*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+79
eigenwijs
Bimbam
Jelin
Jelleke
Knillis
myloon
Aardbei
Jade
Caresses
yes1984
Filoria
Sazzle
nillis
Samantha
ShallY
Mama
Charles
Laced
Thunder
Snoes
Maudy
smooch
Shopaholic
Bruintje Beer
Viva
joyce0606
SarahKey
Happydobby
Pompoen
Steep
Alex
Aimee
iloverose
kwebbeltje
Mom-Of-3
Parel
Star007
love
_Mashimaro_
Bloempjuh23
Printje
Flip Fluitketel
liesje
Monnie
Burn
Caroow
_Jet
Annemoontje
Miss G
Sanne
strawberry
Pien
firda
Novalee
Zenna
Silver
Vlinderjoy
Jezzie
Suus
slaatje
Mida4you
Supertalentje
Twellie
Teddyaapje
Dora
RioolSpook
vlinder-2011
ingrid82
mzcharlotte
Stitch
Muppetje
Lejow
Amber-
Puggle
Flower_L
Jasmine
Weegschaal
Annemie
Linnie1985
83 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Nillis: Ik heb hem morgenochtend!
Sazzle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10
Bijna 11 weken, maar het kindje bleek achteraf al met 8 weken gestopt te zijn met groeien. En jij? Wel fijn dat je vriend er vertrouwen in heeft! De mijne is vooral erg afwachtend, maar niet negatief of zo.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Yes1984, nogmaals gefeliciteerd en leuk dat je hier komt meeschrijven
Aardbei Wat leuk dat je moeder er ook zo blij mee is Ik kan ook niet wachten tot ik het komend weekend aan mijn moeder kan vertellen.
Aardbei Wat leuk dat je moeder er ook zo blij mee is Ik kan ook niet wachten tot ik het komend weekend aan mijn moeder kan vertellen.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
De eerste miskraam was bij ongeveer zes weken. De laatste was bij negen weken. Dat je partner afwachtend is kan ik me ook wel voorstellen. Ik wil zo graag blij zijn. Ben ben ook bang voor het diepe verdriet wat het teweeg kan brengen, wanneer ik er al erg naar uit kijk. Hebben jullie het al je omgeving verteld. Of wachten jullie daar mee. Mijn vriend is heel stellig. Wachten tot twaalf weken . Bij de laatste miskraam wist ook nog niemand dat ik zwanger was (behalve hier dan).Filoria schreef:Bijna 11 weken, maar het kindje bleek achteraf al met 8 weken gestopt te zijn met groeien. En jij? Wel fijn dat je vriend er vertrouwen in heeft! De mijne is vooral erg afwachtend, maar niet negatief of zo.
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Sazzle, ik hoop op een mooie echo voor jou vanochtend! Laat je weten hoe het gegaan is?
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Sazzle, ik hoop op een mooie echo voor jou vanochtend! Laat je weten hoe het gegaan is?
Sluit ik me helemaal bij aan.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
En Nillis heeft ook de 12 weken bereikt
Filoria- Ratel
Ik moet nog even wachten, afspraak is pas om 11:15.. Vind het eigenlijk wel een beetje eng, heb dus van het weekend iedereen verteld van de zwangerschap. Stel dat het nu niet goed is..
Nillis, gefeliciteerd, 12 weken!
Nillis, gefeliciteerd, 12 weken!
Sazzle- Fluisteraar
Nillis: Fijn! 12 weken al! Wat gaat dat hard zeg...
Sazzle: Snap dat je het eng vindt, maar je moet er maar niet teveel aan proberen te denken! Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maarja, de kans is natuurlijk het allergrootst dat het gewoon helemaal goed zit!
Nou, zo langzaam maar zeker beginnen er hier ook wat klachtjes te komen hoor...
Ben 's avonds echt kapot, om 8 uur kun je me al opvegen
Mijn borsten doen echt gigantisch pijn, 's morgens wat minder, dan zijn ze meer gevoelig maar 's avonds doen ze echt pijn. Slaap ook al twee nachten met een sportbeha aan
Moet echt gigantisch vaak plassen, op zich wel fijn voor moeders voor moeders natuurlijk
Heb meer honger
Nouja, als het hierbij blijft ben ik allang blij!
Sazzle: Snap dat je het eng vindt, maar je moet er maar niet teveel aan proberen te denken! Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maarja, de kans is natuurlijk het allergrootst dat het gewoon helemaal goed zit!
Nou, zo langzaam maar zeker beginnen er hier ook wat klachtjes te komen hoor...
Ben 's avonds echt kapot, om 8 uur kun je me al opvegen
Mijn borsten doen echt gigantisch pijn, 's morgens wat minder, dan zijn ze meer gevoelig maar 's avonds doen ze echt pijn. Slaap ook al twee nachten met een sportbeha aan
Moet echt gigantisch vaak plassen, op zich wel fijn voor moeders voor moeders natuurlijk
Heb meer honger
Nouja, als het hierbij blijft ben ik allang blij!
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Ik had een paar dagen weinig tijd om te reageren en er is weer lekker veel bijgeschreven hier
@Mama: Fijn dat je je zo zwanger voelt! Heb je vandaag de echo of volgende week?
@Stitch: hopelijk heb je een fijne vakantie Jij bent ook alweer 12 weken!
@Filoria: jammer dat je je zo belabberd voelde... Gaat het inmiddels wat beter? Haha, twee kindjes zou ook leuk zijn Maar inderdaad, elke zwangerschap is weer anders, dus het zegt helemaal niks dat je je nu anders voelt dan bij Tomas.
@Caresses: Fijn dat je je goed voelt! En die krampjes die jij beschrijft heb ik volgens mij nog wel tot een week of 7 gevoeld, is ook niet erg Mijn eerste echo was trouwens ook inwendig, met 7 weken, ze konden echt niks vinden uitwendig toen.
@Sazzle: leuk dat je het je familie verteld hebt, leuke manier ook! En op dit moment ongeveer heb je je echo, spannend! Ben heel benieuwd
@Samantha: vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent steeds. Wel goed dat je even langs je werk gaat, lijkt me echt vervelend als je niet kunt werken.
@Nillis: fijn dat ze op je werk rekening met je houden. En het is ook niet zo raar toch, dat je bij een tweede sneller aankomt? Ik merk het wel bij mijn allerstrakste broeken, die krijg ik niet meer dicht En 's avonds is mijn buik ook wel wat meer opgezet, dan doe ik ook graag mijn knoop los
@Yes1984: ik las net je andere topic... Hopelijk is alles goed en kan je hier lekker blijven!
@Aardbei: leuk dat je ouders zo reageerden En die knalpositieve test is ook erg fijn natuurlijk! En al die zwangerschapsklachtjes zijn natuurlijk een goed teken, moeders voor moeders is vast heel blij met je
@All: Afgelopen weekend heb ik het verteld aan mijn nicht en oom en tante. Zij staan het dichtst bij mij van al mijn ooms en tantes (heb een gigantische familie) en waren ook zo enthousiast. Mijn tante had helemaal kippenvel en tranen in haar ogen staan Zo leuk!
Vanochtend ben ik weer bij de verloskundige geweest en alles was goed. We gingen voor het eerst naar het hartje luisteren en ze had het zo gevonden, klonk goed! Ze moest wel de hele tijd met de doptone achter 'm aan, want hij was erg druk
Nou, inmiddels heb ik de 12 weken bereikt, het leek steeds zo ver weg, maar als ik er nu op terug kijk is het toch wel snel gegaan Ik moet dus naar het volgende topic. Maar blijf hier denk ik stiekem nog wel even meelezen!
@Mama: Fijn dat je je zo zwanger voelt! Heb je vandaag de echo of volgende week?
@Stitch: hopelijk heb je een fijne vakantie Jij bent ook alweer 12 weken!
@Filoria: jammer dat je je zo belabberd voelde... Gaat het inmiddels wat beter? Haha, twee kindjes zou ook leuk zijn Maar inderdaad, elke zwangerschap is weer anders, dus het zegt helemaal niks dat je je nu anders voelt dan bij Tomas.
@Caresses: Fijn dat je je goed voelt! En die krampjes die jij beschrijft heb ik volgens mij nog wel tot een week of 7 gevoeld, is ook niet erg Mijn eerste echo was trouwens ook inwendig, met 7 weken, ze konden echt niks vinden uitwendig toen.
@Sazzle: leuk dat je het je familie verteld hebt, leuke manier ook! En op dit moment ongeveer heb je je echo, spannend! Ben heel benieuwd
@Samantha: vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent steeds. Wel goed dat je even langs je werk gaat, lijkt me echt vervelend als je niet kunt werken.
@Nillis: fijn dat ze op je werk rekening met je houden. En het is ook niet zo raar toch, dat je bij een tweede sneller aankomt? Ik merk het wel bij mijn allerstrakste broeken, die krijg ik niet meer dicht En 's avonds is mijn buik ook wel wat meer opgezet, dan doe ik ook graag mijn knoop los
@Yes1984: ik las net je andere topic... Hopelijk is alles goed en kan je hier lekker blijven!
@Aardbei: leuk dat je ouders zo reageerden En die knalpositieve test is ook erg fijn natuurlijk! En al die zwangerschapsklachtjes zijn natuurlijk een goed teken, moeders voor moeders is vast heel blij met je
@All: Afgelopen weekend heb ik het verteld aan mijn nicht en oom en tante. Zij staan het dichtst bij mij van al mijn ooms en tantes (heb een gigantische familie) en waren ook zo enthousiast. Mijn tante had helemaal kippenvel en tranen in haar ogen staan Zo leuk!
Vanochtend ben ik weer bij de verloskundige geweest en alles was goed. We gingen voor het eerst naar het hartje luisteren en ze had het zo gevonden, klonk goed! Ze moest wel de hele tijd met de doptone achter 'm aan, want hij was erg druk
Nou, inmiddels heb ik de 12 weken bereikt, het leek steeds zo ver weg, maar als ik er nu op terug kijk is het toch wel snel gegaan Ik moet dus naar het volgende topic. Maar blijf hier denk ik stiekem nog wel even meelezen!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
@ Filoria, ja ik heb deze magische grens bereikt en jij komt me straks gewoon achterna in het andere topic.
@ yes1984, heb al gereageerd in het andere topic, maar veel succes. Mijn duimen draaien.
@ Sazzle, hoe was de echo? Ben benieuwd.
@ aardbei, wat fijn dat de klachten komen en ik moet zeggen dat ik hier de 12 weken wel snel voorbij vond gaan, maar dat komt denk ik ook wel, omdat de meesten hier al wel vroeg op de hoogte waren en ik dus niets geheim hoefde te houden.
@ all, nou ik ga jullie hier verlaten, maar lees nog zeker mee en jullie volgen suus, stitch en mij gewoon heel snel naar het andere topic.
@ yes1984, heb al gereageerd in het andere topic, maar veel succes. Mijn duimen draaien.
@ Sazzle, hoe was de echo? Ben benieuwd.
@ aardbei, wat fijn dat de klachten komen en ik moet zeggen dat ik hier de 12 weken wel snel voorbij vond gaan, maar dat komt denk ik ook wel, omdat de meesten hier al wel vroeg op de hoogte waren en ik dus niets geheim hoefde te houden.
@ all, nou ik ga jullie hier verlaten, maar lees nog zeker mee en jullie volgen suus, stitch en mij gewoon heel snel naar het andere topic.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
@All: Ik heb vanochtend een super mooie echo gehad! Het is al echt een mensje nu Handjes en voetjes!
Ben wel 3 dagen terug gezet. Dus dan ben ik nu 11w1d. Maar ach, die drie dagen..
Ben helemaal bij en gelukkig nu
Ben wel 3 dagen terug gezet. Dus dan ben ik nu 11w1d. Maar ach, die drie dagen..
Ben helemaal bij en gelukkig nu
Sazzle- Fluisteraar
Oh, wat fijn, Sazzle!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Oh ja, nog een leuk dingetje.. Ik ben uitgerekend op mijn verjaardag!
Sazzle- Fluisteraar
Goedemiddag allemaal,
Zo hier ben ik ook weer eens een keertje. Hier gaat het nog niet echt lekker ben nog steeds super misselijk, moet veel kokhalzen en heb ook vaak dat ik ontzettend duizelig wordt vlekken zie. Zal blij zijn wanneeer ik mezelf beter voel, dit is ook niet erg prettig.
Gisteren bij de verloskundige geweest, weer een echo gehad en loop precies zoals alles moet gaan met de kleine uk. Ik ben was gisteren precies 11 weken dus de uitgerekende datum lijft gewoon 30-09-2013.
Vandaag heeft onze zoon het "nieuws" op school bekend gemaakt, er werd harstikke leuk op gereageerd, hij had ook de echo van gisteren meegenomen om te showen. Vind het echt leuk dat hij er zo mee bezig is
Ik lees hier nog gewoon mee,maar het onbreekt me vaak aan dé puf om te reageren.
Ga nu wel even op jullie reageren.
Allereerst yes1984: heel veel succes vanmiddag ben erg benieuwd hier draaien de duimen voor je.
Sazzl: hoe was je echo? Haha lees net dat je al had geplaatst, dan zijn wij precies even ver
Suus: leuk die reacties, wat leuk zeg dat ze het hartje al kon horen. Tot snel in het andere topic.
Aardbei: mvm zal wel blij met je zijn. Wat leuk dat je ouders zo reageerde. Blijft speciaal om het tegen je ouders te vertellen.
Samantha hoe is het met jou?
Nillis: fijn dat ze op je werk zo begripvol zijn! Jij ook al 12 weken. Ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen mbt die vruchtzak.
Filoria: hoe is het met jou en je misselijkheis? Kun je er al wat in geloven?
Poeh zal niet alles gehad hebben , hopelijk gaat het met de rest allemaal goed!
Groetjes kwebbeltje
Zo hier ben ik ook weer eens een keertje. Hier gaat het nog niet echt lekker ben nog steeds super misselijk, moet veel kokhalzen en heb ook vaak dat ik ontzettend duizelig wordt vlekken zie. Zal blij zijn wanneeer ik mezelf beter voel, dit is ook niet erg prettig.
Gisteren bij de verloskundige geweest, weer een echo gehad en loop precies zoals alles moet gaan met de kleine uk. Ik ben was gisteren precies 11 weken dus de uitgerekende datum lijft gewoon 30-09-2013.
Vandaag heeft onze zoon het "nieuws" op school bekend gemaakt, er werd harstikke leuk op gereageerd, hij had ook de echo van gisteren meegenomen om te showen. Vind het echt leuk dat hij er zo mee bezig is
Ik lees hier nog gewoon mee,maar het onbreekt me vaak aan dé puf om te reageren.
Ga nu wel even op jullie reageren.
Allereerst yes1984: heel veel succes vanmiddag ben erg benieuwd hier draaien de duimen voor je.
Sazzl: hoe was je echo? Haha lees net dat je al had geplaatst, dan zijn wij precies even ver
Suus: leuk die reacties, wat leuk zeg dat ze het hartje al kon horen. Tot snel in het andere topic.
Aardbei: mvm zal wel blij met je zijn. Wat leuk dat je ouders zo reageerde. Blijft speciaal om het tegen je ouders te vertellen.
Samantha hoe is het met jou?
Nillis: fijn dat ze op je werk zo begripvol zijn! Jij ook al 12 weken. Ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen mbt die vruchtzak.
Filoria: hoe is het met jou en je misselijkheis? Kun je er al wat in geloven?
Poeh zal niet alles gehad hebben , hopelijk gaat het met de rest allemaal goed!
Groetjes kwebbeltje
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Wat een positief nieuws hier allemaal fijn!!
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Oja ik zal ook eens proberen om een ticker aan te gaan maken, is wel leuk om O van iedereen te zien hoever ze zijn.
kwebbeltje- Prater
Zo, kan het niet laten
Sazzle- Fluisteraar
Mooie echo sazzl, hoe heb je die hier gekregen?
kwebbeltje- Prater
Geüpload via tinypic.com. Heel makkelijk.kwebbeltje schreef:Mooie echo sazzl, hoe heb je die hier gekregen?
Sazzle- Fluisteraar
Zal ik ook eens proberen dan, is toch wel bijzonder om te laten zien.Sazzle schreef:Geüpload via tinypic.com. Heel makkelijk.kwebbeltje schreef:Mooie echo sazzl, hoe heb je die hier gekregen?
kwebbeltje- Prater
kwebbeltje- Prater
Foto is wel klein, maar je ziet de foto wel toch?
kwebbeltje- Prater
Ik zie hem hoor Kwebbeltje!
Mooie echo`s hoor dames!
Mooie echo`s hoor dames!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12