Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+79
eigenwijs
Bimbam
Jelin
Jelleke
Knillis
myloon
Aardbei
Jade
Caresses
yes1984
Filoria
Sazzle
nillis
Samantha
ShallY
Mama
Charles
Laced
Thunder
Snoes
Maudy
smooch
Shopaholic
Bruintje Beer
Viva
joyce0606
SarahKey
Happydobby
Pompoen
Steep
Alex
Aimee
iloverose
kwebbeltje
Mom-Of-3
Parel
Star007
love
_Mashimaro_
Bloempjuh23
Printje
Flip Fluitketel
liesje
Monnie
Burn
Caroow
_Jet
Annemoontje
Miss G
Sanne
strawberry
Pien
firda
Novalee
Zenna
Silver
Vlinderjoy
Jezzie
Suus
slaatje
Mida4you
Supertalentje
Twellie
Teddyaapje
Dora
RioolSpook
vlinder-2011
ingrid82
mzcharlotte
Stitch
Muppetje
Lejow
Amber-
Puggle
Flower_L
Jasmine
Weegschaal
Annemie
Linnie1985
83 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 31 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Samantha wo 3 apr 2013 - 21:23

Lieve meiden, ik heb een tijd niets van mij laten horen en eigenlijk schaam ik daarvoor de ogen uit mijn kop.
Ik ben nu zelf voorbij de 12 weken en mag dus overstappen naar het volgende topic.
Ik vind het geweldig om te lezen dat er nieuwe zwangeren bij zijn en dat het tot nu toe allemaal goed gaat!

Met mij is het tot week 10/11 niet echt lekker gegaan. Moest nog steeds erg veel spugen en sliep tussendoor erg veel. Toen ik op een dag het zat was en met de hond en een kotszakje een uur ben gaan wandelen in het bos merkte ik dat als ik bezig was en maar even niet aan het zwanger zijn dacht het beter ging. Ik heb 2 dagen later bij mijn manager aangegegeven weer iets te willen doen. Echter dat ik niet meer op de trein zou gaan werken was duidelijk. Het zou voor mij teveel risico zijn en de laatste tijd heb ik mijn portie ook wel gehad wat betreft agressie en aanrijdingen.

Sinds afgelopen maandag heb ik dus een kantoor functie voor tijdelijk. Ik doe weinig tot niets maar zit wel lekker hoog en droog en vooral warm!
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 31 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Caresses do 4 apr 2013 - 5:08

De berichten over miskramen moet ik ook eigenlijk helemaal niet lezen, daar wakkert alleen maar angst aan. Al zegt de mk van een ander natuurlijk niks over ons, maar toch wordt je zo weer op de feiten gedrukt dat het mis kan gaan.

Samantha fijn dat je over de magische grens heen bent. We zien elkaar straks wel weer in het andere topic waar ik met 12 weken natuurlijk ook ga mee schrijven.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  yes1984 do 4 apr 2013 - 6:36

@ Samantha, Wat fijn dat je de twaalf weken bent gepasseerd. Ik hoop dat je je snel goed gaat voelen.

@ all, ik heb vandaag weer controle gehad bij de gynocoloog. De cyste is iets kleiner geworden maar nog niet weg. De baby is goed gegroeid en we zagen weer een mooi hartje! I love you Verder geen bijzonderheden, dus alles zag er goed uit. We zijn zo blij. Vanaf nu mag ik over naar de verloskundigen (die cyste wordt wel in de gaten gehouden). En na 36 weken moet ik over naar de gynocoloog.

Daarnaast moet ik mijn ticker aanpassen. Ik heb 3 dagen cadeau gekregen. Met de meting zit ik nu op 8+4. Met een uitgerekende datum van 10-11-2013.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Caresses do 4 apr 2013 - 7:24

yes1985, wat leuk een dag na mij smile. Fijn ook dat de cyste kleiner geworden is. Krijg je bij de verloskundige, vanwege de cyste, nog wel wat vaker een echo om te kijken of hij blijft krimpen?

Caresses
Kletskop
Kletskop

Bericht  yes1984 do 4 apr 2013 - 9:05

Carasses wat grappig dat we bijna gelijk lopen.
Ja, er zullen extra echo`s zijn tot de cyste weg is. In elk geval bij 12 weken. Maar waarschijnlijk al bij de intake 16 april.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  Filoria do 4 apr 2013 - 10:49

Caresses: beetje laat, maar top dat de echo goed was! Wordt het al wat 'echter' nu?
Samantha: je hoeft je toch niet te schamen joh. Fijn dat het langzaam aan ietsjes beter gaat en dat je weer wat kunt werken.
Yes: heerlijk al die goede echo's en nog 3 dagen kado ook! Waarom moet je met 36 weken weer terug naar de gyn?
Knillis: wat een naar verhaal van je schoonzusje. Gelukkig is het bij haar toch nog goedgekomen! Mijn schoonzus heeft ook een mooie gezonde baby ondertussen hoor. En leuk dat jouw eerste echo al dichterbij komt!

Hier alles goed. Ik voel me steeds minder misselijk en belabberd. Nog wel moe. En hormonaaaaaaaal.

Ik zat net op de bank naast mijn man en begon plotseling keihard te huilen. Man: 'waarom huil je?' Ik: 'gewoon. Ik voel me zo hormonahahaaal Cry Cry Cry Cry'

Rolling Eyes
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  iloverose do 4 apr 2013 - 19:21

Hoi dames wil graag mee praten .ben nu 5 +4 zwanger .heb 22 april intake verloskunde .29 april echo
2 dec uitgerekend ,maar eerst de echo afwachten
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Bericht  Dolphinne do 4 apr 2013 - 20:07

Hey dames,
Ik wil ook graag hier mee komen kletsen. Ik ben als het goed is vandaag 6 weken zwanger.
Voor mij mijn 2e kindje en voor mijn vriend de eerste.

Ik heb pas 3 mei de eerste echo, dus voor mijn gevoel nog heel ver weg....
We willen dan ook eigenlijk pas de familie iets vertellen, maar ik vraag me af of ik het nog zo lang verborgen kan houden. Ik draag nu alleen nog leggings omdat m'n broeken echt niet meer lekker zitten.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Snoes do 4 apr 2013 - 21:34

Wat leuk iloverose en Dolphinne! Gefeliciteerd beide!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Filoria do 4 apr 2013 - 21:55

Inderdaad! 2x gefeliciteerd! Dolphinne, die had ik niet aan zien komen! Wat leuk! Hoe lang zijn jullie ermee 'bezig geweest'? En dan heb jij straks ook 5 jaar leeftijdsverschil he? Hoe lijkt je dat?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Dolphinne do 4 apr 2013 - 22:11

We zijn er niet echt voor bezig geweest Embarassed. Ik ben in januari gestopt met de pil, maar dat was omdat ik die hormonen zat was en nog niet meteen om zwanger te worden. Maar we deden het niet 100% veilig, dus wisten wel dat er een kleine kans was.
We zijn er in elk geval wel erg blij mee!

Idd ook 5 jaar verschil. Ik heb nog geen idee hoe me dat lijkt eigenlijk haha.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Bericht  yes1984 vr 5 apr 2013 - 6:49

Welkom meiden. Gezellig dat jullie mee komen schrijven. En natuurlijk gefeliciteerd.

Ik moet bij 36 weken terug naar de gynocoloog omdat j. Met de keisersnede is geboren.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  Aardbei vr 5 apr 2013 - 22:15

Samantha: Fijn dat je de 12-weken grens voorbij ben hoor! Tot snel Wink

Yes: Wat leuk, weer een mooie echo. En fijn ook dat jullie nu gewoon naar de verloskundige mogen en niet meer naar de gynaecoloog hoeven!

Filoria: Haha herkenbaar hoor, ik moest van de week heel hard huilen omdat ik het beddengoed uit de droger had gehaald en alles was in het dekbedovertrek gaan zitten... en ik kreeg het er niet uit Wink

Iloverose: Gefeliciteerd!

Dolphinne: Ook gefeliciteerd!

Nou wij hebben natuurlijk vorige week de kinderwagen besteld en die had een levertijd van 4-6 weken. Worden we gisteren gebeld dat hij er al stond! Dus we zitten nu al met een kinderwagen in huis.... Hoop niet dat we nu iets gejinxd hebben ofzo...
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Knillis za 6 apr 2013 - 7:41

Zo hehe ik ben weer bijgelezen smile

Allereerst, iloverose en Dolphinne: gefeliciteerd!! Wat leuk, en wij lopen redelijk gelijk op met elkaar Very Happy Als ik het goed heb ligt mijn uitgerekende datum rond 30 november, veel afwijking zal hier niet in zitten. Welkom!

Samantha: gefeliciteerd met je overstap naar het andere topic en dus het behalen van de 12 weken, fijn hoor!

Yes: fijn dat de cyste kleiner is geworden en dat je weer een mooie echo hebt gehad! Dat moet een super gevoel geven!

Filoria: Fijn dat je je wat beter begint te voelen. Jij bent ook al hard op weg naar de 12 weken!

Aardbei: haha de wagen is snel geleverd zeg Very Happy Ach kan je vast oefenen en kijken hoe hij in de woonkamer staat Laughing

@all: hier gaat het best goed eigenlijk! Heb wel last van extreme moeheid en heel af en toe ben ik een heel klein beetje misselijk, en dat is het. Bij de andere zwangerschappen heb ik ook niet hoeven spugen dus ik hoop dat ik die trend doorzet. Wel kan je het al verschrikkelijk goed zien, stiekem vind ik dat wel leuk maar handig is het natuurlijk niet. Al weten echt heel veel mensen in mijn omgeving het al, dit natuurlijk vanwege de medische molen. Als ze dan vragen hoe het ermee gaat dan ga ik er niet om liegen, iedereen is zo lief en heeft zo meegeleefd, dan ga ik er niet omheen draaien. Op mijn werk weten de directe collega's het ook, omdat zij natuurlijk ook wisten dat ik af en toe onder werktijd naar het ziekenhuis moest voor de echo's. De overige afdelingen weten het nog niet, ik hoop het nog even verborgen te kunnen houden totdat we de eerste echo gehad hebben. Ïk ben voordat ik zwanger werd best wat afgevallen, daar kreeg ik ook veel complimentjes over, het viel echt op. Nu gaat het natuurlijk ook opvallen dat mijn buik dikker word, ik wijdere kleding draag etc. We hebben er ook nooit een geheim van gemaakt dat we graag nog een derde zouden willen, dus voor de mensen die het niet weten is het natuurlijk gewoon een kwestie van 1 en 1 bij elkaar optellen.

Jullie nog plannen voor het weekend? Wij hadden vandaag een verjaardag van mijn neefje, morgen van mijn nichtje en dan gaan we ook nog even langs mijn vader. Druk maar gezellig!

Fijne avond allemaal!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Registratiedatum : 03-02-11

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 31 Empty ervaring mee?

Bericht  eigenwijs za 6 apr 2013 - 8:07

Dames,
ik heb een vraagje en weet dat niemand een glazen bol heeft maaar
Vraag me af of iemand dit ook eens heefr gehad?

ik moet rond de 12de ongesteld worden nu had ik eegisteropeens een veeg bloed maar bdn (nog)niet ongesteld geworden. lees allemaal verhalen over innestelbloedingen?vandaar mijn vraag.
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  eigenwijs za 6 apr 2013 - 8:09

Wilde een eigen topic maken sorry..lukte niet echt!
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  iloverose za 6 apr 2013 - 9:21

Knillis gefeliciteerd.....hier geen plannen lekker niks doen ,als het morgen weer mooi weer is mischien even na het bos met A ze vindt dat geweldig.

Ik ben nu 5+5weken maar heb op een paar x darmkramp nog nergens last van .dat maakt mij toch wel ongerust.Met A had ik met deze weken erg veel buikpijn zo erg dat ik 2 weken niet kon werken.nu zal elk zwangerschap niet het zelfde zijn .
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Knillis za 6 apr 2013 - 9:30

@eigenwijs sorry hier geen ervaring met innestelingsbloedingen. Ik denk dat het alle kanten op kan gaan en dat je nog even moet afwachten!

@iloverose dat onzekere herken ik, ik voel me ook niet echt zwanger en vergeet het ook regelmatig. Ik heb een paar dagen geleden nog een test gedaan, die knalde gelukkig van het scherm af en omdat ik wel goed groei ga ik er voor nu maar vanuit dat het goed gaat. Gelukkig heb ik de 22e al de eerste echo, vindt het wel echt spannend!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  eigenwijs za 6 apr 2013 - 10:17

Dank je voor je antwoord knillis afwachten inderdaad
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Caresses za 6 apr 2013 - 21:10

Filora, fijn dat je je wat minder belabberd voelt. Haha fijn he die stemmingswisselingen.
Sinds de echo is het inderdaad wel echter. Ik had niet verwacht dat het zo leuk zou zijn om de echo te zien. Ook beginnen de klachten nu wat toe te nemen, maar dat zal wel door de 9 weken komen.

Iloverose en Dolphine, gefeliciteerd en welkom hier.

Iloverose, ik heb ook weinig klachten en was daardoor ook onzeker. Maar klachten zeggen echt niks. Sinds ik de echo heb gezien weet ik zeker dat ik zwanger ben. En nu met 9wk begin ik pas wat meer klachtjes te krijgen.

yes1984, omdat je vorige met kz is geboren, betekent dat dan ook dat deze met kz moet of zou het ook een gewone bevalling kunnen worden?

Knillis, ongelofelijk dat je het al zo goed kan zien. Ben benieuwd of je ook een enorme buik krijgt straks.

eigenweis, ik heb geen idee maar het zou best kunnen.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Bericht  Dolphinne za 6 apr 2013 - 23:06

Bedankt voor alle felicitaties!

Aardbei, wat leuk dat jullie de kinderwagen al hebben.

Knillis, wat grappig dat je al een flinke buik hebt. Daar heb ik ook al erg last van. Maar wij willen eigenlijk nog niks zeggen tot de eerste echo. Maar die is pas 3 mei. Lastig dus om kleding te kiezen steeds.

Iloverose, jij ook gefeliciteerd! Leuk een aantal zwangeren die bijna even ver zijn.

Hier af en toe aardig last van mijn hormonen. Vannacht toen we van een verjaardag kwamen een flinke huilbui.
Ik heb dus ook al een flinke buik. Ik krijg mijn eigen broeken al niet meer dicht. Dus ik draag vooral leggings of soms al een positiebroek. Alleen op m'n werk is het wel lastig. Ik ben zwemonderwijzer, dus heb ook vaak alleen een badpak aan en dan valt er weinig te verbergen.... En omkleden is gewoon in 1 ruimte met andere vrouwelijke collega's, dus dan moet ik ook opletten dat ik een gewone broek/ legging aan heb.
Ik wil denk ik deze week even de vk bellen of het normaal is dat je zo snel groeit en of de eerste echo mss iets eerder kan (nu pas met 10 weken).

Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Bericht  yes1984 za 6 apr 2013 - 23:18

Mijn broeken gaan ook al strakker zitten. Ik mag straks nieuwe positiebroeken shoppen. Die ik heb zijn twee maten te groot.

@ carasses een gewone bevalling zou kunnen. Maar J. Is nooit ingedaald doordat ik een smal bekken hrb. Een klein kindje zou kunnen. Maar een zware als J. Was 4600 gram past niet bij mij. Dus het is afwachten.

Vandaag een moeilijke dag voor mij. Precies 9 weken. De termijn waarop het de vorige keer op een miskraam uitdraaide. Daardoor is het vandaag een zware dag. Bah.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  Knillis za 6 apr 2013 - 23:42

@yes idd een vervelende dag dan vandaag, lijkt me moeiljjk! Kan op mijn mobiel geen smilies plaatsen dus even zo: *knuffel*

Ik zal eens kijken of ik een foto van mijn buik kan maken, het is echt ernstig opvallend!

Fijne dag allemaal, wij gaan zo nog even van het mooie weer genieten!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Filoria zo 7 apr 2013 - 17:28

Misschien een geruststelling voor de dames met een grote buik: bij een tweede zet je buik sneller op, maar als dat eenmaal is gebeurd duurt het nog een tijd voordat 'ie echt gaat groeien. Ik had ook met 6 weken al een flink opgezette buik, en sindsdien issie weinig gegroeid.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  iloverose zo 7 apr 2013 - 18:59

Floria .mijn buik is idd ook wat opgezet ik hoop wel dat ik het nog wat kan verbergen.Met A had ik met 12 weken al een positiebroek aan

Yes1984 sterkte hoop dat we gouw weer een week verder zijn.

Dolphinne ik heb vanweekend ook last van mijn hormonen gehad om de stomst e dingen sta ik te huilen

Verder weinig nieuws had nog wat1zwangerschap test over vanmorgen nog gedaan "positief' blijft toch elke keer spannend .vandaag 6 weken soms gaan de dagen zo langzaam voorbij.Vandaag lekker vrij even om boodschappen ,huis poetsen .Met A even buiten spelen .Dan is de dag straks ook al weer om .
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: