Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+79
eigenwijs
Bimbam
Jelin
Jelleke
Knillis
myloon
Aardbei
Jade
Caresses
yes1984
Filoria
Sazzle
nillis
Samantha
ShallY
Mama
Charles
Laced
Thunder
Snoes
Maudy
smooch
Shopaholic
Bruintje Beer
Viva
joyce0606
SarahKey
Happydobby
Pompoen
Steep
Alex
Aimee
iloverose
kwebbeltje
Mom-Of-3
Parel
Star007
love
_Mashimaro_
Bloempjuh23
Printje
Flip Fluitketel
liesje
Monnie
Burn
Caroow
_Jet
Annemoontje
Miss G
Sanne
strawberry
Pien
firda
Novalee
Zenna
Silver
Vlinderjoy
Jezzie
Suus
slaatje
Mida4you
Supertalentje
Twellie
Teddyaapje
Dora
RioolSpook
vlinder-2011
ingrid82
mzcharlotte
Stitch
Muppetje
Lejow
Amber-
Puggle
Flower_L
Jasmine
Weegschaal
Annemie
Linnie1985
83 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 30 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Filoria zo 31 maa 2013 - 18:58

Aardbei, wat leuk zeg. Heb je een foto van de wagen? Yes: balen he, die vermoeidheid. Doet jouw zoon nog een dutje 's middags? Knillis: wat naar van je vader. Wel lief dat hij graag wilde dat jullie verder vakantie vieren! Oja, wij hebben Tomas nog niks verteld. We willen eerst een goed moment kiezen om het nieuws aan de familie van mijn man te vertellen. Zijn zus heeft twee miskramen gehad en het voelt op de een of andere manier niet goed om ze al voor de 12 weken in te lichten.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 30 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  yes1984 ma 1 apr 2013 - 8:26

@ knillis schrikken met je vader. Ik hoop dat hij snel hersteld en dat jullie kunnen genieten van de vakantie.

@ flioria ik begrijp dat jullie tot 12 weken wachten. Lief dat je zo n rekening met je schoonzusje houdt.
J. slaapt nog een drie uurtjes tussen de middag. Maar ik ga dan nooit slapen. Ik lig s avonds gewoon eerder. Soms al om negen uur. Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik de energie bij een week of 13 weer terug. Daar gok ik nu ook op!
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Filoria ma 1 apr 2013 - 8:37

Ze zeggen dat je je met 9 weken op je belabberdst voelt, dus daar hoop ik nu ook maar op! Het tweede trimester gaan wij zingend en fluitend door Yes! En zonder onzekerheid ook vooral. Heb je inmiddels weer een goed gevoel over deze zwangerschap?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  yes1984 ma 1 apr 2013 - 8:41

Filoria schreef:Ze zeggen dat je je met 9 weken op je belabberdst voelt, dus daar hoop ik nu ook maar op! Het tweede trimester gaan wij zingend en fluitend door Yes! En zonder onzekerheid ook vooral. Heb je inmiddels weer een goed gevoel over deze zwangerschap?

Ja ik heb er vertrouwen in. Ik weet nu dat die extreme buikpijn door de cyste kwam. En een kloppend hartje zien bij 6 weken en een dag is ook erg positief. Ik vind het wel fijn dat we donderdag weer een echohebben. Ik hoop dat jij je snel weet beter voelt. Nog even doorzetten, dan fluiten we straks beide haha.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  Aardbei ma 1 apr 2013 - 19:44

Yes: Vervelend dat je je zo moe en misselijk voelt. Gewoon lekker aan je moeheid toegeven hoor! En fijn dat jullie deze week alweer een echo hebben.
Knillis: Wat zullen jullie geschrokken zijn! Gelukkig voelt hij zich alweer goed en hebben jullie toch nog jullie weekendje af kunnen maken. En fijn toch, dat je het steeds vergeet en met andere dingen bezig bent, des te sneller gaat de tijd voorbij!
Filoria: Dus wachten jullie ook tot de 12 weken om het aan T te vertellen? Zo'n kleine man zal zoiets natuurlijk ook niet geheim kunnen houden. Kinderen zijn daar zo lekker enthousiast in smile Wel lief dat jullie rekening houden met je schoonzus. En tuurlijk heb ik een foto! Hier issie: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 30 E16256A0-26D6-4724-B8FC-A2BAAFAAACD1-165-00000008D5A8B484_zps63c1ad66

Nou meiden, die 9 weken houd ik me dan ook maar aan vast hoor! Pffff ik word ook steeds misselijker, heb gelukkig nog niet over hoeven geven. En lig nog steeds elke avond rond 9 uur in bed. Maar echt lekker slapen doe ik ook weer niet en word elke nacht wel een paar keer wakker...
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Filoria ma 1 apr 2013 - 22:10

Mooie wagen!!!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Caresses ma 1 apr 2013 - 23:59

Aardbei: dat is lief van je ouders! Leuk om om echt al dingen te kopen, daar wordt het ook 'echter' van. Mooie kinderwagen hebben jullie uitgekozen.

yes1984: oeh leuk donderdag de echo smile

Knillis: bah wat naar zeg van je vader. Sad, gelukkig dat hij nu alweer opgeknapt lijkt.
Gek he, dat je soms vergeet dat je zwanger bent, herkenbaar.

Filora: hoe is het met jou? Ben je al wat minder onzeker of blijft dat toch wel erg aanwezig?

All: vanochtend hebben we de eerste echo gehad. Echt wel leuk om te zien! Net alsof je weer voor het eerst een positieve test in handen hebt. De baby zit ook precies op schema, 8+3.
Verder geen klachten, naar toilet gaan, gaat dankzij roggebrood weer een stuk beter. Dus tot nu toe een top zwangerschap.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  nillis di 2 apr 2013 - 1:39

@ caresses, helpt roggebrood om de ontlasting op gang te houden?
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  Caresses di 2 apr 2013 - 1:45

Ja, dat komt doordat roggebrood veel vezels bevat. Ook kiwi's schijnen hier goed voor te zijn (zitten ook veel vezels in).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Bericht  Knillis di 2 apr 2013 - 6:58

Zo hehe even weer fatsoenlijk internet en tijd om te reageren. Vandaag terug gekomen van Texel, even lekker uitgewaaid met z'n vieren. Iedereen bedankt voor de reacties op het nieuws over mijn vader. Het gaat gelukkig erg goed met hem, morgen mag hij naar huis. Het was nog even spannend omdat er een onbekend virus heerst bij hem op de afdeling, daarom mochten er geen kinderen en zwangere vrouwen bij hem komen. Ze hebben hem apart gelegd en hij lijkt gelukkig het virus niet gekregen te hebben, dus alles gaat goed met hem! Morgen mag hij naar huis dus dan mag ik ook weer naar hem toe.

Oh ik hoop dat ik alles goed onthouden heb...

Filoria: begrijpelijk dat jullie het nog niet vertellen. Toen wij het met mijn tweede zwangerschap heel enthousiast aan mijn schoonfamilie vertelden, barstte mijn schoonzusje in tranen uit, zij had die dag te horen gekregen dat ze voor de 3e keer een miskraam had (wij wisten toen niet dat ze weer zwanger was, ze wilden de goede echo afwachten). Oh wat voelde ik me vervelend toen zeg! Gelukkig was zij 3 maanden na mij ook weer zwanger, erg fijn voor hen! Ik ben wel heel benieuwd hoe Tomas gaat reageren, hij heeft er natuurlijk wel iets van besef van nu. Spannend nog even hoor!

Aardbei: mooie wagen zeg! Wow! En wat lief van je ouders dat je hem van hen krijgt! Tja wij hebben alles al in huis dus er hoeft maar weinig geshopt te worden helaas *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 30 1270000679

Yes1984: oh die moeheid herken ik, dat is volgens mij de enige zwangerschaps gerelateerde kwaal waar ik last van heb. Bij mij slaapt de oudste niet meer tussen de middag en de jongste met geluk 1,5 uur, dus ik lig 's avonds ook al om half 9/9 uur voor pampus. Erg gezellig voor mijn man Very Happy Maar je bent al goed onderweg naar de 12/13 weken, dus hopen dat het vanaf dan beter gaat!

Caresess: fijn dat je echo goed was! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 30 281626781Bijzonder om te zien he, dat er een echt mensje in je groeit!

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben Embarassed Ik voel me dus nog helemaal niet zwanger, vergeet het ook regelmatig, maar wordt daar ook best onzeker van. Nu heb ik natuurlijk wel wat andere dingen aan mijn hoofd, maar toch. Vandaag dus - eigenwijs als ik ben - toch nog een test gedaan, maar die knalde van het scherm af! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 30 281626781 De test streep stond er eerder dan de controle streep! Ik ga er toch maar vanuit dat alles goed gaat daarbinnen. Vind het wel heel spannend worden, over 3 weken de eerste echo...

Fijne avond allemaal!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11

Bericht  yes1984 di 2 apr 2013 - 7:37

@ aarbei, wat een prachtige wagen
@ carsses, wat fijn dat je een mooie en goede echo hebt gehad. Mijn echo van donderdag is niet alleen voor de leuk. Het is eigenlijk bedoeld om de cyste weer opnieuw te bekijken.
@ knillis, fijn dat het goed gaat met je vader! En ik hoop dat jij je tot 40 weken zo goed blijft voelen.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  Caresses di 2 apr 2013 - 8:06

Ja dat is ook zo. Ik bedoelde het ook meer dat het leuk is dat je de baby dan weer even kan zien smile.
Wat gebeurd er als de cyste niet weg is of minder wordt?

Caresses
Kletskop
Kletskop

Bericht  yes1984 di 2 apr 2013 - 8:29

Caresses schreef:Ja dat is ook zo. Ik bedoelde het ook meer dat het leuk is dat je de baby dan weer even kan zien smile.
Wat gebeurd er als de cyste niet weg is of minder wordt?

Het is natuurlijk ook heel fijn om weer even te kijken! Wanneer de cyste blijft of te groot wordt moet deze verwijderd worden om verdere schade te voorkomen.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  Aardbei di 2 apr 2013 - 19:51

Filoria: Dank je!

Caresses: Ook bedankt! Ook al wil ik eigenlijk nog niet te veel kopen hoor. Tot de 12 weken komt er hier niets meer in Wink En wat fijn dat je een mooie echo had! Bijzonder moment he? Fijn dat je verder niet echt nergens last van hebt hoor!

Knillis: Thanks! En ach, een beetje shoppen mag altijd toch? En wat fijn dat je vader vandaag weer lekker naar huis mag zeg! Geniet maar even lekker van hem vandaag, zo'n gebeurtenis opent toch altijd je ogen weer eventjes...

Yes: Ik hoop dat de cyste donderdag weg is of in ieder geval gekrompen is. Bah dat zou anders echt vervelend zijn!

Meiden, ben even benieuwd of jullie hier ook 'last' van hebben. 's Nachts word ik regelmatig wakker met gigantische pijn in mijn borsten omdat ik me bijvoorbeeld net heb omgedraaid ofzo en ik erop lig. Ik heb wel een tijdje met sportbeha's aan geslapen, maar die beginnen nu een beetje te klein te worden waardoor het elastiek aan de onderkant op mijn borsten gaan zitten en ik dus daar weer wakker van word. Ik word er echt gek van. Wat doen jullie hier aan? Of moet ik gewoon grotere sportbeha's gaan kopen?
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  Filoria di 2 apr 2013 - 19:56

Aardbei, ik zou voor een goede meegroeibeha gaan. Anders blijf je nieuwe beha's kopen. Wat een gedoe he?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Aardbei di 2 apr 2013 - 20:42

Ah ok! Dan ga ik daar van het weekend maar eens naar op zoek smile
Moet je dan gewoon je 'eigen' maat nemen? Of een maat groter? Omdat het meegroeibeha's zijn...
Ga sowieso wel passen maar dan weet ik wat ik mee het hokje in moet nemen Wink
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  Filoria di 2 apr 2013 - 21:45

Oei dat weet ik niet meer, maar ik zou naar een winkel gaan waar personeel werkt dat er verstand van heeft. Prenatal of Livera bijvoorbeeld.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Jade di 2 apr 2013 - 22:45

Ik vind de Bh's van noppies ook heel fijn!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Caroow di 2 apr 2013 - 22:54

Jade schreef:Ik vind de Bh's van noppies ook heel fijn!

Inderdaad! Volgens mij kan je die ook op wehkamp bestellen, maar dan moet je wel je maat weten natuurlijk smile Ik heb mijn bh's een omvang en een cupmaat te groot besteld en die zitten nu goed. (Dus eigenlijk is het dan twee cupmaten groter)
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Aardbei di 2 apr 2013 - 23:56

Ok, ik zal van het weekend eens op zoek gaan. Ik had er wel een paar zien hangen bij de prenatal van de week maar die vond ik zo lelijk! Ach, misschien moet ik me daar maar bij neerleggen smile
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  yes1984 wo 3 apr 2013 - 6:59

Ik draag mijn voedings bh's alweer. Niet sexy, maar zit wel lekker. 's nachts heb ik niets om overigens. Maar ik kan ook niet meer op mijn buik slapen. Daarvoor zijn ze veel te gevoelig. Ik wordt vooral wakker omdat ik weer moet plassen haha.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  Filoria wo 3 apr 2013 - 7:03

Jup, ik heb ook een abonnement op de wc :cheering: (Heb dat trouwens echt een keer gezien op een festival: 'voor 2 euro de hele dag onbeperkt plassen' Very Happy )
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria wo 3 apr 2013 - 7:06

Schrikken jullie trouwens ook zo van die berichtjes over miskramen? Eerst Jelleke, nu Sweet die de 12 weken al een tijdje voorbij was. Vind dat zo erg Cry Hoop enorm dat wij het met z'n allen tot de herfst volhouden!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  yes1984 wo 3 apr 2013 - 7:50

Ik schrik er heel erg van al die nare berichten. Heb nu ook wel weer de kriebels voor de echo van morgen. Maar twee miskramen vind ik er al 2 te veel. Dus het moet deze keer goed gaan. Daar probeer ik me aan vast te houden.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Bericht  Aardbei wo 3 apr 2013 - 19:12

Het plassen is bij mij alweer een heel stuk minder eigenlijk, en ik had er voornamelijk ook 's morgens last van...

En ja wat naar al die berichtjes Sad Vooral sweet, lijkt me zó moeilijk om met 16 weken nog een miskraam te krijgen. Ik hoop ook dat wij het allemaal volhouden, de meesten hebben hun portie tegenslagen echt al gehad!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: