Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+79
eigenwijs
Bimbam
Jelin
Jelleke
Knillis
myloon
Aardbei
Jade
Caresses
yes1984
Filoria
Sazzle
nillis
Samantha
ShallY
Mama
Charles
Laced
Thunder
Snoes
Maudy
smooch
Shopaholic
Bruintje Beer
Viva
joyce0606
SarahKey
Happydobby
Pompoen
Steep
Alex
Aimee
iloverose
kwebbeltje
Mom-Of-3
Parel
Star007
love
_Mashimaro_
Bloempjuh23
Printje
Flip Fluitketel
liesje
Monnie
Burn
Caroow
_Jet
Annemoontje
Miss G
Sanne
strawberry
Pien
firda
Novalee
Zenna
Silver
Vlinderjoy
Jezzie
Suus
slaatje
Mida4you
Supertalentje
Twellie
Teddyaapje
Dora
RioolSpook
vlinder-2011
ingrid82
mzcharlotte
Stitch
Muppetje
Lejow
Amber-
Puggle
Flower_L
Jasmine
Weegschaal
Annemie
Linnie1985
83 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 24 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Star007 do 14 maa 2013 - 20:19

Hier nog 3 dagen tot de echo. Spannend Wink !
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 24 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  kwebbeltje do 14 maa 2013 - 21:47

Goedemorgen meiden,

Hier nog steeds een super misselijke kwebbel. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het echt beu begint te raken, hopelijk nog een paar? weekjes .
Mijn zoon heeft het op school verteld en nu is het echt bekend krijg veel berichtjes van iedereen ook op facebook prive of op mij tijdlijn. Zo wordt het wel echter. Heb gisteren ook gebeld voor een geslachtsbepaling echo en die hebben we 23 april, ben echt benieuwd wat het is.
A.s. Maandag komt er een iemand kijken hoe of wat we moeten doen om van een rommelkamer een babykamer te maken, er hangt een cv in die moet verhuist worden etc.. Is best nog wel een flinke klus. Maar we hebben de tijd dus komt goed.

Star007: spannend nog 3 dagen tot je de echo hebt, willen jullie weten wat het egslacht is?

Filoria: hoe is het met jou en de misselijkheid? Jullie nog een kleine 2 weken en dan een echo, het blijft spannend allemaal.

Caresses: het blijft spannend, maar wel super dat je een knalpositievetest had bij mvm. Hoe voel jij je verder? Ik drink ook echt weinig probeer het wel maar als je de hele tijd super misselijk bent en moet kokhalzen bleh.. Maar je moet gewoon naar de kleur van je urine kijken hoe donkerder die is hoe meer je eigenlijk moet proberen te drinken.

Sasszl: volgens mij zijn wij even ver?

Hoe is het met de rest?.

kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Bericht  Mama do 14 maa 2013 - 22:55

ha meiden,
sorry dat ik zo weinig van me laat horen. Ben zo vreselijk misselijk de laatste dagen, bah!
Heb nergens zin in en ben alleen maar moe.
Niet zo gezellig dus, hihi. Al probeer ik er het beste van te maken en mn zoontje er niks van te laten merken.

Ik heb maandagavond de echo en daar kijk ik echt vreselijk naar uit. Als alles goed gaat dan gaan we het misschien ook aan wat meer mensen vertellen want ik kan mn buik haast niet meer verbergen.
Mama
Mama
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 57
Punten : 59
Registratiedatum : 17-01-13

Bericht  Sazzle do 14 maa 2013 - 23:08

@ Kwebbel, Ja wij zijn inderdaad even ver! Uitgerekend op 30-9 toch? Mijn verjaardag! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 24 561177
Hier gaat alles wel prima eigenlijk. Ben niet zo moe meer. Misselijk ben ik eigenlijk niet zo geweest, alleen nog steeds kokhalzen de hele dag. Verder heb ik een tijdje al last down under, voelt een beetje beurs, net alsof er druk op staat ofzo. Herkent iemand dit misschien?
Edit: zien jullie mijn ticker wel? Ikzelf namelijk niet, alleen de code.
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  kwebbeltje vr 15 maa 2013 - 0:03

Sazzle schreef:@ Kwebbel, Ja wij zijn inderdaad even ver! Uitgerekend op 30-9 toch? Mijn verjaardag! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 24 561177
Hier gaat alles wel prima eigenlijk. Ben niet zo moe meer. Misselijk ben ik eigenlijk niet zo geweest, alleen nog steeds kokhalzen de hele dag. Verder heb ik een tijdje al last down under, voelt een beetje beurs, net alsof er druk op staat ofzo. Herkent iemand dit misschien?
Edit: zien jullie mijn ticker wel? Ikzelf namelijk niet, alleen de code.

Ja inderdaad 30-9 uitgerekend. Balen van het kokhalzen. Ik herken het beurse gevoel niet.
En je ticker zie ik hoor!
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Bericht  Filoria vr 15 maa 2013 - 0:44

Ik zie allebei jullie tickers niet. Als je de UBB-code pakt kan iedereen ze zien.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Printje vr 15 maa 2013 - 0:47

Filoria schreef:Ik zie allebei jullie tickers niet.

Ik zie ze ook niet...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  kwebbeltje vr 15 maa 2013 - 1:28

Filoria en printje: mmm wat heb ik verkeerd gegaan want ik zie ze alle 2 wel?
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Bericht  Snoes vr 15 maa 2013 - 1:30

kwebbeltje schreef:Filoria en printje: mmm wat heb ik verkeerd gegaan want ik zie ze alle 2 wel?
Je moet de UBB-Code plakken, dan is hij voor iedereen zichtbaar.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  kwebbeltje vr 15 maa 2013 - 1:39

Snoes schreef:
kwebbeltje schreef:Filoria en printje: mmm wat heb ik verkeerd gegaan want ik zie ze alle 2 wel?
Je moet de UBB-Code plakken, dan is hij voor iedereen zichtbaar.

Snoes dat is niet de HTML? Waar kan ik dat vinden?
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Bericht  Snoes vr 15 maa 2013 - 2:18

Als je je ticker hebt aangemaakt kan je uit verschillende codes kiezen. Wacht, even kijken of ik het met een print screen kan uitleggen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Snoes vr 15 maa 2013 - 2:27

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 24 Foto-OWHJLSBO

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  kwebbeltje vr 15 maa 2013 - 2:30

Snoes ik heb het opnieuw geprobeerd, is het nu gelukt?
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Bericht  Snoes vr 15 maa 2013 - 2:31

Ja, ik zie hem! Bijna 12 weken :cheering:

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  kwebbeltje vr 15 maa 2013 - 2:34

Ja dank jevoor het helpen! Ben echt niet handig metdie dingen!
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Bericht  Sazzle vr 15 maa 2013 - 4:40

Bedankt voor de uitleg! Ik had de verkeerde code gepakt *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 24 253468018
Nu doet hij het wel!
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Snoes vr 15 maa 2013 - 4:45

Oh, jullie zijn even ver, leuk! Gefeliciteerd allebei nog!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caresses za 16 maa 2013 - 8:09

Kwebbeltje, vervelend dat je steeds zo misselijk bent, hopelijk wordt dat snel beter.

Mama, ook vervelend voor jou, die misselijkheid. Wow nu al je buikje al bijna niet kunnen verbergen, dat is snel. Heb je foto's van toen er nog geen buikje was en nu?

Sazzle
, nee dat herken ik niet.

Hoe is het verder met iedereen hier?
Ik heb het vandaag aan mijn moeder verteld, echt leuk om te zien hoe blij ze met dit nieuws is smile.
Vannacht midden in de nacht wakker geworden en nog een uurtje wakker gelegen. Vervolgens vandaag de hele dag heel moe geweest, nu krijg ik eindelijk een beetje energie.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Filoria za 16 maa 2013 - 8:17

Caresses: klinkt als een zwangerschapskwaaltje! Haha, goed bezig. En wat fijn dat je moeder zo positief reageerde. Is het de eerste keer dat ze oma wordt? Of had jij nou een zus met kinderen (ik weet het even niet meer...)
Star007: maandag een echo dus? Spannend hoor. Gewoon bij de verloskundige? Heb je dezelfde praktijk als bij je oudste?
Kwebbeltje: hoop ook echt voor jou dat de misselijkheid gauw minder wordt! Hier wordt het met de dag erger, maar gelukkig heb ik nog flink wat Emesafenepilletjes over van de vorige zwangerschap. Die helpen goed.
Mama: ook maandag een echo, leuk! Dat van die buik heb ik ook, maar als ik er dan probeer een foto van te maken lijkt het een buikje van niks. Volgens mij voelt 'ie meer opgeblazen dan hij eruit ziet.
Sazzle: wat zou je ervan vinden als de baby op je verjaardag komt? Laughing
Aardbei: hoe is het met jou? Ook nog steeds zo veel aan het slapen?

Ik ga maar eens naar bed dames. 20.15 is al aan de late kant voor de zwangere mij Neutral

Vrijdagavond geven mijn man en ik samen een verjaardagsfeest (we zijn allebei in het voorjaar jarig) en ik zie er nu al tegenop om dan 's avonds laat nog gezellig te moeten doen, erg he? Embarassed
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Filoria zo 17 maa 2013 - 18:13

Sazzle en Kwebbeltje: 12 weken vandaag :cheering: Goed bezig!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Caresses zo 17 maa 2013 - 21:01

Filora, Ze wordt nu voor de 3e keer oma. Ik ben idd degene met een zus die ook al een kindje heeft.
Vlak na jou ben ik zaterdag ook naar bed gegaan. Ik mocht van mezelf niet voor 21u naar bed maar was echt zo moe dat ik het toch maar gedaan heb. Gister helemaal niet meer moe, dus dat vele slapen heeft me wel goed gedaan smile.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Sazzle ma 18 maa 2013 - 0:07

Filoria: Ik weet niet of ik het nou 'leuk' vind of niet dat ik op m'n verjaardag ben uitgerekend. Aan de ene kant wel speciaal natuurlijk. Maar aan de andere kant denk ik nu al van hoe moet ik dat gaan doen met de verjaardagen enzo? Zelfs als de baby wat eerder of later komt is het meestal toch dat je het voor de handigheid maar samen gaat vieren. Ik denk dat dat de eerste jaren niet zo erg is, maar als hij/zij dan groter wordt..
Vandaag 12 weken inderdaad!
Kwebbeltje: ook gefeliciteerd! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 24 281626781
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Aardbei ma 18 maa 2013 - 2:57

Filoria: Zo, jij slaapt zeker wel veel! Ik ben ook wel moe maar probeer er niet te veel aan toe te geven anders lig ik ook elke dag om half 8 in bed, ook niet echt gezellig smile Maar kan me voorstellen dat je wel lekker je bed in kruipt als je het echt niet meer trekt.
Jij lekker nog maar 10 daagjes voor je echo! Ik nog een weekje, vind het zo spannend!
En haha ik zie ook op tegen komend weekend. Ik zou een weekendje weg gaan met mijn vriendinnen (2 nachtjes) en heb het al teruggebracht naar 1 nachtje, hoop dat ik het volhoud smile Ik ga in ieder geval niet op de stapavond heen!

Annemie: Morgen de geslachtsbepalingsecho, spannend hoor! Mag iedereen het weten bij jullie?

kwebbeltje: En hoe was de afspraak voor de rommel/babykamer? Valt het mee wat er moet gebeuren? Of was het meer dan dat je had verwacht?

Mama: Veel plezier bij de echo vanavond! En dat is snel zeg, dat buikje! Leuk!

Caresses: Leuk dat je moeder zo blij was! Echt fijn zijn zulke reacties he smile

Sazzle: Bij mij in mijn gezin zijn we altijd vlak na elkaar jarig geweest hoor (lees: 4nov papa, 6nov ik, 7nov zusje) Wij vierden het altijd samen en dat was eigenlijk altijd juist leuk!

All: Nou het kwaaltje honger hebben is wel over, nu heb ik juist helemaaaaaal geen honger meer en heb ik juist absoluut geen trek. Ben niet heel de dag door misselijk ofzo maar als ik aan eten denk protesteert mijn maag wel. Heb ook bijna geen honger meer en zit ontzettend lang vol als ik iets heb gegeten...

Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Sazzle ma 18 maa 2013 - 3:00

Aardbei schreef:

Sazzle: Bij mij in mijn gezin zijn we altijd vlak na elkaar jarig geweest hoor (lees: 4nov papa, 6nov ik, 7nov zusje) Wij vierden het altijd samen en dat was eigenlijk altijd juist leuk!

Oh, ja dat is inderdaad dichtbij elkaar! Grappig! Heb je dat nooit jammer gevonden? Geen eigen feestje ofzo? Ik zie wel eens op t forum de 1e verjaardag enzo.. die is toch ook wel speciaal. Meer voor de ouders eigenlijk. Ik denk wel dat je je eigen verjaardag niet meer zo belangrijk vind als je eenmaal een kleintje heb die ook rond die tijd jarig is.
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Aardbei ma 18 maa 2013 - 3:04

Nee heb het nooit vervelend gevonden. Eigen feestjes voor vriendjes en vriendinnetjes hadden we nog wel en de verjaardagen voor familie waren ook altijd heel gezellig. Kan me niet herinneren dat ik het ooit vervelend heb gevonden het tegelijk met mijn zusje te vieren, en voor mijn vader was het sowieso anders natuurlijk... De aandacht gaat meer uit naar de kinderen dan de volwassenen (qua kadootjes dan) maar goed, op een gegeven moment hecht je daar natuurlijk niet zoveel waarde meer aan.
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: