog niet horen voor 13 weken! Omdat de warmte van het apparaat slecht zou kunnen zijn i.v.m. warmte wat het afgeeft o.i.d. 2 jaar geleden was dat nog niet.
Ik heb zelf een Angelsound en heb het hartje gisteren voor het eerst gevonden. Ik was helemaal blij, omdat het toch weer een soort van bevestiging geeft, tussen 2 echo's in. Donderdag krijgen we de 2e echo, en dan ben ik 11 weken en 6 dagen als het goed is. Volgende week vrijdag hebben we een geslachtsbepalings echo in Belgie. Ben erg benieuwd Ik heb al veel verhalen over deze echopraktijk gehoord, vooral dat ze eigenlijk altijd gelijk heeft met de echo wat betreft het geslacht. Dit kan zij dus al vanaf 13 weken zien.
Hier laten ze het hartje nog niet horen voor 13 weken! Omdat de warmte van het apparaat slecht zou kunnen zijn i.v.m. warmte wat het afgeeft o.i.d. 2 jaar geleden was dat nog niet.
Ik heb zelf een Angelsound en heb het hartje gisteren voor het eerst gevonden. Ik was helemaal blij, omdat het toch weer een soort van bevestiging geeft, tussen 2 echo's in. Donderdag krijgen we de 2e echo, en dan ben ik 11 weken en 6 dagen als het goed is. Volgende week vrijdag hebben we een geslachtsbepalings echo in Belgie. Ben erg benieuwd Ik heb al veel verhalen over deze echopraktijk gehoord, vooral dat ze eigenlijk altijd gelijk heeft met de echo wat betreft het geslacht. Dit kan zij dus al vanaf 13 weken zien.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
ILoveRose, wat een rotnieuws!! Heel veel sterkte in elk geval. Knuffel!
Wandtegeltje, hoe is het nu? Geen bloedverlies meer gehad? Hier is de misselijkheid gelukkig niet erger geworden. Het komt nog steeds met vlagen en iets eten helpt dan meestal wel.
Aardbei, lekker al gebbqd! Ik kon helaas niet veel van de zon genieten dit weekend. Moest van 12.30 tot 18.00 uur werken zondag. Dit weekend in elk geval vrij, dus hopen dat het weer dan ook nog een beetje goed is.
Yes, aan de ene kant is het idd wel fijn om klachten te hebben, maar misselijkheid is wel mijn minst favoriete kwaaltje .
Hopelijk ga je niet teveel last krijgen van de darmen de komende tijd. Sterkte/Succes ermee in elk geval!
Penelope en Theezakje, Gefeliciteerd allebei en welkom in dit topic.
Er zijn er wel een redelijk aantal die nu (bijna) gelijk lopen en rond de 7 weken zijn geloof ik. Leuk!!
Knillis, dat sportontwijken ken ik haha. Ik had me net weer voorgenomen zelf weer elke week te gaan zwemmen. Heb het 1 keer gedaan en daarna testte ik positief en had ik er geen puf meer voor (ik kan dan na mn werk nog een uurtje wachten en zelf zwemmen).
Caresses, de misselijkheid is gelukkig niet erger geworden. De kwaaltjes maken het inderdaad wel echter dat je zwanger bent, dus aan de ene kant wel fijn, maar aan de andere kant niet altijd even prettig. Fijn dat jij je zo goed voelt! Jammer dat je het hartje niet kon luisteren bij de vk. Maar als ze hem niet kan vinden is dat idd alleen maar extra stress.
Star, wat leuk dat jullie al zo snel de geslachtsbepaling hebben. Ik ben benieuwd of dat dan ook uiteindelijk gaat kloppen. En ook nog 2 echo's in de planning. Leuk!!
All, hier alles wel goed. Morgen gaan we op bezoek bij mijn schoonouders en het nieuws daar vertellen. Erg spannend, voor hen is het het eerste kleinkind.
Mijn zoontje gaat mee, dus hij zal ook wel wat meekrijgen, dus dan weet hij het vanaf morgen denk ik ook al. Zondag dan mijn ouders het goede nieuws vertellen .
Ik vind het wel jammer dat ik pas 3 mei de eerste afspraak en echo bij de vk heb. Dan ben ik 10 weken.
Op mn werk weten een aantal collega's het inmiddels ook. Daar valt mijn buikje wel op en kreeg dus ook al vragen. Als is foto's van de eerste zwangerschap en nu vergelijk had ik toen pas bij 15 of 18 weken zo'n buik.
Wandtegeltje, hoe is het nu? Geen bloedverlies meer gehad? Hier is de misselijkheid gelukkig niet erger geworden. Het komt nog steeds met vlagen en iets eten helpt dan meestal wel.
Aardbei, lekker al gebbqd! Ik kon helaas niet veel van de zon genieten dit weekend. Moest van 12.30 tot 18.00 uur werken zondag. Dit weekend in elk geval vrij, dus hopen dat het weer dan ook nog een beetje goed is.
Yes, aan de ene kant is het idd wel fijn om klachten te hebben, maar misselijkheid is wel mijn minst favoriete kwaaltje .
Hopelijk ga je niet teveel last krijgen van de darmen de komende tijd. Sterkte/Succes ermee in elk geval!
Penelope en Theezakje, Gefeliciteerd allebei en welkom in dit topic.
Er zijn er wel een redelijk aantal die nu (bijna) gelijk lopen en rond de 7 weken zijn geloof ik. Leuk!!
Knillis, dat sportontwijken ken ik haha. Ik had me net weer voorgenomen zelf weer elke week te gaan zwemmen. Heb het 1 keer gedaan en daarna testte ik positief en had ik er geen puf meer voor (ik kan dan na mn werk nog een uurtje wachten en zelf zwemmen).
Caresses, de misselijkheid is gelukkig niet erger geworden. De kwaaltjes maken het inderdaad wel echter dat je zwanger bent, dus aan de ene kant wel fijn, maar aan de andere kant niet altijd even prettig. Fijn dat jij je zo goed voelt! Jammer dat je het hartje niet kon luisteren bij de vk. Maar als ze hem niet kan vinden is dat idd alleen maar extra stress.
Star, wat leuk dat jullie al zo snel de geslachtsbepaling hebben. Ik ben benieuwd of dat dan ook uiteindelijk gaat kloppen. En ook nog 2 echo's in de planning. Leuk!!
All, hier alles wel goed. Morgen gaan we op bezoek bij mijn schoonouders en het nieuws daar vertellen. Erg spannend, voor hen is het het eerste kleinkind.
Mijn zoontje gaat mee, dus hij zal ook wel wat meekrijgen, dus dan weet hij het vanaf morgen denk ik ook al. Zondag dan mijn ouders het goede nieuws vertellen .
Ik vind het wel jammer dat ik pas 3 mei de eerste afspraak en echo bij de vk heb. Dan ben ik 10 weken.
Op mn werk weten een aantal collega's het inmiddels ook. Daar valt mijn buikje wel op en kreeg dus ook al vragen. Als is foto's van de eerste zwangerschap en nu vergelijk had ik toen pas bij 15 of 18 weken zo'n buik.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Mijn zoontje is ook niet gek, die hoort ons natuurlijk ook wel eens praten. Van het weekend vroeg hij ineens of ik een baby in de buik heb... maar het moest dan wel een broertje zijn want een zusje had hij al, en zijn naam is Mowgli.... haha dat zal nog een teleurstelling worden voor hem dan :-) We hebben hem nu maar verteld dat ik misschien een baby in de buik heb en dat de dokter maandag gaat kijken of dat klopt. Hij was gisteren ook zo lief, de jongste lag op bed tussen de middag, hij was tv aan het kijken en ik was verschrikkelijk moe. Toen zei hij dat ik maar even moest gaan slapen en dat hij heel zachtjes zou doen, en dat heeft hij dus ook gedaan en ik heb 1,5 uur geslapen. Schatje is het ook :-)
Hier begint de misselijkheid toch wel te komen nu, of nou ja ik ben niet zo zeer misselijk maar het eten valt niet echt lekker momenteel, heb er vooral 's avonds last van..
Leuk idd dat er zoveel meiden rond dezelfde datum zitten :-)
Dolphinne spannend met vertellen, blijft altijd een leuk maar toch ook spannend moment!
De rest ben ik vergeten, echt heel erg! Het wordt tijd dat ik mijn bed in duik merk ik!
Hier begint de misselijkheid toch wel te komen nu, of nou ja ik ben niet zo zeer misselijk maar het eten valt niet echt lekker momenteel, heb er vooral 's avonds last van..
Leuk idd dat er zoveel meiden rond dezelfde datum zitten :-)
Dolphinne spannend met vertellen, blijft altijd een leuk maar toch ook spannend moment!
De rest ben ik vergeten, echt heel erg! Het wordt tijd dat ik mijn bed in duik merk ik!
Knillis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 434
Registratiedatum : 03-02-11
Star: Wow, kunnen ze dat al zo snel zien dan?! Dat wist ik niet, ik dacht vanaf 16 weken. Jullie moeten dan wel erg nieuwsgierig zijn
Dolphinne: Balen dat je moest werken op de eerste lekkere dag, ach, er zullen er vast nog genoeg komen! Heel veel plezier bij je schoonouders vandaag, zal vast leuk zijn om het ze te vertellen. Zien ze je zoontje ook niet al een beetje als hun kleinkind?
Knillis: Wat lief van je zoontje zeg, dat hij je lekker lang liet slapen. En ach, dat scheelt weer nadenken over een naam als die alvast voor je bepaald wordt
Dolphinne: Balen dat je moest werken op de eerste lekkere dag, ach, er zullen er vast nog genoeg komen! Heel veel plezier bij je schoonouders vandaag, zal vast leuk zijn om het ze te vertellen. Zien ze je zoontje ook niet al een beetje als hun kleinkind?
Knillis: Wat lief van je zoontje zeg, dat hij je lekker lang liet slapen. En ach, dat scheelt weer nadenken over een naam als die alvast voor je bepaald wordt
Aardbei- Prater
Jeetje, wat een reacties weer. Ik ga er vanavond maar even voor zitten! Mag ik hier nog even mee blijven schrijven tot ik een (hopelijk) goede echo heb gehad maandag?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Aardbei schreef:Star: Wow, kunnen ze dat al zo snel zien dan?! Dat wist ik niet, ik dacht vanaf 16 weken. Jullie moeten dan wel erg nieuwsgierig zijn
Dat zijn we ook ! Willen jullie het niet weten?
Star007- Kletskop
Tuurlijk mag je blijven! Eerst maar even die goede echo afwachten!
Wij willen het wel weten hoor, maar ik wacht nog wel even Hoe gaat dat eigenlijk? Kijken ze daar gelijk naar bij de 20 weken echo? Of is die puur alleen medisch?
Wij willen het wel weten hoor, maar ik wacht nog wel even Hoe gaat dat eigenlijk? Kijken ze daar gelijk naar bij de 20 weken echo? Of is die puur alleen medisch?
Aardbei- Prater
Aardbei, de 20 weken echo is puur medisch, maar vaak vragen ze wel of je het geslacht wil weten. Het is alleen niet het belangrijkste.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Die is inderdaad medisch, al zeggen ze vaak wel wat het geslacht is als je dat wil weten. Ik vind het leuker om van te voren een pretecho speciaal voor het geslacht doen. Met de 20 weken echo vind ik de gezondheid toch echt veel belangrijker en spannend.Aardbei schreef:Tuurlijk mag je blijven! Eerst maar even die goede echo afwachten!
Star007- Kletskop
Hmmmm dan ga ik er toch nog maar eens even over nadenken
Aardbei- Prater
Hier werd een pretecho afgeraden voor de 20-wekenecho. Stel er zou iets mis zijn dan hoor ik dat liever bij een medische echo dan bij een eerdere pretecho.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Dat is wel weer waar.Printje schreef:Hier werd een pretecho afgeraden voor de 20-wekenecho. Stel er zou iets mis zijn dan hoor ik dat liever bij een medische echo dan bij een eerdere pretecho.
Star007- Kletskop
Star007: dan kunnen ze het geslacht toch nog niet zien, hooguit bepalen aan de hand van de NUB-theorie (die lang niet altijd klopt)?
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken