*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+79
eigenwijs
Bimbam
Jelin
Jelleke
Knillis
myloon
Aardbei
Jade
Caresses
yes1984
Filoria
Sazzle
nillis
Samantha
ShallY
Mama
Charles
Laced
Thunder
Snoes
Maudy
smooch
Shopaholic
Bruintje Beer
Viva
joyce0606
SarahKey
Happydobby
Pompoen
Steep
Alex
Aimee
iloverose
kwebbeltje
Mom-Of-3
Parel
Star007
love
_Mashimaro_
Bloempjuh23
Printje
Flip Fluitketel
liesje
Monnie
Burn
Caroow
_Jet
Annemoontje
Miss G
Sanne
strawberry
Pien
firda
Novalee
Zenna
Silver
Vlinderjoy
Jezzie
Suus
slaatje
Mida4you
Supertalentje
Twellie
Teddyaapje
Dora
RioolSpook
vlinder-2011
ingrid82
mzcharlotte
Stitch
Muppetje
Lejow
Amber-
Puggle
Flower_L
Jasmine
Weegschaal
Annemie
Linnie1985
83 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
O bah! Heb vandaag weer zo'n rotdag. De hele dag door stront misselijk en tegen het punt van spugen aan en niets helpt! Het ging afgelopen dagen juist wat beter
Samantha- Fluisteraar
- Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11
Met 9 weken is het meestal het ergste. Even doorzetten nog en je bent er van af .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Nillis: Ik hoop dat je het tot 19 maart vol kan houden meid! En vervelend dat je zo wordt belemmerd in het sporten. Hopen dat je snel wat minder misselijk wordt tijdens het sporten en anders maar weer na de zwangerschap! Mijn vriendinnen reageerden heel leuk, ze vonden het echt super. Ik ga het komend weekend aan mijn ouders vertellen
Suus: Ik snap zó dat het spannend vind! Ik ben ook als de dood dat over twee weken op de echo ineens iets te zien is wat niet leuk is. En dan ben ik er nu nog niet eens een week aan gewend, jij bent natuurlijk alweer een stuk langer gewend en hebt al een echo gezien!
Sazzle: Oh wat spannend dat je het gaat vertellen! En misschien is de moeheid en misselijkheid gewoon wel voorbij al? Dat kan natuurlijk ook he!
Samantha: Balen zeg! Hoop dat je je snel wat beter voelt.
All: Zo, de afgelopen twee dagen ben ik niet vooruit te branden, ben zó moe. Zal er vast allemaal bijhoren. Nog even een vraagje, hoe lang na aanmelding hoorden jullie wat van moeders voor moeders? Ik heb me zondag aangemeld en dinsdag voor de zekerheid nog even gebeld of de aanmelding goed binnen was gekomen. Vorige keer toen ik me namelijk af ging melden omdat ik een miskraam had gehad was mijn hele inschrijving uberhaupt niet eens binnen gekomen bij ze. Maar ik ben nu nog steeds niet gebeld voor een afspraak en ze kunnen toch al inzamelen vanaf week 6? Zou het zo zonde vinden als ze pas later zouden langskomen...
Suus: Ik snap zó dat het spannend vind! Ik ben ook als de dood dat over twee weken op de echo ineens iets te zien is wat niet leuk is. En dan ben ik er nu nog niet eens een week aan gewend, jij bent natuurlijk alweer een stuk langer gewend en hebt al een echo gezien!
Sazzle: Oh wat spannend dat je het gaat vertellen! En misschien is de moeheid en misselijkheid gewoon wel voorbij al? Dat kan natuurlijk ook he!
Samantha: Balen zeg! Hoop dat je je snel wat beter voelt.
All: Zo, de afgelopen twee dagen ben ik niet vooruit te branden, ben zó moe. Zal er vast allemaal bijhoren. Nog even een vraagje, hoe lang na aanmelding hoorden jullie wat van moeders voor moeders? Ik heb me zondag aangemeld en dinsdag voor de zekerheid nog even gebeld of de aanmelding goed binnen was gekomen. Vorige keer toen ik me namelijk af ging melden omdat ik een miskraam had gehad was mijn hele inschrijving uberhaupt niet eens binnen gekomen bij ze. Maar ik ben nu nog steeds niet gebeld voor een afspraak en ze kunnen toch al inzamelen vanaf week 6? Zou het zo zonde vinden als ze pas later zouden langskomen...
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Filora, ik ben verder niet extra onder controle. Bij ons was er ook geen oorzaak gevonden waarom het niet lukte. Het is natuurlijk geweldig, maar ik kan het nog steeds niet geloven. Ik kijk iedere dag wel een paar keer op de foto van de positieve test en moet echt tegen mezelf zeggen: ik ben zwanger!!
Mama, gefeliciteerd. Vanaf wanneer weet je dat je zwanger bent? Fijn dat je 20 maart al een echo hebt.
Aardbei: Leuk dat we ongeveer gelijk lopen en fijn om te lezen dat jij ook nog nergens last van hebt.
Leuk is dat he, het aan anderen vertellen .
Ik heb het, behalve op het forum (waar ook een vriendin komt) alleen nog aan mijn zus verteld. Binnenkort zie ik mijn moeder (we wonen ver van elkaar af) en dan ga ik het haar ook vertellen, nu al zin in.
Goede vraag ook over moeders voor moeders. Ik heb me er ook voor aangemeld en nog niet iets van gehoord.
Suus: Lekker dat je al bijna op die 12 weken grens zit.
All: Hebben jullie ook een zus/zussen die zwanger zijn geweest? Ik vind het echt heel fijn dat ik dat wel heb, kan ik haar lekker uithoren over haar ervaringen. Zo heeft zijn nauwelijks klachten gehad en kreeg ze ook pas laat een buikje, wie weet geldt dat voor mij dan ook wel. We hebben toch dezelfde bouw.
Mama, gefeliciteerd. Vanaf wanneer weet je dat je zwanger bent? Fijn dat je 20 maart al een echo hebt.
Aardbei: Leuk dat we ongeveer gelijk lopen en fijn om te lezen dat jij ook nog nergens last van hebt.
Leuk is dat he, het aan anderen vertellen .
Ik heb het, behalve op het forum (waar ook een vriendin komt) alleen nog aan mijn zus verteld. Binnenkort zie ik mijn moeder (we wonen ver van elkaar af) en dan ga ik het haar ook vertellen, nu al zin in.
Goede vraag ook over moeders voor moeders. Ik heb me er ook voor aangemeld en nog niet iets van gehoord.
Suus: Lekker dat je al bijna op die 12 weken grens zit.
All: Hebben jullie ook een zus/zussen die zwanger zijn geweest? Ik vind het echt heel fijn dat ik dat wel heb, kan ik haar lekker uithoren over haar ervaringen. Zo heeft zijn nauwelijks klachten gehad en kreeg ze ook pas laat een buikje, wie weet geldt dat voor mij dan ook wel. We hebben toch dezelfde bouw.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
@ aarbei, ik heb geen verstand van mvm, dus daar kan ik je niet bij helpen. Die moeheid hoort er echt bij. Veel plezier het weekend.
@ caresses, ik heb geen zus die zwanger is geweest, maar wel een schoonzus, dus wij wisselen wel verhalen uit.
@ samantha, veel sterkte hopelijk is dit inderdaad het ergste en ben je er dan klaar mee.
@ sazzle, oh spannend vertellen. Ik heb het nooit gedurfd om te vertellen, terwijl ik nog geen echo had gehad, maar dat was meer omdat ik graag eerst zelf bevestiging wilde. Vrienden van ons hebben het wel gedaan en dat is ook goed gekomen hoor. Veel plezier met vertellen.
@ Suus, schiet op naar de 12 weken grens. Ik ook bijna. Kunnen we in ieder geval samen door naar het volgende topic.
@ all ga zo de vk toch even bellen voor een extra echo. Voel me zo verdrietig, dus dat is niet echt genieten van een zwangerschap.Mijn gevoel zegt weer dat het fout zit en dat maakt zo onzeker. had ik bij de echo met 9 weken ook en toen was het goed. maar heb nu ineens dat mijn darmen weer werken en dat had ik bij de mk achteraf ook. Ben mezelf dus weer lekker gek aan het maken.
laat nog wel even weten hoe en wat.
@ caresses, ik heb geen zus die zwanger is geweest, maar wel een schoonzus, dus wij wisselen wel verhalen uit.
@ samantha, veel sterkte hopelijk is dit inderdaad het ergste en ben je er dan klaar mee.
@ sazzle, oh spannend vertellen. Ik heb het nooit gedurfd om te vertellen, terwijl ik nog geen echo had gehad, maar dat was meer omdat ik graag eerst zelf bevestiging wilde. Vrienden van ons hebben het wel gedaan en dat is ook goed gekomen hoor. Veel plezier met vertellen.
@ Suus, schiet op naar de 12 weken grens. Ik ook bijna. Kunnen we in ieder geval samen door naar het volgende topic.
@ all ga zo de vk toch even bellen voor een extra echo. Voel me zo verdrietig, dus dat is niet echt genieten van een zwangerschap.Mijn gevoel zegt weer dat het fout zit en dat maakt zo onzeker. had ik bij de echo met 9 weken ook en toen was het goed. maar heb nu ineens dat mijn darmen weer werken en dat had ik bij de mk achteraf ook. Ben mezelf dus weer lekker gek aan het maken.
laat nog wel even weten hoe en wat.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Als er geen bevalling tussendoor komt dan kan ik om 12.15 uur bij de vk terecht en anders ergens vandaag, zodat ik niet in onzekerheid het weekend in hoef.
nillis- Kletskop
Goed dat je gebeld hebt Nillis!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Fijn Nillis! Hoop dat je nu beter je weekend in kunt gaan. Laat je wat weten?
Caresses: Ja ik vond het heel leuk om te vertellen, maar was wel superzenuwachtig haha. Verder gaan wij het dit weekend tegen mijn ouders zeggen (zien we ook niet zo vaak ivm afstand) en daarna tegen de ouders van mijn vriend. En dan wil ik liever even afwachten tot de echo om het aan nog meer mensen te vertellen... Mijn zusje is nog niet zwanger geweest, maar ik heb 1 collega met twee kinderen die al vanaf het begin hierbij betrokken is, dus dat is ook wel fijn! Daar kan ik ook goed mee praten en ervaringen mee delen.
Caresses: Ja ik vond het heel leuk om te vertellen, maar was wel superzenuwachtig haha. Verder gaan wij het dit weekend tegen mijn ouders zeggen (zien we ook niet zo vaak ivm afstand) en daarna tegen de ouders van mijn vriend. En dan wil ik liever even afwachten tot de echo om het aan nog meer mensen te vertellen... Mijn zusje is nog niet zwanger geweest, maar ik heb 1 collega met twee kinderen die al vanaf het begin hierbij betrokken is, dus dat is ook wel fijn! Daar kan ik ook goed mee praten en ervaringen mee delen.
Aardbei- Prater
Fijn dat je vandaag nog langs mag komen Nillis. Knuffel voor jou meid, wat rot dat je zo bang bent voor een miskraam. Die goede echo's zijn een supergoed teken, maar aan je gevoel kun je niks doen natuurlijk
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Sterkte Nillis, je voorgevoel hoeft niet veel te zeggen. Kan ook gewoon helemaal voortkomen uit onzekerheid, hopelijk heb je zo een mooie echo.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Hopelijk heb je weer een goede echo Nillis!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Nou, dit vind ik toch wel gek...
Krijg een sms: Hallo! Gefeliciteerd met je zwangerschap en bedankt voor je aanmelding bij moeders voor moeders. Ik zou graag een afspraak willen maken. Zou je me even kunnen bellen op 06...... Groetjes XX
Hoezo belt ze me niet gewoon? Ik heb aangegeven dat ik de hele dag bereikbaar ben. Ging het bij jullie ook zo?
Maar goed, ik heb wel gewoon gebeld hoor en maandag komt ze langs!
Krijg een sms: Hallo! Gefeliciteerd met je zwangerschap en bedankt voor je aanmelding bij moeders voor moeders. Ik zou graag een afspraak willen maken. Zou je me even kunnen bellen op 06...... Groetjes XX
Hoezo belt ze me niet gewoon? Ik heb aangegeven dat ik de hele dag bereikbaar ben. Ging het bij jullie ook zo?
Maar goed, ik heb wel gewoon gebeld hoor en maandag komt ze langs!
Aardbei- Prater
Wat naar dat je je zo onzeker voelt Nillis, fijn dat je vandaag terecht kan!
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Hoe is het gegaan Nillis?
Jasmine- Ratel
Ik ben ook erg benieuwd.Jasmine schreef:Hoe is het gegaan Nillis?
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik ook!Snoes schreef:Ik ben ook erg benieuwd.Jasmine schreef:Hoe is het gegaan Nillis?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik ook benieuwd naar Nillis.
Aardbei: beetje raar inderdaad. Heb geen ervaring, MvM kan bij ons niet voorrijden omdat we in een winkelgebied wonen.
Dames, fijn om te lezen dat de opvliegendheid herkenbaar is! Mijn man krijgt het inderdaad ook wel eens te verduren Op het moment valt het trouwens wel mee, nu heb ik weer last van misselijkheid.
Zo leuk dat zwanger zijn
Aardbei: beetje raar inderdaad. Heb geen ervaring, MvM kan bij ons niet voorrijden omdat we in een winkelgebied wonen.
Dames, fijn om te lezen dat de opvliegendheid herkenbaar is! Mijn man krijgt het inderdaad ook wel eens te verduren Op het moment valt het trouwens wel mee, nu heb ik weer last van misselijkheid.
Zo leuk dat zwanger zijn
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ja daar ben ik weer. Alles nog steeds helemaal goed en een mooi kind aldus de vk. We hebben zelfs al vingertjes kunnen tellen. Het bloedverlies kan nog heel lang aanhouden, want de (waarschijnlijk) tweede vruchtzak is nog steeds niet kleiner geworden en lijkt gevoed te worden door de placenta van het andere kindje. Het lichaam is dus aan de ene kant aan het afstoten, maar aan de andere kant dus ook niet. De vk vond het helemaal niet erg dat ik wilde komen. Ze gaf nog aan dat het geen extra moeite is en dat ze mijn onzekerheid helemaal begrijpt. Desnoods mocht ik elke week wel komen als het mij geruststelde. Het is zo fijn om begrepen te worden. Nu kan ik hopelijk weer gaan genieten. De vk zei ook dat houdt je meestal een week vol en dan komt de twijfel weer. Kon alleen maar bevestigen dat het inderdaad zo gaat.
Goed ga nu maar eens het pasen in huis halen.
Goed ga nu maar eens het pasen in huis halen.
nillis- Kletskop
Wat een fijn nieuws Nillis. En als je nog een keer onzeker bent of twijfelt, gewoon de vk bellen.
Snoes- Lady Post-a-lot
Wat fijn dat alles goed was Nillis!
Ik hoop voor je dat je nu lekker weer kunt gaan genieten. Er komen echt leukere weken aan in de zwangerschap. Nog even en je zult je kindje gaan voelen, dan heb je voor jezelf ook die bevestiging. En tot die tijd gewoon de vk bellen als de onzekerheid te erg wordt.
Ik hoop voor je dat je nu lekker weer kunt gaan genieten. Er komen echt leukere weken aan in de zwangerschap. Nog even en je zult je kindje gaan voelen, dan heb je voor jezelf ook die bevestiging. En tot die tijd gewoon de vk bellen als de onzekerheid te erg wordt.
Jasmine- Ratel
@Sazzle: leuk dat je het dit weekend gaat vertellen! En spannend dat je dinsdag de echo hebt. En misschien voel je je vanaf nu gewoon beter, 11 weken is toch een mooi moment daarvoor?
@Samantha: wat vervelend dat je je weer zo beroerd voelt Hopelijk gaat het gauw een stuk beter!
@Aardbei: Ik heb me niet zelf aangemeld voor MVM, ik kende het eigenlijk nog niet echt. Toen ik me aanmeldde bij de verloskundige, vroeg zij of ik het kende en heeft het me uitgelegd. Zij heeft me toen aangemeld en niet lang daarna werd ik gebeld door iemand van MVM Wel raar dat je gesms't werd inderdaad, maar goed, je aanmelding is dus in elk geval gelukt
@Caresses: Ik heb geen zus die zwanger is geweest en mijn man ook niet, maar ik heb wel een goede vriendin met twee kinderen, een vriendin die 4 maanden verder is dan ik en een vriendin die 1 maand minder ver is, dus genoeg mensen om mee te kletsen
@Nillis: Leuk dat we bijna naar het volgende topic mogen Vervelend dat je steeds zo onzeker bent, maar gelukkig heb je vandaag weer een goede echo gehad!
@Samantha: wat vervelend dat je je weer zo beroerd voelt Hopelijk gaat het gauw een stuk beter!
@Aardbei: Ik heb me niet zelf aangemeld voor MVM, ik kende het eigenlijk nog niet echt. Toen ik me aanmeldde bij de verloskundige, vroeg zij of ik het kende en heeft het me uitgelegd. Zij heeft me toen aangemeld en niet lang daarna werd ik gebeld door iemand van MVM Wel raar dat je gesms't werd inderdaad, maar goed, je aanmelding is dus in elk geval gelukt
@Caresses: Ik heb geen zus die zwanger is geweest en mijn man ook niet, maar ik heb wel een goede vriendin met twee kinderen, een vriendin die 4 maanden verder is dan ik en een vriendin die 1 maand minder ver is, dus genoeg mensen om mee te kletsen
@Nillis: Leuk dat we bijna naar het volgende topic mogen Vervelend dat je steeds zo onzeker bent, maar gelukkig heb je vandaag weer een goede echo gehad!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Suus Jij bent alweer bijna 12 weken! Schiet lekker op! Leuk dat je weer naar het hartje mag luisteren dinsdag!
Sazzle, Ook bijna 12 weken! Wat leuk dat je het morgen aan je familie gaat vertellen!!!! Ga je het nog op een speciale manier doen?
Samantha, hoe voel je je nu? nog steeds zo misselijk?
Aardbei, de vorige keer bij mn zoontje had ik me via de site aangemeld en ik werd gelijk de volgende dag gebeld en ze is toen ook al die avond geweest. Je mag idd beginnen met 6 weken. O ik zie dat ze je al een sms heeft gestuurd. Wel raar dat ze je niet gewoon belt.... Misschien doen ze dat zodat je kan bellen op een moment dat het jou goud uit komt en niet wanneer je bij mensen in de buurt bent die nog niet weten dat je zwanger bent.
En jullie gaan het ook dit weekend vertellen aan de ouders, leuk! Al bedacht hoe je het wil gaan zeggen?
Nillis, goed nieuws!!!!! Fijn om zo het weekend in te gaan!!!
@all Hier alles goed! alleen heel erg moe. Ben echt de dagen aan het aftellen tot de echo, volgende week dinsdag mogen we dan eindelijk! Ik voel me zwanger en het voelt ook goed maar toch blijft het zo spannend!
Sazzle, Ook bijna 12 weken! Wat leuk dat je het morgen aan je familie gaat vertellen!!!! Ga je het nog op een speciale manier doen?
Samantha, hoe voel je je nu? nog steeds zo misselijk?
Aardbei, de vorige keer bij mn zoontje had ik me via de site aangemeld en ik werd gelijk de volgende dag gebeld en ze is toen ook al die avond geweest. Je mag idd beginnen met 6 weken. O ik zie dat ze je al een sms heeft gestuurd. Wel raar dat ze je niet gewoon belt.... Misschien doen ze dat zodat je kan bellen op een moment dat het jou goud uit komt en niet wanneer je bij mensen in de buurt bent die nog niet weten dat je zwanger bent.
En jullie gaan het ook dit weekend vertellen aan de ouders, leuk! Al bedacht hoe je het wil gaan zeggen?
Nillis, goed nieuws!!!!! Fijn om zo het weekend in te gaan!!!
@all Hier alles goed! alleen heel erg moe. Ben echt de dagen aan het aftellen tot de echo, volgende week dinsdag mogen we dan eindelijk! Ik voel me zwanger en het voelt ook goed maar toch blijft het zo spannend!
Mama- Fluisteraar
- Aantal berichten : 57
Punten : 59
Registratiedatum : 17-01-13
Nillis wat fijn zeg!
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
@ Mama: Ik heb vanmiddag cupcakes gebakken. En dan gedecoreerd met baby's en baby voetjes enzo.
Sazzle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10
Nillis, fijn dat alles weer goed was, en dat je zo vaak voor een echo mag komen!
Mama, welkom en gefeliciteerd!
Aardbei, veel plezier bij jullie ouders van het weekend! Maar dat moet wel lukken denk ik!
Samantha, hopelijk voel je je snel weer beter!
Facebookers, stuur me maar een pm, dan voeg ik jullie toe!
All, zit in de auto onderweg naar oostenrijk! Lekker een weekje op vakantie met mn liefje, mn schoonouders, zwager, schoonzusje en hun kindje van 2. Heb er wel zin in, ga zelf niet skieen ofzo, maar wel effe lekker een weekje relaxen. Ben dus deze week sowieso niet online, hopelijk kan ik volgende week snel weer op jullie allemaal reageren! Dinsdag trouwens alweer 12 weken! Gaat nu snel ineens nu bijna iedereen het weet. Helaas sinds deze week wel steeds misselijk 's ochtends, gelukkig trekt het dan tegen de middag weg. Hopelijk komt het door mn verkoudheid, want zit er niet echt op te wachten zo, en nu ga ik proberen even lekker te slapen.
Fijn weekend allemaal, en tot volgende week!
Mama, welkom en gefeliciteerd!
Aardbei, veel plezier bij jullie ouders van het weekend! Maar dat moet wel lukken denk ik!
Samantha, hopelijk voel je je snel weer beter!
Facebookers, stuur me maar een pm, dan voeg ik jullie toe!
All, zit in de auto onderweg naar oostenrijk! Lekker een weekje op vakantie met mn liefje, mn schoonouders, zwager, schoonzusje en hun kindje van 2. Heb er wel zin in, ga zelf niet skieen ofzo, maar wel effe lekker een weekje relaxen. Ben dus deze week sowieso niet online, hopelijk kan ik volgende week snel weer op jullie allemaal reageren! Dinsdag trouwens alweer 12 weken! Gaat nu snel ineens nu bijna iedereen het weet. Helaas sinds deze week wel steeds misselijk 's ochtends, gelukkig trekt het dan tegen de middag weg. Hopelijk komt het door mn verkoudheid, want zit er niet echt op te wachten zo, en nu ga ik proberen even lekker te slapen.
Fijn weekend allemaal, en tot volgende week!
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken