*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+79
eigenwijs
Bimbam
Jelin
Jelleke
Knillis
myloon
Aardbei
Jade
Caresses
yes1984
Filoria
Sazzle
nillis
Samantha
ShallY
Mama
Charles
Laced
Thunder
Snoes
Maudy
smooch
Shopaholic
Bruintje Beer
Viva
joyce0606
SarahKey
Happydobby
Pompoen
Steep
Alex
Aimee
iloverose
kwebbeltje
Mom-Of-3
Parel
Star007
love
_Mashimaro_
Bloempjuh23
Printje
Flip Fluitketel
liesje
Monnie
Burn
Caroow
_Jet
Annemoontje
Miss G
Sanne
strawberry
Pien
firda
Novalee
Zenna
Silver
Vlinderjoy
Jezzie
Suus
slaatje
Mida4you
Supertalentje
Twellie
Teddyaapje
Dora
RioolSpook
vlinder-2011
ingrid82
mzcharlotte
Stitch
Muppetje
Lejow
Amber-
Puggle
Flower_L
Jasmine
Weegschaal
Annemie
Linnie1985
83 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Alle nieuwe zwangere, Gefeliciteerd!!
Hier gaat het goed, morgen mag ik voor de 12 weken echo.
Blijf het wederom weer spannend vinden.
Heb wel een paar kwaaltjes nu, heb vreselijke last van obstipatie en ben heel snel kortademig. Dit morgen dus maar even met de gynaecoloog bespreken.
Hier gaat het goed, morgen mag ik voor de 12 weken echo.
Blijf het wederom weer spannend vinden.
Heb wel een paar kwaaltjes nu, heb vreselijke last van obstipatie en ben heel snel kortademig. Dit morgen dus maar even met de gynaecoloog bespreken.
myloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11
Wat spannend Myloon. Morgen weer een echo. Ook fijn om weer even te kijken!
Hoe gaat het verder hier met de meiden?
Hoe gaat het verder hier met de meiden?
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Spannend Myloon!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Yes: zo, heb je de moeilijke dag een beetje overleefd? Toch een fijne gedachte dat je nu verder bent he? Ik heb mijn MK met 10.5 weken gehad, dus voor mij is morgen 'de dag'. Hoeist verder met je?
Myloon: veel plezier morgen! Hopelijk kan de gyn je een beetje geruststellen, ook wat betreft de kwaaltjes.
Iloverose: oeh dus jij bent ook een huilebalk sinds je zwanger bent? Fijne vrije dag gehad?
Knillis: vind je het prettig dat een deel van je collega's het al weet? Zijn ze blij voor je? Ben benieuwd naar jouw buikfoto!
Dolphinne: he wat lastig, met je buik en je baan. Hoe denk je dat je collega's zullen reageren als je vertelt dat je zwanger bent? Wanneer wil je het vertellen?
Caresses: aaw ik lees in jouw ticker dat de teennageltjes al beginnen te groeien nu. Hoe schattig is dat?!
Samantha: hoe gaat het met jou? Heb je het nog naar je zin op 't werk?
Oja: zo ziet mijn buik eruit nu... (en normaal ben ik echt plat)
Myloon: veel plezier morgen! Hopelijk kan de gyn je een beetje geruststellen, ook wat betreft de kwaaltjes.
Iloverose: oeh dus jij bent ook een huilebalk sinds je zwanger bent? Fijne vrije dag gehad?
Knillis: vind je het prettig dat een deel van je collega's het al weet? Zijn ze blij voor je? Ben benieuwd naar jouw buikfoto!
Dolphinne: he wat lastig, met je buik en je baan. Hoe denk je dat je collega's zullen reageren als je vertelt dat je zwanger bent? Wanneer wil je het vertellen?
Caresses: aaw ik lees in jouw ticker dat de teennageltjes al beginnen te groeien nu. Hoe schattig is dat?!
Samantha: hoe gaat het met jou? Heb je het nog naar je zin op 't werk?
Oja: zo ziet mijn buik eruit nu... (en normaal ben ik echt plat)
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Knillis: Haha nou ik heb al wat rondjes in de kamer gelopen ermee hoor Maar nu hebben we hem op zolder achter het luik opgeborgen. Wil niet dat de kat erin gaat zitten ofzo... Die moeheid had ik ook héél erg... nu sinds de afgelopen dagen wordt het wat minder. Was ook af en toe misselijk maar ik heb gelukkig niet hoeven overgeven. Hoop dat het bij jou ook zo blijft!
Iloverose: Ook al heb ik al een goede echo gehad, ik blijf ook wel onzeker hoor... Voor een paar dagen ben je weer even gerustgesteld en daarna begint het weer. Hoop dat je je snel wat zekerder voelt, en voor nu maar gewoon blij zijn dat je niet zoveel buikpijn hebt!
Dolphinne, Yes en Knillis: Ongelooflijk zeg! Dat jullie al een buik hebben.... Bij mij zie je echt hélemaal niets! Wel leuk, maar lastig als je het nog verborgen wilt houden.
Myloon: Veel plezier vandaag! Geniet weer even van je kleintjes.
Filoria: wat een buik al zeg! Lijkt me wel superleuk, dan is het misschien al wat 'echter'. Mijn buik is nog zo plat als een dubbeltje!
Ik ben zondag naar Walibi geweest en heb heel de dag op de tassen mogen passen Ik weet nou nooit zo goed of die bordjes 'verboden voor zwangere vrouwen' nou bedoeld zijn voor als je echt al een buik hebt of gewoon sowieso als je zwanger bent (vanwege bloeddruk, hartslag enzo) dus ben bijna nergens in gegaan. Dat wist ik wel van tevoren hoor, maar het was evengoed gezellig, we waren met zijn negenen.
Iloverose: Ook al heb ik al een goede echo gehad, ik blijf ook wel onzeker hoor... Voor een paar dagen ben je weer even gerustgesteld en daarna begint het weer. Hoop dat je je snel wat zekerder voelt, en voor nu maar gewoon blij zijn dat je niet zoveel buikpijn hebt!
Dolphinne, Yes en Knillis: Ongelooflijk zeg! Dat jullie al een buik hebben.... Bij mij zie je echt hélemaal niets! Wel leuk, maar lastig als je het nog verborgen wilt houden.
Myloon: Veel plezier vandaag! Geniet weer even van je kleintjes.
Filoria: wat een buik al zeg! Lijkt me wel superleuk, dan is het misschien al wat 'echter'. Mijn buik is nog zo plat als een dubbeltje!
Ik ben zondag naar Walibi geweest en heb heel de dag op de tassen mogen passen Ik weet nou nooit zo goed of die bordjes 'verboden voor zwangere vrouwen' nou bedoeld zijn voor als je echt al een buik hebt of gewoon sowieso als je zwanger bent (vanwege bloeddruk, hartslag enzo) dus ben bijna nergens in gegaan. Dat wist ik wel van tevoren hoor, maar het was evengoed gezellig, we waren met zijn negenen.
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Aaw Aardbei, ik zie je al zitten daar met die tassen en een sip gezicht. Wist iedereen die mee was al dat je zwanger bent? Ik zou trouwens niet weten waarom achtbanen kwaad zouden kunnen.
Filoria- Ratel
Ja iedereen die mee was weet het. Ik weet het eigenlijk ook niet zo goed maar ik dacht: dan heb ik in ieder geval niets fout gedaan en hoef ik me straks nergens schuldig over te voelen
Aardbei- Prater
Wow, ongelofelijk dat is echt al een zwangere buik zeg! Wel gaaf (dan heb je mss nog meer het idee dat je zwanger bent, alleen idd wel lastig als je het nog even stil wil houden).
Ik heb af en toe een bol buikje maar dat zijn m'n darmen.
Aardbei, ja dat van die bordjes vroeg ik mij ook al af. (Daarom heb ik laatst voor de zekerheid de kermis over geslagen). Heb je wel een leuke dag gehad?
Ik heb af en toe een bol buikje maar dat zijn m'n darmen.
Aardbei, ja dat van die bordjes vroeg ik mij ook al af. (Daarom heb ik laatst voor de zekerheid de kermis over geslagen). Heb je wel een leuke dag gehad?
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
@ Myloon, laat je even weten hoe de echo was. En had de gynaecoloog
nog tips voor je kwaaltjes?
@ Filoria, ik heb de dag van zondag overleefd. Was blij dat deze voorbij was.
Jij veel sterkte vandaag. Je buikje is inderdaad al goed zichtbaar zeg. Lijkt
me lastig wanneer je het nog stil wilt houden.
Verder gaat het wel goed met me. Ben minder moe. Heb alleen sinds vannochtend een drukkend
gevoel rechtsonder. Ik vermoed de cyste. En ik moet bellen bij buikpijn. Maar
dit is echt een zeurend gevoel. Maar voelt niet lekker. Ik wacht nog maar even
af.
nog tips voor je kwaaltjes?
@ Filoria, ik heb de dag van zondag overleefd. Was blij dat deze voorbij was.
Jij veel sterkte vandaag. Je buikje is inderdaad al goed zichtbaar zeg. Lijkt
me lastig wanneer je het nog stil wilt houden.
Verder gaat het wel goed met me. Ben minder moe. Heb alleen sinds vannochtend een drukkend
gevoel rechtsonder. Ik vermoed de cyste. En ik moet bellen bij buikpijn. Maar
dit is echt een zeurend gevoel. Maar voelt niet lekker. Ik wacht nog maar even
af.
yes1984- Prater
Je had nu gewoon overal in gemogen hoor Aardbei, je kindje ligt nog veilig achter je schaambeen.
Het is vooral als je een stuk verder bent in de zwangerschap, en je al een behoorlijke buik heb, dan drukt die stang er op en dat is niet fijn en dan wordt het kindje ook veel meer bloot gesteld aan het getril en geschud.
Het is vooral als je een stuk verder bent in de zwangerschap, en je al een behoorlijke buik heb, dan drukt die stang er op en dat is niet fijn en dan wordt het kindje ook veel meer bloot gesteld aan het getril en geschud.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Bellen yes, niet afwachten, gewoon bellen. Buikpijn is een breed begrip en jij hebt nu een niet prettig gevoel in je buik.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Bellen yes, niet afwachten, gewoon bellen. Buikpijn is een breed begrip en jij hebt nu een niet prettig gevoel in je buik.
Eens, bellen Yes!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik zou ook zeggen, bellen.... beter een keer te veel dan te weinig.
Mijn echo was helemaal super, ik heb de echoscopiste alleen maar prima en perfect horen zeggen
Wat betreft mijn klachten kunnen ze nu nog weinig aan doen.
Hij kon alleen het advies vezels geven, maar daar was ik al mee bezig.
Het is een kwaal die er bij hoort en daar moet ik het maar even mee doen.
Mijn echo was helemaal super, ik heb de echoscopiste alleen maar prima en perfect horen zeggen
Wat betreft mijn klachten kunnen ze nu nog weinig aan doen.
Hij kon alleen het advies vezels geven, maar daar was ik al mee bezig.
Het is een kwaal die er bij hoort en daar moet ik het maar even mee doen.
myloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11
Wat fijn dat de echo goed was Myloon! Yes, ik zou inderdaad toch maar even bellen.
Filoria- Ratel
@ filoria, wa een mooi buikje al en heel herkenbaar alleen lastig als je het nog geheim wilt houden.
@ Yes, ik zou ook bellen.
@ Yes, ik zou ook bellen.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Meiden, ik lees jullie berichten nu pas weer. Maar het gevoel is afgezakt na een douche. En het is nu weg. Ik heb niet gebeld, en ga nu niet meer doen, omdat het vervelende gevoel weg was. Maar ik twijfelde zelf ook. Daarom ben ik even gaan douchen, en hebben we vanmorgen rustig aan gedaan.
@ Myloon echt een echo zoals je die graag wilt! Top!
@ Myloon echt een echo zoals je die graag wilt! Top!
yes1984- Prater
Dat is fijn Yes! Goed dat je even rustig aan hebt gedaan.
Filoria- Ratel
Ik ben ook erg blij dat het zeurende gevoel weg is. Werd er onrustig van.
Zijn jullie qua gewicht gelijk gebleven of al iets gegroeid?
Zijn jullie qua gewicht gelijk gebleven of al iets gegroeid?
yes1984- Prater
Dit is mijn buikje van maandagochtend (6+3)
Filoria, bij jou is het inderdaad ook al goed te zien! Ik ben benieuwd of het bij mij nu ook even stil staat.
Myloon, leuk dat jullie de kleintjes weer even hebben gezien en alles goed was.
Yes1984, gelukkig dat de pijn weer weg is. Idd gewoon bellen als je ongerust bent.
Doen jullie eigenlijk mee met moeders voor moeders? Ik nu bijna een week, maar ik vang alleen op als ik thuis ben.
Filoria, bij jou is het inderdaad ook al goed te zien! Ik ben benieuwd of het bij mij nu ook even stil staat.
Myloon, leuk dat jullie de kleintjes weer even hebben gezien en alles goed was.
Yes1984, gelukkig dat de pijn weer weg is. Idd gewoon bellen als je ongerust bent.
Doen jullie eigenlijk mee met moeders voor moeders? Ik nu bijna een week, maar ik vang alleen op als ik thuis ben.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Caresses: Ja ik heb evengoed een heel leuke dag gehad hoor! De zon scheen lekker en er was altijd wel iemand die beneden bleef omdat hun maag weer even tot rust moest komen
Yes: Fijn dat de buikpijn weer is afgenomen! Ik ben nog niets aangekomen, ja misschien een halve kilo maar weet niet precies wat ik 8 weken geleden woog. Kan ook komen doordat ik nu ineens veel meer trek heb in frisdrank en dat hiervoor eigenlijk nooit dronk En jouw gewicht?
Lejow: Maar al die adrenaline enzo die dan vrijkomt, kan dat dan ook geen kwaad? Ach, ik heb evengoed een leuke dag gehad, volgende keer weer een kans
Myloon: Fijn hoor, die goede echo!!! Je zal zeker wel heel de tijd hebben liggen grijnzen?
Dolphinne: Wow! Ook al zo'n buik! Ik doe mee vanaf dat ik bijna 6 weken was, morgen moet ik al voor de 5e keer buiten zetten. Ik vang ook alleen op als ik thuis ben hoor!
Yes: Fijn dat de buikpijn weer is afgenomen! Ik ben nog niets aangekomen, ja misschien een halve kilo maar weet niet precies wat ik 8 weken geleden woog. Kan ook komen doordat ik nu ineens veel meer trek heb in frisdrank en dat hiervoor eigenlijk nooit dronk En jouw gewicht?
Lejow: Maar al die adrenaline enzo die dan vrijkomt, kan dat dan ook geen kwaad? Ach, ik heb evengoed een leuke dag gehad, volgende keer weer een kans
Myloon: Fijn hoor, die goede echo!!! Je zal zeker wel heel de tijd hebben liggen grijnzen?
Dolphinne: Wow! Ook al zo'n buik! Ik doe mee vanaf dat ik bijna 6 weken was, morgen moet ik al voor de 5e keer buiten zetten. Ik vang ook alleen op als ik thuis ben hoor!
Aardbei- Prater
Dolphinne, wow wat een buik al!
Snoes- Lady Post-a-lot
Dolphinne, aan moeders voor moeders doe ik ook mee. Helemaal omdat ik zelf ook het medicijn heb gebruikt om zwanger te raken, dus het minste wat ik kan doen is zelf ook een bijdrage leveren.
Wat een enorme buik al zeg nu al! Heb je toevallig ook een foto van je buik van voor je zwanger was (of toen je nog geen zwangerschapsbuik had)?
Wat een enorme buik al zeg nu al! Heb je toevallig ook een foto van je buik van voor je zwanger was (of toen je nog geen zwangerschapsbuik had)?
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Hallo meiden!
Ik kom hier ook meeschrijven, even onder een andere naam. Ik had zondag een licht positieve test in handen en vandaag was er geen ontkomen meer aan, ik ben toch echt zwanger
Ik ben ongeveer 4 weken zwanger nu van ons tweede wondertje. Vind het nog erg onwerkelijk. Ik voel me heel anders ten opzichte van de vorige keer. De kwaaltjes zijn deze keer erger. Hopelijk is dat een positief teken!
Ik kom hier ook meeschrijven, even onder een andere naam. Ik had zondag een licht positieve test in handen en vandaag was er geen ontkomen meer aan, ik ben toch echt zwanger
Ik ben ongeveer 4 weken zwanger nu van ons tweede wondertje. Vind het nog erg onwerkelijk. Ik voel me heel anders ten opzichte van de vorige keer. De kwaaltjes zijn deze keer erger. Hopelijk is dat een positief teken!
Wandtegeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 62
Punten : 62
Registratiedatum : 16-07-12
Gefeliciteerd Wandtegeltje. Ben benieuwd wie je bent!
Snoes- Lady Post-a-lot
Gefeliciteerd, Wandtegeltje! Leuke naam
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen