Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+79
eigenwijs
Bimbam
Jelin
Jelleke
Knillis
myloon
Aardbei
Jade
Caresses
yes1984
Filoria
Sazzle
nillis
Samantha
ShallY
Mama
Charles
Laced
Thunder
Snoes
Maudy
smooch
Shopaholic
Bruintje Beer
Viva
joyce0606
SarahKey
Happydobby
Pompoen
Steep
Alex
Aimee
iloverose
kwebbeltje
Mom-Of-3
Parel
Star007
love
_Mashimaro_
Bloempjuh23
Printje
Flip Fluitketel
liesje
Monnie
Burn
Caroow
_Jet
Annemoontje
Miss G
Sanne
strawberry
Pien
firda
Novalee
Zenna
Silver
Vlinderjoy
Jezzie
Suus
slaatje
Mida4you
Supertalentje
Twellie
Teddyaapje
Dora
RioolSpook
vlinder-2011
ingrid82
mzcharlotte
Stitch
Muppetje
Lejow
Amber-
Puggle
Flower_L
Jasmine
Weegschaal
Annemie
Linnie1985
83 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 39 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Theezakje13 do 18 apr 2013 - 23:36

He verdorie weegschaal....
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 39 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  kwebbeltje vr 19 apr 2013 - 1:59

Ach weegschaal het is toch niet waar! ! Ik hoop en duim dat het bloedverlies nergens op duid! ! Dikke knuffel
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Bericht  Wandtegeltje vr 19 apr 2013 - 7:14

Weegschaal, ah nee dit mag niet gebeuren hug

Filoria, wat vervelend dat je er nu al last van hebt!
Mijn oudste is een stuk jonger, dus ik ontkom er gewoon niet aan.

Dolphinne, wat lief dat je schoonmoeder niks durfde te vragen haha. Zo te lezen is je zoontje een trotse broer Very Happy

Aardbei, het is nog zo moeilijk te geloven he als je verder nog niks gezien hebt. Wat fijn dat je nog maar een weekje hoeft te wachten!
Klinkt als een gezellig weekend! Hier nog geen plannen.
Misschien ligt het er ook aan of het de eerste of tweede is? Of misschien heb ik gewoon pech Laughing

Penélope, heel herkenbaar van toen ik zwanger was van de eerste! Het komt goed hoor. Je hebt nog 8 maanden om er aan te wennen.
Geslacht wil mijn man in ieder geval weten, dus dan vind ik dat ook goed. Al had ik het ook leuk gevonden als het een verrassing zou zijn geweest.

Knillis, jij ook al snel een echo. Wat fijn!

Steep, Gefeliciteerd!

Theezakje, jij ook al maandag een echo Very Happy

Caresses, gelukkig kun je er nu wat meer van genieten!
Ik merk dat ik er nu bij een tweede veel sneller last van heb.

Ik heb vandaag geheel onverwacht een echo gehad! Afgelopen nacht heb ik weer bruinverlies gehad en belde vanmorgen even de vk erover. Zij vond het toch verstandig om het even na te laten kijken, vooral omdat stress nu ook niet goed is. Wel vertelde ze meteen erbij dat het nog erg vroeg is om iets te zien.
Nou, er zit een mooie vruchtzak met zwangerschapsring en de baarmoedermond is ook mooi dicht. Verder was er niet veel te zien, omdat het nog erg pril is. Het komt ook overeen met de termijn! Het stelt me toch wel enigszins gerust. Volgende week mag ik terug komen en dan hopelijk een klein mensje in wording met kloppend hartje!
Wandtegeltje
Wandtegeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 62
Registratiedatum : 16-07-12

Bericht  Steep vr 19 apr 2013 - 18:24

Thnx allemaal!

Weegschaal Nee! Ik hoop dat het bloedverlies nergens op duidt!

Wandtegeltje Wat fijn dat je nu al terecht kon bij je vk! Dat hoor je niet vaak.

Filoria Goed naar dat je et nu al last van hebt!

Aardbei Ik vind het ook raar hoor! Ik besef het totaal nog niet.

Dolphinne Lief van je zoontje!

Theezakje en Knillis Maandag een echo! Leuk en spannend!

Penelope Wij willen het geslacht niet weten. Wisten we bij R ook niet. Mijn man wil het niet weten, mij maakt het niet zoveel uit.

Caresse Gelukkig kun je er nu meer van genieten.

Ik ben vandaag een jaar getrouwd en gister zijn we naar België vertrokken voor een lang weekend weg. Heerlijk er ff tussen uit met z'n alle!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Weegschaal zo 21 apr 2013 - 0:46

Helaas was de test negatief.. Ik wens jullie allemaal goede echo's en fijne zwangerschappen toe!! En dan mag ik me hier hopelijk over een paar weken weer melden.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jasmine zo 21 apr 2013 - 1:07

Weegschaal: hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  iloverose zo 21 apr 2013 - 1:17

Weegschaal heeeel veel sterkte....

Ik krijg dinsdag nog een echo om te zien dat ik van binnen schoon ben.ik hoop dat ik gouw weer mee kan schrijven...

iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Bericht  Filoria zo 21 apr 2013 - 7:34

Weegschaal... hug hug hug
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Knillis zo 21 apr 2013 - 7:41

Weegschaal: dikke knuffel voor jou! (zit op mobiel en kan geen smilies plaatsen)
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Registratiedatum : 03-02-11

Bericht  Knillis zo 21 apr 2013 - 7:49

Wandtegeltje: wat fijn dat je al een echo hebt gehad die er goed uitzag voor de termijn!

Oh ik ben zo zenuwachtig voor de echo van morgen! Aan de ene kant heb ik er veel zin in, de eerste aanblik van je kindje, aan de andere kant ben ik zo bang dat er geen kloppend hartje te zien is... vannacht schrok ik ineens wakker en toen dacht ik even dat het maandag was, kreeg gelijk een stoot adrenaline en kon niet meer slapen, zo stom! Ik kan me niet herinneren dat ik bij de vorige zwangerschappen ook zo erin stond. Misschien komt het omdat ik behoorlijk wat mensen in mijn omgeving heb die slechte echo's gehad hebben, en dat ik nog steeds slecht kan geloven dat ik gelijk de eerste ronde met injecties zwanger ben geworden. Ik weet het niet...

Filoria en theezakje (heb ik goed onthouden dat jij morgen ook een echo hebt of was het iemand anders? Ik heb niet meer terug gelezen): hoe staan jullie er in?

Iloverose ik hoop dat je echt snel zwanger mag worden! Gaan jullie nog onderzoeken laten doen?
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Filoria zo 21 apr 2013 - 8:32

Ik ben best wel nerveus.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Star007 zo 21 apr 2013 - 8:34

Succes morgen Filoria! Ik had dat ook, dat ik nerveus was voor de 2e echo. Daarna , als alles goed is valt er vast een spanning van je af Wink Veel plezier.
Ik schreef hier al niet veel mee, maar ben nu ook over naar het najaar 2013 topic.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Penélope zo 21 apr 2013 - 8:39

Wat een verdrietig nieuws weegschaal! Ik hoop dat je snel hier weer mag komen mee schrijven en dat je dan ook blijft *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 39 699888
Filoria, Veel succes morgen bij de echo!

Ik reageer morgen op de rest. Ik heb erge buikpijn had al een beetje op google gekeken maar daar wordt je niet echt vrolijk van *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 39 1371890812
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Filoria zo 21 apr 2013 - 8:42

Waar zit de pijn Penelope? En zijn het krampen of is het voortdurende pijn? Een miskraam begint meestal met bloedverlies, niet met pijn. Sterkte en even naar de dokter morgen? hug Bedankt voor de succeswensen trouwens dames.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Penélope zo 21 apr 2013 - 9:02

Filoria schreef:Waar zit de pijn Penelope? En zijn het krampen of is het voortdurende pijn? Een miskraam begint meestal met bloedverlies, niet met pijn. Sterkte en even naar de dokter morgen? *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 39 699888 Bedankt voor de succeswensen trouwens dames.

Het zit in het midden van mijn onderbuik en zijn echt steken en duwende pijn. Kan het niet goed omschrijven maar het zijn zeker geen krampen.
Het is 1 uur geleden uit het niets begonnen toen ik wilde uitstappen uit de auto een hevige kramp kreeg en ik werd duizelig.Op internet lees ik dan dingen over een bbz. Eigenlijk moet ik ook niet zoveel op internet lezen maar vind het ook stom om hier morgen de vk voor te bellen.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Bericht  Filoria zo 21 apr 2013 - 9:06

Nee, daar is ze voor meid! Gezien het je onderbuik is zou ik inderdaad de VK bellen en niet de huisarts. Maar het klinkt niet als een 'gewone' miskraam. Dan heb je meestal bloedverlies en menstruatie-achtige krampen. Kun je wel slapen denk je?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Penélope zo 21 apr 2013 - 9:10

Filoria schreef:Nee, daar is ze voor meid! Gezien het je onderbuik is zou ik inderdaad de VK bellen en niet de huisarts. Maar het klinkt niet als een 'gewone' miskraam. Dan heb je meestal bloedverlies en menstruatie-achtige krampen. Kun je wel slapen denk je?

Ja ik denk en hoop dat ik wel kan slapen. Ik ga nu in bed liggen met een warme kruik dat helpt misschien ook al wat.
Ja ik weet dat ze er voor zijn en zou tegen andere ook zeggen bellen. Maar ik vind het zo'n drempel komt misschien ook omdat ik met de verloskundige samenwerk. Ik kijk het tot morgen aan en anders bel ik even.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Bericht  Filoria zo 21 apr 2013 - 9:12

Beterschap en welterusten dan maar hug
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Penélope zo 21 apr 2013 - 9:16

Dankjewel *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 39 561177
Veel succes morgen en ik lees hier wel hoe het gegaan is!
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Bericht  Steep zo 21 apr 2013 - 9:36

Penelope, niet fijn dat je krampen hebt! Probeer idd te ontspannen en als het morgen nog doorzet je vk bellen?

Filoria, succes morgen.

Hier nog steeds in belgië! We willen nog niet naar huis..
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  nillis zo 21 apr 2013 - 20:35

@ weegschaal, ik zit met tranen in mijn ogen, weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 39 699888
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  Knillis zo 21 apr 2013 - 23:21

Helaas klopte mijn voorgevoel, net de echo gehad en helaas is het mis. Het hartje klopt niet en het is gestopt met groeien na 6,5 week. Ondanka dat ik het aan voelde komen ben ik erg verdrietig nu.
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lejow zo 21 apr 2013 - 23:27

Weegschaal, hoe gaat het nu?

Knillis, wat verdrietig Sad Sterkte
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aardbei ma 22 apr 2013 - 0:05

Weegschaal: Nee he! hug ik had het jullie zo gegund! Wat een verdriet en tegenslagen moeten jullie elke keer meemaken, ik vind het echt zo erg! Hoe gaat het met je?

Knillis: Oh meid, wat erg hug sterkte!

Wandtegeltje: Fijn dat je een goede echo hebt gehad, dat neemt je zorgen toch ook weer een beetje weg.

Steep: Lekker nog even genieten!

Filoria: Heel veel succes! En plezier uiteraard! Hoe laat moet je?

Penelope: Hoe gaat het vandaag met je?

All: Ik ben ook echt heel erg zenuwachtig voor morgen. Zou willen dat het al voorbij was en dat we nu weten dat alles goed is... Nouja nog even afwachten maar, eerst nog werken morgen en dan om 4 uur de echo.
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Filoria ma 22 apr 2013 - 0:06

Shit, Knillis... Wat naar voor jullie. Wat ga je doen nu? Wachten tot de miskraam op gang komt? Ik vind het echt kl*te voor je. Heel veel sterkte Sad
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: