*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+79
eigenwijs
Bimbam
Jelin
Jelleke
Knillis
myloon
Aardbei
Jade
Caresses
yes1984
Filoria
Sazzle
nillis
Samantha
ShallY
Mama
Charles
Laced
Thunder
Snoes
Maudy
smooch
Shopaholic
Bruintje Beer
Viva
joyce0606
SarahKey
Happydobby
Pompoen
Steep
Alex
Aimee
iloverose
kwebbeltje
Mom-Of-3
Parel
Star007
love
_Mashimaro_
Bloempjuh23
Printje
Flip Fluitketel
liesje
Monnie
Burn
Caroow
_Jet
Annemoontje
Miss G
Sanne
strawberry
Pien
firda
Novalee
Zenna
Silver
Vlinderjoy
Jezzie
Suus
slaatje
Mida4you
Supertalentje
Twellie
Teddyaapje
Dora
RioolSpook
vlinder-2011
ingrid82
mzcharlotte
Stitch
Muppetje
Lejow
Amber-
Puggle
Flower_L
Jasmine
Weegschaal
Annemie
Linnie1985
83 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Caresses: aaww wat tof. Ik word er bijna jaloers van, mijn moeder probeert me namelijk steeds af te raden om nog een baby te nemen en ze is ook niet bepaald verguld met haar omaschap. Gelukkig heb ik een heeeele lieve schoonmoeder die dat allemaal weer compenseert en een vaste oppasdag heeft.
Hoe oud is het kindje van je zus nu? Kunnen de kindjes straks een beetje samen spelen denk je?
Sazzle: nou, dat zijn opbeurende woorden van Aardbei he?! En wie weet komt je kindje wel drie weekjes te vroeg of te laat, dan valt het allemaal mee.
Aardbei: weten je vriendinnen dat je zwanger bent? En jeetje, over een week de echo al. En als je het zo zegt (10 dagen) klinkt die van mij ook best dichtbij ja!
Hier is het helemaal omgeslagen. Ik ben plotseling mega-energiek - zelfs wat hyper - en totaal niet misselijk meer. Aan de ene kant fijn, aan de andere kant ook weer zorgelijk. De vorige keer stopte de misselijkheid ook van de ene op de andere dag en dat bleek achteraf precies geweest te zijn toen het vruchtje is gestopt met groeien Pff ik maak mezelf gek hier dames! Was het maar vast de 28e.
Hoe oud is het kindje van je zus nu? Kunnen de kindjes straks een beetje samen spelen denk je?
Sazzle: nou, dat zijn opbeurende woorden van Aardbei he?! En wie weet komt je kindje wel drie weekjes te vroeg of te laat, dan valt het allemaal mee.
Aardbei: weten je vriendinnen dat je zwanger bent? En jeetje, over een week de echo al. En als je het zo zegt (10 dagen) klinkt die van mij ook best dichtbij ja!
Hier is het helemaal omgeslagen. Ik ben plotseling mega-energiek - zelfs wat hyper - en totaal niet misselijk meer. Aan de ene kant fijn, aan de andere kant ook weer zorgelijk. De vorige keer stopte de misselijkheid ook van de ene op de andere dag en dat bleek achteraf precies geweest te zijn toen het vruchtje is gestopt met groeien Pff ik maak mezelf gek hier dames! Was het maar vast de 28e.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Hallo dames,
Als eerste van harte met jullie zwangerschap.
Ik mag me hier ook eindelijk melden, ik ben nu bijna 9 weken zwanger!
(morgen maar tikker loopt een dag achter?)
Bij de eerste echo (7 weken) waren we blij verrast met 2 kloppende hartjes.
Zo mooi en zo bijzonder, zeker omdat dit aansluit op het overlijden van mijn moeder.
Woensdag mag ik voor een tweede echo, vind het zo spannend!
Als eerste van harte met jullie zwangerschap.
Ik mag me hier ook eindelijk melden, ik ben nu bijna 9 weken zwanger!
(morgen maar tikker loopt een dag achter?)
Bij de eerste echo (7 weken) waren we blij verrast met 2 kloppende hartjes.
Zo mooi en zo bijzonder, zeker omdat dit aansluit op het overlijden van mijn moeder.
Woensdag mag ik voor een tweede echo, vind het zo spannend!
myloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 319
Registratiedatum : 13-04-11
Jeetje Myloon, wat bijzonder zeg! Ik kan me jou vaag herinneren uit een 'zwanger worden' topic, kan het kloppen dat je al een tijdje wacht?
Krijg je veel extra echo's nu je een tweeling verwacht?
Krijg je veel extra echo's nu je een tweeling verwacht?
Filoria- Ratel
Ja ik heb we ooit eens een tijdje mee geschreven dat klopt.
Het heeft een tijdje geduurd, eerst 5 maanden met clomid en toen puregon.
In de eerste ronde van puregon ben ik zwanger geraakt maar dit werd een miskraam de tweede ronde was weer raak.
Ik moest alleen pregnyl zetten op de dag van de begrafenis van mijn moeder... heel dubbel dus.
Ik zie het ook als cadeau van mijn moeder.
Of ik veel echo's krijg weet ik eigenlijk niet, wel blijf ik bij de gynaecoloog in het ziekenhuis.
Het heeft een tijdje geduurd, eerst 5 maanden met clomid en toen puregon.
In de eerste ronde van puregon ben ik zwanger geraakt maar dit werd een miskraam de tweede ronde was weer raak.
Ik moest alleen pregnyl zetten op de dag van de begrafenis van mijn moeder... heel dubbel dus.
Ik zie het ook als cadeau van mijn moeder.
Of ik veel echo's krijg weet ik eigenlijk niet, wel blijf ik bij de gynaecoloog in het ziekenhuis.
myloon- Fluisteraar
Wat een heftige tijd moet jij achter de rug hebben. Mooi dat je het als een kado van je moeder kunt zien...
Heb je met puregon verhoogde kans op een tweeling? En zitten er ook tweelingen bij je in de familie? Ik heb voor deze zwangerschap Clomid gebruikt én heb tweelingen in de familie dus ben heel benieuwd naar de eerste echo. Voor mijn gevoel kan het echt nog alle kanten op: het kan mis zijn, het kan er één zijn, het kunnen er twee zijn... zo spannend.
Heb je met puregon verhoogde kans op een tweeling? En zitten er ook tweelingen bij je in de familie? Ik heb voor deze zwangerschap Clomid gebruikt én heb tweelingen in de familie dus ben heel benieuwd naar de eerste echo. Voor mijn gevoel kan het echt nog alle kanten op: het kan mis zijn, het kan er één zijn, het kunnen er twee zijn... zo spannend.
Filoria- Ratel
Ja er zitten wel tweelingen in de familie, mijn opa was 1 van een tweeling en mijn schoonzusje en zwager zijn ook een tweeling.
Puregon is een hormoon dat je spuit en kunnen ze anders dan bij clomid tijdens he cyclus ophogen wanneer nodig.
Bij mij was hij 2x opgehoogd en toen was er activiteit te zien. Ik kreeg regelmatig echo's.
Ik had 2 eitjes klaar staan toen ik pregnyl mocht spuiten, dus een tweeling zat er natuurlijk in.
Heb jij dan met clomid geen echo's?? hoeveel heb je geslikt?
Ik kreeg ook met clomid regelmatig metingen.
Puregon is een hormoon dat je spuit en kunnen ze anders dan bij clomid tijdens he cyclus ophogen wanneer nodig.
Bij mij was hij 2x opgehoogd en toen was er activiteit te zien. Ik kreeg regelmatig echo's.
Ik had 2 eitjes klaar staan toen ik pregnyl mocht spuiten, dus een tweeling zat er natuurlijk in.
Heb jij dan met clomid geen echo's?? hoeveel heb je geslikt?
Ik kreeg ook met clomid regelmatig metingen.
myloon- Fluisteraar
Ik heb 1 keer Clomid 50 gebruikt en ben meteen zwanger geworden. Het is inderdaad maf dat ik geen echo's kreeg. Dat heeft ermee te maken dat mijn ziekenhuis wel een poli gyneacologie heeft (met een erg drukbezette gyn), maar geen fertiliteitspoli. De gynaecoloog heeft me aangeboden om Clomid 50 te proberen zonder echo's en als dat binnen 6 pogingen niet zou aanslaan zou ik alsnog naar de fertiliteitspoli van een ander ziekenhuis verwezen worden.
Of het verantwoord is weet ik niet, maar ik vond het wel prima eigenlijk.
Zo te lezen zat de kans op een tweeling er bij jou wel heel dik in! Wat vinden jullie ervan?
Of het verantwoord is weet ik niet, maar ik vond het wel prima eigenlijk.
Zo te lezen zat de kans op een tweeling er bij jou wel heel dik in! Wat vinden jullie ervan?
Filoria- Ratel
Moet er trouwens wel bij zeggen dat ik geen PCOS heb. Ik ben prima gezond, alleen ik heb (zonder duidelijke reden) een lange en onregelmatige cyclus. Ook is gebleken dat ik soms 'ongesteld' wordt zonder dat er een eisprong aan vooraf is gegaan. Clomid zou dan net dat extra zetje kunnen geven dacht de gynaecoloog, en inderdaad
Filoria- Ratel
Al was de kans er waren we toch wel een beetje verbaasd. Maar het is zo welkom!
Allebei vinden we het erg leuk! En hebben al tegen elkaar gezegd dat we dan in 1 keer klaar zijn.
Niets geen spuiten en dergelijke meer! (zeg ik nu dan)
Ik moet zeggen dat ik me goed voel en bijna niet misselijk ben.
Wel wordt ik een beetje onzeker omdat ik juist zo weinig kwaaltjes heb.
Maargoed, we duimen en hopen dat er komende woensdag nog altijd 2 hartjes kloppen!
Allebei vinden we het erg leuk! En hebben al tegen elkaar gezegd dat we dan in 1 keer klaar zijn.
Niets geen spuiten en dergelijke meer! (zeg ik nu dan)
Ik moet zeggen dat ik me goed voel en bijna niet misselijk ben.
Wel wordt ik een beetje onzeker omdat ik juist zo weinig kwaaltjes heb.
Maargoed, we duimen en hopen dat er komende woensdag nog altijd 2 hartjes kloppen!
myloon- Fluisteraar
Filoria schreef:Moet er trouwens wel bij zeggen dat ik geen PCOS heb. Ik ben prima gezond, alleen ik heb (zonder duidelijke reden) een lange en onregelmatige cyclus. Ook is gebleken dat ik soms 'ongesteld' wordt zonder dat er een eisprong aan vooraf is gegaan. Clomid zou dan net dat extra zetje kunnen geven dacht de gynaecoloog, en inderdaad
O kijk, dat heeft dus direct geholpen!
Ik heb wel Pcos.
myloon- Fluisteraar
Hai Dames!
Vandaag de eerste echo gehad, en het hartje klopt al goed Volgens de echo ben ik nu 7.3 weken i.p.v. 8.1 weken ,wat ik dacht. Over 4 weken hebben we de termijnecho, dus dan hebben we de definitieve datum
Ik vind het echt zo leuk, weer zo'n frummeltje en dat het nu 'echt' is!
Nog meer met binnenkort een echo?
Hoe gaat het met de rest?
Vandaag de eerste echo gehad, en het hartje klopt al goed Volgens de echo ben ik nu 7.3 weken i.p.v. 8.1 weken ,wat ik dacht. Over 4 weken hebben we de termijnecho, dus dan hebben we de definitieve datum
Ik vind het echt zo leuk, weer zo'n frummeltje en dat het nu 'echt' is!
Nog meer met binnenkort een echo?
Hoe gaat het met de rest?
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Ohh Myloon, wat mooi en bijzonder dat het er twee zijn!
Hoe gaat het verder met je? Kun je alles wat er is gebeurd een beetje plaatsen?
Hoe gaat het verder met je? Kun je alles wat er is gebeurd een beetje plaatsen?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Dank je Lejow,
Het is soms heel moeilijk, ik zie het een beetje als twee uitersten die heel dicht bij elkaar liggen. En dan het idee het allemaal zonder haar te moeten doen.
Ik heb wel hulp gezocht en loop dus bij een psycholoog.
Wat betreft de zwangerschap gaat het goed, ben alleen nog wel onzeker.
Hoop dat het geluk nu echt een beetje dichterbij is en blijft.
Het is soms heel moeilijk, ik zie het een beetje als twee uitersten die heel dicht bij elkaar liggen. En dan het idee het allemaal zonder haar te moeten doen.
myloon- Fluisteraar
@ myloon, bijzonder maar zwaar. Gefeliciteerd en een fijne zwangerschap.
@ Filoria, kan me voorstellen dat het je onzeker maakt. Zou je de echo niet graag wat eerder willen hebben? Ik vond het erg prettig dat ik met 7 weken in ieder geval wist dat er wat zat en er een hartje klopt en daarna blijft het nog steeds onzeker. Bij de mk kwamen we met 9 weken bij de vk en zat er niets, dat was zo'n teleurstelling.
@ Star, gefeliciteerd met je goede echo. Super. Ik heb straks nog weer een extra echo.
@ all, hier gaat het goed. Het bloeden is nog steeds gestopt. Moeten straks naar de gyn voor de extra echo en controle bij de gyn i.v.m de tweede vruchtzak. Ik ben zo benieuwd en hopelijk nog steeds alles goed met kleine uk.
@ Filoria, kan me voorstellen dat het je onzeker maakt. Zou je de echo niet graag wat eerder willen hebben? Ik vond het erg prettig dat ik met 7 weken in ieder geval wist dat er wat zat en er een hartje klopt en daarna blijft het nog steeds onzeker. Bij de mk kwamen we met 9 weken bij de vk en zat er niets, dat was zo'n teleurstelling.
@ Star, gefeliciteerd met je goede echo. Super. Ik heb straks nog weer een extra echo.
@ all, hier gaat het goed. Het bloeden is nog steeds gestopt. Moeten straks naar de gyn voor de extra echo en controle bij de gyn i.v.m de tweede vruchtzak. Ik ben zo benieuwd en hopelijk nog steeds alles goed met kleine uk.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Filoria: Oh wat vervelend van je moeder. Heb je het daar niet moielijk mee? Of heb je het een plaatsje gegeven? Weet je ook waarom ze zo doet? En jezelf niet gek lopen te maken hoor! Er hoeft helemaal niets aan de hand te zijn! Sterker nog, de kans dat er iets aan de hand is is vele malen kleiner! Nog even meid en dan is je echo.
En die vriendinnen van mij weten het ja, ik was twee weken geleden met ze gaan eten en ik kan ze echt niet voor de gek houden op het moment dat ik geen wijntje neem. En anders waren ze er dus sowieso komend weekend achter gekomen
Myloon: Gefeliciteerd!! En wow een tweeling, leuk hoor! En wat een bijzondere situatie zit je in, best wel dubbel dus...
Star: Wat leuk je eerste echo! En je moet het maar zo zien, dan kun je nog een extra weekje genieten van je zwangerschap Ik heb maandag mijn eerste echo.
Nillis: Succes straks bij de gyn, laat ej wat weten?
En die vriendinnen van mij weten het ja, ik was twee weken geleden met ze gaan eten en ik kan ze echt niet voor de gek houden op het moment dat ik geen wijntje neem. En anders waren ze er dus sowieso komend weekend achter gekomen
Myloon: Gefeliciteerd!! En wow een tweeling, leuk hoor! En wat een bijzondere situatie zit je in, best wel dubbel dus...
Star: Wat leuk je eerste echo! En je moet het maar zo zien, dan kun je nog een extra weekje genieten van je zwangerschap Ik heb maandag mijn eerste echo.
Nillis: Succes straks bij de gyn, laat ej wat weten?
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Filora, Wat jammer dat je moeder er niet zo positief tegenover staat. Had ze dat ook al bij de eerste? Fijn dat je wel een hele blije schoonmoeder hebt. Mijn nichtje is 6.
Ik snap je dubbele gevoel helemaal (geen kwaaltjes maar dan de zorgen). Dat herken ik zo, dus met een mk zal je dat vast nog meer hebben.
Myloon, Gefeliciteerd en welkom. Wat fijn dat je morgen alweer de 2e echo hebt. Is dan dan de termijnecho die meestal met 12 weken is?
Kwaaltjes zeggen niks he, 25% schijnt geen kwaaltjes te hebben. Zo heeft mijn moeder nooit kwaaltjes gehad en ikzelf ook maar heel weinig (en al 3 dagen niks). Probeer er maar van te genieten, zorgen maken heeft helemaal geen zin (ok makkelijker gezegd dan gedaan, haha ik blijf ook bezorgt .
Star007, Wat fijn een kloppend hartje ik kan ook niet wachten tot wij eindelijk de echo te zien krijgen (over 2 weken). Dat is toch wel heel spannend.
Nillis, Gelukkig dat het bloeden is gestopt. Wel prettig dat je straks alweer een echo hebt.
Ik snap je dubbele gevoel helemaal (geen kwaaltjes maar dan de zorgen). Dat herken ik zo, dus met een mk zal je dat vast nog meer hebben.
Myloon, Gefeliciteerd en welkom. Wat fijn dat je morgen alweer de 2e echo hebt. Is dan dan de termijnecho die meestal met 12 weken is?
Kwaaltjes zeggen niks he, 25% schijnt geen kwaaltjes te hebben. Zo heeft mijn moeder nooit kwaaltjes gehad en ikzelf ook maar heel weinig (en al 3 dagen niks). Probeer er maar van te genieten, zorgen maken heeft helemaal geen zin (ok makkelijker gezegd dan gedaan, haha ik blijf ook bezorgt .
Star007, Wat fijn een kloppend hartje ik kan ook niet wachten tot wij eindelijk de echo te zien krijgen (over 2 weken). Dat is toch wel heel spannend.
Nillis, Gelukkig dat het bloeden is gestopt. Wel prettig dat je straks alweer een echo hebt.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
myloon schreef:Dank je Lejow,
Dat is absoluut waar. Het leven en de dood, geluk en verdriet. Het lijntje is maar zo dun!
Goed van je, dat je hulp gezocht hebt. Het is ook gewoon niet niets allemaal.
Hopelijk helpt dat je een beetje in het plaatsen van de hele situatie.
Sterkte meis!! Hopen op weer een mooie echo.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
@nillis,
Dank je wel voor je welkom.
Fijn dat het bloeden is gestopt. Was alles goed bij de extra echo?
@Caresses,
Ook jij dank je wel!
Nee dit is nog niet de termijn echo, die krijg ik ook echt met 12 weken.
Dit is nog een echo bij de fertiliteitspoli, hier kwam ik in het traject naar het zwanger worden toe.
Na deze echo ga ik over naar mijn gynaecoloog en daar zal ik ook de 12 weken echo krijgen.
Ik moet er maar gewoon van uitgaan dat het goedkomt inderdaad, ook bij weinig kwaaltjes.
@Lejow,
Dank je voor je lieve woorden!
Dank je wel voor je welkom.
Fijn dat het bloeden is gestopt. Was alles goed bij de extra echo?
@Caresses,
Ook jij dank je wel!
Nee dit is nog niet de termijn echo, die krijg ik ook echt met 12 weken.
Dit is nog een echo bij de fertiliteitspoli, hier kwam ik in het traject naar het zwanger worden toe.
Na deze echo ga ik over naar mijn gynaecoloog en daar zal ik ook de 12 weken echo krijgen.
Ik moet er maar gewoon van uitgaan dat het goedkomt inderdaad, ook bij weinig kwaaltjes.
@Lejow,
Dank je voor je lieve woorden!
myloon- Fluisteraar
Hallo allemaal, daar ben ik ook weer terug van mijn vakantie, dus zal eens even op jullie allemaal reageren.
Myloon, gefeliciteerd met je zwangerschap, en nog gecondoleerd met je moeder. Wat lijkt me dat een heftige tijd zeg, waar je nu in zit. Inderdaad een supermooi cadeautje van je moeder, maar wel heel verdrietig dat ze het zelf niet meer mee kan maken.
Geen kwaaltjes zegt echt niks hoor! Ik heb ondertussen wel wat kwaaltjes, maar allemaal maar heel matig aanwezig, en ook eigenlijk pas sinds een aantal weken. Al weet ik dat het heel moeilijk is om je zorgen en onzekerheid opzij te zetten, want dat lukt mij ook nog steeds niet echt. Toch hoop ik dat je snel genoeg vertrouwen krijgt!
Aardbei, spannend! Nog maar 6 dagen tot je echo.
Nillis, hoe was het bij de gyn? Al wat verandering te zien?
Star, wat fijn dat de echo goed was! Jammer dat je een aantal dagen terug bent gezet, maar het is natuurlijk veel belangrijker dat alles goed was!
Filoria, wat vervelend dat je moeder er zo over denkt! Dat lijkt me echt heel vervelend. Gelukkig maakt je schoonmoeder het dan weer goed! Kan je idd niet wat Nillis ook al zei bellen of je toch niet al wat eerder een echo kan krijgen? Die stress is ook niet goed voor jou en je kindje! Ik hoop dat je binnenkort wel gewoon kan genieten
Caresses, gewoon lekker je rust nemen nu hoor! Merk nu dat het bij mij nu weer wat minder wordt, de slaperigheid, dus het is maar tijdelijk, en natuurlijk voor het goede doel! Wanneer heb jij eigenlijk je eerste echo?
Kwebbeltje en Sazzle, gefeliciteerd met jullie 12 weken!
Mama, gefeliciteerd! Hoe was je echo?
All, Vandaag alweer 13 weken! Nu de meeste mensen om ons heen het weten lijkt de tijd ook veel sneller te gaan! Zaterdag terug gekomen uit Oostenrijk. Was heerlijk relaxed, heb wel 5 boeken gelezen. (had er nog wel meer kunnen lezen, maar ik had er niet genoeg meegenomen ) En vriendlief heeft zich lekker met zijn broer en zijn snowboard uit kunnen leven op de piste. Helaas is het echt leven ook weer begonnen, maar ach, het kan niet altijd feest blijven natuurlijk!
Straks mijn eerste afspraak bij de verloskundige, spannend! Krijg nu geen echo meer (jammer hoor ) maar ze gaan wel kijken of ze naar het hartje kunnen luisteren. Ondanks 3 goede echo's heb ik toch weer de zenuwen, helemaal als mijn hoofd 's nachts weer een loopje met me probeert te nemen in mijn dromen. (nou ja, eerder nachtmerries eigenlijk )
Heb trouwens al wel heel erg last van bandenpijn (volgens mijn schoonzusje was het bandenpijn tenminste) Is dat niet veel te vroeg? Of is dat wel redelijk normaal met deze termijn?
Ik ga jullie wel verlaten dames! Ik ga maar verkassen naar het volgende topic, en dan zie ik jullie snel daar! (en ik blijf stiekem hier ook gewoon nog even meelezen, ben veel te nieuwsgierig! )
Myloon, gefeliciteerd met je zwangerschap, en nog gecondoleerd met je moeder. Wat lijkt me dat een heftige tijd zeg, waar je nu in zit. Inderdaad een supermooi cadeautje van je moeder, maar wel heel verdrietig dat ze het zelf niet meer mee kan maken.
Geen kwaaltjes zegt echt niks hoor! Ik heb ondertussen wel wat kwaaltjes, maar allemaal maar heel matig aanwezig, en ook eigenlijk pas sinds een aantal weken. Al weet ik dat het heel moeilijk is om je zorgen en onzekerheid opzij te zetten, want dat lukt mij ook nog steeds niet echt. Toch hoop ik dat je snel genoeg vertrouwen krijgt!
Aardbei, spannend! Nog maar 6 dagen tot je echo.
Nillis, hoe was het bij de gyn? Al wat verandering te zien?
Star, wat fijn dat de echo goed was! Jammer dat je een aantal dagen terug bent gezet, maar het is natuurlijk veel belangrijker dat alles goed was!
Filoria, wat vervelend dat je moeder er zo over denkt! Dat lijkt me echt heel vervelend. Gelukkig maakt je schoonmoeder het dan weer goed! Kan je idd niet wat Nillis ook al zei bellen of je toch niet al wat eerder een echo kan krijgen? Die stress is ook niet goed voor jou en je kindje! Ik hoop dat je binnenkort wel gewoon kan genieten
Caresses, gewoon lekker je rust nemen nu hoor! Merk nu dat het bij mij nu weer wat minder wordt, de slaperigheid, dus het is maar tijdelijk, en natuurlijk voor het goede doel! Wanneer heb jij eigenlijk je eerste echo?
Kwebbeltje en Sazzle, gefeliciteerd met jullie 12 weken!
Mama, gefeliciteerd! Hoe was je echo?
All, Vandaag alweer 13 weken! Nu de meeste mensen om ons heen het weten lijkt de tijd ook veel sneller te gaan! Zaterdag terug gekomen uit Oostenrijk. Was heerlijk relaxed, heb wel 5 boeken gelezen. (had er nog wel meer kunnen lezen, maar ik had er niet genoeg meegenomen ) En vriendlief heeft zich lekker met zijn broer en zijn snowboard uit kunnen leven op de piste. Helaas is het echt leven ook weer begonnen, maar ach, het kan niet altijd feest blijven natuurlijk!
Straks mijn eerste afspraak bij de verloskundige, spannend! Krijg nu geen echo meer (jammer hoor ) maar ze gaan wel kijken of ze naar het hartje kunnen luisteren. Ondanks 3 goede echo's heb ik toch weer de zenuwen, helemaal als mijn hoofd 's nachts weer een loopje met me probeert te nemen in mijn dromen. (nou ja, eerder nachtmerries eigenlijk )
Heb trouwens al wel heel erg last van bandenpijn (volgens mijn schoonzusje was het bandenpijn tenminste) Is dat niet veel te vroeg? Of is dat wel redelijk normaal met deze termijn?
Ik ga jullie wel verlaten dames! Ik ga maar verkassen naar het volgende topic, en dan zie ik jullie snel daar! (en ik blijf stiekem hier ook gewoon nog even meelezen, ben veel te nieuwsgierig! )
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Nog even een misschien heel dom vraagje, maar wat is het volgende topic??!!
Aardbei- Prater
Najaar 2013! En ik kom weer uitgebreider reageren als ik achter een pc zit, maar fijn om te lezen dat het goed gaat met iedereen
Filoria- Ratel
Ik ga jullie ook maar verlaten denk ik. Op naar Najaar 2013! Zie jullie daar dames!
Sazzle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10
Aaaaaah ok! Pfffff wat gaat de tijd langzaam, daar wil ik ook naartoe! (dat betekent namelijk dat ik over de 'magische' 12 weken grens zou zijn!)
Lijkt het bij jou ook niet al veel langer Filoria? Wij weten het nog maar net tweeeneenhalve week maar het voelt al als veel langer!
Lijkt het bij jou ook niet al veel langer Filoria? Wij weten het nog maar net tweeeneenhalve week maar het voelt al als veel langer!
Aardbei- Prater
@ aardbei. nog een paar weekjes en dan kom je ons ook achterna en dan blijven we tot het einde samen kletsen.
@ Stitch, de echo was een hele uitgebreide medische echo. Dacht dat ze niet door hadden dat we alleen voor het kijken van de tweede vruchtzak kwamen, maar ja dat bleek uiteindelijk een hematoom te zijn die ondertussen lijkt te krimpen.
@ all, nou zoals bij stitch staat een hele uitgebreide medische echo. Ze hebben het hele kindje al van top tot teen nagekeken. En ze vroeg bij voorbaat of wij de combinatietest wilden omdat we precies in deze termijn zaten, maar dat wilden we niet, dus toen vroeg wat doen we dan als ik wel wat verontrustends zie, dan zouden we het wel willen weten, maar alles zag er tot nu toe goed uit. Een heerlijk beweeglijk kind en ik mag nu ook weer gewoon naar de vk, dus nu lekker gaan genieten. Oja de uitslag van mijn hb was toch aan de lage kant dus mijn gevoel vorige week was goed.
@ Stitch, de echo was een hele uitgebreide medische echo. Dacht dat ze niet door hadden dat we alleen voor het kijken van de tweede vruchtzak kwamen, maar ja dat bleek uiteindelijk een hematoom te zijn die ondertussen lijkt te krimpen.
@ all, nou zoals bij stitch staat een hele uitgebreide medische echo. Ze hebben het hele kindje al van top tot teen nagekeken. En ze vroeg bij voorbaat of wij de combinatietest wilden omdat we precies in deze termijn zaten, maar dat wilden we niet, dus toen vroeg wat doen we dan als ik wel wat verontrustends zie, dan zouden we het wel willen weten, maar alles zag er tot nu toe goed uit. Een heerlijk beweeglijk kind en ik mag nu ook weer gewoon naar de vk, dus nu lekker gaan genieten. Oja de uitslag van mijn hb was toch aan de lage kant dus mijn gevoel vorige week was goed.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Wat ontzettend fijn Nillis!!
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen