Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+79
eigenwijs
Bimbam
Jelin
Jelleke
Knillis
myloon
Aardbei
Jade
Caresses
yes1984
Filoria
Sazzle
nillis
Samantha
ShallY
Mama
Charles
Laced
Thunder
Snoes
Maudy
smooch
Shopaholic
Bruintje Beer
Viva
joyce0606
SarahKey
Happydobby
Pompoen
Steep
Alex
Aimee
iloverose
kwebbeltje
Mom-Of-3
Parel
Star007
love
_Mashimaro_
Bloempjuh23
Printje
Flip Fluitketel
liesje
Monnie
Burn
Caroow
_Jet
Annemoontje
Miss G
Sanne
strawberry
Pien
firda
Novalee
Zenna
Silver
Vlinderjoy
Jezzie
Suus
slaatje
Mida4you
Supertalentje
Twellie
Teddyaapje
Dora
RioolSpook
vlinder-2011
ingrid82
mzcharlotte
Stitch
Muppetje
Lejow
Amber-
Puggle
Flower_L
Jasmine
Weegschaal
Annemie
Linnie1985
83 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 35 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  yes1984 do 11 apr 2013 - 6:56

Mijn vriend houdt zich heel erg vast aan de 12 weken. En ik respecteer dat. Maar we zijn ook wel wat voorzichtig door de 2 miskramen. Stiekem vind ik het ook wel leuk en bijzonder om zo n groot geheim te hebben.

Ik ben voor een vervolgtopic!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 35 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  iloverose do 11 apr 2013 - 8:25

Weegschaal Gefeliciteerd

Knilles .wat jammer dat de meeste het nu weten.ik woon ook in een dorp daar gaat het nieuws ook zo rond.

Yes fijn dat je weer goed voelt

Vandaag hebben we het ouders/schoonouders broer,zus/jes ,A had een truitje aan met de tekst'geef me kus ik wordt grote zus'.
Gelukkig viel het kwartje gouw hihi, iedereen blij

Als de kleine smurf blijft plakken ga ik graag mee na vervolg topic
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Bericht  Weegschaal do 11 apr 2013 - 11:40

Dankjewel meiden!!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jade do 11 apr 2013 - 18:02

Wat super Weegschaal! Gefeliciteerd!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Snoes do 11 apr 2013 - 21:13

Weegschaal :cheering: :cheering: :cheering: :cheering:

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Silver do 11 apr 2013 - 22:26

Owh weegschaal wat super! Gefeliciteerd! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 35 281626781En een hele fijne vakantie!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Wandtegeltje do 11 apr 2013 - 22:45

Haha ik had geen idee dat het Bimbam was Embarassed Het was dus ook absoluut niet mijn bedoeling om jullie dat te laten denken Laughing

Yes ik had dat inderdaad ook meegekregen. Wat moet dat schrikken zijn geweest! Hoe voel je je nu?
En dat wachten heeft ook wel wat. Het lijkt wel alsof ik nu meer moeite heb om m'n mond te houden.

Ik ben ook voor een nieuw topic! Al weet ik nog niet of ik al mee durf te schrijven. Het is nog zo pril en de dagen lijken voorbij te kruipen..
Vandaag de laatste test gedaan die nog in huis lag en die was nog donkerder Very Happy

Wandtegeltje
Wandtegeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 62
Registratiedatum : 16-07-12

Bericht  Bimbam do 11 apr 2013 - 23:05

Wandtegeltje schreef:Haha ik had geen idee dat het Bimbam was Embarassed Het was dus ook absoluut niet mijn bedoeling om jullie dat te laten denken Laughing
Ik vind het eigenlijk wel heel grappig Laughing
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Wandtegeltje do 11 apr 2013 - 23:18

Bimbam schreef:
Wandtegeltje schreef:Haha ik had geen idee dat het Bimbam was Embarassed Het was dus ook absoluut niet mijn bedoeling om jullie dat te laten denken Laughing
Ik vind het eigenlijk wel heel grappig Laughing

Ik ook Laughing Ik heb ook even met opzet afgewacht Laughing
Wandtegeltje
Wandtegeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 62
Registratiedatum : 16-07-12

Bericht  iloverose vr 12 apr 2013 - 0:35

Ik had vanmorgen bloed bij afvegen was eenmalig maar ben zo bang .heb vanmiddag om 4 uur echo
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Aardbei vr 12 apr 2013 - 0:59

Wandtegeltje: De tip die ik van de vrouw van moeders voor moeders heb gekregen is: Neem een fles cola, zet hem buiten de koelkast en laat de prik eraf gaan. Neem dan elk uur een slokje. Voor 's nachts helpt het misschien niet zoveel maar misschien kun je dan een glas naast je bed zetten? Ik weet niet of het werkt, heb het zelf iet geprobeerd want ben niet echt supermisselijk geweest. Als ik misselijk was at ik komkommer en dat hiel wel bij mij.

Knillis: Inderdaad, dat was ook wel wat mij een beetje tegenhield. Stel het gaat wel mis, dan hoeft het heus niet daardoor te zijn maar je blijft het je altijd afvragen denk ik. En wat vervelend zeg, dat iedereen het al weet. Ik heb toen ook expliciet tegen mijn ouders gezegd: willen jullie het alsjeblieft nog niet tegen ** en ** zeggen (vrienden van mijn ouders die ik ook goed ken). Belt de volgende dag mijn moeder op: Ja, ik vond dat je het moest weten, maar papa heeft het tegen ** en ** verteld. Ik was echt pissig toen! En heel leuk dat het dan op enthousiasme wordt gegooid enzo, maar wij zijn ook enthousiast en bazuinen het ook niet rond. Het blijft onze keuze. En jij hebt ook al een behoorlijke buik zeg!

iloverose: Leuk dat iedereen blij was! En vervelend van dat bloed. Heb je geen buikpijn? Bloed kan best he... Succes bij je echo, laat je wat weten?

Over het vervolgtopic, ik weet het nog niet. In het najaarstopic zitten ook meiden waar ik meegeschreven heb ik het 2012 topic, dat vind ik ook wel gezellig. En oktober en november vind ik toch best nog wel 'najaarachtig' Wink
Hebben jullie trouwens al een keuze gemaakt voor kraamzorg? Las dat je je daar nu al mee bezig moet houden. Waarop hebben jullie je beslissing gemaakt? Ik heb maandag mijn intake bij de vk :cheering: Helaas geen echo maar die afspraak maken we vast maandag.

Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Aardbei vr 12 apr 2013 - 1:09

Filoria schreef:Aaw Aardbei, ik zie je al zitten daar met die tassen en een sip gezicht. Wist iedereen die mee was al dat je zwanger bent? Ik zou trouwens niet weten waarom achtbanen kwaad zouden kunnen.

Haha deze kreeg ik vandaag. En hij valt nog mee want in totaal waren er 8 tassen mee Wink Maar een sip gezicht viel wel mee Wink

Laatst aangepast door Aardbei op vr 12 apr 2013 - 21:09; in totaal 1 keer bewerkt
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  Snoes vr 12 apr 2013 - 1:34

Oh, wat ben je een leuke meid, Aardbei! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Parel vr 12 apr 2013 - 1:55

Aardbei, je straalt door je zonnebril heen!
Ik snap je wel hoor, ik was als eerste van de vriendengroep zwanger en ze gingen met zijn allen stappen (30! man) en ik werd echt overgeslagen met vragen. Letterlijk vroegen ze '*naam vriend* mag toch ook wel mee?' Echt, ik vond dat totaaaal niet tof, ik ging heus niet mee, maar ze hadden het me best mogen vragen.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Filoria vr 12 apr 2013 - 2:25

Leuke foto Aardbei! En ik ga straks ook naar het Najaar topic. Maar ik snap wel dat de meiden die nu net een paar weken zwanger zijn een kloof voelen met de meiden die al 18 weken of zo zijn.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Aardbei vr 12 apr 2013 - 3:15

Snoes: haha dank je!

Parel: dat is niet leuk nee. Zondag ook zoiets: kwamen we bij een attractie waar ik wél ik kon, de boomstammetjes, dumpt iedereen binnen 20 sec zijn tas bij mij en rent naar de ingang. Hallooooo? En nee, ik wilde er niet in want ik had niet de adrenaline van achtbanen die me warm hield, maar toch, je kunt het best even vragen als we bij 1 van de 3 attracties staan waar ik in mag Wink

Filoria: snap ik ook wel hoor, en misschien moet er dan een wintertopic gemaakt worden tegen die tijd? Kan iedereen zelf bepalen waar ze in mee gaan schrijven. Ik vind het wel leuk om weer met Nillis en Stitch mee te kunnen schrijven straks smile
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  Snoes vr 12 apr 2013 - 3:56

Ik was 5 dec uitgerekend en heb meegeschreven in het najaar en in het winter topic haha. Maar ik vond het uiteindelijk het wintertopic gezelliger qua drukte etc. smile

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Suus vr 12 apr 2013 - 5:52

Ik zou het wel leuk vinden als er straks meer meiden naar het najaarstopic komen *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 35 561177 We zijn tot nu alleen nog maar met september-mama's en oktober en november horen toch zeker ook bij het najaar? Het grootste deel van december zelfs Very Happy Dus ik hoop jullie straks allemaal te zien hoor *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 35 281626781
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  liesje vr 12 apr 2013 - 6:04

Iloverose hoe was de echo
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Samantha vr 12 apr 2013 - 6:08

Ik ben een oktober mama en post ook in het najaars topic. Gezellig als jullie komen :cheering:
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Bericht  iloverose vr 12 apr 2013 - 7:06

Vanamiddag de echo gehad der was hele maal niets te zien ,of ik krijg nu miskraam of heeft mischien meer tijd nodig om intenestelen dat ik nog niet zo lang zwanger ben,dat het dan te klein is om op echo te zien .23 april weer voor echo .

Hoop dat we de volgende keer op echo wel zien,heb tot nu toe ook geenbloet verlies gehad meer na vanmorgen .ik weet eigenlijk niet wat ik nu moet voelen ........
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Jasmine vr 12 apr 2013 - 7:18

Dat klinkt idd. niet positief iloverose Sad

Met deze termijn moet er normaal gesproken echt wel wat te zien zijn. Ook als je korter zwanger bent haast al wel. Hoop voor je dat er toch een vruchtje zit en dat je over twee weken wel een goede echo hebt.

sterkte met afwachten .
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Knillis vr 12 apr 2013 - 7:24

Oh nee iloverose, ik lees het nu pas! Is het eenmalig geweest? Heb je verder geen buikkrampen? Ik hoop echt zo voor jullie dat het wel goed gaat! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 35 699888Pfff en dan pas 23 april weer een afspraak... ik ga voor je duimen!

Haha inderdaad november is gewoon nog het najaar dus eigenlijk hoor ik daar ook gewoon bij, maar als ik dan weleens stiekem meelees met jullie zijn sommigen gewoon al over de 20 weken, dat is best een groot verschil! Dat zou betekenen dat sommigen al baby's hebben van 3 maanden en dan moet ik nog bevallen. Maar als we collectief overstappen en ik niet degene ben die er achteraan hobbelt vind ik het prima Wink Nou ja, eerst maar eens afwachten of alles goed blijft gaan, ik moet niet teveel op de zaken vooruit lopen natuurlijk, eerst 22 april maar eens afwachten!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Registratiedatum : 03-02-11

Bericht  Filoria vr 12 apr 2013 - 8:06

Iloverose, wat naar Sad Wanneer heb je de positieve test gedaan? Zou het kunnen dat er nog niks te zien is? Er was ook geen zwangerschapsring o.i.d? Wat zul je je rot voelen nu hug
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Caresses vr 12 apr 2013 - 8:10

Iloverose, bah wat een onzekere tijd, ik hoop dat de tijd snel voorbij vliegt en het allemaal wel goed zit. hug

Wandtegeltje, dat is wel fijn om te lezen. Dat stelt me toch weer wat gerust en die onzekerheid hoort er inderdaad gewoon bij smile.

Yes1984, even gegooglet wat zwangerschaps ichias is, vervelend zeg dat je daar last van hebt. Heb je dat je vorige zwangerschap tot het einde gehad of trok dat op een gegeven moment weer weg?

Aardbei, lekker vrolijke foto zeg!

Filora, hoe voel jij je, nog last van kwaaltjes?

Wat betreft al dan niet een vervolgtopic of mee schrijven in het bestaande topic: mij maakt het niet echt wat uit, als ik maar ergens gezellig mee kan kletsen smile . Wel sluit je wat meer op elkaar aan als de tijd ertussen wat kleiner is (dus bijv. een zwangerschapstopic waar mensen meeschrijven die max 2 maanden uit elkaar liggen, dus bijv. een nov-dec topic).

Morgen 10 weken, nu gaat het ineens wel snel (en dat vind ik alleen maar fijn). Het zkh had tijdens de 8 weken echo gezegd dat de volgende pas met 20 weken zou zijn. Nou belde ik met de verloskundige en krijg ik toch nog eerder een termijnecho cheers met 12 weken.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: