*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+79
eigenwijs
Bimbam
Jelin
Jelleke
Knillis
myloon
Aardbei
Jade
Caresses
yes1984
Filoria
Sazzle
nillis
Samantha
ShallY
Mama
Charles
Laced
Thunder
Snoes
Maudy
smooch
Shopaholic
Bruintje Beer
Viva
joyce0606
SarahKey
Happydobby
Pompoen
Steep
Alex
Aimee
iloverose
kwebbeltje
Mom-Of-3
Parel
Star007
love
_Mashimaro_
Bloempjuh23
Printje
Flip Fluitketel
liesje
Monnie
Burn
Caroow
_Jet
Annemoontje
Miss G
Sanne
strawberry
Pien
firda
Novalee
Zenna
Silver
Vlinderjoy
Jezzie
Suus
slaatje
Mida4you
Supertalentje
Twellie
Teddyaapje
Dora
RioolSpook
vlinder-2011
ingrid82
mzcharlotte
Stitch
Muppetje
Lejow
Amber-
Puggle
Flower_L
Jasmine
Weegschaal
Annemie
Linnie1985
83 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Strawberry, heel veel sterkte! Wat een naar bericht..
Stitch: Mijn intake was op zich wel goed.. Heb geen vragenlijst hoeven invullen, dit deed ze meteen op de pc invoeren. Ik heb vanavond de 1e echo om 19:00. Ik heb alleen heel erg overgewicht en moet dus vanaf nu alle controles in het ziekenhuis doen. Ze heeft gisteren ook bloedsuiker geprikt en die was veel te hoog. Als dit vanochtend ook nog zo zou zijn dan moest ik meteen naar zkh voor een echo en misschien insuline etc. gaan spuiten. Gelukkig was vanochtend mijn bloedsuiker perfect en is dat dus van de baan. Oja, hoogst waarschijnlijk word het straks ook een inwendige echo..
Stitch: Mijn intake was op zich wel goed.. Heb geen vragenlijst hoeven invullen, dit deed ze meteen op de pc invoeren. Ik heb vanavond de 1e echo om 19:00. Ik heb alleen heel erg overgewicht en moet dus vanaf nu alle controles in het ziekenhuis doen. Ze heeft gisteren ook bloedsuiker geprikt en die was veel te hoog. Als dit vanochtend ook nog zo zou zijn dan moest ik meteen naar zkh voor een echo en misschien insuline etc. gaan spuiten. Gelukkig was vanochtend mijn bloedsuiker perfect en is dat dus van de baan. Oja, hoogst waarschijnlijk word het straks ook een inwendige echo..
Sazzle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10
Ik weet niet of strawberry nog meeleest, of expres dit topic even mijdt.
Het gaat (in hoeverre ik dat zo kan beoordelen), redelijk, geloof ik. Ze zijn er logischerwijs heel kapot van, het kwam als donderslag bij heldere hemel. Ze had geloof ik al een stuk of 5 goede echo's, niets wees erop dat het mis ging. Bij haar vorige heeft ze gigantisch veel bloedverlies gehad, en toen dat gisteren gebeurde, zijn ze voor een extra controle gegaan, en die was mis.
Het gaat (in hoeverre ik dat zo kan beoordelen), redelijk, geloof ik. Ze zijn er logischerwijs heel kapot van, het kwam als donderslag bij heldere hemel. Ze had geloof ik al een stuk of 5 goede echo's, niets wees erop dat het mis ging. Bij haar vorige heeft ze gigantisch veel bloedverlies gehad, en toen dat gisteren gebeurde, zijn ze voor een extra controle gegaan, en die was mis.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
ah strawberry, wat vreselijk erg. Dit verwacht je eigenlijk helemaal niet meer als je al voorbij de 12/13 weken bent. Heel veel sterkte
Ik ben echt even heel stil van, van het nieuws van strawberry...wat vreselijk! Veel sterkte met die enorme verlies.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt allemaal voor de lieve reacties. Ik heb dit topic inderdaad bewust vandaag even niet open geklikt.
Het gaat wel redelijk, ik ben nogal een binnenvetter en praat moeilijk over mijn gevoel. Gelukkig heb ik Parel tegen wie ik alles kan vertellen en natuurlijk mijn moeder en vriend, de echte klap zal nog wel komen. Voor nu lijkt het heel onwerkelijk nog.
Het gaat wel redelijk, ik ben nogal een binnenvetter en praat moeilijk over mijn gevoel. Gelukkig heb ik Parel tegen wie ik alles kan vertellen en natuurlijk mijn moeder en vriend, de echte klap zal nog wel komen. Voor nu lijkt het heel onwerkelijk nog.
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
Heel veel sterkte Strawberry!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Heel veel sterkte Strawberry!
Zelf heb ik het met 15 weken meegemaakt. De echte klap komt nog maar gelukkig praat je erover!
Zelf heb ik het met 15 weken meegemaakt. De echte klap komt nog maar gelukkig praat je erover!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Jeetje wat vreselijk strawberry! Ik zit hier met kippenvel te lezen!!!! Ik wil je echt onwijs veel sterkte wensen voor de komende tijd!!
Wat ik mij dan nu afvraag...gaan ze het nu dan ook opwekken zodat je natuurlijk bevalt??
Wat ik mij dan nu afvraag...gaan ze het nu dan ook opwekken zodat je natuurlijk bevalt??
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Strawberry, wat erg... Ik wens je heel veel sterkte toe. Knuffel maar extra veel met je twee mooie kinderen.
Jeetje wat oneerlijk dat dit soort dingen gebeuren
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
He wat naar! Dat wist ik helemaal niet. Had je mijn reactie nog gelezen in mijn verkoop topic?Bruintje Beer schreef:Heel veel sterkte Strawberry!
strawberry- Prater
Ja dat is ook wat ik me telkens voor houd, ik heb gelukkig 2 mooie gezonde kinderen. Dat maakt het dragelijker, als ik dan terug denk dat ik bijv las dat Weegschaal de zoveelste miskraam heeft gehad en geen kindjes heeft om voor te zorgen, dat vind ik veel oneerlijker. Ik probeer het voor mezelf heel erg te relativeren.Filoria schreef:Strawberry, wat erg... Ik wens je heel veel sterkte toe. Knuffel maar extra veel met je twee mooie kinderen.
strawberry- Prater
strawberry schreef:He wat naar! Dat wist ik helemaal niet. Had je mijn reactie nog gelezen in mijn verkoop topic?Bruintje Beer schreef:Heel veel sterkte Strawberry!
Ja had het gelezen maar dacht laat het even rusten. Je hebt nu wel wat anders aan je hoofd!!
Het is ook alweer 4 jaar geleden bij mij maar had toen een andere naam op het forum maar de meeste weten het volgens mij wel! Maar als je vragen hebt kan je ze altijd stellen.
Sterkte in iedergeval!!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Jij kan het veel te goed relativeren, en wat je zegt is ook wijsheid.
Maar je weet wat ik zeg, laat het er wel uit. Je kan beter extra huilen dan extra slikken, dat eerste is namelijk het meest menselijke wat er is in dit geval. En wederom, obstakels zijn er om overwonnen te worden, en dat kunnen jullie.
Je weet dat je op ons kan steunen, dag en nacht. X
Maar je weet wat ik zeg, laat het er wel uit. Je kan beter extra huilen dan extra slikken, dat eerste is namelijk het meest menselijke wat er is in dit geval. En wederom, obstakels zijn er om overwonnen te worden, en dat kunnen jullie.
Je weet dat je op ons kan steunen, dag en nacht. X
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Wat ontzettend erg strawberry! Ik wil jullie veel sterkte wensen.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Strawberry wat vreselijk, heel veel sterkte!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Nillis, hoe was je echo?
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben ook benieuwd Nillis!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Nillis, ik heb al verschillende keren gekeken of je al gereageerd hebt...hoop zo dat alles goed is!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Nillis... Hopelijk is alles goed bij jou. Krijg er een naar gevoel bij dat er nog geen reactie is! Hoop het beste...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Strawberry, wat verschrikkelijk zeg! Heel veel sterkte
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Ik ben ook benieuw naar Nillis. Misschien dat ze erna moest gaan werken?
Maudy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13
Sorry dat ik gisteren niet meer heb gereageerd. ik was zo moe en vriend ging achter de laptop, dus ik dacht reageer morgen wel.
We hebben een mooi groeiend kindje gezien, met kloppend hartje en al lekker aan het bewegen. Was ook precies 9 weken. Verder is er wel gezien dat er naast deze vruchtzak met kindje nog een vruchtzak of cyste zit. Dit is op de vorige echo's niet te zien geweest. Dus of er was een tweeling in de maak wat niet verder is gegroeid en kan het bloedverlies vorige week verklaren of er zit dus een cyste naast de vruchtzak. Volgende week donderdag kom ik voor de intake en echo bij de vk en dan gaan ze kijken of het er nog steeds zit. Als dat zo is wordt ik nog weer door gestuurd naar de gyn om dat ze dan willen weten wat het is. Het kan geen kwaad. De vk was verder heel aardig en snapte mijn zorgen wel. Ze had meer zoiets van je gevoel gaf dat je een echo moest maken en nu hebben we wel dit gezien wat we eerder niet hebben gezien. We zijn weer gerustgesteld en met mooie foto's naar huis vertrokken.
We hebben een mooi groeiend kindje gezien, met kloppend hartje en al lekker aan het bewegen. Was ook precies 9 weken. Verder is er wel gezien dat er naast deze vruchtzak met kindje nog een vruchtzak of cyste zit. Dit is op de vorige echo's niet te zien geweest. Dus of er was een tweeling in de maak wat niet verder is gegroeid en kan het bloedverlies vorige week verklaren of er zit dus een cyste naast de vruchtzak. Volgende week donderdag kom ik voor de intake en echo bij de vk en dan gaan ze kijken of het er nog steeds zit. Als dat zo is wordt ik nog weer door gestuurd naar de gyn om dat ze dan willen weten wat het is. Het kan geen kwaad. De vk was verder heel aardig en snapte mijn zorgen wel. Ze had meer zoiets van je gevoel gaf dat je een echo moest maken en nu hebben we wel dit gezien wat we eerder niet hebben gezien. We zijn weer gerustgesteld en met mooie foto's naar huis vertrokken.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Fijn Nillis dat alles goed is en dat de cyste en/of vruchtzak geen kwaad kan.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Wat fijn nillis dat je goede echo heb gehad! Ik had bij K ook een cyste, ik moest toen elke 2 weken een echo en op 16 weken was hij spontaan verdwenen. Maar goed ook want hij zat al op het randje qua grootte. Hopelijk verdwijnt hij bij jouw ook gewoon!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Strawberry wat ontzettend verdrietig! Ik wil je veel sterkte wensen voor jou en je gezin..
Nillis, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad!
Het zet mij ook wel weer even met beide benen op de grond..
Ik wordt goed in de gaten gehouden maar dat werd Strawberry ook.
Nillis, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad!
Het zet mij ook wel weer even met beide benen op de grond..
Ik wordt goed in de gaten gehouden maar dat werd Strawberry ook.
Bloempjuh23- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken