*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+79
eigenwijs
Bimbam
Jelin
Jelleke
Knillis
myloon
Aardbei
Jade
Caresses
yes1984
Filoria
Sazzle
nillis
Samantha
ShallY
Mama
Charles
Laced
Thunder
Snoes
Maudy
smooch
Shopaholic
Bruintje Beer
Viva
joyce0606
SarahKey
Happydobby
Pompoen
Steep
Alex
Aimee
iloverose
kwebbeltje
Mom-Of-3
Parel
Star007
love
_Mashimaro_
Bloempjuh23
Printje
Flip Fluitketel
liesje
Monnie
Burn
Caroow
_Jet
Annemoontje
Miss G
Sanne
strawberry
Pien
firda
Novalee
Zenna
Silver
Vlinderjoy
Jezzie
Suus
slaatje
Mida4you
Supertalentje
Twellie
Teddyaapje
Dora
RioolSpook
vlinder-2011
ingrid82
mzcharlotte
Stitch
Muppetje
Lejow
Amber-
Puggle
Flower_L
Jasmine
Weegschaal
Annemie
Linnie1985
83 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Thanks meiden! Over een paar weken zal ik mezelf bekend maken
Suus ik wist even niets beters
Suus ik wist even niets beters
Wandtegeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 62
Punten : 62
Registratiedatum : 16-07-12
Gefeliciteerd Wandtegeltje. Leuk dat je hier mee komt schrijven.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Caresses schreef:Gefeliciteerd Wandtegeltje. Leuk dat je hier mee komt schrijven.
Thanks
Oh en wat een buiken al!
Ik hoop dat mijn buik de komende 8 weken niet zo hard gaat groeien. Deze keer 'moet' ik het verborgen houden ivm met mijn werk.
Myloon .super dat je een goede echo hebt gehad.
Dolphinne mijn buik ziet der net zo uit.zal morgen ook even foto maken .ik durf nu geen strake trui aan trekken .
Wandtegel Gefeliciteerd ben ook erg nieuwsgierig wie je bent hihi ,Hoe voel je je?
♡heb gisteren en vandaag beetje buikpijn gehad ik denk mijn darm voor de rest geen kwaaltjes .Morgen even na de b.abyplannet om een sjurtje voor A .iets met hoera ik wordt grote zus.willen het binnenkort vertellen omdat mijn buik begint te groeien .en ik het ook wel fijn vindt dat we der gewoon over kunnen praten.
Dolphinne mijn buik ziet der net zo uit.zal morgen ook even foto maken .ik durf nu geen strake trui aan trekken .
Wandtegel Gefeliciteerd ben ook erg nieuwsgierig wie je bent hihi ,Hoe voel je je?
♡heb gisteren en vandaag beetje buikpijn gehad ik denk mijn darm voor de rest geen kwaaltjes .Morgen even na de b.abyplannet om een sjurtje voor A .iets met hoera ik wordt grote zus.willen het binnenkort vertellen omdat mijn buik begint te groeien .en ik het ook wel fijn vindt dat we der gewoon over kunnen praten.
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Dit was mijn buik afgelopen zomer. Ik heb al wel iets een buikje van mezelf. Heb zeker geen plat wasbordje haha
Wandtegeltje, gefeliciteerd! Ben ook benieuwd wie je normaal bent!
Wandtegeltje, gefeliciteerd! Ben ook benieuwd wie je normaal bent!
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
iloverose schreef:Myloon .super dat je een goede echo hebt gehad.
Bedankt meiden!
Die buikpijn is heel herkenbaar. Gaat het nu wat beter?
Oh ik wil ook zo'n shirt! Kan niet wachten om er één te gaan halen
Ik wil het ook vertellen, maar wacht nog even. Gelukkig doet de vk hier aan een vroege echo, dus ik hoef niet zo heel lang meer te wachten.
ik ben heeel erg misselijk. Dat was ik de vorige keer ook, maar lang niet zo erg. Die buikpijn heb ik ook gehad en die was ook heviger.
Laatst aangepast door Wandtegeltje op wo 10 apr 2013 - 18:23; in totaal 1 keer bewerkt
Bedankt voor het plaatsen van de foto. Je ziet toch echt zeker wel verschil!
Bij mij zie je het nu een beetje, maar heb nu de hele dag een opgezette buik van mn darmen, terwijl ik dat normaal pas na het avondeten had. Vandaar dat ik het ook niet 'tel' als zwangerschapsbuikje.
Bij mij zie je het nu een beetje, maar heb nu de hele dag een opgezette buik van mn darmen, terwijl ik dat normaal pas na het avondeten had. Vandaar dat ik het ook niet 'tel' als zwangerschapsbuikje.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Wandtegeltje, als je dezelfde avatar hebt genomen, dan weet ik denk ik wel wie je bent! Sowieso gefeliciteerd natuurlijk!
Dolphine wat een buik al! Ben je niet 'bang' voor 2 stuks?
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:Wandtegeltje, als je dezelfde avatar hebt genomen, dan weet ik denk ik wel wie je bent! Sowieso gefeliciteerd natuurlijk!
Sssst, dat verdring ik nog even
Volgens mijn zoon zijn het er trouwens 10 (of ik heb teveel gesnoept haha). We hebben het hem nog niet verteld.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Wandtegeltje en Iloverose: aan wie willen jullie het allemaal vertellen dan? Of bedoelen jullie aan je oudste kindje? Ik heb namelijk gemerkt dat het best wel rot is als veel mensen al vroeg van je zwangerschap weten en het gaat mis. Het is fijn als je een miskraam met wat familieleden en naaste vrienden kunt delen, maar de buurvrouw en de schoonmaker op je werk... nee.
Dat de meeste vrouwen tot 12 weken wachten is niet voor niets. De kans op een miskraam wordt pas significant kleiner vanaf 12/13 weken. Zelf heb ik een MK gehad met 11 weken, nadat ik met 7 weken een goede echo heb gezien.
Jeetje wat ben ik weer lekker negatief
Dolphinne: je hebt een mooi figuur hoor (als je niet zwanger bent ook bedoel ik)! En nu een prachtige buik al
Dat de meeste vrouwen tot 12 weken wachten is niet voor niets. De kans op een miskraam wordt pas significant kleiner vanaf 12/13 weken. Zelf heb ik een MK gehad met 11 weken, nadat ik met 7 weken een goede echo heb gezien.
Dolphinne: je hebt een mooi figuur hoor (als je niet zwanger bent ook bedoel ik)! En nu een prachtige buik al
Laatst aangepast door Filoria op wo 10 apr 2013 - 8:57; in totaal 1 keer bewerkt
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Om het dan even over de positieve boeg te gooien: gefeliciteerd Wandtegeltje!
Filoria- Ratel
[quote="Filoria"]Wandtegeltje en Iloverose: aan wie willen jullie het allemaal vertellen dan? Of bedoelen jullie aan je oudste kindje? Ik heb namelijk gemerkt dat het best wel rot is als veel mensen al vroeg van je zwangerschap weten en het gaat mis. Het is fijn als je een miskraam met wat familieleden en naaste vrienden kunt delen, maar de buurvrouw en de schoonmaker op je werk... nee.
Sorry nu heb ik een zooitje ervan gemaakt!
Sorry nu heb ik een zooitje ervan gemaakt!
Laatst aangepast door Parel op wo 10 apr 2013 - 9:04; in totaal 1 keer bewerkt
Parel- Ratel
Misschien niet zo aardig om open en bloot te discussieren hierover, straks is ze het echt en ze wil anoniem blijven denk ik? Dus ik haal mijn reactie weer even weg!
Filoria- Ratel
Gefeliciteerd wandtegeltje!
Ik vraag me idd. ook af of je dezelfde avatar hebt gehouden, herkende de avatar namelijk.
Ik vraag me idd. ook af of je dezelfde avatar hebt gehouden, herkende de avatar namelijk.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik zal ook even eea weghalen!
Parel- Ratel
.wij vertellen het onze ouders/schooouders ,broer en zus/jes voorde rest houden we het nog geheim.Ik hoop vanzelf dat alles goed gaat. heb zelf ook 2x miskraam gehad.
iloverose- Fluisteraar
Wat naar! Twee keer zelfs. Dat had ik niet meegekregen .
Dus het shirtje voor je dochter zou alleen zijn om aan een paar familieleden te laten zien.
Ben je nog erg onzeker door de miskramen?
Dus het shirtje voor je dochter zou alleen zijn om aan een paar familieleden te laten zien.
Ben je nog erg onzeker door de miskramen?
Filoria- Ratel
Floria ja het sjurtje is alleen bedoelt voor ouders schoonouders broer zus/jes daar na krijgt ze het pas na 12,13 weken zwangerschap van mij aan .mijn eerst mk had ik op 4 maand voor dat ik zwanger was met A met 6 weken en de 2 mk in afgelopen nov ondanks dat het vroegtijdig was vind ik het verschrikkelijk het is toch kindje(weet ff niet hoe ik anders moet zeggen) van mij en mijn vriend.we hebben na dat ik zwanger was vanA wel verteld van mk .Daarom willen we het nu graag vertellen . Ik hoop dat deze weken snel om gaan.maar dat geld voor iedere zwangere vrouw de eerste 12,13 weken .
Ben nu dus ook erg onzeker over ook omdat ik geen symptomen heb.maar na 15 testen moet ik toch maar van uitgaan dat ik zwanger ben 'geen bloed geeft moed"
Ben nu dus ook erg onzeker over ook omdat ik geen symptomen heb.maar na 15 testen moet ik toch maar van uitgaan dat ik zwanger ben 'geen bloed geeft moed"
iloverose- Fluisteraar
Parel, Filoria en Jasmine bedankt!
Ik heb geloof ik iets gemist gisteren. Ik ben nu wel erg benieuwd wat er dan gezegd is. In ieder geval wel fijn dat het verwijderd is. Ik wil inderdaad graag anoniem blijven.
Filoria, dat bedoelde ik ook inderdaad. Het lijkt me enorm vervelend als je alsnog een miskraam krijgt en je omgeving weet het al, kun je dat weer gaan vertellen. Het gaat mij ook alleen om de naaste familie, als we dat al gaan doen. Het is even afwachten. Voorlopig in ieder geval nog niet.
iloverose, wat ontzettend naar! Ik heb het volgens mij ook niet meegekregen.
Ik kan me heel goed voorstellen dat het je onzeker maakt. Dan wil je denk ik juist wat voelen?
Weet je al wanneer je een echo krijgt?
Ik heb geloof ik iets gemist gisteren. Ik ben nu wel erg benieuwd wat er dan gezegd is. In ieder geval wel fijn dat het verwijderd is. Ik wil inderdaad graag anoniem blijven.
Filoria, dat bedoelde ik ook inderdaad. Het lijkt me enorm vervelend als je alsnog een miskraam krijgt en je omgeving weet het al, kun je dat weer gaan vertellen. Het gaat mij ook alleen om de naaste familie, als we dat al gaan doen. Het is even afwachten. Voorlopig in ieder geval nog niet.
iloverose, wat ontzettend naar! Ik heb het volgens mij ook niet meegekregen.
Ik kan me heel goed voorstellen dat het je onzeker maakt. Dan wil je denk ik juist wat voelen?
Weet je al wanneer je een echo krijgt?
Laatst aangepast door Wandtegeltje op wo 10 apr 2013 - 20:38; in totaal 2 keer bewerkt
Ik doe nu zo'n 4 weken mee met moeders voor moeders, de vorige keer had ik me al heel vroeg op gegeven maar kreeg toen een negatieve test bij hen, niet lang daarna een miskraam. Nu had ik me aangemeld na de eerste goede echo (7wk).
Wat betreft vertellen, wij hebben het mijn vader en schoonouders al snel verteld.
Broers en zus iets later maar ook wel voor de 12 weken.
Nu begin ik er een beetje open over te praten.
Moet nu ook wel zo'n beetje want kan mijn buik al bijna niet verbergen.
Iloverose, ik was ook zo onzeker omdat ik weinig kwaaltjes had.
Niet misselijk, nu denk ik alleen maar dat ik geluk heb gehad.
Inmiddels heb ik wel enkele kwalen en denk ik had ik ze maar niet.
Wat betreft vertellen, wij hebben het mijn vader en schoonouders al snel verteld.
Broers en zus iets later maar ook wel voor de 12 weken.
Nu begin ik er een beetje open over te praten.
Moet nu ook wel zo'n beetje want kan mijn buik al bijna niet verbergen.
Iloverose, ik was ook zo onzeker omdat ik weinig kwaaltjes had.
Niet misselijk, nu denk ik alleen maar dat ik geluk heb gehad.
Inmiddels heb ik wel enkele kwalen en denk ik had ik ze maar niet.
myloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11
Wandtegeltje: Gefeliciteerd!
Dolphinne: echt een duidelijke babybuik hoor, op die andere foto is je buik echt wel plat!
Wij hebben het ook tegen de mensen verteld die het dichtst bij ons staan en verder wachten we nog even af hoe het loopt. De mensen die we het hebben verteld wisten ook van ons medische traject, dus die gaan toch af en toe vragen hoe het nu gaat enzo.
Dolphinne: echt een duidelijke babybuik hoor, op die andere foto is je buik echt wel plat!
Wij hebben het ook tegen de mensen verteld die het dichtst bij ons staan en verder wachten we nog even af hoe het loopt. De mensen die we het hebben verteld wisten ook van ons medische traject, dus die gaan toch af en toe vragen hoe het nu gaat enzo.
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Myloon, ik heb ook even getwijfeld of ik meteen mee zou doen aan mvm, maar wacht toch nog even. Het lijkt me heel naar om dan ineens een negatieve test te zien.
Aardbei, Thanks! Dan kun je het ook bijna niet meer voor je houden. Heb je het toen meteen na de positieve test verteld?
Aardbei, Thanks! Dan kun je het ook bijna niet meer voor je houden. Heb je het toen meteen na de positieve test verteld?
Nee wij hebben het eerst een week voor onszelf gehouden nog. Daarna hebben we het tegen mijn ouders&zusje verteld en daarna tegen de ouders van mijn vriend. in de 4 weken erna ook nog tegen wat mensen op het moment dat we ze zagen, niet speciaal ervoro afgesproken ofzo.
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Wat snel al
Hebben jullie trouwens tips om van de misselijkheid af te komen?
Ik ben de hele dag misselijk en 's nachts ook. Ik moet om het uur eten en anders is het weer raak. Soms word ik juist misselijk van eten
Ik lag er vannacht wakker van en het is natuurlijk geen doen om er dan steeds uit te gaan.
Hebben jullie trouwens tips om van de misselijkheid af te komen?
Ik ben de hele dag misselijk en 's nachts ook. Ik moet om het uur eten en anders is het weer raak. Soms word ik juist misselijk van eten
Ik lag er vannacht wakker van en het is natuurlijk geen doen om er dan steeds uit te gaan.
Het lijkt erop dat ik me hier weer mag melden
De test was nog licht positief, maar ik heb dan ook al een paar dagen eerder getest. We vertrekken morgen naar Curacao en ik wilde er daar niet teveel mee bezig zijn. Dus als ik over 1,5 week terug ben ga ik hier proberen actief mee te kletsen!
De test was nog licht positief, maar ik heb dan ook al een paar dagen eerder getest. We vertrekken morgen naar Curacao en ik wilde er daar niet teveel mee bezig zijn. Dus als ik over 1,5 week terug ben ga ik hier proberen actief mee te kletsen!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken