*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+79
eigenwijs
Bimbam
Jelin
Jelleke
Knillis
myloon
Aardbei
Jade
Caresses
yes1984
Filoria
Sazzle
nillis
Samantha
ShallY
Mama
Charles
Laced
Thunder
Snoes
Maudy
smooch
Shopaholic
Bruintje Beer
Viva
joyce0606
SarahKey
Happydobby
Pompoen
Steep
Alex
Aimee
iloverose
kwebbeltje
Mom-Of-3
Parel
Star007
love
_Mashimaro_
Bloempjuh23
Printje
Flip Fluitketel
liesje
Monnie
Burn
Caroow
_Jet
Annemoontje
Miss G
Sanne
strawberry
Pien
firda
Novalee
Zenna
Silver
Vlinderjoy
Jezzie
Suus
slaatje
Mida4you
Supertalentje
Twellie
Teddyaapje
Dora
RioolSpook
vlinder-2011
ingrid82
mzcharlotte
Stitch
Muppetje
Lejow
Amber-
Puggle
Flower_L
Jasmine
Weegschaal
Annemie
Linnie1985
83 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Ah nee, heel veel sterkte, Strawberry!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Heel veel sterkte!
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
wat vreselijk heel veel sterkte
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Oh nee wat verschrikkelijk zeg! Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, heel veel sterkte en een dikke knuffel
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Oh jee wat een verschrikkelijk naar nieuws! Heeel erg veel sterkte met dit verlies!
Zenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11
Heel veel sterkte.....
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Oh wat erg strawberry! Heel erg veel sterkte!
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Heel veel sterkte Strawberry....
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ahh neee strawberry, wat verdrietig! Dat verwacht je gewoon niet meer bij deze termijn Heel veel sterkte!!!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Strawberry, wat vreselijk voor jullie. Heel veel sterkte de komende tijd ...
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Jeetje wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte met dit verlies.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ach jee toch Strawberry
Heel veel sterkte!!
Heel veel sterkte!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ah nee, wat vreselijk!
Heel veel sterkte!!!
Heel veel sterkte!!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Ah Strawberry, wat een naar nieuws! Sterkte, wat een verdriet moet dat zijn als je je al helemaal instelt op de komst van dat kleintje en het eigenlijk al zo groot is!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Wat verschrikkelijk, Strawberry! Heel veel sterkte
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Even een berichtje vanaf hier. Vannacht aan het dromen geweest dat de zwangerschap niet goed zat en vandaag mij de hele dag gek gemaakt en toen kwam het nieuws van strawberry ook nog een keer en had ik het gevoel niet meer te kunnen wachten met volgende week pas een echo, dus we mogen vanavond al even komen voor een echo. Ben ik wel blij mee, maar vind mezelf zo'n aansteller. Normaal heb ik dat helemaal niet. Ben altijd zo positief, maar voel me zo moe en ellendig elke dag.
Zo nu weer genoeg geklaagd.
Zo nu weer genoeg geklaagd.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Strawberry, wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte voor jou en je gezin in deze zware tijd! Kan me niet voorstellen hoe jullie je zullen moeten voelen.
Star, gefeliciteerd! Ik doe ook mee met moeders voor moeders, en laat het hier wel ophalen. Ik woon in een flat, dus moet sowieso met die flessen de flat door, en ach, kan er eigenlijk ook niet meer heel erg mee zitten als medebewoners er achter komen. Mijn ouders en schoonouders weten het nu ook al, dus het is ook niet meer zo heel erg als mensen er nu achter komen.
Pien, ik twijfel ook of ik het nog wel lang vol ga houden met moeders voor moeders. De geur van die flessen Wordt gewoon al misselijk ervan als ze nog dicht zitten, dus hopelijk kan ik het nog even volhouden.
Suus, spannend, maandag je termijnecho! Had je nou al een echo gehad, of is dit je eerste echo?
Nillis, wat fijn dat het bloedverlies gelukkig niets te betekenen had!Hoe voel je je nu? Alweer iets meer vertrouwen? Lees net je laatste berichtje; wat ontzettend naar dat je ineens zo een slecht gevoel hebt! Ik hoop dat dat heel erg onterecht is en je straks een mooie echo hebt. Wel fijn dat je zo snel terecht kan! Ik heb trouwens ook zo'n last van keiharde ontlasting, auw! hoop toch dat dat wel weer wat beter wordt naarmate je verder in de zwangerschap komt?
Samantha, gefeliciteerd! Fijn dat je een goede echo had. Wat een geruststelling dan he!
Sazzle, hoe was je intake gisteren? Wij hebben hem morgen, alleen dan bij de gyn. Moet zo nog wel even de vragenlijst invullen die ik heb gekregen.
Mida4you, mooie echo! Echt al een kindje!
Rioolspook, hoe is het met jou? Hopelijk geen bloedverlies meer gehad?
All, nou daar ben ik dan ook weer eens een keer Sorry dat ik zo lang niet gereageerd heb, maar als ik niet hoef te werken, lig ik bijna alleen maar te slapen. Heb ook weinig puf om iets te doen, dus er komt vrij weinig uit mijn handen de laatste tijd. Afgelopen donderdag hebben we op valentijnsdag onze eerste echo gehad. Alles zag er goed uit, en we hebben een kloppend hartje gezien. Termijn klopte ook met wat we zelf dachten, en uitgerekende datum staat voorlopig op 27 september. We hebben het toen ook gelijk aan onze ouders verteld, en afgelopen weekend ook aan onze broers.
Helaas ben ik nog niet heel veel zekerder, sinds gisteren ben ik ook heel erg onzeker, en bang dat er toch iets niet goed is. 4 maart hebben we onze termijnecho, dus zal helaas toch moeten afwachten. Morgen wel intake bij de gyn, dus dan ga ik het wel aankaarten dat ik zo ontzettend onzeker ben. Niet dat die er wat aan kan doen, maar goed.
Ga vanaf nu proberen weer wat vaker mee te schrijven! Vind het namelijk wel fijn om hier ervaringen te delen.
Star, gefeliciteerd! Ik doe ook mee met moeders voor moeders, en laat het hier wel ophalen. Ik woon in een flat, dus moet sowieso met die flessen de flat door, en ach, kan er eigenlijk ook niet meer heel erg mee zitten als medebewoners er achter komen. Mijn ouders en schoonouders weten het nu ook al, dus het is ook niet meer zo heel erg als mensen er nu achter komen.
Pien, ik twijfel ook of ik het nog wel lang vol ga houden met moeders voor moeders. De geur van die flessen Wordt gewoon al misselijk ervan als ze nog dicht zitten, dus hopelijk kan ik het nog even volhouden.
Suus, spannend, maandag je termijnecho! Had je nou al een echo gehad, of is dit je eerste echo?
Nillis, wat fijn dat het bloedverlies gelukkig niets te betekenen had!
Samantha, gefeliciteerd! Fijn dat je een goede echo had. Wat een geruststelling dan he!
Sazzle, hoe was je intake gisteren? Wij hebben hem morgen, alleen dan bij de gyn. Moet zo nog wel even de vragenlijst invullen die ik heb gekregen.
Mida4you, mooie echo! Echt al een kindje!
Rioolspook, hoe is het met jou? Hopelijk geen bloedverlies meer gehad?
All, nou daar ben ik dan ook weer eens een keer Sorry dat ik zo lang niet gereageerd heb, maar als ik niet hoef te werken, lig ik bijna alleen maar te slapen. Heb ook weinig puf om iets te doen, dus er komt vrij weinig uit mijn handen de laatste tijd. Afgelopen donderdag hebben we op valentijnsdag onze eerste echo gehad. Alles zag er goed uit, en we hebben een kloppend hartje gezien. Termijn klopte ook met wat we zelf dachten, en uitgerekende datum staat voorlopig op 27 september. We hebben het toen ook gelijk aan onze ouders verteld, en afgelopen weekend ook aan onze broers.
Helaas ben ik nog niet heel veel zekerder, sinds gisteren ben ik ook heel erg onzeker, en bang dat er toch iets niet goed is. 4 maart hebben we onze termijnecho, dus zal helaas toch moeten afwachten. Morgen wel intake bij de gyn, dus dan ga ik het wel aankaarten dat ik zo ontzettend onzeker ben. Niet dat die er wat aan kan doen, maar goed.
Ga vanaf nu proberen weer wat vaker mee te schrijven! Vind het namelijk wel fijn om hier ervaringen te delen.
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Strawberry, wat vreselijk, met dit termijn sterkte
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Strawberry, ohnee, wat verschrikkelijk! Weet niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte!
Nillis, ik duim voor een goede echo vanavond! Vervelend dat je je zo onzeker voelt. Moet toegeven dat het nieuws van Strawberry mij ook weer even met de neus op de feiten drukt..
Nillis, ik duim voor een goede echo vanavond! Vervelend dat je je zo onzeker voelt. Moet toegeven dat het nieuws van Strawberry mij ook weer even met de neus op de feiten drukt..
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Strawberry, wat een vreselijk nieuws. Heel veel sterkte
Nillis, ik duim ook voor een goede echo voor jou vanavond!
Nillis, ik duim ook voor een goede echo voor jou vanavond!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Nillis, ik hoop voor jou op een goede echo vanavond!
Dat heb ik dus ook. Begon mezelf net een beetje te geloven, dat het met deze termijn toch niet meer mis gaat. Maar het kan dus écht altijd mis gaan. Verstandelijk weet ik dat natuurlijk wel, maar begon dat net zo'n beetje op een zijspoor te parkeren. Krijg er echt even de kriebels van.
Teddyaapje schreef:
Moet toegeven dat het nieuws van Strawberry mij ook weer even met de neus op de feiten drukt..
Dat heb ik dus ook. Begon mezelf net een beetje te geloven, dat het met deze termijn toch niet meer mis gaat. Maar het kan dus écht altijd mis gaan. Verstandelijk weet ik dat natuurlijk wel, maar begon dat net zo'n beetje op een zijspoor te parkeren. Krijg er echt even de kriebels van.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Strawberry, wat een vreselijk nieuws. Sterkte.
Nillis, duim dat je echo goed is vanavond.
Jasmine
Nillis, duim dat je echo goed is vanavond.
Jasmine
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
O nee, wat vreselijk Strawberry. Heel veel sterkte.
Nillis en Stitch, ik snap jullie zorgen. Maar het moet deze keer gewoon goed gaan bij jullie!
Wat erg he Jasmine. Wanneer komt dan dat moment dat je er vol vertrouwen van kan genieten als je dit nieuws weer leest...
Nillis en Stitch, ik snap jullie zorgen. Maar het moet deze keer gewoon goed gaan bij jullie!
Wat erg he Jasmine. Wanneer komt dan dat moment dat je er vol vertrouwen van kan genieten als je dit nieuws weer leest...
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Snoes: vind het inderdaad echt heel erg voor Strawberry, ze was nog een stukje verder dan ik vorig jaar. Het is gewoon zo iets onwerkelijks. Word er best wel even weer onzeker van ja. Hopen dat het na een nachtje slapen weer beter gaat. Heb mezelf wel als doel gesteld na de 20 weken wél te gaan genieten.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Wat ontzettend verdrietig Strawberry, ik heb er geen woorden voor. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte met het verwerken van jullie grote verlies!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken