Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+79
eigenwijs
Bimbam
Jelin
Jelleke
Knillis
myloon
Aardbei
Jade
Caresses
yes1984
Filoria
Sazzle
nillis
Samantha
ShallY
Mama
Charles
Laced
Thunder
Snoes
Maudy
smooch
Shopaholic
Bruintje Beer
Viva
joyce0606
SarahKey
Happydobby
Pompoen
Steep
Alex
Aimee
iloverose
kwebbeltje
Mom-Of-3
Parel
Star007
love
_Mashimaro_
Bloempjuh23
Printje
Flip Fluitketel
liesje
Monnie
Burn
Caroow
_Jet
Annemoontje
Miss G
Sanne
strawberry
Pien
firda
Novalee
Zenna
Silver
Vlinderjoy
Jezzie
Suus
slaatje
Mida4you
Supertalentje
Twellie
Teddyaapje
Dora
RioolSpook
vlinder-2011
ingrid82
mzcharlotte
Stitch
Muppetje
Lejow
Amber-
Puggle
Flower_L
Jasmine
Weegschaal
Annemie
Linnie1985
83 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 36 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  liesje vr 12 apr 2013 - 8:23

Iloverose wat een rotnieuws hopelijk is de 23e er wel wat te zien
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 36 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Stitch vr 12 apr 2013 - 8:59

Weegschaal! Wat goed! Je hebt nu toch ook medicijnen vanuit belgie gekregen? Ik hoop dat deze doen wat ze moeten doen, en dat je over een maandje of 8 eindelijk jullie kindje in je armen mag houden! Supergefeliciteerd! :cheering: Hihi, zit hier gewoon te stuiteren op de bank omdat ik zo blij voor je ben! laughcry Lieve weegschaal, hele fijne vakantie, en daarna op naar een mooie echo!

Iloverose, wat klote hug Ik ga heel hard voor je duimen dat het toch nog goed komt, en je de 23ste wel een mooie echo mag hebben. Veel sterkte voor deze komende dagen!

Filoria en Aardbei, jullie moeten ook naar het herfsttopic komen hoor! (de rest natuurlijk ook, maar jullie iig!) Jullie gaan nu ook al hard naar de 12 weken toe!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Filoria vr 12 apr 2013 - 17:42

Caresses: wat fijn, toch een termijnecho! Anders zou je inderdaad wel heel lang moeten wachten tot 20 weken. En met 8 weken kunnen ze de termijn toch nog niet exact bepalen? scratch Bij mij issie met 9 weken ook niet goed gezet geloof ik, want ik zou met mijn huidige uitgerekende datum (31-10) mijn eisprong al een paar dagen vóór de positieve ovulatietest gehad moeten hebben. Of ik heb een heel korte luteale fase of zo? Nouja, in elk geval verwacht ik dat het toch november gaat worden dat ik uitgerekend ben.
En ik zou het wel leuk vinden om jou weer tegen te komen in het vervolgtopic! Desnoods kom ik dan bij allebei de topics spieken hoor *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 36 561177

Stitch: nog een weekje, dan sluit ik me bij jullie aan! Hoe is het met jou?

Ik ben gisteren bij de verloskundige geweest voor een 'intakegesprek'. Stelde niet zo heel veel voor, omdat ik daar al bekend ben. Maar wat heb ik een goed gevoel bij deze verloskundigenpraktijk. Het zijn stuk voor stuk lieve, ontspannen vrouwen die goed naar me luisteren en me niks willen opdringen. Ik ben heel blij met ze.

En met de kwaaltjes gaat het steeds beter *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 36 281626781 Ben nog wel veel moe. En over een week heb ik een afspraak bij een bekkenfysiotherapeut voor mijn bekkenklachten.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  nillis vr 12 apr 2013 - 18:38

@ Filoria en aardbei, jullie moeten echt naar het najaartopic komen hoor. hebben al zolang samen geschreven, wil ik dat ook tot het einde van onze zwangerschappen doen en daar kan nog wel wat meer bij. We staan elke keer een paar pagina's terug.

@ Aardbei, wat een leuke foto

@ Filoria, welke bekkenklachten heb je nu al? en had je dat bij T ook?

@ iloverose, mag ik vragen waarom je al zo'n vroege echo had? Heb ik even gemist. Maar wat jammer dat er nog niets te zien was. En wat erg dat je nu nog moet wachten tot 23 april. Veel sterkte, maar wat is je eigen gevoel erin? *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 36 699888

@ all, goed ga nu maar weer naar het andere topic en zie jullie daar wel een keer verschijnen.
Fijn weekend allemaal
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  iloverose za 13 apr 2013 - 2:18

Hai dames even kort berichtje reageer straks even op iedereen .maar heb na gisteren morgen geen bloed meer verloren .Heb vanmorgen nog een test gedaan van kruidvat met een + het +kwam direkt .weet eigenlijk niet of ik nu blij moet zijn of verdrietig .ik hoop zo dat ze de 23 wat kunnen zien.voor de rest voel ikmij goed nergens last van ook geen buikpijn .
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Bericht  Lejow za 13 apr 2013 - 2:28

ILR, ik ga hopen op een latere innesteling!
Succes met deze zenuwslopende dagen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Dolphinne za 13 apr 2013 - 4:12

Filoria, dank je voor het compliment over mijn buikje!

Wandtegeltje, ik heb helaas niet echt tips tegen de misselijkheid. Heb er zelf ook last van. Ik probeer wel regelmatig iets te eten of drinken. Dan is het wel wat minder.
Heb gelukkig nog maar 1 keer boven de wc gehangen.

Weegschaal, wat een supergoed nieuws!! Gefeliciteerd en welkom! Fijne vakantie in elk geval!

Knillis, ik vind het al duidelijk een klein bolletje hoor! Goed dat je je ook voor mvm hebt aangemeld.
Het lijkt mijn wel leuk om met meer meiden in een topic te zitten die even ver zijn. Maar als we gewoon met zn allen verhuizen naar het najaarstopic vind ik het ook goed!

Yes1984, fijn dat je je zo lekker zwanger voelt. Hier vergeet ik het juist steeds vaker. In het begin was ik er echt hele dagen mee bezig, maar dat is nu veel minder (gelukkig).

ILoveRose, wat een onzekerheid meid! Ik hoop dat er de 23e gewoon een mooi kindje met een kloppend hartje te zien.

Caresses, fijn dat je nog een extra echo tussendoor krijgt. Toch weer even bevestiging of alles nog goed is.

Hier eigenlijk alles goed. Begin sinds deze week me wel vaker misselijk te voelen. Meestal 's ochtends en ook in de avond voor ik naar bed ga.
Ik ben ook erg moe. Net ook heerlijk even in bed gelegen.
Op mn werk heb ik het al wel aan mijn leidinggevenden verteld. Verder probeer ik het toch nog even stil te houden, al zal er vast al wel geroddeld worden over mijn groeiende buik.
Fijn weekend nog voor iedereen!
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  Wandtegeltje za 13 apr 2013 - 5:00

iloverose, wat naar dat er op de echo niks te zien was! Op zich zou er nu toch al iets te zien moeten zijn. Ik lees nu dat je een mooie positieve test hebt, dus misschien ben je dan toch minder ver. Ik duim voor een goede echo!

Aardbei, wat ben je een leuke meid!
Bedankt voor de tips! Ik ga het zeker proberen, al drink ik bijna nooit cola. Overigens vanaf vandaag een ontzettende trek in rijstwafels en dat helpt nu ook een beetje Laughing
Jammer dat je nog geen echo krijgt, maar je hebt dan wel iets om naar toe te leven.

Caresses wat fijn dat je niet tot de 20 weken echo hoeft te wachten. Dat zou wel erg lang zijn geweest.

Filoria, fijn dat het beter gaat met je kwaaltjes en hopelijk gaat het ook snel wat beter met je bekkenklachten.

Dolphinne, regelmatig eten helpt inderdaad wel wat. Ik heb sinds vandaag ook de rijstwafels ontdekt Laughing
Hopelijk ga je niet al te veel last van de misselijkheid krijgen!

Vanmorgen hier ook paniek. Ik had ineens best veel bruinverlies, dat leek in ieder geval zo. Het is gelukkig vrij snel opgehouden, maar het was toch even schrikken! Gelukkig verder geen krampen en bloedverlies. Wel heb ik de steekjes die ik ook bij de zwangerschap van mijn oudste had. Ik moet er maar vanuit gaan dat er niets aan de hand is en het (hopelijk) goed zit.
Wandtegeltje
Wandtegeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 62
Registratiedatum : 16-07-12

Bericht  Filoria za 13 apr 2013 - 8:48

Wandtegeltje, ik heb bij al mijn zwangerschappen wat oud bloed verloren. Volgens mij is dat vrij normaal. Als je veel helderrood bloed verliest is het pas echt een slecht teken. Leuke nieuwe avatar heb je trouwens.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Wandtegeltje zo 14 apr 2013 - 4:20

Bedankt Filoria!
Ik hoor het inderdaad wel vaker en ik moet me ook geen zorgen maken, maar dat is zo moeilijk..
Als ik dat zie ben ik bang dat het dan uiteindelijk helderrood bloed gaat worden en het mis is. Het slaat nergens op dat weet ik, maar toch..Het is nog zo pril.
Ik heb geen bruinverlies meer gehad gelukkig, dus het zal ook wel met de innesteling te maken hebben gehad.
Ik kan niet wachten tot de eerste echo. De vk gaf al aan dat als ik me zo'n zorgen maak, ik wel wat eerder mag komen. Hartstikke lief natuurlijk!
De komende dagen ga ik gewoon van het heerlijke weer genieten. Zonde als ik dat niet doe!
Wandtegeltje
Wandtegeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 62
Registratiedatum : 16-07-12

Bericht  Snoes zo 14 apr 2013 - 10:23

Iloverose, wat een onzekerheid. Ik hoop dat alles toch goed is, sterkte!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Aardbei ma 15 apr 2013 - 4:16

Iloverose: he bah wat vervelend zeg, zoveel onzekerheid. En wat laat de 23e pas weer een echo hug

Caresses: Fijn dat jullie toch nog een 12 weken echo krijgen nu. En jullie hebben dan niet gekozen voor de combinatietest? Want die kan maar tot 14 of 15 weken toch?

Filoria: Zo'n intake gesprek stelt inderdaad niet zoveel voor, helemaal niet als het je tweede is denk ik ja. Ik heb vandaag mijn intake gehad. Ik heb een dagje na jou mijn termijnecho! Fijn dat je je al wat beter voelt. Ik gelukkig ook, alleen die moeheid he...

Nillis en Stitch: Ik kom eraan hoor! Volgende week dinsdag mijn termijnecho en hopelijk dan ook 12 weekjes smile

Wandtegeltje: Oeeehh nu heb ik zin in rijstwafels! Met rookkaas smile Zo maar eens even halen! En vervelend van de bloedverlies, maar inderdaad zolang het niet rood is!

Heeft iedereen een beetje een fijn weekend gehad? En lekker genoten van de zon gisteren? Wij zijn gisteren even de stad in gegaan om bij de marathon te kijken om wat mensen aan te moedigen die we kennen die meeliepen. Wel allemaal de 10 km hoor. Man man, wat een eind 42 km. echt knap dat mensen dat kunnen... Ik had al zalm uit de vriezen gehaald voor 's avonds en het was zo lekker warm in de tuin dat we de bbq maar even aangestoken hebben en het daarop hebben gebakken! Hoop dat er nog veel meer bbq avondjes komen!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Filoria ma 15 apr 2013 - 4:32

Jeetje, wat veel echo's zijn er dan in twee dagen! Knillis en ik de 22e (toch Knillis?) en Iloverose en jij de 23e. Hoop zo dat Iloverose toch nog een mooie echo krijgt.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  yes1984 ma 15 apr 2013 - 5:13

Hallo
dames,
Ik heb wel steeds meegelezen. Maar reageren op zoveel posten via de telefoon is
wat lastig.
@ iloverose; wat een spanning en wat naar. Ik hoop zo dat alles goed zit!
@ caresses; de ichias werd destijds alleen maar erger. Op den duur kon ik bijna
niet meer lopen (niet meer slapen van de pijn e.d.) Het is nu nog goed te doen.
Fijn dat je nog een echo krijgt met 12 weken. Kun je alweer aftellen ;-)
@ Dolphine, als je weinig klachten hebt kan ik me voorstellen dat je het wel
eens wilt vergeten. Ik bedoelde het meer sarcastisch: ben veel misselijk en
voel me daardoor “lekker” zwanger. Vind het ook wel prettig tegen mijn
onzekerheid dat ik gewoon klachten houd.
@ Wandtegeltje; schrikken het bloedverlies. Gelukkig is het bruin. Ik hoop dat
het niets te betekenen heeft!

Ik heb vandaag uitslag van mijn darmen gekregen. De diagnose is een teveel aan
galzouten (door het ontbreken van de galblaas). Hier is een medicijn tegen,
waarin ik verschillende hoeveelheden van kan proberen. Deze kan ik tijdens de
zwangerschap helaas niet gebruiken. Daarom moet ik de komende maanden extra
vitaminen slikken. En wanneer ik er bijvoorbeeld een buikgriep bij krijg zal ik
aan het infuus moeten, tegen uitdroging. Wanneer het kindje niet goed zal
groeien zal ik een sonde krijgen. Maar zo ver is het natuurlijk nog lang niet.
Morgen heb ik de intake bij de verloskundige. Ik ben benieuwd. Hoop dat ze een
echo gaat maken, ook in verband met de cyste!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Penélope ma 15 apr 2013 - 6:13

Hoi meiden!

Ik zou graag met jullie willen komen meeschrijven! Sinds zaterdag weten we dat we ons 1e kindje krijgen.
We waren niet bezig voor een kindje maar zijn er hartstikke blij mee. Wel vinden we het beide nog erg onwerkelijk kunnen ons niet voorstellen dat er een kindje in mijn buik groeit en wij ouders worden. Ik voel me verder wel goed alleen last van moeheid en rugpijn.
Vandaag ook de verloskundige gebeld en 6 mei heb ik de 1e echo.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877

Bericht  Theezakje13 ma 15 apr 2013 - 6:18

Ook ik mag me hier melden.
Ben vandaag 7 weken zwanger. Voel me flink beroerd. Erg moeen sinds paar dagenook goed misselijk.
Probeer mee te schrijven maar biecht op dat ik vooral een meelezer ben.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Parel ma 15 apr 2013 - 6:21

Nou Penelope, wat leuk! Dan kan je gelijk mooi aan de knutsel met je naaimachine!

Theezakje, ook gefeliciteerd!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Penélope ma 15 apr 2013 - 6:22

Parel schreef:Nou Penelope, wat leuk! Dan kan je gelijk mooi aan de knutsel met je naaimachine!

Haha ja dat klopt! Ik moet me er alleen eerst eens goed in verdiepen hoe de naaimachine werkt *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 36 827601
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877

Bericht  Knillis ma 15 apr 2013 - 6:22

Penelope gefelicteerd!

Ik heb inderdaad de 22e de echo, als ik er aan denk word ik al zenuwachtig, nog een weekje!

Hier een lekker zonnig weekend gehad, 2 verjaardagen, bij mijn ouders geweest, uit eten geweest met mijn schoonouders, gewoon een lekker weekend.

Nu ben ik moed aan het verzamelen, op maandagavond ga ik altijd spinnen maar ik heb zo geen zin! Maar ik heb de afgelopen weken al vaker afgezegd en eigenlijk vind ik dat ik moet gaan....

Verder alles rustig hier, muv de moeheid verder nog steeds nergens last van!

Iloverose hoe is het nu?

En hoe is het met de rest?

Groetjes!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Registratiedatum : 03-02-11

Bericht  Knillis ma 15 apr 2013 - 6:23

Oh en theezakje jij ook gefeliciteerd!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Theezakje13 ma 15 apr 2013 - 6:29

Parel schreef:Nou Penelope, wat leuk! Dan kan je gelijk mooi aan de knutsel met je naaimachine!

Dank je!
Knilis ook Dank je!
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Filoria ma 15 apr 2013 - 6:35

Gefeliciteerd dames! :cheering:
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Aardbei ma 15 apr 2013 - 6:47

Oh Knillis ook de 22e? Dat had ik even gemist!

Penelope en theezakje: Gefeliciteerd!

Knillis: Spin ze!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Knillis ma 15 apr 2013 - 7:10

Haha dank je aardbei maar ik ben niet gegaan, heeeeeeel zwak :-) ik hoop over een paar weken mijn motivatie terug te hebben gevonden maar voor nu ben ik vreselijk lui en lig ik languit op de bank naar GTST te kijken en naar het gesnurk van de 2 muppets over de babyfoon te luisteren. Heerlijk ontspannen!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  iloverose ma 15 apr 2013 - 7:11

Heb gisteravond laat miskraam gehad ,ging gewoon na w.c te plassen ik veegde na plassen af toen had ik het dus op het wc papier .Heb dus ook geen buikpijn of zo gehad .Het was zo welkom...........

Iedereen veel succes in de zwangerschap hoop dat alles goed gaat hoop dat ik gauw weer mee kan praten.

iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Registratiedatum : 10-08-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: