Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+79
eigenwijs
Bimbam
Jelin
Jelleke
Knillis
myloon
Aardbei
Jade
Caresses
yes1984
Filoria
Sazzle
nillis
Samantha
ShallY
Mama
Charles
Laced
Thunder
Snoes
Maudy
smooch
Shopaholic
Bruintje Beer
Viva
joyce0606
SarahKey
Happydobby
Pompoen
Steep
Alex
Aimee
iloverose
kwebbeltje
Mom-Of-3
Parel
Star007
love
_Mashimaro_
Bloempjuh23
Printje
Flip Fluitketel
liesje
Monnie
Burn
Caroow
_Jet
Annemoontje
Miss G
Sanne
strawberry
Pien
firda
Novalee
Zenna
Silver
Vlinderjoy
Jezzie
Suus
slaatje
Mida4you
Supertalentje
Twellie
Teddyaapje
Dora
RioolSpook
vlinder-2011
ingrid82
mzcharlotte
Stitch
Muppetje
Lejow
Amber-
Puggle
Flower_L
Jasmine
Weegschaal
Annemie
Linnie1985
83 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 14 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Suus wo 20 feb 2013 - 4:12

Wat fijn, Nillis, dat alles goed is!
Ik kijk heel erg uit naar mijn echo maandag. Vind het zo spannend! Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat er iets mis zou zijn, maar alle verhalen hier maken me wel een beetje bang...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 14 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Filoria wo 20 feb 2013 - 8:37

Jasmine, ik lees net in dit topic dat je een jongetje krijgt! Wat leuk!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Teddyaapje wo 20 feb 2013 - 9:06

gelukkig nillis! Fijn dat t geen kwaad kan als t n cyste zou zijn.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jasmine wo 20 feb 2013 - 9:20

Filoria schreef:Jasmine, ik lees net in dit topic dat je een jongetje krijgt! Wat leuk!

Dank je! Vind het ook echt ontzettend leuk!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Filoria wo 20 feb 2013 - 9:34

Al jongenskleertjes wezen shoppen? Very Happy
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Jasmine wo 20 feb 2013 - 20:12

angel

:cheering:

Natuurlijk, kind moet straks toch wat in zijn kast hebben. Kan ook moeilijk de roze jurkjes van zijn zus gebruiken.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Stitch wo 20 feb 2013 - 22:01

Jasmine, wat leuk! Een jongen erbij. Gefeliciteerd hoor, en hopelijk kan je snel helemaal genieten van dat mannetje in je buik!

Nillis, wat fijn dat de echo goed was! Hopelijk verdwijnt de cyste of het vruchtzakje snel, en kan jij ook snel volledig genieten van je zwangerschap!

Bloempjuh, hoe is het met jou? Al een beetje gewend aan het idee dat jullie er 3 kindjes bij gaan krijgen?

Suus, weet precies hoe je je voelt! Je krijgt vast een supermooie echo te zien maandag. Is dat dan je termijnecho?

Strawberry, nogmaals even een dikke knuffel voor jullie! hug

All, gisteren de intake gehad bij de gyn. Ze heeft ook gelijk nog een echo gemaakt, en we hebben dus nog even mogen spieken. Guusje deed het goed, was goed gegroeid, hartje klopte mooi, en we hebben hem zelfs zien bewegen. Weer even een geruststelling dus, en die had ik ook echt wel even nodig! Heb sinds 2 dagen ook eigenlijk helemaal geen kwaaltjes meer, en dat maakt dan weer dat ik mezelf helemaal gek loop te maken over of het wel goed is. Ben trouwens wel weer 2 dagen naar voren gezet, en dan 4 maart nog de termijnecho in het ziekenhuis. Daarna ga ik gewoon over naar de verloskundige, heb in principe ook niet veel te zoeken in het ziekenhuis.
Zaterdag ga ik met een vriendin naar de 9 maanden beurs, dus ga nu gewoon proberen te genieten! (en stiekem alvast een klein beetje shoppen) Fijne dag allemaal!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Twellie wo 20 feb 2013 - 22:04

Jasmine, een jongetje, wat leuk!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  slaatje wo 20 feb 2013 - 22:16

Jasmine krijgt een binkie erbij!!!! Super goed, gefeliciteerd meis!

Stitch, wat fijn dat jullie je baby weer even hebben gezien en dat je nu weer gerust gesteld bent. Gefeliciteerd. Nu lekker genieten he?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Snoes wo 20 feb 2013 - 22:55

Jasmine, ik las het al inderdaad, maar echt superleuk dat jullie een zoontje krijgen!

Nillis en Stitch, fijn dat jullie allebei een goede echo hebben gehad!

Bloempjuh, ik ben ook heel benieuwd hoe het nu met jou gaat en met het idee dat jullie er 3 kleintjes bij krijgen?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Parel do 21 feb 2013 - 6:30

Even een update; straw is vanochtend gecuretteerd, en alles is goed gegaan. Ze is alleen verschrikkelijk moe, maar dat lijkt me vrij logisch.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Filoria do 21 feb 2013 - 7:03

Bedankt voor de update Parel.

Strawberry: heel veel sterkte met het herstel en het verwerken hiervan. Hoe ontzettend heftig moet dit voor jullie zijn Cry
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Jasmine do 21 feb 2013 - 7:08

Strawberry: ook namens mij nog een keer héél veel sterkte. Neem de komende dagen je rust en de tijd om alles te laten bezinken. hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Stitch do 21 feb 2013 - 22:48

Woehoe! Mn borsten doen weer zeer! :cheering: (t is maar net waar je blij mee kan zijn laughcry )

Strawberry, ook hier nog eens heel veel sterkte. hug

Parel, fijn dat je ons even een update kwam geven. Volgens mij ben je een supervriendin voor strawberry!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  _Jet do 21 feb 2013 - 23:17

Embarassed Hier ben ik ook weer een keer! Ik lees zo nu en dan wel wat mee op mijn telefoon, maar dan vind ik het irritant om via mijn telefoon te reageren.
Vorige week met z'n 3-en bijna allemaal een week plat gelegen en nu is het te hopen dat de griep ons huis de volgende keer overslaat Wink

Eerst eens even op iedereen reageren. Ik heb een hoop terug te lezen, dus uitgebreid zal het niet zijn, sorry.

@Nillis --> Onze ouders wisten het al. We hadden Sanne een tekening laten maken en ik had daarbij geschreven 'over een tijdje niet meer in mijn eentje'. We waren te ongeduldig, haha!
Hoe was je echo? Wat fijn zeg dat je een goede echo hebt gehad! Wat moet dat een opluchting geweest zijn Nillis, dat alles toch nog goed bleek te zijn na het bloedverlies! Gelukkig wederom een goede echo gehad en wat fijn dat de cyste geen kwaad kan.

@Pien --> Ik ben echt al een paar keer over mijn nek gegaan van een poepluier van S, bleh! Hoe was je echo? Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad!!!

@Annemie --> Hoe was je echo? Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad!

@ Samantha --> Gefeliciteerd! Hoe was je echo? Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad!
Oh Samantha wat naar zeg de voorvallen op je werk. Hoe gaat het nu met je?

@ Sazzle --> Dat kokhalzen komt me heel bekend voor. Heb het soms ook al als ik flink moet hoesten of met tanden poetsen.

@ Stitch --> Ik lig ook echt vroeg op bed hoor en idd niet zo gezellig, maar ja als ik op de bank in slaap val is het ook niet gezellig denk ik dan maar Wink Hoe was je echo? Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad.

@ Suus --> Wat fijn dat je ook gelijk een echo had en dat hij natuurlijk ook nog eens goed was!

@Novalee --> Hoe was je echo? Wat fijn om te lezen dat je echo goed was! En wat erg zeg van je schoonzus.

@Rioolspook --> Wat fijn dat je een goede echo had. Zeker fijn wanneer je er een slecht gevoel bij had.

@Bloempjuh --> Wat fijn dat je hulp aangeboden krijgt. Het is ook niet zomaar niks een drieling en ook wat je zelf zegt; je hebt er natuurlijk nog 2 rondlopen!

@Star007 --> Gefeliciteerd en welkom!

@ Strawberry --> Wat een verschrikkelijk nieuws, veel sterkte!

@Jasmine --> Leuk een jongetje!

@Parel --> bedankt voor de update!

@All --> Vorige week vrijdag hadden wij weer een echo en wederom een goede echo met een kloppend hartje. Ook ik blijf toch onzeker hoor, zeker wanneer ik weer zo'n verschrikkelijk bericht lees van Strawberry. Ondanks dat ik vorige week vrijdag 11+1 was hebben we het wel bekend gemaakt. Afgelopen dinsdag heb ik het aan de kids in mijn klas verteld. Waarop 1 meisje zei: maar juf u heeft S toch al?! Haha! Verder hele leuke reacties van de ouders gekregen. Ondertussen ben ik 12 weken en zal ik ook naar een volgend topic verhuizen. De uitgerekende datum is 5 september!

_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  nillis vr 22 feb 2013 - 0:59

@ parel, fijn dat je ons een update van strawberry hebt gegeven.

@ Strawberry, heel veel sterkte met dit verlies verwerken

@ Jet, jammer dat je ons gaat verlaten. kom je hopelijk snel achterna en fijn dat je echo goed was. Hier hebben we donderdag weer een echo en daarna gaan we het officieel bekend maken. kan het ook eigenlijk niet meer verbergen.

@ all, hier vanmorgen ineens heel naar geworden, maar gelukkig na een tijdje weer wat beter te pas. Hebben vanmorgen maar rustig aangedaan en lekker lang in bed gelegen. Verder alles goed op misselijkheid en vermoeidheid na, maar ja dat hoort erbij.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  Novalee vr 22 feb 2013 - 3:12

Sinds afgelopen maandag ben ik 12 weken dus ik ga dit topic verlaten. Ik wil jullie allemaal veel succes wensen bij alle echo's en sterkte bij de kwaaltjes. En allemaal tot ziens in het volgende topic!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  Suus za 23 feb 2013 - 4:27

Jasmine, wat leuk dat je een jongetje krijgt! Very Happy

@Stitch: ik heb maandag inderdaag mijn termijnecho, ik vind het wel spannend hoor! Fijn dat je echo goed was! En fijn dat je borsten weer zeer doen Laughing Hopelijk is het leuk vandaag op de negenmaandenbeurs, ik ga morgen!

Strawberry, nogmaals heel veel sterkte! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 14 699888

@Jet: fijn dat jullie vorige week weer een goede echo hadden. Hopelijk tot snel in het volgende topic!

@Novalee, wat fijn dat je de 12 weken alweer voorbij bent. Ook hopelijk tot snel in het volgende topic!

@all: maandag hebben wij dus onze termijnecho, vind het erg spannend! Maar heb er ook heel veel zin in. Als alles goed blijkt te zijn, gaan we het ook aan meer mensen vertellen Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Star007 za 23 feb 2013 - 10:06

Goede avond Dames!

@Stitch: Hahah gek dat je daar nu blij mee kunt zijn he haha. Ik dacht dat vanmorgen ook; Yes, ze doen pijn ! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 14 394967 Eindelijk iets van een symptoom
@Nillis: Balen dat je gisteren niet lekker was. Hopelijk ging het vandaag weer wat beter !?
@Suus: Spannend, de termijn echo! Is dit meteen de aller eerste echo?
@All: Ik ben me nog steeds niet echt bewust van mijn zwangerschap, want heb ook vrij weinig kwaaltjes. Ik ben wel wat meer moe, soms misselijk, sinds vanmorgen wat gevoelige borsten en eet als een bouwvakker, maar verder valt het wel mee Wink
18-3 heb ik de eerste echo! Ben zooooo benieuwd Very Happy Misschien dat ik het dan eindelijk wel wat meer ga geloven haha. Ik heb trouwens een week bruinverlies gehad en werd daar best onzeker door. Sinds vandaag is het echt minimaal, dus hopelijk blijft het weg ! Wel gek dat het precies in de eigenlijke menstruatieweek kwam.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Filoria za 23 feb 2013 - 11:14

Hallooo *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 14 281626781 *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 14 281626781 *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 14 281626781
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Stitch za 23 feb 2013 - 11:37

Jaaaaaaa!!!! Filoria, wat goed! Had al zo'n voorgevoel bij jou, ben blij dat die klopte! Wink welkom!! :cheering: :cheering: :cheering:
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Star007 za 23 feb 2013 - 11:55

Gefeliciteerd!!
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Suus za 23 feb 2013 - 19:55

Wat ontzettend leuk, welkom Filoria, gefeliciteerd!! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 14 281626781

@Star: Ik heb 3 weken geleden in het ziekenhuis een onverwachte echo gehad Wink Ik had daar een afspraak vanwege mijn hoge bloeddruk, ik dacht alleen om te praten, maar kreeg gelijk een echo en zag het hartje kloppen Very Happy Omdat mijn bloeddruk met medicijnen prima is, mag ik nu eerst verder bij de verloskundige *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 14 561177
Ik heb ook erg weinig kwaaltjes (erg moe, gevoelige borsten, maar niet misselijk ofzo), dus wat extra bevestiging morgen kan ik wel gebruiken! Dat bruinverlies heb ik ook gehad heel in het begin, dat was nog voor ik de test had gedaan, dus dacht dat ik toen ongesteld zou worden, maar dat gebeurde gelukkig niet Very Happy

En nu ga ik me klaarmaken voor de negenmaandenbeurs, ben benieuwd! Eerst 2 uur treinen *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 14 561177 En lees net op facebook dat een vriendin van me ook gaat, gezellig!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Teddyaapje za 23 feb 2013 - 20:28

Jeeej! Gefeliciteerd Filoria!!!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  slaatje za 23 feb 2013 - 20:48

Filoria schreef:Hallooo *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 14 281626781 *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 14 281626781 *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 14 281626781

:cheering: :cheering: :cheering: :cheering: Gefeliciteerd meis!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: