*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+79
eigenwijs
Bimbam
Jelin
Jelleke
Knillis
myloon
Aardbei
Jade
Caresses
yes1984
Filoria
Sazzle
nillis
Samantha
ShallY
Mama
Charles
Laced
Thunder
Snoes
Maudy
smooch
Shopaholic
Bruintje Beer
Viva
joyce0606
SarahKey
Happydobby
Pompoen
Steep
Alex
Aimee
iloverose
kwebbeltje
Mom-Of-3
Parel
Star007
love
_Mashimaro_
Bloempjuh23
Printje
Flip Fluitketel
liesje
Monnie
Burn
Caroow
_Jet
Annemoontje
Miss G
Sanne
strawberry
Pien
firda
Novalee
Zenna
Silver
Vlinderjoy
Jezzie
Suus
slaatje
Mida4you
Supertalentje
Twellie
Teddyaapje
Dora
RioolSpook
vlinder-2011
ingrid82
mzcharlotte
Stitch
Muppetje
Lejow
Amber-
Puggle
Flower_L
Jasmine
Weegschaal
Annemie
Linnie1985
83 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Samantha: hoe was het op je werk? Snap helemaal dat je niet zo enthousiast meeschrijft als je je belabberd voelt. Slikte jij nou ook medicatie tegen de misselijkheid (ik weet het even niet meer )
Yes1984: ik hoop echt zo dat je dit topic niet hoeft te verlaten
Aardbei: jij slaapt ook veel dus. Nouja, zal wel goed zijn voor de kleine spruit En ik vind het echt leuk om jouw enthousiaste reacties hier te lezen. Volgens mij zie je het zwanger zijn helemaal zitten!
Caresses: leuk dat je het je moeder gaat vertellen. Weet ze dat jullie twee jaar bezig geweest zijn voor een kindje?
Kwebbeltje, Suus, Sazzle en Nillis: wat heerlijk al die mooie echo's en dat goede nieuws! Nog even en jullie zitten allemaal in het volgende topic! En Kwebbeltje en Sazzle nog tegelijk uitgerekend ook, of heb ik dat verkeerd?
Ik las net dat Triesje ook zwanger is Zou leuk zijn als ze hier mee komt schrijven!
Hier gaat het ietsjes beter. Ik slik nog steeds Emesafene tegen de misselijkheid en dat helpt goed. De bijwerkingen lijken minder te worden, ik heb met de dag iets meer energie. Maar ik blijf me wel futloos voelen en een beetje down Vooral 's ochtends.
Vanmiddag ben ik met de trein naar mijn beste vriendin geweest die in Brabant woont. Samen wezen klimmen daar (zij doet ook aan wandklimmen) en dat was echt leuk! Van tevoren dacht ik dat ik er te moe voor zou zijn, maar als ik eenmaal in beweging ben gaat het best goed. Vaker doen dus.
Yes1984: ik hoop echt zo dat je dit topic niet hoeft te verlaten
Aardbei: jij slaapt ook veel dus. Nouja, zal wel goed zijn voor de kleine spruit En ik vind het echt leuk om jouw enthousiaste reacties hier te lezen. Volgens mij zie je het zwanger zijn helemaal zitten!
Caresses: leuk dat je het je moeder gaat vertellen. Weet ze dat jullie twee jaar bezig geweest zijn voor een kindje?
Kwebbeltje, Suus, Sazzle en Nillis: wat heerlijk al die mooie echo's en dat goede nieuws! Nog even en jullie zitten allemaal in het volgende topic! En Kwebbeltje en Sazzle nog tegelijk uitgerekend ook, of heb ik dat verkeerd?
Ik las net dat Triesje ook zwanger is Zou leuk zijn als ze hier mee komt schrijven!
Hier gaat het ietsjes beter. Ik slik nog steeds Emesafene tegen de misselijkheid en dat helpt goed. De bijwerkingen lijken minder te worden, ik heb met de dag iets meer energie. Maar ik blijf me wel futloos voelen en een beetje down Vooral 's ochtends.
Vanmiddag ben ik met de trein naar mijn beste vriendin geweest die in Brabant woont. Samen wezen klimmen daar (zij doet ook aan wandklimmen) en dat was echt leuk! Van tevoren dacht ik dat ik er te moe voor zou zijn, maar als ik eenmaal in beweging ben gaat het best goed. Vaker doen dus.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik weet even niet meer wie het vroeg, maar wij wachten nog even met het vertellen van het nieuws aan familie en vrienden. In elk geval tot de echo en misschien zelfs tot de 12 weken. We vonden het erg moeilijk om de teleurstelling op alle gezichten te zien toen ik een miskraam kreeg de vorige keer. Uiteindelijk verliezen de opa's en oma's ook een beetje hun kleinkind, op een bepaalde manier (zeg het maar als dit raar klinkt).
Mijn twee beste vriendinnetjes weten het al wel, maar daar zou ik het ook écht niet verborgen voor kunnen houden.
Mijn twee beste vriendinnetjes weten het al wel, maar daar zou ik het ook écht niet verborgen voor kunnen houden.
Filoria- Ratel
Filora, ja dat weet mijn moeder. Dus heel erg als een verassing zal het niet zijn. (Al denkt ze wel dat deze poging mislukt was, zodat het toch wel een verassing zal zijn).
Ik snap wel dat je wacht met vertellen, dat is ook rot. Hoe meer mensen het weten, hoe vaker je het nare nieuws dan moet vertellen.
Ik snap wel dat je wacht met vertellen, dat is ook rot. Hoe meer mensen het weten, hoe vaker je het nare nieuws dan moet vertellen.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Suus: Wat leuk dat je oom&tante en nicht zo leuk reageerden! En wat ontzettend leuk dat je voor het eerst naar het hartje geluisterd hebt, zal wel heel bijzonder geweest zijn.
Sazzle: Wat fijn! En wat een mooie echo! Snap dat je helemaal gelukkig bent, lekker genieten meid! En wat leuk van je verjaardag, dat heb ik ook (nu natuurlijk nog even volgens mijn eigen berekeningen vanaf de dag van mijn eisprong want ik heb nog geen echo gehad)
Kwebbeltje: Wat vervelend dat je je zo naar voelt. Hoop dat het snel over is. Bij een week of 16 is je hcgwaarde toch zo goed als verdwenen? En wat leuk dat jullie zoon er zo mee bezig is en de echo mee naar school wilde. Mooi plaatje hoor!
Filoria: Fijn dat de medicijnen helpen en dat je je wat minder rot voelt. Ik zie het zwanger zijn zeker helemaal zitten! Toch probeer ik me nog een beetje in te houden, je weet maar nooit wat er gebeurt! Al merk ik wel dat ik nu inderdaad enthousiaster kan zijn naar anderen omdat het bij mij wat minder steekt. En snap wat je bedoelt met je familie hoor. Rond kerst had ik ook het hele verhaal opgeschreven van het jaar ervoor en dat laten lezen aan mijn ouders. Mijn moeder was best een beetje van streek, ook door de miskraam terwijl die natuurlijk toen al geweest was.
Caresses: Dat dilemma hadden wij nu ook steeds, omdat een paar mensen wisten van onze situatie. Ze bleven maar vragen hoe het nou ging en of het al opschoot, terwijl we eerst zelf even aan het nieuws wilden wennen Toen ook maar een beetje door laten schemeren dan het nog niet gelukt was, terwijl wij wel wisten dat het gelukt was, best gemeen eigenlijk
All: Oh ik ben nu zo onzeker. Afgelopen maandag moest ik naar de tandarts om een gaatje te laten vullen en ik heb toen verdoving genomen, helemaal niet over nagedacht. En nu ben ik echt bang dat het niet goed is. Ben een beetje gaan googelen en word er echt een beetje bang van Bij alles wat ik nu voel denk ik: oh nee he! Vind het zo dom van mezelf!
Sazzle: Wat fijn! En wat een mooie echo! Snap dat je helemaal gelukkig bent, lekker genieten meid! En wat leuk van je verjaardag, dat heb ik ook (nu natuurlijk nog even volgens mijn eigen berekeningen vanaf de dag van mijn eisprong want ik heb nog geen echo gehad)
Kwebbeltje: Wat vervelend dat je je zo naar voelt. Hoop dat het snel over is. Bij een week of 16 is je hcgwaarde toch zo goed als verdwenen? En wat leuk dat jullie zoon er zo mee bezig is en de echo mee naar school wilde. Mooi plaatje hoor!
Filoria: Fijn dat de medicijnen helpen en dat je je wat minder rot voelt. Ik zie het zwanger zijn zeker helemaal zitten! Toch probeer ik me nog een beetje in te houden, je weet maar nooit wat er gebeurt! Al merk ik wel dat ik nu inderdaad enthousiaster kan zijn naar anderen omdat het bij mij wat minder steekt. En snap wat je bedoelt met je familie hoor. Rond kerst had ik ook het hele verhaal opgeschreven van het jaar ervoor en dat laten lezen aan mijn ouders. Mijn moeder was best een beetje van streek, ook door de miskraam terwijl die natuurlijk toen al geweest was.
Caresses: Dat dilemma hadden wij nu ook steeds, omdat een paar mensen wisten van onze situatie. Ze bleven maar vragen hoe het nou ging en of het al opschoot, terwijl we eerst zelf even aan het nieuws wilden wennen Toen ook maar een beetje door laten schemeren dan het nog niet gelukt was, terwijl wij wel wisten dat het gelukt was, best gemeen eigenlijk
All: Oh ik ben nu zo onzeker. Afgelopen maandag moest ik naar de tandarts om een gaatje te laten vullen en ik heb toen verdoving genomen, helemaal niet over nagedacht. En nu ben ik echt bang dat het niet goed is. Ben een beetje gaan googelen en word er echt een beetje bang van Bij alles wat ik nu voel denk ik: oh nee he! Vind het zo dom van mezelf!
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Aardbei, Geen zorgen, een verdoving maakt niks uit. Ik heb hier het boek veilig zwanger liggen en daar staat dat in. Alleen een eventuele foto van je gebit zou wel schadelijk kunnen zijn. Daardoor moet ik de komende 8-9 maanden nog met een tand lopen die eigenlijk een wortelkanaalbehandeling moet ondergaan.
Caresses- Kletskop
Oh echt? Pfieuw... Je moet ook niet gaan googelen, maar vond het echt verontrustend wat ik daar allemaal las.
Heb je geen last van je tand? Het gaatje zat bij mij ook erg diep, bijna tegen mijn wortel aan zei ze en ze heeft er een speciale vulling ingedaan die cariës stopt. Maar als dat niet goed aanslaat moet ik dus ook een wortelkanaalbehandeling zei ze, lijkt me zo vervelend!
Heb je geen last van je tand? Het gaatje zat bij mij ook erg diep, bijna tegen mijn wortel aan zei ze en ze heeft er een speciale vulling ingedaan die cariës stopt. Maar als dat niet goed aanslaat moet ik dus ook een wortelkanaalbehandeling zei ze, lijkt me zo vervelend!
Aardbei- Prater
Aardbei Dat is precies wat ik ook heb gehad. De tandarts zei dat als het na een paar maanden gelijk bleef of erger werd, ik een wortelkanaalbehandeling moet.
Ik heb er gelukkig niet veel last van. Een enkele keer als er koude wind of drinken langs komt doet het even pijn. Als het zo blijft zoals nu dan houdt ik het nog wel makkelijk een jaar uit met de tand.
Vandaag totaal geen klachten/symptomen. Mijn borsten zijn ietsje minder gevoelig vergeleken met eerdere dagen, maar dat zal vast geen slecht teken zijn.
Verder merk ik dat ik op werkdagen echt veel te weinig drink (max een liter per dag). Ben benieuwd of dat slecht is voor het kindje of dat het niet echt wat uitmaakt.
Ik heb er gelukkig niet veel last van. Een enkele keer als er koude wind of drinken langs komt doet het even pijn. Als het zo blijft zoals nu dan houdt ik het nog wel makkelijk een jaar uit met de tand.
Vandaag totaal geen klachten/symptomen. Mijn borsten zijn ietsje minder gevoelig vergeleken met eerdere dagen, maar dat zal vast geen slecht teken zijn.
Verder merk ik dat ik op werkdagen echt veel te weinig drink (max een liter per dag). Ben benieuwd of dat slecht is voor het kindje of dat het niet echt wat uitmaakt.
Caresses- Kletskop
Caresses, ik vind een liter per dag niet bijzonder weinig hoor. Dat dronk ik vaak ook maar op een dag.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Zou me inderdaad geen zorgen maken. En pijnlijke borsten zijn vaak de eerste weken het ergste. Aardbei, je zat echt even in de rats he? Ben je nu een beetje gerustgesteld?
Filoria- Ratel
Als jullie maar in de gaten houden dat je tandvlees niet gaan ontsteken!!!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Als jullie maar in de gaten houden dat je tandvlees niet gaan ontsteken!!!!!
Volgens mij heb je dat al vaker in een topic gezet, hoezo kan dat kwaad dan???
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Er is een verband tussen tandvleesontsteking en vroeggeboorte.Annemie schreef:Lejow schreef:Als jullie maar in de gaten houden dat je tandvlees niet gaan ontsteken!!!!!
Volgens mij heb je dat al vaker in een topic gezet, hoezo kan dat kwaad dan???
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/zwangerschap/72213-tandvleesproblemen-bij-zwangerschap-meer-kans-vroeggeboorte.html
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Caresses: Ik heb ook dagend at mijn borsten gevoeliger of juist minder gevoelig zijn dan andere dagen hoor, dus denk inderdaad niet dat dat iets is om je zorgen over te maken. Volgens mij 'moet' je sowieso iets van anderhalve liter per dag drinken, ook al ben je niet zwanger. Heb geen idee of dat uitmaakt voor je zwangerschap, als je lichaam er aan gewend is lijkt het me niet. Ik heb het juist precies andersom, als ik een dag thuis ben drink ik veel te weinig.
Lejow: Hoezo kan het kwaad om ontstoken tandvlees te hebben? Edit: ik zie dat Jade al geantwoord heeft.
Filoria: Ja zat echt even in de rats ja, ga ook maar niet meer googelen op dat soort dingen
Lejow: Hoezo kan het kwaad om ontstoken tandvlees te hebben? Edit: ik zie dat Jade al geantwoord heeft.
Filoria: Ja zat echt even in de rats ja, ga ook maar niet meer googelen op dat soort dingen
Aardbei- Prater
Ik klik ook maar niet op de link van Jade, want ik heb chronisch ontstoken tandvlees.
Filoria- Ratel
Ik heb ook heel veel last van ontstoken tandvlees en ook tijdens mijn zwangerschap, maar mijn zoon is toch netjes met 39+3 pas geboren .
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Even een heel ander onderwerp: ik slaap steeds meer, het loopt echt de spuigaten uit. Vannacht geslapen van 19.30 tot 6.00 en zojuist ook weer twee uurtjes tussen 10 en 12
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Even een heel ander onderwerp: ik slaap steeds meer, het loopt echt de spuigaten uit. Vannacht geslapen van 19.30 tot 6.00 en zojuist ook weer twee uurtjes tussen 10 en 12
Ik slaap ook meer dan ooit... Het word al wel iets beter, maar ik ga zo ook weer naar bed. Ben blij dat mijn zoontje smiddags slaapt, zodat ik ook kan slapen. Ben doodmoe...
Annemie- Ratel
opzich valt het allemaal wel mee hoor! Het gaat om een specifiek soort ontsteking ofzo. Ze zeggen dat je dan een keer extra naar de tandarts moet gaan om het te laten controleren.Filoria schreef:Ik klik ook maar niet op de link van Jade, want ik heb chronisch ontstoken tandvlees.
Mijn tandvlees is ook met regelmaat ontstoken. Ons aapje zit nog veilig in mijn buik
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Welterusten dan maar Annemie! Gaat verder alles goed? Over een maandje de 20-wekenecho? @Jade: oef gelukkig. Ik ga regelmatig naar de tandarts. Volgende week weer toevallig.
Filoria- Ratel
Haha, ja dat slapen! Ik kan rustig een nacht van 10 a 12 uur slapen en dan 's middags weer in slaap vallen. Gelukkig is dat nu iets minder, maar voorgaande weken was het wel erg. Had ook 0% energie en deed ook niks tot ergernis van mijn vriend..Filoria schreef:Even een heel ander onderwerp: ik slaap steeds meer, het loopt echt de spuigaten uit. Vannacht geslapen van 19.30 tot 6.00 en zojuist ook weer twee uurtjes tussen 10 en 12
Sazzle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10
Filoria schreef:Welterusten dan maar Annemie! Gaat verder alles goed? Over een maandje de 20-wekenecho? @Jade: oef gelukkig. Ik ga regelmatig naar de tandarts. Volgende week weer toevallig.
Jawel, verder gaat het wel goed. Idd over een maandje 20 weken echo, 12 april, wel spannend. Volgende week woensdag hebben we geslachtsbepalingsecho, ben veel te nieuwsgierig, hopelijk ligt hij/zij er goed voor en kunnen ze wat zien.
Annemie- Ratel
Wat leuk Annemie! Heb je nog een stiekeme voorkeur? Mij lijkt twee jongetjes te gek, maar een meisje erbij ook dus ik kan niet kiezen.
Filoria- Ratel
Ik vind ook allebei leuk, maar stiekem zou ik een meisje erg leuk vinden, mijn vriend ook. We zijn wel benieuwd hoe een meisje van ons eruit zou zien. Belangrijkste is altijd nog dat het gezond is natuurlijk. We zullen zien..
Annemie- Ratel
Joehoe, zijn jullie er nog dames? Ook allemaal de dagen aan het aftellen tot de eerste echo? Hier nog 13 dagen te gaan.
Filoria- Ratel
Goedemorgen,
Ja ik kan haast niet wachten. Vooral ook omdat ik gister toch een beetje ongerust werd door afnemende symptomen. Gisteravond kwam moeders voor moeders langs en die vrouw heeft mij wel gerust gesteld En binnen no time weer een knal positieve test, dat is natuurlijk altijd leuk om te zien.
Vandaag zit ik op 6 weken
Ja ik kan haast niet wachten. Vooral ook omdat ik gister toch een beetje ongerust werd door afnemende symptomen. Gisteravond kwam moeders voor moeders langs en die vrouw heeft mij wel gerust gesteld En binnen no time weer een knal positieve test, dat is natuurlijk altijd leuk om te zien.
Vandaag zit ik op 6 weken
Caresses- Kletskop
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken