Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+79
eigenwijs
Bimbam
Jelin
Jelleke
Knillis
myloon
Aardbei
Jade
Caresses
yes1984
Filoria
Sazzle
nillis
Samantha
ShallY
Mama
Charles
Laced
Thunder
Snoes
Maudy
smooch
Shopaholic
Bruintje Beer
Viva
joyce0606
SarahKey
Happydobby
Pompoen
Steep
Alex
Aimee
iloverose
kwebbeltje
Mom-Of-3
Parel
Star007
love
_Mashimaro_
Bloempjuh23
Printje
Flip Fluitketel
liesje
Monnie
Burn
Caroow
_Jet
Annemoontje
Miss G
Sanne
strawberry
Pien
firda
Novalee
Zenna
Silver
Vlinderjoy
Jezzie
Suus
slaatje
Mida4you
Supertalentje
Twellie
Teddyaapje
Dora
RioolSpook
vlinder-2011
ingrid82
mzcharlotte
Stitch
Muppetje
Lejow
Amber-
Puggle
Flower_L
Jasmine
Weegschaal
Annemie
Linnie1985
83 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 18 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Stitch vr 1 maa 2013 - 22:48

Kwebbeltje, ik ben ook benieuwd hoe het zo gaat met de taart. Had het ook al aan mijn schoonzusje beloofd voordat ze wist dat ik zwanger was. En ik vind het wel heel leuk om te doen (ben nog niet zo heel goed hoor, wordt mn 7e of 8e taart geloof ik) dus ben benieuwd zometeen, ben bang dat het marsepein de echte uitdaging wordt, van die zoete geur werd ik voorheen zelfs al wel eens misselijk dus ben benieuwd! Wink
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 18 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  nillis za 2 maa 2013 - 2:01

@ stitch succes met de taart en de moeheid is heel herkenbaar hoor, al moet ik zeggen dat het van de week wel iets beter ging. Hier hebben er 3 vk's naar de echo gekeken en zijn van mening dat het een tweede vruchtzak is. Ga volgende week een afspraak maken bij de gyn voor over 2 weken, zodat die ook haar oordeel kan geven. Maar ze kunnen er toch niets aan doen.

@ kwebbeltje, ik heb wat baggy broeken en die passen nog, maar mijn skinny zwarte broeken niet meer, dus ik ga zo even op de site van hm kijken, want zag dat ze daar treggings hadden voor 19,95 en ik heb nog wel zwangerschapskleding van T, dus die kan ik ook aan, maar alleen zijn die broeken allemaal driekwart en daar is het nu toch nog wel een beetje te koud voor. Heb thuis veel jurkjes en leggings aan en dat past natuurlijk nog gewoon.

@ Filoria, lang leve de kwaaltjes. Wanneer heb je de eerste afspraak bij de gyn?

@ all, hier ga ik zo even bij hm shoppen in de webshop voor zwangerschaps treggings, maar zal eerst even kijken wat ik aan kleding boven in de doos heb zitten, maar volgens mij niet veel, want ik heb heel lang gewoon eigen shirts aangehad. Hier reageert iedereen trouwens heel leuk op het nieuws en de eerste kaartjes komen al binnen. Verder heb ik nog wel steeds oud bloed verlies en daar baal ik wel van, maar ik had het met T tot 12 weken, dus hoop dat het dan ook gewoon over is. Verder weinig nieuws. heb lekker weekend en wil volgende week nog wel een gesprek met mijn leidinggevende, want merk dat als ik dubbel sta op het werk ik mij wel veilig voel, maar als ik dat niet sta, dan voel ik me gewoon niet veilig omdat gedrag bij de cliënten zo kan omslaan en dan kan ik niets behalve dan mezelf opsluiten op kantoor, maar dat zal niet de bedoeling zijn.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Aardbei za 2 maa 2013 - 5:24

Ik kom me ook melden! Een aantal van jullie kennen mij nog wel uit het 2012 topic. De rest ga ik me van de week even in verdiepen, als ik weer even van mijn euforische wolk af ben smile smile

Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  strawberry za 2 maa 2013 - 8:00

Aardbei schreef:Ik kom me ook melden! Een aantal van jullie kennen mij nog wel uit het 2012 topic. De rest ga ik me van de week even in verdiepen, als ik weer even van mijn euforische wolk af ben smile smile

Gefeliciteerd :-)
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Bericht  Filoria za 2 maa 2013 - 8:06

Aardbei: welkom hier! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 18 281626781
Rioolspook: hoe is het nu met je?
Snoes: je bent en blijft een schat I love you
Stich: mooi lijstje! De appels en bananen lijken me geen kwaad kunnen inderdaad. Wat reageer jij trouwens leuk en uitgebreid op iedereen. Ook in het 2012-topic, vind ik echt lief *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 18 561177
Kwebbeltje: wat balen van die misselijkheid. Is dit jouw eerste zwangerschap? We vertellen het onze zoon pas met de termijnecho met 12 weken o.i.d. denk ik. De vorige keer hebben we het hem met 9 weken zwangerschap verteld en toen kreeg ik twee weken later een miskraam *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 18 1371890812 Erg sneu, voor hem ook.
Nillis: jij mag ook al bijna naar het volgende topic verhuizen, gaat hard zeg! Ik hoop met je mee dat het bloedverlies niets ergs is. Heb je nog veel babyspulletjes bewaard? En als het een jongetje wordt, heb je dan nog wat aan de kleertjes van de oudste, of zijn die allemaal roze? Very Happy

Ik ben nog twee dingen vergeten op mijn lijstje: enorme HONGER (ik eet echt bizar veel...) en een rozig, slaperig gevoel. Eigenlijk voel ik me heel fijn. Net zoals bij de zwangerschap van Tomas. Dat geeft hoop! Toen met die miskraam voelde ik me heel down, belabberd, moe en misselijk. Dat hoeft op zich niks te betekenen, maar in mijn geval misschien wel?

28 maart ben ik 8.4 weken en krijgen we een echo bij de gynaecoloog. De vorige keer is het kindje met 8.2 weken gestopt met groeien, dus daar zijn we dan net voorbij. Ik heb door gebruik van Clomid nu een hogere kans op een meerling (1 op 12 ongeveer). We kunnen haast niet wachten, zijn zo benieuwd!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Snoes za 2 maa 2013 - 10:26

Filoria schreef:
Snoes: je bent en blijft een schat I love you

Ik ben nog twee dingen vergeten op mijn lijstje: enorme HONGER (ik eet echt bizar veel...) en een rozig, slaperig gevoel. Eigenlijk voel ik me heel fijn. Net zoals bij de zwangerschap van Tomas. Dat geeft hoop! Toen met die miskraam voelde ik me heel down, belabberd, moe en misselijk. Dat hoeft op zich niks te betekenen, maar in mijn geval misschien wel?

28 maart ben ik 8.4 weken en krijgen we een echo bij de gynaecoloog. De vorige keer is het kindje met 8.2 weken gestopt met groeien, dus daar zijn we dan net voorbij. Ik heb door gebruik van Clomid nu een hogere kans op een meerling (1 op 12 ongeveer). We kunnen haast niet wachten, zijn zo benieuwd!
Embarassed

28 maart is nog ver weg zeg, althans zo klinkt het. We gaan gewoon blijven duimen totdat jij een goede echo hebt gehad!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  nillis za 2 maa 2013 - 20:44

@ aardbei, welkom hier.

@ Filoria, die honger vind ik zo herkenbaar. Ik moet ook echt de hele dag eten. We hebben voor T echt alleen meisjeskleding, maar verder aan babyspulletjes heel neutraal, dus dat kan allemaal weer worden gebruikt. Mijn gevoel zegt dat dit weer een meisje wordt. En dan kan ze zo T haar kleren aan, want ze worden in dezelfde periode geboren.

@ Snoes, las net dat jullie zoontje nog steeds zoveel problemen heeft. Hoop dat de nieuwe medicatie aanslaat en dat jullie optimaal kunnen genieten van jullie gezin.

@ all, hier weer een nare droom gehad dat ik een mk kreeg. Ben op zich zo positief en de echo's zijn steeds goed, dus ik baal van die dromen. Ze maken me zo onzeker. Ik sta gewoon veel minder zorgeloos in de zwangerschap als de vorige keer. Goed genoeg geklaagd. Nu hopen dat het zonnetje er hier een keer doorkomt, wil straks nog even lekker wandelen. T moet namelijk op tijd naar bed, want ze gaat vanmiddag naar woezel en pip met opa en oma.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Stitch za 2 maa 2013 - 20:49

Aardbei, welkom!!! :cheering:

All, de taart heb ik gisteren bijna door de kamer gegooid van frustratie. Was er helemaal klaar mee. Maar goed, hij is af, dus we gaan zo naar mn nichtje toe, en dan maar hopen dattie iig goed smaakt Wink

Morgen termijnecho, ben zo benieuwd, en stiekem ook wel een beetje bang. Na morgen ga ik er gewoon alleen maar van genieten heb ik mezelf voorgenomen, dat moet gewoon Wink
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Suus za 2 maa 2013 - 23:15

@Filoria: klinkt goed, al die kwaaltjes van jou Laughing Die honger is ook erg herkenbaar...

@Stitch: jij hebt ook een aardige lijst aan kwaaltjes Wink Ik wilde dat ik ook zo'n trek had in appels en bananen! Bij mij is het meer trek in slechte dingen eigenlijk... Haha, maar ik dwing mezelf wel om elke dag genoeg fruit te eten, dat lukt meestal gelukkig *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 18 561177
Wat leuk dat je morgen de termijnecho hebt! En de kinderwagen hebben wij ook al in huis, mooi op tijd Wink Er ligt nu een hele grote Takkie-knuffel in Laughing

@Kwebbeltje: vervelend dat je zo misselijk blijft. Ik zou gewoon beginnen met het kopen en dragen van zwangerschapskleding als je eigen kleding niet lekker meer zit. Mijn strakste broeken heb ik liever niet meer aan, maar voor de rest zit alles nog prima *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 18 561177
Waarom moeten jullie eigenlijk onder controle van de gyn?

@Nillis: heb je nog leuke zwangerschapskleding kunnen vinden? Ik ga binnenkort shoppen met mijn zwangere vriendin, leuk! En leuk he, al die kaartjes die binnen komen, ik word daar ook zo blij van Very Happy Wel heel vervelend dat je je nog zo onzeker voelt. Hopelijk gaat dat snel beter!

@Aardbei: gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 18 281626781

@All: Eigenlijk heb ik weinig te vertellen over mezelf, het gaat goed Very Happy Gisteravond hebben we het weer aan een paar vrienden verteld, blijft leuk al die positieve reacties!
Gisterochtend voelde ik me trouwens eventjes heel beroerd. Ik was al een beetje duizelig en toen ik onder de douche stond voelde ik me ineens helemaal slap worden. Ik ben maar even op bed gaan liggen en daarna voelde ik me weer prima. Ik denk dat het mijn bloeddruk was, die was aan de lage kant (had net mijn medicijnen gehad) en dat is mijn lichaam natuurlijk helemaal niet gewend!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  kwebbeltje zo 3 maa 2013 - 2:12

Goeiemiddag meiden,

Morgen 10 weken , ik zal blij zijn wanneer we een paar weken verder zijn. Dan ben ik hopelijk niet meer misselijk haha.
Wij hebben 1 zoon maar die wordt van de zomer alweer 7.
Ik merk wel dat ik last heb van mijn hormonen heb, soooh ik kan echt heel chaggerijnig reageren en dan lekker in combinatie met die misselijkheid :O

Stitch: Haha moest wel lachen dat je even gefrusteerd was over je taart, fijne verjaardag van je nichtje. Is de taart wel naar je zin geworden? Heel veel plezier morgen bij de echo! Hoelaat heb je afspraak?

Aardbei:Van harte welkom, hoe voel jeje?

Filoria: Wij hebben het al tegen onze zoon verteld, want ik ben echt de hele dag aan het kokhalzen. Hij vindt het echt helemaal super! Ik snap dat je zoiets van hebt we wachten nog af met het vertellen. Ik heb vorig jaar eind sept ook een miskraam gehad en van die zwangerschap wist onze zoon ook niets. Spannend zeg 28 maart, de dagen kunnen nu niet snel genoeg voorbij gaan. Grappig dat je zo'n honger hebt, heb je dan nog trek in bepaalde dingen?

Nillis: Ik snap dat je zo onzeker bent mbt het bloedverlies, en dan nog van die nare dromen, die helpen er helemaal niet bij. En nog geslaagd bij de h&m voor kleding?
Ik heb gisteren van mijn moeder een zwangerschapslegging gehad, zal een stukje prettiger zitten denk ik zo. Je hebt groot gelijk dat je een gesprek aanvraagd met je leidinggevende want als jeje niet veilig voelt, dat kan natuurlijk niet.

Suus: Welke kinderwagen hebben jullie? Leuk om het nieuws tegen iedereen te vertellen! Dat heb ik ook weleens dan wordt ik heel duizelig zie vlekken net of ik ieder moment flauw kan vallen? Ja als ik mijzelf wat beter voel dan zal ik eens gaan winkelen naar wat kleding. Ik kom onder behandeling van een gyn omdat ik een maagverkleining een jaar geleden heb gehad.

Groetjes kwebbeltje

kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Bericht  Filoria zo 3 maa 2013 - 20:21

Kwebbeltje: ah ook een groot leeftijdsverschil en ook een miskraam gehad *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 18 1371890812 Met hoeveel weken ging het bij jou mis de vorige keer? En mag ik je vragen hoe bij jullie het grote leeftijdsverschil is ontstaan? Hier doordat ik pas 21 was bij de eerste en we wat meer stabiliteit wilden voor we aan een tweede zouden beginnen (betere baan, beter huis etc.) Wat vind je zoon ervan dat hij grote broer wordt?
Suus: klinkt inderdaad als lage-bloeddruk-klachten! Hier helpt zoute drop en bouillion. Is je bloeddruk van jezelf te hoog?
Stitch: heel veel succes en plezier bij de echo vandaag! Laat je weten hoe het gegaan is?
Nillis: even een *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 18 699888voor jou. Zo rot dat je niet van je zwangerschap kunt genieten. Hopelijk gaat dat vervelende gevoel gauw weg.
Wat je zegt over dat de kindjes in dezelfde periode worden geboren: dat is hier ook en ik had er niet eens bij stil gestaan! Maar is inderdaad wel handig dat we winterjasjes in maat 56 hebben en zomerspullen in maat 68 etc.
Snoes: ik vind het juist dichtbij klinken omdat het deze maand al is!

Goede vrienden van ons gaan vandaag trouwen. Tomas mag bloemblaadjes strooien Very Happy En de bruid vertelde vorige week dat ze zwanger is! Nu ik zelf ook zwanger ben vind ik dat soort berichten weer oprecht leuk.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Stitch zo 3 maa 2013 - 20:24

Even kort, net termijnecho gehad, en alles was helemaal goed! Guusje was nu 41,1 mm en ben weer een dag verder gezet. Uitgerekende datum wordt nu dus officieel 24 september.

Fijne dag allemaal!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Filoria zo 3 maa 2013 - 20:27

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 18 281626781 Wat goed dat je zelfs een dag verder bent gezet! Dat geeft vertrouwen he? Yay!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  nillis zo 3 maa 2013 - 20:40

@ Stitch, wat fijn dat alles goed was. Heb je er nu vertrouwen in?

@ Filoria, hebben jullie verder nog veel spulletjes bewaard van T en willen jullie straks weten wat het wordt.

@ Kwebbeltje, fijn dat je van je moeder al een legging hebt gekregen. Bij mijn vorige zwangerschap kon ik eigenlijk tot het eind mijn eigen leggings wel aan. Ik heb nu een zwarte zwangerschapsbroek gekocht en knalroze tregging. Maar in de treggings zit helemaal geen boord, dus ben benieuwd of die dan wel lekker zitten. Voor T ook nog 2 broeken besteld. De buurvrouw wilde ook nog wat bestellen en had een actiebon van 10% en geen verzendkosten, dus zij heeft het als het goed zaterdagavond allemaal besteld. dus zullen zien wanneer het binnen is.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Bericht  nillis zo 3 maa 2013 - 20:42

Oja wat ik nog wilde vertellen is dat mijn darmen nog steeds niet goed werken gebruik elke dag zakjes. Iemand nog tips wat ik nog meer zou kunnen doen, want ik baal wel een beetje van de buikpijn en dan vooral 's nachts. Daarna heb ik ook vaak weer bloedverlies. Maar gelukkig was dat gisteren weer even rustig. Goed wordt nu misselijk van dochter die naast me staat met poepbroek. Zal ik maar gaan verschonen. Zo fijn zo op de ochtend :shock:
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Aardbei zo 3 maa 2013 - 20:53

Strawberry: Dank je!

Filoria: 28 maart, dat schiet al op! Ik ga zo even het ziekenhuis bellen, ben benieuwd wanneer ik hem krijg! En wat leuk dat jullie zoontje de bloemblaadjes mag strooien, veel plezier!

Nillis: Wat vervelend, die nachtmerrie. Snap dat je daar best onzeker over wordt. Ik heb ook bij alles wat ik voel, elk steekje, elk krampje: ohnee he, het zal toch niet mis gaan? Hoop dat je snel lekker kunt gaan genieten!

Stitch: Hahaha, ik zie je zo al die taart al door de kamer gooien. Is hij wel goed gelukt? En wat goed dat de termijnecho er goed uitzag en je een dag verder bent geplaatst. Nu lekker gaan genieten hoor!

Suus: Dankjewel! En dat is al snel, die kinderwagen! Jeetje op het internet zie ik door de bomen het bos niet meer wat betreft kinderwagens hoor. Ik denk dat je dat toch even in het echt moet zien.

Kwebbeltje: Dank je! Ik voel me eigenlijk wel prima, merk er nog niet zoveel van. Ik heb wel een beetje een kort lontje af en toe, maar dat had ik de laatste tijd ook wel van de medicijnen smile Ik hoop voor jou dat je misselijkheid snel over gaat!

Nillis: Wat onhandig dat je zo'n last van je darmen hebt. Ik moet zeggen dat de afgelopen week mijn stoelgang juist heel erg verbeterd is! Hoop dat dat zo blijft. En ook echt naar, dat bloedverlies. Hoop dat dat toch echt snel over is.

All: Ik ga zo even het ziekenhuis bellen en dan zal ik vast te horen krijgen wanneer ik mijn eerste echo krijg, spannend! Ik moet zeggen dat het nieuws eigenlijk nog niet echt aangekomen is bij mezelf.... Of nouja, het nieuws misschien wel maar het is niet zo dat ik me nu ineens anders voel ofzo. Hebben jullie het trouwens nog op een leuke manier aan jullie ouders verteld? Zit daar nu even over na te denken...
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  Aardbei zo 3 maa 2013 - 21:12

Net het ziekenhuis gebeld en 25 maart heb ik al mijn eerste echo!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  Suus zo 3 maa 2013 - 22:14

@Kwebbeltje: we hebben de Quinny Speedi SX:

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 18 Quinny-speedy-sx
In petrol (het linkerplaatje dus), maar we hebben de buggy er ook bij in dezelfde kleur. Inderdaad een beetje vroeg Wink Maar het was een mooie deal Very Happy

@Filoria: Ik heb inderdaad van mezelf een te hoge bloeddruk en slik hier al een paar jaar medicijnen tegen. Ik ben toen ik zwanger wilde worden wel overgestapt op andere medicijnen en mag zelf ook nog een beetje 'spelen' met de dosis als deze niet goed werkt. Als het vaker voorkomt zal ik een half pilletje minder gaan slikken, maar voor de baby kan een lage bloeddruk gelukkig geen kwaad *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 18 561177
Veel plezier op de bruiloft vandaag!

@Stitch: Fijn dat je termijnecho goed was! We schelen maar 2 dagen, ik ben de 22e uitgerekend *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 18 561177

@Nillis: Vervelend dat je zo'n last hebt van je darmen. Ik heb helaas geen tips voor je...

@Aardbei: Het is ook vroeg hoor *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 18 561177 En het is inderdaad heel erg leuk om met kinderwagens door de winkel te gaan lopen!
Je hoeft gelukkig niet zo lang te wachten op de echo Very Happy Wij hebben het onze ouders verteld door ze een kaart te geven. Op de voorkant stonden dan opa en oma. Ze worden allemaal voor het eerst opa en oma, dus ze vonden het allemaal geweldig Very Happy

@All: Ik moet zo even bloed laten prikken, hopelijk is alles goed *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 18 561177 Verder moet ik vandaag wat regeldingen doen. We hebben ons aangemeld voor de Kraamzorg en ik moet vandaag even contact op nemen met onze verzekering.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Aardbei ma 4 maa 2013 - 23:45

Mooie wagen hoor!
Ik heb een opaatje en omaatje gehaakt voor allebei onze ouders maar zat te twijfelen of dat wel leuk is smile Nou ik heb nog heel de week om erover na te denken, we willen het waarschijnlijk komend weekend aan mijn ouders vertellen. Ik zat nog te twijfelen om te wachten tot de eerste echo geweest is, maar mijn ouders wonen nogal ver dus we blijven altijd een nachtje. No way dat ze dan niets door gaan hebben omdat ik altijd wel wijn drink en 'smorgen altijd een broodje filet americain of rosbief oid eet. Dan wil ik het liever maar op een leuke manier vertellen dan dat ze al vermoedens gaan krijgen!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  Filoria ma 4 maa 2013 - 23:57

Aardbei: haha wat een originele manier om het te vertellen, die gehaakte poppetjes! Moet je doen hoor! He en hoe voel jij je nou verder? Merk je nog verschil met de vorige zwangerschap? Ben je meer onzeker? Je had een vrij vroege miskraam toen, toch?
Top dat je de 25e al een echo hebt! Net 3 dagen eerder dan ik, nu ben ik jaloers haha *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 18 253468018
Suus: wanneer krijg je de uitslag van het bloedprikken? Te lage bloeddruk is inderdaad niet erg, maar wel vervelend voor jezelf. Gaat het ondertussen weer beter?
Nillis: dus je voelt je nog steeds niet fit *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 18 1371890812 Mijn buik is ook wat van slag geweest, maar gaat nu beter gelukkig. De enige tip die ik heb is geen gekke en vette dingen eten, maar daar let je vast al op. Ik heb twee dagen alleen maar cracottes, sla en thee gehad en toen was het over.
Oja we willen zeker weten wat het wordt! We hebben alle kleertjes van Tomas bewaard. Dat zijn er een hoop ondertussen... Als het een meisje wordt moet ze maar veel spijkerbroeken dragen Laughing

@iedereen: wie mis ik nog? Het is zo rustig hier! Kan me herinneren dat Star007 ook nog onder de 10 weken zit, maar verder gaat iedereen al hard richting de 12 he (goed bezig dames *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 18 281626781) ? Er moeten maar eens wat nieuwe zwangeren bij komen!

Hier alles top. Tomas heeft gister op de bruiloft heel goed - blaadje voor blaadje - bloemblaadjes gestrooid. Vanochtend hadden we met zijn klas een uitje naar de bibliotheek en ik ging mee als hulpmoeder. Ik zit echt lekker in mijn vel!

Enige domper is dat ik merk dat mijn nieuwe hobby (indoor klimmen) niet zo lekker meer gaat. Ik ben toch minder geneigd om 'enge' routes met grote overhangen te klimmen - iets met instinct of zo? Daardoor is de uitdaging er een beetje af *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 18 1270000679 Maarja wel goed om in beweging te zijn natuurlijk.

Wat doen jullie aan sport en is het nog te doen met je beginnende zwangerschap?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Samantha di 5 maa 2013 - 0:23

Filoria wat leuk dat je zoontje bloemblaadjes mocht strooien. En wat zul je trots op hem geweest zijn! Wat fijn ook dat jezelf zo goed in je vel zit.

Stitch yeah!!! Lekker Eem dag vooruit gezet. Wat heerlijk dat betekend nu dat de kleine gewoon goed groeit!

Nillis wat rot dat je nog steeds niet naar de wc kan. Ik kan je ook niet helpen. De ene keer gaat het bij mij ook rot en de volgende keer moet ik hollen.

Aardbei had ik je al gefeliciteerd? Ik weet het niet meer.... Alsnog van harte :cheering: wel leuk weer samen in een topic. En ik snap dat het nog wat onzeker voor je is.. Leuke manier om te vertellen aan je ouders! Ik had speentjes gekocht voor vader en zusje.

Suus Mooie kinderwagen. Wij hebben de Joolz day earth besteld Embarassed was een mooie deal en mocht het nog misgaan dan is het met een telefoontje af gezegd.

Gister heb ik een vroege termijn echo gehad. Ik ben ook een dag vooruit gezet en ben vandaag 8weken en 6 dagen zwanger. Gezien ik nu 3 goede echo's heb gehad heb ik het gister via facebook wereldkundig gemaakt. Dan weten mijn collega's ook meteen waarom ik zien thuis zit. Ik ben namelijk nog steeds erg misselijk en moe. Als ik heel rustig aan doe gaat het maar zodra ik wat moet doen maak ik het erger. We doen dus maar rustig aan. Uit mijn hoofd heb ik 5 april weer een afspraak in het ziekenhuis.
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Bericht  Samantha di 5 maa 2013 - 0:25

Owhja, wat betreft opvang regelen vind ik het erg moeilijk. Hoe regel ik dat? Wij werken namelijk beiden onregelmatig en 2 van de 4 weekenden. Van de week gaan we er maar eens voor zitten. Want gezien mij vriend zijn huis nog niet verkocht is kan ik niet heel veel minder gaan werken.
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Bericht  Stitch di 5 maa 2013 - 0:55

Suus, 22 september is een hele mooie dag! Dan ben ik ook jarig Wink Stiekem hoop ik dat hij (of zij) wat langer blijft zitten, we hebben al zoveel verjaardagen in september, dat oktober ons iets beter uit zou komen. Razz Ach, we zijn zo blij met ons Guusje, dat het ook eigenlijk allemaal niet meer uitmaakt! Wat een mooie kleur kinderwagen zeg!

Nillis, ik begin er wel wat meer vertrouwen te krijgen ja. Al ben ik van mezelf altijd al een hele erge piekeraar en doemdenker geweest, dus dat zal ook niet echt meehelpen. Gelukkig is mijn vriend wel lekker nuchter, en heeft hij het volste vertrouwen dat het allemaal goed komt. Hoe is het nou met jou? Vervelend zeg van je darmen! Ik kan je helaas niet helpen, had de eerste weken heel erg last van mijn darmen, en toen heb ik roosvicee laxo gekocht, om het wat op gang te helpen. Gelukkig is die fles nog steeds dicht, en heb ik sindsdien eigenlijk geen last meer gehad!
Zie trouwens dat we allebei precies even ver zijn, grappig! smile

Aardbei, wat fijn dat je al zo snel terecht kan voor een echo! Ik hoop voor je dat ook jullie een mooi hartje mogen zien kloppen!
De taart was wel aardig gelukt, maar voorlopig even geen taarten meer voor mij Wink En ik denk dat je ouders zo'n opaatje en omaatje harstikke leuk gaan vinden, dus gewoon doen! Wij hadden een koffertje gemaakt met daarin een rompertje, speentje en een speeltje. En een kaartje erbij met heel groot opa en oma erop.

Filoria, jij mag gelukkig ook al snel een echo. Ook voor jullie hoop ik dat jullie een mooi kloppend hartje mogen zien!
Ik sport helemaal niet Embarassed en dat zou ik eigenlijk wel moeten doen. Ach, als guus er over een aantal maanden is, zullen we het maar weer eens gaan oppakken.

Samantha, jullie zijn ook bij babydump geweest zeker? Wink Wij hebben daar ook de Joolz day earth besteld! :cheering: WElke kleur hebben jullie? Wij hebben de parrot blue genomen, ben er zo blij mee, kan niet wachten. Wij hebben ook nog niet heel serieus nagedacht over kinderopvang. Ook eerst maar even afwachten hoe ze op mijn werk gaan reageren, en of ik straks uberhaupt nog een baan heb.

All, Ik moet nu snel de kraamzorg gaan regelen. Hoe werkt dat allemaal precies? Bij ons kan je ook echt kiezen uit 8 verschillende instanties (als het er niet meer zijn) en ik weet echt niet hoe ik daaruit zou moeten kiezen. Wat zijn jullie criteria geweest om te kiezen? Neem aan dat ze allemaal ongeveer wel hetzelfde bieden?
Verder zit ik nog een beetje met een dilemma. Afgelopen september is mijn oma overleden. Ze was echt 1 van mijn beste maatjes, en heeft mij en mijn broer de eerste jaren van ons leven mee opgevoed. Nu wil ik het ook graag aan haar gaan 'vertellen' door een mandje met roze en blauwe bloemetjes (oid) naar haar graf te brengen. Ik wil dit eigenlijk het allerliefste alleen doen, ook een deel voor mijn verwerking denk ik. Maar mijn schoonmoeder vind dat ik dat persee met mijn vriend moet doen. Ik wil dat eigenlijk liever niet, maar wil ook niet mijn vriend voor het hoofd stoten. Is het nou echt heel stom dat ik dat alleen wil doen? Blegh, zit nu alweer bijna te janken. Ik had me dit vroeger heel anders voorgesteld.

Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Stitch di 5 maa 2013 - 0:59

Zal nog even guusje showen!

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 18 Imageqzmz

Laatst aangepast door Stitch op di 5 maa 2013 - 6:26; in totaal 1 keer bewerkt
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Filoria di 5 maa 2013 - 1:31

Stitcht wat ziet je vriend er lief uit, zo met die wagen!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: