*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+79
eigenwijs
Bimbam
Jelin
Jelleke
Knillis
myloon
Aardbei
Jade
Caresses
yes1984
Filoria
Sazzle
nillis
Samantha
ShallY
Mama
Charles
Laced
Thunder
Snoes
Maudy
smooch
Shopaholic
Bruintje Beer
Viva
joyce0606
SarahKey
Happydobby
Pompoen
Steep
Alex
Aimee
iloverose
kwebbeltje
Mom-Of-3
Parel
Star007
love
_Mashimaro_
Bloempjuh23
Printje
Flip Fluitketel
liesje
Monnie
Burn
Caroow
_Jet
Annemoontje
Miss G
Sanne
strawberry
Pien
firda
Novalee
Zenna
Silver
Vlinderjoy
Jezzie
Suus
slaatje
Mida4you
Supertalentje
Twellie
Teddyaapje
Dora
RioolSpook
vlinder-2011
ingrid82
mzcharlotte
Stitch
Muppetje
Lejow
Amber-
Puggle
Flower_L
Jasmine
Weegschaal
Annemie
Linnie1985
83 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Aardbei: ja het voelt alsof ik al weeeken zwanger ben! Als ik naar mijn borsten en buik kijk ziet het er ook zo uit trouwens.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Myloon, wat superfijn om jou hier in dit topic te zien. En een tweeling nog wel, wat leuk! Al lijkt het me wel heel moeilijk allemaal hoor, net je moeder verloren. Gecondoleerd nog
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes schreef:Myloon, wat superfijn om jou hier in dit topic te zien. En een tweeling nog wel, wat leuk! Al lijkt het me wel heel moeilijk allemaal hoor, net je moeder verloren. Gecondoleerd nog
Bedankt voor deze lieve woorden Snoes.
myloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11
Stitch: En hoe was je intake bij de verloskundige? Heb je het hartje nog kunnen horen? Ik heb geen idee of bandenpijn al kan... Denk het wel aangezien er gerust al het een en ander uitgerekt wordt natuurlijk. Mooi dat je een fijne vakantie hebt gehad en tot snel in het volgende topic
Sazzle: Jij ook tot snel in het volgende topic!
Nillis: Ok, geen vruchtzakje dus? Fijn dat het in ieder geval krimpt. En fijn dat de kleine beeb al helemaal an top tot teen nagekeken is en dat alles er goed uitziet!
Filoria: Mijn borsten zijn ook al flink gegroeid ja, maar mijn buik is (gelukkig) nog niets aan te zien! Hoe voel je je verder? Nog gebeld voor een eerdere echo?
Sazzle: Jij ook tot snel in het volgende topic!
Nillis: Ok, geen vruchtzakje dus? Fijn dat het in ieder geval krimpt. En fijn dat de kleine beeb al helemaal an top tot teen nagekeken is en dat alles er goed uitziet!
Filoria: Mijn borsten zijn ook al flink gegroeid ja, maar mijn buik is (gelukkig) nog niets aan te zien! Hoe voel je je verder? Nog gebeld voor een eerdere echo?
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Nee. Een echo met 7 weken lijkt me niet fijn. Die heb ik de vorige zwangerschap ook gehad, mooi kloppend hartje gezien, en daarna ging het alsnog mis. Ik weet dat de kans dat zoiets twee keer gebeurt klein is, maar het is iets gevoelsmatigs. Voor jou nog minder dan een week tot de echo he?! Spannend!
Filoria- Ratel
Dames, mijn echo vandaag was weer helemaal top, ik heb me dus ongerust gemaakt om niets!
Ze zijn al flink gegroeid en spartelen zelfs een beetje!
Ik hoef nu niet meer naar de fertiliteitspoli maar mag door naar een gynaecoloog en dat kan dichter bij huis, dus dat is helemaal fijn!
Ik ben helemaal HAPPY!
Ze zijn al flink gegroeid en spartelen zelfs een beetje!
Ik hoef nu niet meer naar de fertiliteitspoli maar mag door naar een gynaecoloog en dat kan dichter bij huis, dus dat is helemaal fijn!
Ik ben helemaal HAPPY!
myloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11
Wat fijn Myloon!!
Snoes- Lady Post-a-lot
Stitch, 2 april
Aardbei, voor mij voelt het ook langer (terwijl ik het ergens ook nog niet helemaal besef). Dat het als veel langer voelt komt denk ik ook, doordat je er best veel mee bezig bent in je hoofd. (Tenminste dat heb ik).
Nillis, fijn, geniet er lekker van .
Filora, wauw wat leuk dat je dat nu al bij je buikje ziet Had je dat bij T. ook? en was je buik bij hem ook groot?
Myloon, goed om te lezen leuk dat ze nu al spartelen .
Hier verder niks bijzonders.
Aardbei, voor mij voelt het ook langer (terwijl ik het ergens ook nog niet helemaal besef). Dat het als veel langer voelt komt denk ik ook, doordat je er best veel mee bezig bent in je hoofd. (Tenminste dat heb ik).
Nillis, fijn, geniet er lekker van .
Filora, wauw wat leuk dat je dat nu al bij je buikje ziet Had je dat bij T. ook? en was je buik bij hem ook groot?
Myloon, goed om te lezen leuk dat ze nu al spartelen .
Hier verder niks bijzonders.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Zie je bij jou nog niks Caresses? Bij T zag je het pas met 12 weken of zo, maar het schijnt dat bij een volgende zwangerschap alles al 'uit vorm' is waardoor je buikje sneller opbolt.
Filoria- Ratel
Hallo dames,
heel, heel voorzichtig wil ik mij ook melden in dit topic... ik heb vanochtend positief getest! Kan het echt nog niet geloven
Wat achtergrondinfo: ik ben 30, getrouwd en heb 2 kindjes, een jongetje van 3 en een meisje van 1,5. Bij beiden ben ik met behulp van Clomid zwanger geworden. Onze wens voor een derde was erg sterk, maar helaas bleek de Clomid niet meer aan te slaan. Daarom ben ik afgelopen maand begonnen met injecties (Puregon en Pregnyl). Nadat ik de pregnyl injectie had gezet, kreeg mijn man gigantisch de griep waardoor ik dacht dat dit een verloren maand zou zijn. Maar ik had wel allerlei vage klachtjes die ik herkende van de vorige 2 zwangerschappen. Ik kon mezelf niet meer inhouden en heb dus getest, en deze was behoorlijk positief! Officieel is het morgen 2 weken geleden dat ik de Pregnyl injectie gezet heb en zou ik volgens mij zaterdag kunnen testen, maar hij is nu echt al heel duidelijk
Ik ga pas echt blij zijn na het weekend, als ik officieel overtijd ben, maar stiekem wil ik mij hier alvast aanmelden. Duimen jullie mee dat alles goed blijft gaan???
heel, heel voorzichtig wil ik mij ook melden in dit topic... ik heb vanochtend positief getest! Kan het echt nog niet geloven
Wat achtergrondinfo: ik ben 30, getrouwd en heb 2 kindjes, een jongetje van 3 en een meisje van 1,5. Bij beiden ben ik met behulp van Clomid zwanger geworden. Onze wens voor een derde was erg sterk, maar helaas bleek de Clomid niet meer aan te slaan. Daarom ben ik afgelopen maand begonnen met injecties (Puregon en Pregnyl). Nadat ik de pregnyl injectie had gezet, kreeg mijn man gigantisch de griep waardoor ik dacht dat dit een verloren maand zou zijn. Maar ik had wel allerlei vage klachtjes die ik herkende van de vorige 2 zwangerschappen. Ik kon mezelf niet meer inhouden en heb dus getest, en deze was behoorlijk positief! Officieel is het morgen 2 weken geleden dat ik de Pregnyl injectie gezet heb en zou ik volgens mij zaterdag kunnen testen, maar hij is nu echt al heel duidelijk
Ik ga pas echt blij zijn na het weekend, als ik officieel overtijd ben, maar stiekem wil ik mij hier alvast aanmelden. Duimen jullie mee dat alles goed blijft gaan???
Knillis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Jup, ik duim! Meteen de eerste poging met injecties gelukt dus? Goed zeg! Gefeliciteerd
Filoria- Ratel
@Filoria, dank je, lief! Ja meteen de eerste poging raak. Was ook wel de voorspelling van de gyn, ze zei destijds dat het probleem niet was om zwanger te worden, maar dat ik gewoon uit mezelf geen goede cyclus heb. Haar verwachting was dat als ik die eenmaal wel zou hebben, het wel eens snel kon gaan...
En zie hier....
*ik besef het echt nog totaaaaal niet*
En zie hier....
*ik besef het echt nog totaaaaal niet*
Knillis- Fluisteraar
Haha dat komt vast wel! Was je de vorige twee keer ook zo snel zwanger met Clomid? Hier duurde het 'uit mezelf' een jaar en met Clomid was het in 1 keer raak. Wel jammer dat het de derde keer niet meer aansloeg bij jou, maar zo fijn dat die injecties hun werk goed doen! De MMM kan ook meevallen blijkbaar
Filoria- Ratel
Hoi allemaal,
Ik denk dat ik hier ook maar eens ga meeschrijven, ik ben niet heel actief op het forum maar misschien dat dat gaat veranderen nu ik zwanger ben
Ik ben 27 en mijn man is 30, afgelopen zondag heb ik positief getest, dit was de 3e ronde dus dat is op zich nog redelijk snel vind ik achteraf, ook al vond ik de maanden wel lang duren toen we besloten hadden er voor te gaan.. Omdat ik deze maand niks merkte van een eisprong dacht ik dat het weer niet gelukt was maar toch besloot ik een test te doen, zodat ik dat ook eens gedaan had.. En die was dus positief! Ik heb nog twee extra testen gedaan en ook die waren positief dus ik kan er nu wel zeker van zijn denk ik.
Spannend allemaal zeg! Dit is ons eerste kindje en ik vind het nog onwerkelijk allemaal.. Morgen ben ik vrij en ga ik de verloskundige bellen, meestal is de eerste echo rond de 8 weken of niet? Morgen gaan we ook even bij Ikea kijken naar leuke baby spulletjes.
Zijn jullie verder al bezig om dingen te regelen ofzo? Geven jullie ook door aan de huisarts dat je zwanger bent?
xxx Jelleke
Ik denk dat ik hier ook maar eens ga meeschrijven, ik ben niet heel actief op het forum maar misschien dat dat gaat veranderen nu ik zwanger ben
Ik ben 27 en mijn man is 30, afgelopen zondag heb ik positief getest, dit was de 3e ronde dus dat is op zich nog redelijk snel vind ik achteraf, ook al vond ik de maanden wel lang duren toen we besloten hadden er voor te gaan.. Omdat ik deze maand niks merkte van een eisprong dacht ik dat het weer niet gelukt was maar toch besloot ik een test te doen, zodat ik dat ook eens gedaan had.. En die was dus positief! Ik heb nog twee extra testen gedaan en ook die waren positief dus ik kan er nu wel zeker van zijn denk ik.
Spannend allemaal zeg! Dit is ons eerste kindje en ik vind het nog onwerkelijk allemaal.. Morgen ben ik vrij en ga ik de verloskundige bellen, meestal is de eerste echo rond de 8 weken of niet? Morgen gaan we ook even bij Ikea kijken naar leuke baby spulletjes.
Zijn jullie verder al bezig om dingen te regelen ofzo? Geven jullie ook door aan de huisarts dat je zwanger bent?
xxx Jelleke
Jelleke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 182
Registratiedatum : 16-12-10
Filoria schreef:Haha dat komt vast wel! Was je de vorige twee keer ook zo snel zwanger met Clomid? Hier duurde het 'uit mezelf' een jaar en met Clomid was het in 1 keer raak. Wel jammer dat het de derde keer niet meer aansloeg bij jou, maar zo fijn dat die injecties hun werk goed doen! De MMM kan ook meevallen blijkbaar
Jaaa gelukkig wel! Met Clomid was ik bij beiden ook de eerste keer meteen zwanger. Ben dus wel erg verwend eigenlijk!
Dit weekend wacht ik nog even af, en dan ga ik maandag het ziekenhuis maar eens bellen!
@Jelleke, welkom en gefeliciteerd! Ik ben ook meer een mee lezer dan schrijver, komt met name omdat ik altijd via mijn mobiel lees en dat typt niet zo handig. Maar het lijkt me zo leuk om straks in een winter 2013 topic te zitten dat ik nu toch echt mijn best ga doen!
Knillis- Fluisteraar
Knillis, gefeliciteerd!!
Snoes- Lady Post-a-lot
Knillis en Jenneke gefeliciteerd en leuk dat jullie komen mee schrijven.
Filora, het enige wat te zien is dat mijn borsten er zonder bh eruit zien alsof ik een push up bh aan heb Dat is dan wel weer fijn haha. Maar van een buikje is nog niks te zien.
Filora, het enige wat te zien is dat mijn borsten er zonder bh eruit zien alsof ik een push up bh aan heb Dat is dan wel weer fijn haha. Maar van een buikje is nog niks te zien.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
@snoes en caressess (volgens mij schrijf ik het nu niet goed), dankjewel!
Gister mijn beste vriendin, mijn ouders en zusje op de hoogte gesteld, zij leven allemaal zo mee met het ziekenhuis traject en als het fout gaat horen ze het ook. Hele leuke reacties gehad en mijn moeder moest huilen :-) Vanmiddag moet ik werken en gaan de kinderen naar mijn schoonouders en dan vertel ik het die ook!
Ik hoop het op mijn werk nog even verborgen te kunnen houden, daar weten ze het natuurlijk ook van het ziekenhuis traject maar ik had ze al verteld dat dit een verloren maand zou zijn. Ik begreep vande gyn dat je vrij snel een echo krijgt ivm grotere kans op een meerling zwangerschap of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, als die goed is vertel ik het mijn directe collega's dan en de rest rond de 12 weken.
Gister mijn beste vriendin, mijn ouders en zusje op de hoogte gesteld, zij leven allemaal zo mee met het ziekenhuis traject en als het fout gaat horen ze het ook. Hele leuke reacties gehad en mijn moeder moest huilen :-) Vanmiddag moet ik werken en gaan de kinderen naar mijn schoonouders en dan vertel ik het die ook!
Ik hoop het op mijn werk nog even verborgen te kunnen houden, daar weten ze het natuurlijk ook van het ziekenhuis traject maar ik had ze al verteld dat dit een verloren maand zou zijn. Ik begreep vande gyn dat je vrij snel een echo krijgt ivm grotere kans op een meerling zwangerschap of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, als die goed is vertel ik het mijn directe collega's dan en de rest rond de 12 weken.
Knillis- Fluisteraar
Filoria: Voor jou vandaag nog maar een weekje tot de echo! Voor mij inderdaad nog maar 4 dagen, vind het zo spannend!
Myloon: Fijn zeg, dat je een mooie echo hebt. En natuurlijk ook dat je nu wordt 'overgedragen' aan de verloskundige!
Caresses: Daar heb je denk ik wel gelijk in. Er is niet echt een uur dat ik er niet aan denk. Maar dat ik het me ook nog niet helemaal besef dat heb ik ook wel weer. Misschien verandert dat wel na de eerste echo? Dan is het misschien toch wat tastbaarder... En dat van die borsten heb ik ook haha
Knillis: Gefeliciteerd! En ik duim zeker voor je! Fijn dat iedereen zo leuk reageerde en dat je het al gelijk bij iemand kwijt kon
Jelleke: Jij ook gefeliciteerd! En dat is zeker snel hoor, drie maanden! Ik ben nog niets aan het regelen, alleen heb ik me gelijk ingeschreven bij moeders voor moeders. Verder wil ik eerst afwachten of alles wel goed gaat tot ik dingen begin te regelen.
Myloon: Fijn zeg, dat je een mooie echo hebt. En natuurlijk ook dat je nu wordt 'overgedragen' aan de verloskundige!
Caresses: Daar heb je denk ik wel gelijk in. Er is niet echt een uur dat ik er niet aan denk. Maar dat ik het me ook nog niet helemaal besef dat heb ik ook wel weer. Misschien verandert dat wel na de eerste echo? Dan is het misschien toch wat tastbaarder... En dat van die borsten heb ik ook haha
Knillis: Gefeliciteerd! En ik duim zeker voor je! Fijn dat iedereen zo leuk reageerde en dat je het al gelijk bij iemand kwijt kon
Jelleke: Jij ook gefeliciteerd! En dat is zeker snel hoor, drie maanden! Ik ben nog niets aan het regelen, alleen heb ik me gelijk ingeschreven bij moeders voor moeders. Verder wil ik eerst afwachten of alles wel goed gaat tot ik dingen begin te regelen.
Aardbei- Prater
Nu had ik me zo voorgenomen om pas voor dingen te gaan kijken na de 12 weken, zijn volgende week de mama mazzeldagen bij prenatal! Dat scheelt echt veel op kinderwagens... Nou eerst maar even de echo maandag afwachten en dan maar bedenken of we daar gebruik van gaan maken...
Aardbei- Prater
Aardbei, die mama mazzeldagen hebben ze een paar keer per jaar hoor! Ik heb twee jaar tegenover een Prenatalwinkel gewoond en heb aardig wat groene klavertjes voorbij zien komen. Maar er zit ook een levertijd op een kinderwagen natuurlijk... Maandag heb je de echo he?
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Aardbei, die mama mazzeldagen hebben ze een paar keer per jaar hoor! Ik heb twee jaar tegenover een Prenatalwinkel gewoond en heb aardig wat groene klavertjes voorbij zien komen. Maar er zit ook een levertijd op een kinderwagen natuurlijk... Maandag heb je de echo he?
2x april en september.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
September wordt dan wel weer krap he! Als er een lange levertijd op zit... Maar goed eerst maandag maar eens afwachten, en oriënteren kan altijd
Aardbei- Prater
@ aardbei, Wij hebben de kinderwagen bij de zwangerschap van T ook bij de mamamazzeldagen gekocht. Wilden ook eigenlijk wachten tot de 20 weken echo, maar de dagen waren eerder. Bij prenatal kan wel alles terug als het toch niet goed gaat. Succes maandag met de echo
@ knillis, gefeliciteerd
@ Jelleke, gefeliciteerd
@ knillis, gefeliciteerd
@ Jelleke, gefeliciteerd
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Gelden die kortingen van de mama mazzeldagen ook online? Of is het niks om bij prenatal online te shoppen? Iemand al ervaring mee?
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken