*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+79
eigenwijs
Bimbam
Jelin
Jelleke
Knillis
myloon
Aardbei
Jade
Caresses
yes1984
Filoria
Sazzle
nillis
Samantha
ShallY
Mama
Charles
Laced
Thunder
Snoes
Maudy
smooch
Shopaholic
Bruintje Beer
Viva
joyce0606
SarahKey
Happydobby
Pompoen
Steep
Alex
Aimee
iloverose
kwebbeltje
Mom-Of-3
Parel
Star007
love
_Mashimaro_
Bloempjuh23
Printje
Flip Fluitketel
liesje
Monnie
Burn
Caroow
_Jet
Annemoontje
Miss G
Sanne
strawberry
Pien
firda
Novalee
Zenna
Silver
Vlinderjoy
Jezzie
Suus
slaatje
Mida4you
Supertalentje
Twellie
Teddyaapje
Dora
RioolSpook
vlinder-2011
ingrid82
mzcharlotte
Stitch
Muppetje
Lejow
Amber-
Puggle
Flower_L
Jasmine
Weegschaal
Annemie
Linnie1985
83 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Nillis: Thanks
Annemie: Volgens de folder kan het ook online
Annemie: Volgens de folder kan het ook online
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Annemie schreef:Gelden die kortingen van de mama mazzeldagen ook online? Of is het niks om bij prenatal online te shoppen? Iemand al ervaring mee?
Ik heb in het verleden wel eens dingen bestelt daar en dat ging wel goed. Ze hebben wel hoge verzendkosten en een lange levertijd vind ik, en het assortiment is veel minder uitgebreid dan in de winkel. Ik koop online eigenlijk nooit wat daar, terwijl ik wel echt van het online shoppen ben :-)
Knillis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Yes! Vanochtend een test gedaan van Clear blue en ik begin het nu toch echt te geloven! Binnen 5 seconden verscheen al 'zwanger' in beeld :-) En hij zegt nu 2-3 weken, en ik ben nu officieel overtijd! Whoehoe!! Langzaamaan begin ik het te beseffen :-) Maandag maar eens het ziekenhuis bellen!
Hoe is het met alle zwangere dames? Hebben jullie veel last van klachten? Bij de vorige 2 zwangerschappen ben ik er doorheen gefietst, hoop natuurlijk dat dit nu ook weer gaat gebeuren! Heb wel veel last van een menstruatie achtige buikpijn maar dat herken ik ook van de vorige 2x, ik ben al verschrikkelijk moe en voel me soms een beetje weeïg.. mijn zoontje zei gister out of the blue dat als wij weer een baby kregen, dit er 2 zouden zijn, een jongetje en en meisje. Ik ben benieuwd.... :-)
Hoe is het met alle zwangere dames? Hebben jullie veel last van klachten? Bij de vorige 2 zwangerschappen ben ik er doorheen gefietst, hoop natuurlijk dat dit nu ook weer gaat gebeuren! Heb wel veel last van een menstruatie achtige buikpijn maar dat herken ik ook van de vorige 2x, ik ben al verschrikkelijk moe en voel me soms een beetje weeïg.. mijn zoontje zei gister out of the blue dat als wij weer een baby kregen, dit er 2 zouden zijn, een jongetje en en meisje. Ik ben benieuwd.... :-)
Knillis- Fluisteraar
Aardbei schreef:Nu had ik me zo voorgenomen om pas voor dingen te gaan kijken na de 12 weken, zijn volgende week de mama mazzeldagen bij prenatal! Dat scheelt echt veel op kinderwagens... Nou eerst maar even de echo maandag afwachten en dan maar bedenken of we daar gebruik van gaan maken...
Wij hebben onze kinderwagen van http://www.babysupershop.eu/ scheelt ook al de helft qua prijs, alleen heb je edities van 2012 ipv de allernieuwste.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Hey dames,
Hoe is het hier? Ik heb me ingeschreven bij de verloskundige praktijk. Ik heb volgende week donderdag een intake gesprek en op 3 mei mijn eerste echo.. Pff wat duurt dat nog lang! Ik ben op dat moment 10 weken en 6 dagen zwanger, dan zit ik dus al bijna op de 'grens' van 12 weken.. Ik vind het wel jammer dat ik niet eerder wat weet, natuurlijk geeft een echo bij 8 of 9 weken ofzo ook geen garantie maar toch.. Er komen trouwens wel tweelingen voor in de familie, ik weet niet of ze liever al eerder een echo maken als ik inderdaad een grotere kans op een tweeling heb maar dat merk ik volgende week wel.
Verder voel me ik trouwens goed, ik merk echt helemaal niks, vind ik ook een beetje apart.. Maarja dat komt ongetwijfeld nog wel
xxx Jelleke
Hoe is het hier? Ik heb me ingeschreven bij de verloskundige praktijk. Ik heb volgende week donderdag een intake gesprek en op 3 mei mijn eerste echo.. Pff wat duurt dat nog lang! Ik ben op dat moment 10 weken en 6 dagen zwanger, dan zit ik dus al bijna op de 'grens' van 12 weken.. Ik vind het wel jammer dat ik niet eerder wat weet, natuurlijk geeft een echo bij 8 of 9 weken ofzo ook geen garantie maar toch.. Er komen trouwens wel tweelingen voor in de familie, ik weet niet of ze liever al eerder een echo maken als ik inderdaad een grotere kans op een tweeling heb maar dat merk ik volgende week wel.
Verder voel me ik trouwens goed, ik merk echt helemaal niks, vind ik ook een beetje apart.. Maarja dat komt ongetwijfeld nog wel
xxx Jelleke
Jelleke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 182
Registratiedatum : 16-12-10
Silver schreef:Aardbei schreef:Nu had ik me zo voorgenomen om pas voor dingen te gaan kijken na de 12 weken, zijn volgende week de mama mazzeldagen bij prenatal! Dat scheelt echt veel op kinderwagens... Nou eerst maar even de echo maandag afwachten en dan maar bedenken of we daar gebruik van gaan maken...
Wij hebben onze kinderwagen van http://www.babysupershop.eu/ scheelt ook al de helft qua prijs, alleen heb je edities van 2012 ipv de allernieuwste.
Thanks! Daar zal ik ook eens gaan kijken!
Aardbei- Prater
Aardbei, morgen de eerste echo, spannend! Ik duim voor je!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Aardbei schreef:Silver schreef:Aardbei schreef:Nu had ik me zo voorgenomen om pas voor dingen te gaan kijken na de 12 weken, zijn volgende week de mama mazzeldagen bij prenatal! Dat scheelt echt veel op kinderwagens... Nou eerst maar even de echo maandag afwachten en dan maar bedenken of we daar gebruik van gaan maken...
Thanks! Daar zal ik ook eens gaan kijken!
Houdt er wel rekening mee dat er op die site niet de garantie is, als er om wat voor reden de zwangerschap niet goed is dat het dan terug kan. Dat heeft een winkel als prenatal wel. Voordeel wel is, geen levertijd. Vandaag bestellen morgen in huis. Haha..
Maar allereerst heel erg veel succes alvast voor morgen!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik ook! Hoe laat mag je?Snoes schreef:Aardbei, morgen de eerste echo, spannend! Ik duim voor je!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
@ aardbei, succes vandaag
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Jaaaaaa alles was goed het hartje klopte erg sterk! Ze dacht dat ik nu 7 weken en 6 dagen was maar dat was met deze termijn nog moeilijk te meten. Ik mag vanaf nu gewoon naar de verloskundige en ik hoef niet meer naar het ziekenhuis. Ik kreeg een inwendige echo en we hebben het hartje zelfs al gehoord!
Aardbei- Prater
Jaa, aardbei! Gefeliciteerd! Nu lekker gaan genieten!
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Wat een heerlijk nieuws aardbei!
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Thanks meiden!!
Aardbei- Prater
Te gek!!! Wat zullen jullie blij zijn!
Filoria- Ratel
Aardbei wat fijn!!
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Hoe is het met jou Caresses?
Filoria- Ratel
@ aardbei, wat fijn. Lekker gaan genieten
@ Filoria, donderdag mogen jullie toch? Hoe laat?
@ Filoria, donderdag mogen jullie toch? Hoe laat?
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Donderdag 9.00. Ik ben bloednerveus.
Filoria- Ratel
Gefeliciteerd aardbei, super zeg!!!
Ik heb net het ziekenhuis gebeld, ik mag 22 april voor de eerste echo! Vind het nu al spannend!
Filoria, dat is ook al bijna, spannend zeg! Ik zal voor je duimen donderdag!!
Ik heb net het ziekenhuis gebeld, ik mag 22 april voor de eerste echo! Vind het nu al spannend!
Filoria, dat is ook al bijna, spannend zeg! Ik zal voor je duimen donderdag!!
Knillis- Fluisteraar
Hallo meiden,
Ik weet niet of jullie mijn topic hebben gelezen. Maar we hebben donderdag gezien dat er in mijn buik een cyste zit, en dat dit geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap betreft. Daarnaast zagen we niet meer een stipje, maar al een dooierzakje met een wormpje met een krachtige hartslag. De gynocoloog heeft de baby gemeten op 6 weken en een dag. Over anderhalve week weer een echo.
Door dit positieve nieuws zou ik weer graag met jullie mee willen schrijven!
Liefs!
Ik weet niet of jullie mijn topic hebben gelezen. Maar we hebben donderdag gezien dat er in mijn buik een cyste zit, en dat dit geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap betreft. Daarnaast zagen we niet meer een stipje, maar al een dooierzakje met een wormpje met een krachtige hartslag. De gynocoloog heeft de baby gemeten op 6 weken en een dag. Over anderhalve week weer een echo.
Door dit positieve nieuws zou ik weer graag met jullie mee willen schrijven!
Liefs!
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Even inbreken:
Aardbei: wat goed!!! Gefeliciteerd meid.
Filoria: heel veel succes alvast donderdag. En jij hebt gewoon een goede echo, dat moet gewoon. Ik wil vrolijke berichten lezen als ik tijdens onze vakantie even inlog!
Aardbei: wat goed!!! Gefeliciteerd meid.
Filoria: heel veel succes alvast donderdag. En jij hebt gewoon een goede echo, dat moet gewoon. Ik wil vrolijke berichten lezen als ik tijdens onze vakantie even inlog!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Yes1984 Jeej! Wat fijn zeg, dat zal vast een enorme opluchting zijn. (vooral ook dat er toen al een hartslag was, ik dacht dat het hartje pas later in week 6 zou beginnen met kloppen).
Aardbei Met mij gaat het goed. Behalve een verstoorde stoelgang en 's nachts wakker worden om te plassen heb ik helemaal geen kwaaltjes. Soms vind ik dat wel eng (want zou het misgaan) maar aan de andere kant zal het vast wel goed zitten (want mijn moeder heeft ook nooit kwaaltjes gehad tijdens haar zwangerschappen). Wel fijn dat de echo nu wat dichterbij komt (volgende week).
Aardbei Met mij gaat het goed. Behalve een verstoorde stoelgang en 's nachts wakker worden om te plassen heb ik helemaal geen kwaaltjes. Soms vind ik dat wel eng (want zou het misgaan) maar aan de andere kant zal het vast wel goed zitten (want mijn moeder heeft ook nooit kwaaltjes gehad tijdens haar zwangerschappen). Wel fijn dat de echo nu wat dichterbij komt (volgende week).
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Aardbei, wat een superfijn nieuws!!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Knillis: tof! Hoeveel weken ben je ongeveer op 22 april? Zit ik trouwens goed uit te rekenen dat er straks steeds 2 jaar tussen je kinderen zit? Mooi geregeld hoor
Yes1984: zo blij jou hier te zien Hoe voel je je verder?
Jasmine: dank je, je bent een schat.
Caresses: haha dat was ik die naar je vroeg, maar fijn dat het goed gaat! Kwaaltjes zegt niet zoveel inderdaad. Ik had bij Tomas nergens last van en dat is een prachtig gezond kind geworden. Hoe vaak word je 's nachts wakker om te plassen? Ik nu 2 a 3 keer, wel een beetje vermoeiend soms.
Jelleke: een eerste echo met 10 of 11 weken is heel normaal hoor! De reden dat veel meiden hier al eerder een echo krijgen is dat ze in het ziekenhuis lopen. De verloskundige maakt meestal pas tegen de 12 weken een echo omdat je dan pas de termijn goed kunt bepalen.
Myloon: twee spartelende kindjes, speciaal hoor Ben je er weer helemaal gerust op nu?
Star007: nog steeds alles goed met jou? Fijn dat je ook al een goede echo hebt gehad. Hebben jullie het nieuws al aan je dochter verteld?
Mijn zoon begon vandaag weer uit zichzelf over een broertje of zusje. Hij zei dat hij benieuwd is hoe mijn buik eruit ziet als er een baby in zit en dat ik maar veel moet drinken zodat mijn borsten melk kunnen maken (hoe hij dat nou allemaal weet?). En we hebben hem nog niet eens verteld dat ik zwanger ben.
Ik gun het hem zó. Als het donderdag mis blijkt te zijn weet ik niet voor wie ik verdrietiger ben: voor mezelf, mijn man, of mijn zoontje. Pfff het wordt zo spannend nu.
Yes1984: zo blij jou hier te zien Hoe voel je je verder?
Jasmine: dank je, je bent een schat.
Caresses: haha dat was ik die naar je vroeg, maar fijn dat het goed gaat! Kwaaltjes zegt niet zoveel inderdaad. Ik had bij Tomas nergens last van en dat is een prachtig gezond kind geworden. Hoe vaak word je 's nachts wakker om te plassen? Ik nu 2 a 3 keer, wel een beetje vermoeiend soms.
Jelleke: een eerste echo met 10 of 11 weken is heel normaal hoor! De reden dat veel meiden hier al eerder een echo krijgen is dat ze in het ziekenhuis lopen. De verloskundige maakt meestal pas tegen de 12 weken een echo omdat je dan pas de termijn goed kunt bepalen.
Myloon: twee spartelende kindjes, speciaal hoor Ben je er weer helemaal gerust op nu?
Star007: nog steeds alles goed met jou? Fijn dat je ook al een goede echo hebt gehad. Hebben jullie het nieuws al aan je dochter verteld?
Mijn zoon begon vandaag weer uit zichzelf over een broertje of zusje. Hij zei dat hij benieuwd is hoe mijn buik eruit ziet als er een baby in zit en dat ik maar veel moet drinken zodat mijn borsten melk kunnen maken (hoe hij dat nou allemaal weet?). En we hebben hem nog niet eens verteld dat ik zwanger ben.
Ik gun het hem zó. Als het donderdag mis blijkt te zijn weet ik niet voor wie ik verdrietiger ben: voor mezelf, mijn man, of mijn zoontje. Pfff het wordt zo spannend nu.
Filoria- Ratel
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken