Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+79
eigenwijs
Bimbam
Jelin
Jelleke
Knillis
myloon
Aardbei
Jade
Caresses
yes1984
Filoria
Sazzle
nillis
Samantha
ShallY
Mama
Charles
Laced
Thunder
Snoes
Maudy
smooch
Shopaholic
Bruintje Beer
Viva
joyce0606
SarahKey
Happydobby
Pompoen
Steep
Alex
Aimee
iloverose
kwebbeltje
Mom-Of-3
Parel
Star007
love
_Mashimaro_
Bloempjuh23
Printje
Flip Fluitketel
liesje
Monnie
Burn
Caroow
_Jet
Annemoontje
Miss G
Sanne
strawberry
Pien
firda
Novalee
Zenna
Silver
Vlinderjoy
Jezzie
Suus
slaatje
Mida4you
Supertalentje
Twellie
Teddyaapje
Dora
RioolSpook
vlinder-2011
ingrid82
mzcharlotte
Stitch
Muppetje
Lejow
Amber-
Puggle
Flower_L
Jasmine
Weegschaal
Annemie
Linnie1985
83 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 38 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Wandtegeltje wo 17 apr 2013 - 3:08

Wat is er weer veel geschreven!

iloverose, wat verdrietig hug Heel veel sterkte!

Aardbei, wat heerlijk! Ik wil ook meer bbq avondjes! Nog niet gedaan, maar gaat er vast van komen!

Yes, wat vervelend allemaal! Hopelijk krijg je nergens last van en hoef je niet aan het infuus.
Hoe was het bij de vk? Heb je ook nog een echo gehad?

Knillis, herkenbaar hoor haha. Ik ben ook al een tijdje niet meer geweest Embarassed
Wat lief van je zoontje Very Happy
Het scheelt inderdaad wel weer nadenken Laughing

Caresses, klinkt als een fijne zwangerschap! Geniet ervan!

Star, wat spannend! Kunnen ze het zo vroeg al zien dan?

Dolphinne, gelukkig geen bruin- of bloedverlies meer gehad. Het zit me niet helemaal lekker, maar misschien komt dat ook wel door de hormonen. Ik voel me bij deze zwangerschap heel anders en ben ook heel erg chagrijnig Laughing
Gelukkig is de misselijkheid niet erger geworden en helpt eten als je wel misselijk bent!
Heb je het inmiddels al tegen je schoonouders verteld? Ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd hoe je zoontje reageert/reageerde.

Welkom Penélope en Theezakje!

Ik vind het nog steeds onwerkelijk en dat zal ook wel komen doordat ik me deze keer zo anders voel.
Ik heb gelukkig geen bruinverlies meer gehad. De misselijkheid is gelukkig niet meer de hele dag, maar komt nu in vlagen. De vreselijke moeheid begint nu ook te komen.
Mijn oudste kan ik nu nauwelijks tillen, omdat ik nu al last van bandenpijn heb. Herkennen jullie dat?

Laatst aangepast door Wandtegeltje op wo 17 apr 2013 - 3:27; in totaal 1 keer bewerkt
Wandtegeltje
Wandtegeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 62
Registratiedatum : 16-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 38 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Printje wo 17 apr 2013 - 3:15

Star007 schreef:
Printje schreef:Hier werd een pretecho afgeraden voor de 20-wekenecho. Stel er zou iets mis zijn dan hoor ik dat liever bij een medische echo dan bij een eerdere pretecho.
Dat is wel weer waar.

Ik wilde ook heeeel graag weten wat het was maar toen ik het bij de vk besprak adviseerde ze, evenals het pretbureau zelf te wachten tot na de 20-weken echo. De kans dat er iets is is klein maar ik durfde het toch niet aan daardoor.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Penélope wo 17 apr 2013 - 4:02

Wandtegeltje: Ik
zie dat wij maar 1 dag schelen leuk! Het onwerkelijke gevoel wat je beschrijft
herken ik wel! Wij kunnen het nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben
misschien ook omdat we er nog niet mee bezig waren.

Star: Wat leuk
dat jullie volgende week misschien al het geslacht weten! Wij hebben besloten
om het geslacht niet te willen weten. Aan een kant ben ik nieuwsgierig wil ik
het weten maar aan de andere kant lijkt mij de verrassing ook erg leuk!

Caresses,
fijn
dat je zwangerschap tot nu toe makkelijk gaat! Ik mag ook niet klagen alleen
veel moe en af en toe last van buikpijn met name in de avond.

Dolphinne, leuk
dat jullie het vandaag aan jullie schoonouders gaan vertellen. Hoe denk je dat
ze reageren? Wij gaan het waarschijnlijk dit weekend of volgende week
vertellen.

Knilles, Wat een lief zoontje heb jij!! En leuke
suggestie voor de babynaam heeft hij bedacht Laughing

Ik voel me gelukkig nog steeds wel goed. Alleen veel moe en
last van me borsten. In de avond heb ik vaker last van buikpijn herkent dat
iemand?
Ik vind heel moeilijk om mijn mond tegen iedereen te houden vertellen jullie
het pas met 12 weken?
Ik kijk al uit naar de 1e echo 6 mei gelukkig
hoeven we niet meer zolang te wachten.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Wandtegeltje wo 17 apr 2013 - 4:35

Ja wat leuk dat we (bijna) even lang zwanger zijn! Volgens mij scheelt het met weegschaal ook niet veel.
Wat fijn dat je al 'snel' een echo krijgt Very Happy
Hopelijk blijft het bij deze kwaaltjes! Misselijk zijn is niet leuk.
Ik kan me dat 'onwerkelijke gevoel' bij jullie al helemaal voorstellen. Hopelijk wordt het wat 'echter' zodra je een echo hebt gehad en je ziet dat er een kindje in je buik groeit.
De vorige keer besefte ik het pas echt toen mijn buik begon te groeien en ik de trapjes begon te voelen I love you
Ik heb eigenlijk nog geen idee wanneer we het gaan vertellen. Het liefst wil ik toch nog even wachten, maar dat vind ik ook moeilijk. Ik wil sowieso wachten tot na de eerste echo.
Wandtegeltje
Wandtegeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 62
Registratiedatum : 16-07-12

Bericht  Filoria wo 17 apr 2013 - 8:38

Iloverose: heel veel sterkte met het verwerken van deze teleurstelling. Ik kan me voorstellen dat het bij de derde keer niet meer als toeval voelt. Wat heftig moet dit voor jou zijn zeg *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 38 699888
Dolphinne: hoe reageerden ze? En D, heeft die het nu ook door?
Yes1984: hoe was je intake? Heeft de VK nog een echo gemaakt?
Penélope: zo leuk dat jij zwanger bent! Ik herken je naam vooral van de vraag & aanbod peiler waar je volgens mij regelmatig heel leuke kleren verkoopt, kan dat? Very Happy Weet even niet zeker meer of we dezelfde maat hadden en ik ooit wat van je heb gekocht, maar je hebt iig een leuke kledingsmaak!
Theezakje: meelezen mag ook meid! En ik snap wel dat je niet zoveel puf hebt voor lange reacties als je niet zo lekker in je vel zit. Hopelijk gaat de misselijkheid gauw weg.
Knillis: spinnen lijkt me best een intensieve sport als je zwanger bent! Hoe lang kan je dat nog doen denk je? En haha wat een mooie babynaam!
Caresses: fijn dat je je goed voelt zeg! Was je erg teleurgesteld dat je het hartje niet hebt kunnen horen bij de VK? En over de termijn: had ik kunnen bedenken ja, dat jij dat heel precies weet Embarassed
Star007: ben benieuwd of ze het goed hebben in België! Is dat ver reizen voor jullie trouwens?
Wandtegeltje: hoe oud is jouw oudste? Ik kan Tomas ook niet tillen (i.v.m. de bekkenklachten) maar hij kan gelukkig overal zelf op klimmen tegenwoordig.
Aardbei: tel je de dagen tot de echo ook af? Nog maar een klein weekje! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 38 281626781
Weegschaal: je leest dit niet denk ik, maar ik ben zo benieuwd hoe het met je gaat. Of je een fijne vakantie hebt en of het vruchtje nog blijft plakken tot nu toe. Ik denk aan je! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 38 699888

Mijn man is morgen jarig. Ik had een superleuk kado bedacht: kaartjes voor The National, een band die we allebei heel tof vinden - hij vooral. Had al bijna betaald via iDeal toen ik de datum goed tot me door liet dringen.... 7 november No Dan ben ik óf hooghooghoogzwanger óf we hebben dan een pasgeboren baby. Dat doe ik maar niet dan. Denk ook niet dat hij met iemand anders wil gaan als ik net bevallen ben.
Maar nu heb ik kaartjes voor een singer/songwriter festival, ook leuk!

Oja, er vroegen nog een paar dames naar mijn bekkenklachten. Ik weet niet eens zeker of het mijn bekken is eerlijk gezegd, maar ik heb steeds pijn in de buurt van mijn billen Laughing als ik loop, dingen til, fiets etc. Ook als ik lang heb stilgezeten of gelegen doet het pijn. Bij de zwangerschap van Tomas had ik dat ook geloof ik, maar toen pas met 36 weken of zo? Nu begint het dus al een stuk eerder...
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Star007 wo 17 apr 2013 - 8:43

Jasmine schreef:Star007: dan kunnen ze het geslacht toch nog niet zien, hooguit bepalen aan de hand van de NUB-theorie (die lang niet altijd klopt)?
Nee zij bepaalt het geslacht niet aan de hand van de NUB theorie. Zoals ze beschrijft op haar site, heeft ze de nieuwste apparatuur, waarmee ze echt veel details kan zien , zoals dus het geslacht. Zoek maar eens op op baby echo in L.ommel als je wil.
Veel mensen uit mijn omgeving zijn bij haar geweest, en het klopt nog iedere keer.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Dolphinne wo 17 apr 2013 - 9:16

Even snel, ik duik zo lekker mn bedje in.
We hebben het vandaag aan mijn schoonouders vertelt en toen ook meteen aan Dean.
Schoonmoeder was meteen in tranen en schoonvader ook helemaal blij!
Ze had het ook al aan me gezien, maar durfde niks te vragen haha.

Dean vond het een beetje eng dat schoonmoeder begon te huilen en hij snapte er toen niks van. Heb het hem daarna rustig uitgelegd dat er een baby in mijn buik zit. En dat die nu nog heel klein is en nog heel veel moet groeien.
Daarna legde hij zijn handen op mijn buik en vroeg of daar echt een baby in zit <3 En deed hij met zijn vingers voor hoe groot die dan nu is (had ik ook bij hem voorgedaan daarvoor).

Hij had er er vandaag ook meteen al een paar keer over. Hij is er dus wel aardig mee bezig meteen :-)
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  Filoria wo 17 apr 2013 - 10:29

Aaah wat leuk Dolphinne I love you Hij wordt vast een lieve grote broer!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Aardbei wo 17 apr 2013 - 20:39

Printje: Daar heb je gelijk in, ik wacht gewoon lekker tot de 20 weken echo!
Wandtegeltje: Fijn dat je in ieder geval niet meer de hele dag misselijk bent! En die bandenpijn herken ik wel, al had ik het nog niet zo vroeg. Elke keer als ik nu moet niezen ofzo dan voel ik het.
Penelope: Wij hebben niet gewacht tot de 12 weken. Wel om het echt bij iedereen bekend te maken maar een paar mensen die dicht bij ons staan die weten het al, zoals onze ouders en broer en zussen. Moe en last van mijn borsten had ik ook heel erg, maar ik moet zeggen dat ik me deze week eindelijk wat beter voel, dus jij misschien nog maar een paar weekjes Wink
Filoria: Ik ben ook zo nieuwsgierig naar Weegschaal, ik hoop zó dat het goed blijft gaan! En ik ben zeker aan het aftellen tot de echo, ben zó benieuwd. Vind het ook wel spannend omdat het natuurlijk van alles nu de eerste keer is, dus ik ook echt geen idee heb wat nou allemaal de bedoeling is en hoe het er uberhaupt uit gaat zien op zo'n echo. En verstandig dat je toch maar andere kaartjes gekocht hebt Wink
Dolphinne: Wat leuk die reacties van je schoonouders en zoontje!

All: Ben echt zo benieuwd naar de echo dinsdag, nog maar een klein weekje! Misschien dat het dan een beetje 'echter' wordt. Nu wéét ik wel dat ik zwanger ben, maar het voelt op een of andere manier nog niet echt zo ofzo, kan het niet zo goed uitleggen. Dus laat die buik maar groeien, dan wen ik er misschien aan Wink
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Penélope do 18 apr 2013 - 4:16

Filoria: Haha ja klopt ik verkoop en koop inderdaad vaker in
de vraag en aanbod pijler! Ik herken jou ook wel! Ik deed voorheen veel
meelezen in de zwanger en mama pijler.Ik zie dat je vandaag de 12 weken hebt bereikt wat fijn!! Ik
kan ook niet wachten tot ik 12 weken dan heb ik toch een zekerder gevoel!
Dolphinne: Wat leuk dat je schoonouders zo enthousiast
waren! En ook heel lief de reactie van je zoontje. Hij wordt vast een trotse
broer!
Aardbei: Ik hoop inderdaad ook dat mijn moeheid over een
paar weekjes minder wordt! Maar eigenlijk mag ik niet klagen ben al blij dat ik
niet misselijk ben en hoef te spugen dat lijkt mij heel vervelend!

Ik herken je gevoel wel. Ik weet ook dat ik zwanger ben maar
kan het ook nog steeds niet geloven. Ik denk dat gevoel ook echter wordt als je
buik gaat groeien en je het kindje voelt bewegen.

Ik heb verder niet veel te vertellen! Vanmiddag bekroop me
het gevoel kan ik dat allemaal een kindje opvoeden etc. Wij vinden het beide
nog erg eng en er komt nu zoveel op ons af. Bang voor het onbekende denk ik!
Wij zijn er over na het denken of we de combinatietest zullen doen we neigen
naar wel maar we hebben geen vergrote risico’s waarom we het zouden moeten doen
twijfel dus.

Weten jullie al of jullie het geslacht willen weten? Zoals
wij er nu staan willen wij het niet weten.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877

Bericht  Filoria do 18 apr 2013 - 5:55

Wij willen het wel weten, maar gewoon met 20 weken. We gaan geen speciale geslachtsbepaling met 16 weken doen of zo. @Aardbei: herkenbaar hoor! Het wordt nog echter als je het kindje kunt voelen, maar dat duurt nog best lang...
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Knillis do 18 apr 2013 - 8:07

Zo ik ben helemaal bijgelezen, er is veel geschreven zeg!

Wij willen het geslacht niet weten, bij de andere 2 wisten we het ook niet (wel klopte beide keren mijn voorgevoel). Ook doen we geen combinatietest, hebben we de vorige 2 keren ook niet gedaan. Het blijft dus een verassing bij ons! Mocht nou blijken dat het er 2 zijn (wat ik niet verwacht maar mijn omgeving wel Laughing - de kans bestaat natuurlijk wel door de hormoonbehandeling) dan willen we de geslachten wel weten omdat dat wat praktischer is. Maar ik neem aan dat als het een tweeling zou zijn ik wel al meer last zou hebben, dus daar ga ik niet vanuit.

Yes1984: goed dat ze je zo goed in de gaten houden en fijn dat er al een behandelplan bekend is! Nu maar hopen dat je dit niet of zo min mogelijk nodig is!

Dolphinne: wat een lieve reactie van je zoontje zeg!

Filoria: spannend wordt het nu he? Maandag komt wel erg dichtbij! Ik moet nog 1 dag werken en dan lekker weekend, en voor we het weten is het maandag... Ik moet om half 12 in het ziekenhuis zijn, jij?
Spinnen is inderdaad vrij intensief maar degene waarbij ik sport (is een heel kleinschalige sportschool) weet dat ik zwanger ben en zij gaf aan dat je dit gewoon tot het eind kan blijven doen. Natuurlijk als de buik wat groter wordt dan kan je niet meer intensief meedoen maar dan gewoon een beetje meepeddelen met de rest. We zitten met een leuke groep dus ik wil wel zo lang mogelijk blijven gaan, al is het maar heel rustig fietsen Very Happy Haha en wel goed dat je toch maar andere kaartjes heb geregeld voor je man, zo'n actie zou mij ook kunnen overkomen Very Happy

Penelope: hier weten (naar mijn zin te)veel mensen het al. Mijn schoonmoeder heeft zich 2 keer versproken waaronder 1x tegen de grootste roddeltante van het dorp, en wij zaten in de medische molen waardoor ik onder werktijd regelmatig naar het ziekenhuis moest voor echo's. Ik moest dus wel op mijn werk bekend maken dat we graag een 3e wilden en toen ik eenmaal zwanger was heb ik dit ook gewoon gezegd, ze leefden zo mee dat ik er niet om wilde liegen. Maar ja, dit betekend wel dat als het toch fout gaat, echt iedereen het weet. Vind ik wel jammer, er valt ook maar weinig meer bekend te maken na de 12 weken helaas.

Aardbei: fijn dat je klachten minder zijn! Jij hebt dan dinsdag een echo? Spannend hoor! Dat onrealistische gevoel heb ik ook heel erg, ik kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben en dat we met kerst met z'n 5en zullen zijn! Straks als je het voelt bewegen wordt het wat echter, maar het wordt pas echt 'echt' als het geboren is Very Happy

All: hier verder weinig nieuws, ik klaag nog niet want ik heb weinig tot geen klachten. Maandag dan de eerste echo, ik vind het super spannend!

Wandtegeltje: fijn dat je geen bruin/bloedverlies meer hebt gehad! De misselijkheid in vlagen herken ik nu ook, ik ben lang de dans ontsprongen maar nu zitten er soms van die dagen tussen dat ik veel misselijk ben en het eten niet lekker valt. Vandaag valt het mee gelukkig! Oei en nu al last van bandenpijn, dat is lastig! Hier gelukkig (nog) niet, ik sjouw ook nog veel met de jongste (de oudste gelukkig niet meer) maar daar heb ik vooralsnog geen last van.
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11

Bericht  Steep do 18 apr 2013 - 17:13

Jaaaa ik meld me!!! Haha

Ik heb me nog niet helemaal bijgelezen hier. Zo eerst maar eens 8 uur werken.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Knillis do 18 apr 2013 - 18:16

steep Gefeliciteerd!!! Voel je je goed? En werk ze! Ik mag zo ook weer voor 8 uur aan de bak, heb zo geen zin vandaag!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Aardbei do 18 apr 2013 - 19:45

Wij willen wel heel graag weten wat het wordt, dan kan ik straks lekker gericht inkopen doen smile Wij willen het ook pas weten met de 20 weken echo (voordat het hier werd genoemd dat het eerder kon wist ik dat eigenlijk niets eens Wink )

Penelope: Wij doen ook de combinatietest. Mijn vriend vind dat een fijner gevoel, dus doen we het gewoon maar, grote kans dat er toch niets schokkends uitkomt en dan weet je dat maar smile
Filoria: Ja jammer he, dat het nog zo lang duurt voordat je het voelt. Ik hoop op vakantie, dan ben ik 21 weken, maar misschien ook nog wel later...
Knillis: Ja een dag na jou smile Heerlijk gevoel he, nog maar 1 dagje werken, dan weekend en dan al de echo! (ik werk nooit op maandag)
Steep: Gefeliciteerd!!

All: Nog weekendplannen hier? Vanavond komen twee vrienden van ons bij ons op bezoek en morgen gaan we met een man of 10 bij iemand een spelletjesavond houden, vind ik altijd zo gezellig!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  Filoria do 18 apr 2013 - 20:00

Steep, welkom! Aardbei: leuk een spelletjesavond! Doen wij ook vaak. Wat voor spelletjes speel je? @Knillis: dapper hoor, dat je nog even door wilt gaan met spinnen (als je echt gaat tenminste haha). En wij zijn om 17u aan de beurt maandag. Ik ga samen met mijn man, zonder zoon. En jij?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Theezakje13 do 18 apr 2013 - 20:11

Zijn er een aantal die maandag echo hebben. Wij ook! !! Om 12 uur. Ben zo benieuwd!
Ik moet dit weekend werken en dan lekker een weekje vakantie. Allerlei leuke dingen overnemen!
Moeheid is net zo erg als bij zoon. Hopelijk nu wel eerder voorbij als de 25 weken toen. ...
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Knillis do 18 apr 2013 - 20:39

theezakje spannend ook maandag! Laten we hopen dat maandag (en dinsdag voor aardbei) een goede dag voor ons allemaal gaat worden!

Filoria wij nemen de kinderen ook niet mee, stel dat het niet goed is dan willen we ze niet met ons verdriet confronteren.

Aardbei klinkt als een gezellig weekend! Wij hebben morgen een housewarming en voor de zondag nog geen plannen, misschien dat we naar de dierentuin gaan of zo, afhankelijk van het weer.

Ik zit nu op mijn werk maar heb last van ernstige moeheid en een motivatie crisis.... lang leve de smartphones!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Dolphinne do 18 apr 2013 - 20:42

Filoria, hebben jullie het al verteld aan T. Inmiddels?

Aardbei, een echo maakt het idd een stuk echter. Ook voor de vader hihi. Kun je het bij jou al een beetje zien aan je buik?
We hebben hier een leuk weekend voor de boeg. Morgen is mijn vriend jarig, dus een feestje 's avonds. En zondag komt er ook nog visite en komen mijn ouders waaraan we ook het goede nieuws gaan vertellen :-).

Penelope, ik zou het geslacht wel willen weten, maar mijn vriend twijfelt nog. De combinatietest willen we zeer waarschijnlijk wel laten doen. Niet vanwege extra risico ofzo, maar gewoon wat meer zekerheid.

Knillis, fijn dat je niet zo heel veel klachten hebt.

Steep, gefeliciteerd en welkom hier!

All, hier is de misselijkheid wel mee geworden. Ook ongeveer de hele dag door.
Gisteren waren mijn vriend en zoontje even samen op stap geweest. Kwamen ze terug met een cadeautje voor de baby. Mini-Allstars, een speentje en nog een paar schoentjes <3

En mijn zoontje mocht ook nog iets van speelgoed uitzoeken in de speelgoedwinkel. Kiest hij een kleine oplegger met 3 auto's van 7 euro. Razz

Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  Caresses do 18 apr 2013 - 20:56

Star007, over de angelsound heb ik inmiddels ook al wat gelezen. Ik overweeg hem ook aan te schaffen, al is hier elke week inloopspreekuur om het hartje te luisteren dus vandaar dat ik nog even twijfel.
Hoe was je echo? Wat leuk dat ze zo snel al geslachtsbepaling kunnen doen! Wonen jullie in de buurt van Begië?

Dolphine, wat leuk dat mensen er echt al naar vragen (als het tenminste mensen zijn die het wel mogen weten). Ik kan niet wachten tot het mij gevraagd wordt smile. En ook leuk dat je schoonouders zo blij reageerden! (en vervolgens de reactie van je zoontje, nog leuker!!
Idd jammer dat de eerste echo dan pas is.

Filora, maar natuurlijk mag je nog even mee blijven schrijven, gezellig juist.

Wandtegeltje, nauwelijks kunnen tillen herken ik niet (maar ik til sowieso nooit zware dingen dus heb het ook niet kunnen ondervinden of dat al dan niet lukt). Maar bandenpijn herken ik wel een beetje. Altans, pijn doet het niet maar ik voel wel echt steekjes, dat heb ik al vanaf week 4.

Penélope, ik voel het meeste ook in de avond/nacht. Ik denk dat dat komt doordat je dan aan het rusten bent en je het dan sneller opmerkt.
Wachten met vertellen tot 12 weken kan ik echt niet. Bijna iedereen weet het al (al wisten veel mensen al dat we in de medische molen zaten dus ze wisten al dat we ermee bezig waren). Alleen op mijn werk weten de meesten het nog niet.
Verder heb ik gelukkig niet de behoefte om het op fb te zetten, want kennissen/oud klasgenoten e.d. die hoeven het nu nog niet te weten.
Die twijfel/angst is heel normaal hoor, volgens mij krijgt bijna iedere zwangere vrouw daar vroeg of laat in haar zwangerschap mee te maken. Wij zijn dus heel lang bezig geweest om zwanger te raken en een week na de positieve test kreeg ik midden in de nacht ineens twijfels. (die de volgende dag gelukkig weer helemaal weg waren). Het is ook een enorme verandering in je leven en dan ook nog eens de hormonen die met je emoties aan de haal gaan.
Het geslacht willen we wel weten. Dat is een leuke verassing met 20 weken en daarnaast is het ook handig. De geboorte zelf is al bijzonder genoeg, dus zo hebben we 2x een leuke verassing smile.

Filora, ja een beetje teleurgesteld was ik wel. Dat we naar het hartje zouden luisteren was de reden waarom ik zo uitkeek naar de verloskundige, maar gelukkig hebben we over 1,5 week de 12 weken echo smile.
Haha oeps, zo hadden wij bijna een vakantie geboekt dan.. Gelukkig dat je het net op tijd realiseerde en je nu een leuk alternatief festival hebt gevonden.
Maandag aan het einde v/d dag. Dan zal je vast de hele dag in spanning zitten smile (haha ik wel tenminste daarom probeer ik het altijd zo vroeg mogelijk in te plannen).

Steep, gefeliciteerd!!

Aardbei, leuk spelletjes avond, dat is inderdaad altijd leuk/gezellig. Wij hebben dit weekend een verjaardag.

Theezakje13, fijn lekker op vakantie. Gaan jullie naar een zonnige bestemming? Veel plezier alvast.

All, Ik heb verder niks te melden. Het gaat hier zijn gangetje en ben inmiddels een stuk minder onzeker en geniet vooral van het idee dat ik toch echt zwanger ben (wat nog steeds onwerkelijk voelt).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770

Bericht  Aardbei do 18 apr 2013 - 21:18

Filoria: Pfoe ik houd van heel veel spelletjes, vaak is het Catan, koopmanshuis, carcasonne, 30 seconds, vlotte geesten... zoiets
Theezakje: Leuk hoor, ook maandag een echo! Heel veel plezier en geniet van je weekje vakantie smile
Knillis: Oh leuk, lekker naar de dierentuin... volgens mij wordt het wel mooi weer!
Dolphinne: Ach, mijn vriend vond de vorige echo volgens mij een emotioneler moment dan ik Wink Aan mijn buik kun je nog helemaal niets zien... Heel veel plezier dit weekend met de verjaardag van je vriend en natuurlijk het vertellen aan je ouders! Lief dat ze kadootjes hadden meegenomen smile
Caresses: Fijn dat je lekker geniet nu!

Er was toch nog iemand die dinsdag een echo had?
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  Weegschaal do 18 apr 2013 - 22:19

Ik had hier graag willen komen schrijven, maar het lijkt erop dat het ons weer niet gegund is. Ik verlies sinds gisteren wat bloed... Ik ben nog op vakantie, we proberen het nog maar een beetje te negeren. Een miskraam zat wel in mijn systeem, maar dan pas rond de 7 weken. Zoals de andere keren.. Hoop dat de terugvlucht van 10 uur vandaag te doen is, dat het niet meer gaat zijn dan een flinke menstruatie. En dan thuis nog maar een test doen om te zien hoe het met het hcg gesteld is.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Snoes do 18 apr 2013 - 22:21

Ah verdorie néé he, dat kan toch niet waar zijn Sad. Ik hoop van harte dat het bloedverlies niet duidt op een miskraam, maar ik snap je angst volkomen. Jeetje zeg, wat ontzettend kut Sad hug hug hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Knillis do 18 apr 2013 - 22:34

Ah nee weegschaal, niet weer! Ik hoop ook echt dat het bloedverlies nergens op duidt, ik duim voor je!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Aardbei do 18 apr 2013 - 23:10

Oh nee he weegschaal!!! hug *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 38 699888*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 38 699888*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 38 699888Ik hoop toch dat het geen miskraam is meid!!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: