*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+79
eigenwijs
Bimbam
Jelin
Jelleke
Knillis
myloon
Aardbei
Jade
Caresses
yes1984
Filoria
Sazzle
nillis
Samantha
ShallY
Mama
Charles
Laced
Thunder
Snoes
Maudy
smooch
Shopaholic
Bruintje Beer
Viva
joyce0606
SarahKey
Happydobby
Pompoen
Steep
Alex
Aimee
iloverose
kwebbeltje
Mom-Of-3
Parel
Star007
love
_Mashimaro_
Bloempjuh23
Printje
Flip Fluitketel
liesje
Monnie
Burn
Caroow
_Jet
Annemoontje
Miss G
Sanne
strawberry
Pien
firda
Novalee
Zenna
Silver
Vlinderjoy
Jezzie
Suus
slaatje
Mida4you
Supertalentje
Twellie
Teddyaapje
Dora
RioolSpook
vlinder-2011
ingrid82
mzcharlotte
Stitch
Muppetje
Lejow
Amber-
Puggle
Flower_L
Jasmine
Weegschaal
Annemie
Linnie1985
83 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Wat fijn weegschaal! Hoop echt voor je dat het nu wel goed mag blijven gaan!! En een hele fijne vakantie gewenst!!
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Wauw weegschaal! Hoop zo dat je nu lekker 36 weken mag rondlopen met een groeiende baby in jouw buik! Hele fijne vakantie.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Even snel vanaf mijn telefoon: wandtegeltje en weegschaal: gefeliciteerd!
Hoe kan ik hier een foto plaatsen?
Reageer straks even uitgebreid, heb nu een hangerige dochter op schoot zitten, het is heeel gezellig hier in huis :-)
Hoe kan ik hier een foto plaatsen?
Reageer straks even uitgebreid, heb nu een hangerige dochter op schoot zitten, het is heeel gezellig hier in huis :-)
Knillis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Jaaaa gefeliciteerd Weegschaal
Leuk begin van je vakantie!
*Duimduimduim*
Deze keer moet het gewoon goed gaan!
Leuk begin van je vakantie!
*Duimduimduim*
Deze keer moet het gewoon goed gaan!
Wandtegeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 62
Punten : 62
Registratiedatum : 16-07-12
Weegschaal, gefeliciteerd. Ik hoop zo voor jullie dat het nu wel goed gaat.
Geniet lekker van de vakantie.
Geniet lekker van de vakantie.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
Wat een goed nieuws Weegschaal! Dit keer ga je gewoon redden, deze keer moet het lukken! Dat moet gewoon! (En kijk mijn ticker: dat kan best).
Gefeliciteerd meid, ben echt weer blij voor jullie. Ik hoop echt dat je dit keer wel een voorspoedige zwangerschap gaat hebben, jullie hebben al zó veel tegenslag gehad, dat mag niet nog een keer gebeuren.
(Sorry, ben een beetje hyper geloof ik)
Wat een goed nieuws Weegschaal! Dit keer ga je gewoon redden, deze keer moet het lukken! Dat moet gewoon! (En kijk mijn ticker: dat kan best).
Gefeliciteerd meid, ben echt weer blij voor jullie. Ik hoop echt dat je dit keer wel een voorspoedige zwangerschap gaat hebben, jullie hebben al zó veel tegenslag gehad, dat mag niet nog een keer gebeuren.
(Sorry, ben een beetje hyper geloof ik)
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Hahaha ik sluit me helemaal aan bij Jasmine! Gefeliciteerd! En top dat je net nog even op vakantie bent geweest. Kun je daar weer een tijdje op teren Edit: o ik lees nu dat je nog moet vertrekken! Hoop dat je toch een beetje een zorgeloze vakantie hebt. Hoe voel je je eronder?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ah nee, ik had net een heel verhaal getypt, start de laptop ineens opnieuw op.... Kan ik weer overnieuw beginnen
Zo ik had heel wat bij te lezen, moest 5 pagina's terug! Ik hoop alles onthouden te hebben...
Filoria: mooi buikje al zeg! Maar inderdaad niet handig als je het nog geheim wilt houden. Ik vind het helemaal niet fijn dat zoveel mensen het al weten, stel dat het mis gaat dan weet echt iedereen dat ik dan een miskraam heb gehad. Het is natuurlijk een consequentie van het medische traject waar we in zaten, maar toch vind ik het jammer.
Dolphinne: wow jou buik is ook echt al goed gegroeid!! Ik heb ook een foto gemaakt maar mijn buik lijkt nu heel bescheiden, ik ga zo even uitvogelen hoe ik een foto kan plaatsen.
Myloon: fijn dat je een goede echo hebt gehad!
iloverose: ik wist inderdaad ook niet dat je al 2x een miskraam hebt gehad, ik snap dat je nu heel onzeker bent, vooral als je geen kwaaltjes hebt. Ik ben zelf al knetter onzeker en ik heb gelukkig nog nooit een miskraam gehad!
Aardbei: wel jammer van je dagje Walibi, maar ik had het risico ook niet genomen. Wij zouden binnenkort een weekend naar de Efteling gaan met mijn familie (gaat niet door ivm de hartaanval van mijn vader), maar ik was dan ook nergens ingegaan. Stel dat het daarna mis gaat zou ik mijzelf altijd af blijven vragen of het daardoor zou komen.
De rest ben ik vergeten
Hier gaat het verder goed! Ik had van de week een topic geopend over mijn onzekerheid omdat ik geen kwaaltjes heb, maar als ik eerlijk ben en goed naar mijn lichaam kijk heb ik eigenlijk best wel wat kwaaltjes. Mijn buik groeit goed, ik heb last van obstipatie, mijn borsten zijn een heeeel klein beetje gevoelig, ik heb last van mijn hormonen en krijg overal pukkels helaas Alleen dus geen misselijkheid! Over 1,5 week de eerste echo, het wordt spannend nu!
Ik doe dus (nog) niet mee met Moeders voor Moeders, heel slecht want ik heb zelf gebruik gemaakt van het medicijn dat ze uit de urine halen. Mijn reden was dat wij de flessen buiten neer moeten zetten om ze op te laten halen, en omdat ik in een klein dorp woon zag ik dat niet zo zitten want dan weet iedereen het meteen. Maar nu heeft van het weekend mijn schoonmoeder zich versproken tegen de grootste roddelkoningin van het dorp, dus nu weet iedereen het toch al! Ook snapt mijn moeder FB niet zo goed. Ze kreeg een berichtje van een oud collega en die vroeg hoeveel kleinkinderen ze had, waarop ze antwoordde "vier en de vijfde op komst". Dat las dus iemand anders bij mijn schoonmoeder in de lijst... Nou ja zo gaat het balletje rollen. Mijn man zag het als eerste op FB staan en heeft haar gelijk gebeld of ze het eraf wilde halen, dit heeft ze meteen gedaan maar het kwaad was al geschied helaas. Ze heeft wel 100x haar excuses aangeboden en ze wist echt niet dat iedereen het dan kon lezen als zij reageerde op FB, maar ja, daar hebben we nu niets meer aan helaas... Ik vind het wel jammer dat iedereen het weet, als het dus mis gaat weet bij ons wel de bakker, de postbode etc. het. Het haalt nu ook wel het speciale er vanaf, we hebben straks na 12 weken niets meer te vertellen.
Ik ga eens uitvogelen hoe ik een foto moet plaatsen en mezelf toch aanmelden voor Moeders voor Moeders, iedereen weet het nu toch al. Ik ga een zware dag tegemoet, dochter is erg hangerig, mopperig, huilerig... heel gezellig Ik zal blij zijn als het 7 uur vanavond is en ze lekker ligt te slapen
Zo ik had heel wat bij te lezen, moest 5 pagina's terug! Ik hoop alles onthouden te hebben...
Filoria: mooi buikje al zeg! Maar inderdaad niet handig als je het nog geheim wilt houden. Ik vind het helemaal niet fijn dat zoveel mensen het al weten, stel dat het mis gaat dan weet echt iedereen dat ik dan een miskraam heb gehad. Het is natuurlijk een consequentie van het medische traject waar we in zaten, maar toch vind ik het jammer.
Dolphinne: wow jou buik is ook echt al goed gegroeid!! Ik heb ook een foto gemaakt maar mijn buik lijkt nu heel bescheiden, ik ga zo even uitvogelen hoe ik een foto kan plaatsen.
Myloon: fijn dat je een goede echo hebt gehad!
iloverose: ik wist inderdaad ook niet dat je al 2x een miskraam hebt gehad, ik snap dat je nu heel onzeker bent, vooral als je geen kwaaltjes hebt. Ik ben zelf al knetter onzeker en ik heb gelukkig nog nooit een miskraam gehad!
Aardbei: wel jammer van je dagje Walibi, maar ik had het risico ook niet genomen. Wij zouden binnenkort een weekend naar de Efteling gaan met mijn familie (gaat niet door ivm de hartaanval van mijn vader), maar ik was dan ook nergens ingegaan. Stel dat het daarna mis gaat zou ik mijzelf altijd af blijven vragen of het daardoor zou komen.
De rest ben ik vergeten
Hier gaat het verder goed! Ik had van de week een topic geopend over mijn onzekerheid omdat ik geen kwaaltjes heb, maar als ik eerlijk ben en goed naar mijn lichaam kijk heb ik eigenlijk best wel wat kwaaltjes. Mijn buik groeit goed, ik heb last van obstipatie, mijn borsten zijn een heeeel klein beetje gevoelig, ik heb last van mijn hormonen en krijg overal pukkels helaas Alleen dus geen misselijkheid! Over 1,5 week de eerste echo, het wordt spannend nu!
Ik doe dus (nog) niet mee met Moeders voor Moeders, heel slecht want ik heb zelf gebruik gemaakt van het medicijn dat ze uit de urine halen. Mijn reden was dat wij de flessen buiten neer moeten zetten om ze op te laten halen, en omdat ik in een klein dorp woon zag ik dat niet zo zitten want dan weet iedereen het meteen. Maar nu heeft van het weekend mijn schoonmoeder zich versproken tegen de grootste roddelkoningin van het dorp, dus nu weet iedereen het toch al! Ook snapt mijn moeder FB niet zo goed. Ze kreeg een berichtje van een oud collega en die vroeg hoeveel kleinkinderen ze had, waarop ze antwoordde "vier en de vijfde op komst". Dat las dus iemand anders bij mijn schoonmoeder in de lijst... Nou ja zo gaat het balletje rollen. Mijn man zag het als eerste op FB staan en heeft haar gelijk gebeld of ze het eraf wilde halen, dit heeft ze meteen gedaan maar het kwaad was al geschied helaas. Ze heeft wel 100x haar excuses aangeboden en ze wist echt niet dat iedereen het dan kon lezen als zij reageerde op FB, maar ja, daar hebben we nu niets meer aan helaas... Ik vind het wel jammer dat iedereen het weet, als het dus mis gaat weet bij ons wel de bakker, de postbode etc. het. Het haalt nu ook wel het speciale er vanaf, we hebben straks na 12 weken niets meer te vertellen.
Ik ga eens uitvogelen hoe ik een foto moet plaatsen en mezelf toch aanmelden voor Moeders voor Moeders, iedereen weet het nu toch al. Ik ga een zware dag tegemoet, dochter is erg hangerig, mopperig, huilerig... heel gezellig Ik zal blij zijn als het 7 uur vanavond is en ze lekker ligt te slapen
Knillis- Fluisteraar
Haha ik sluit mij ook aan bij Jasmine en Filoria: echt super voor je Weegschaal en ik hoop dat het goed blijft gaan!!
Ik heb me net gelijk aangemeld voor Moeders voor Moeders.
En nu nog even uitvogelen hoe ik een foto moet plaatsen!
Ik heb me net gelijk aangemeld voor Moeders voor Moeders.
En nu nog even uitvogelen hoe ik een foto moet plaatsen!
Knillis- Fluisteraar
[flash][/flash]
Doet hij het nu? Dit was mijn buik een week geleden, ik heb even geen foto van hoe het was maar hij was gewoon plat zeg maar!
Doet hij het nu? Dit was mijn buik een week geleden, ik heb even geen foto van hoe het was maar hij was gewoon plat zeg maar!
Knillis- Fluisteraar
Beetje groot... Als iemand mij uit kan leggen hoe ik hem kleiner kan maken houd ik me aanbevolen
Knillis- Fluisteraar
Weegschaal: Gefeliciteerd meid! Ik hoop dat de progesteronbolletjes (die had je nu toch?) helpen en dat het allemaal goed mag gaan bij je! Heel fijne vakantie gewenst!
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Knillis, wat balen zeg dat bijna het hele dorp het al weet. Goed dat je je hebt aangemeld voor mvm.
Ook fijn dat je je wat meer zwanger voelt door de kwaaltjes. Echt wel herkenbaar, zelf had ik ook het idee niet echt kwaaltjes te hebben omdat ik niet misselijk ben, maar dat is natuurlijk maar 1 van de symptomen.
Ik heb sinds maandag helemaal geen kwaaltjes meer, terwijl ik dacht dat ze in week 9 het meest aanwezig zouden zijn. Dat maakt me wel een beetje onzeker, ook al weet ik wel dat het helemaal niks zegt. Toch blij dat ik volgende week naar de verloskundige ga en ze naar het hartje gaat luisteren.
Via tinipic.com kan je foto's uploaden en aangeven in welk formaat je ze wil hebben.
Ook fijn dat je je wat meer zwanger voelt door de kwaaltjes. Echt wel herkenbaar, zelf had ik ook het idee niet echt kwaaltjes te hebben omdat ik niet misselijk ben, maar dat is natuurlijk maar 1 van de symptomen.
Ik heb sinds maandag helemaal geen kwaaltjes meer, terwijl ik dacht dat ze in week 9 het meest aanwezig zouden zijn. Dat maakt me wel een beetje onzeker, ook al weet ik wel dat het helemaal niks zegt. Toch blij dat ik volgende week naar de verloskundige ga en ze naar het hartje gaat luisteren.
Via tinipic.com kan je foto's uploaden en aangeven in welk formaat je ze wil hebben.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Knillis, bedankt!
Wat 'leuk' van je schoonmoeder. Dan helpen excuses ook niet bepaald nee, de situatie veranderen kan al niet meer.
Wat betreft kwaaltjes, je hoeft ze natuurlijk niet allemaal te hebben (en altijd). Herkenbaar hoor. Ik heb ze deze keer ook niet allemaal, maar de kwaaltjes die ik heb zijn wel heviger.
Caresses, wat heerlijk dat je volgende week al naar de vk kan. Misschien stelt het je iets gerust als ik vertel dat ik in mijn vorige zwangerschap de ene week wel last had van (bepaalde) kwaaltjes en de andere weer niet.
Die onzekerheid gaat er de eerste 12 weken volgens mij nooit helemaal uit.
Wat 'leuk' van je schoonmoeder. Dan helpen excuses ook niet bepaald nee, de situatie veranderen kan al niet meer.
Wat betreft kwaaltjes, je hoeft ze natuurlijk niet allemaal te hebben (en altijd). Herkenbaar hoor. Ik heb ze deze keer ook niet allemaal, maar de kwaaltjes die ik heb zijn wel heviger.
Caresses, wat heerlijk dat je volgende week al naar de vk kan. Misschien stelt het je iets gerust als ik vertel dat ik in mijn vorige zwangerschap de ene week wel last had van (bepaalde) kwaaltjes en de andere weer niet.
Die onzekerheid gaat er de eerste 12 weken volgens mij nooit helemaal uit.
Parel schreef:Wandtegeltje, als je dezelfde avatar hebt genomen, dan weet ik denk ik wel wie je bent! Sowieso gefeliciteerd natuurlijk!
Parel, ik weet niet of je het denkt, maar ik ben het (thank god) niet hoor!
Ik dacht wel even "huh? Heb ik hier wat geschreven?" toen ik de avatar zag
Anyway, gefeliciteerd Wandtegeltje! En Weegschaal ook gefeliciteerd!
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Bimbam schreef:Parel schreef:Wandtegeltje, als je dezelfde avatar hebt genomen, dan weet ik denk ik wel wie je bent! Sowieso gefeliciteerd natuurlijk!
Het kwartje moest bij mij even vallen toen Parel erover begon. Natuurlijk gebruik ik niet dezelfde avatar, dan zou ik het wel heel makkelijk maken
En natuurlijk bedankt Bimbam!
Nee, dat zou wel heel dom zijn In plaats daarvan neem je gewoon dezelfde avatar en maak je mij verdacht Ik ben nu trouwens wel heel benieuwd wie je bentWandtegeltje schreef:Bimbam schreef:Parel schreef:Wandtegeltje, als je dezelfde avatar hebt genomen, dan weet ik denk ik wel wie je bent! Sowieso gefeliciteerd natuurlijk!
Het kwartje moest bij mij even vallen toen Parel erover begon. Natuurlijk gebruik ik niet dezelfde avatar, dan zou ik het wel heel makkelijk maken
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Bimbam schreef:Nee, dat zou wel heel dom zijn In plaats daarvan neem je gewoon dezelfde avatar en maak je mij verdachtWandtegeltje schreef:Bimbam schreef:Parel schreef:Wandtegeltje, als je dezelfde avatar hebt genomen, dan weet ik denk ik wel wie je bent! Sowieso gefeliciteerd natuurlijk!
Ik moest toch de aandacht afleiden
Over een paar weken weet je het
@ weegschaal, hier ook nogmaals gefeliciteerd en dit keer moet het goed gaan.
@ wandtegeltje en iloverose ook gefeliciteerd
@ wandtegeltje en iloverose ook gefeliciteerd
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Weegschaal, wat fijn, gefeliciteerd!!
En Bimbam, dank je, ik kon er even niet meer op komen bij wie die avatar hoorde, maar jij bent het! Niet Wandtegeltje dus Je maakt ons nieuwsgierig, Wandtegeltje!
En Bimbam, dank je, ik kon er even niet meer op komen bij wie die avatar hoorde, maar jij bent het! Niet Wandtegeltje dus Je maakt ons nieuwsgierig, Wandtegeltje!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Bedankt Nillis!
Suus voorlopig toch nog even wachten
Zo ik heb toch maar even mijn avatar veranderd
Suus voorlopig toch nog even wachten
Zo ik heb toch maar even mijn avatar veranderd
Goed bezig! Ik dacht ook even dat je BimBam was.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Hey nieuwe meiden. Van harte gefeliciteerd. Wat is hier fanatiek geschreven. Gezelig.
Wij gaan wachten tot 12 weken met vertellen. Alleen mijn ouders weten het. Toen ik naar het ziekenhuis raakte met die enorme buikpijn hebben we mijn moeder gebeld om hier even op te passen. J. Sliep nog want het was nog enorm vroeg. We werden naar huis gestuurd dat er wellicht een miskraam begonnen was. We waren zo verslagen dat we het mijn moeder verteld hebben.
Verder voel ik me lekket zwanger.... en ik geloof dat mijn zwanherschaps ichias helaas alweer begonnen is...
Wij gaan wachten tot 12 weken met vertellen. Alleen mijn ouders weten het. Toen ik naar het ziekenhuis raakte met die enorme buikpijn hebben we mijn moeder gebeld om hier even op te passen. J. Sliep nog want het was nog enorm vroeg. We werden naar huis gestuurd dat er wellicht een miskraam begonnen was. We waren zo verslagen dat we het mijn moeder verteld hebben.
Verder voel ik me lekket zwanger.... en ik geloof dat mijn zwanherschaps ichias helaas alweer begonnen is...
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Haha ik dacht ook dat je bimbam was, nu ben ik wel heel nieuwsgierig!
@Yes fijn dat je je goed voelt! Maar wel balen van de ischias zeg! Knap dat je zo lang je mond kan houden, dat kan ik sowieso niet :-)
@Yes fijn dat je je goed voelt! Maar wel balen van de ischias zeg! Knap dat je zo lang je mond kan houden, dat kan ik sowieso niet :-)
Knillis- Fluisteraar
@all misschien een stom idee, maar we zitten nu met een leuk clubje meiden hier die allemaal rond oktober/november/december uitgerekend zijn. Misschien leuk om straks samen een nieuw doorschuif topic aan te maken? In principe kan ik me nog aansluiten bij de herfstmama's maar zij zijn al veel verder en dat vind ik wel jammer, dan is iedereen straks al 8 weken bevallen en moet ik nog, dan hobbel je er steeds achteraan. Vinden jullie dat wat?
Fijne avond allemaal!
Fijne avond allemaal!
Knillis- Fluisteraar
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken