*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+79
eigenwijs
Bimbam
Jelin
Jelleke
Knillis
myloon
Aardbei
Jade
Caresses
yes1984
Filoria
Sazzle
nillis
Samantha
ShallY
Mama
Charles
Laced
Thunder
Snoes
Maudy
smooch
Shopaholic
Bruintje Beer
Viva
joyce0606
SarahKey
Happydobby
Pompoen
Steep
Alex
Aimee
iloverose
kwebbeltje
Mom-Of-3
Parel
Star007
love
_Mashimaro_
Bloempjuh23
Printje
Flip Fluitketel
liesje
Monnie
Burn
Caroow
_Jet
Annemoontje
Miss G
Sanne
strawberry
Pien
firda
Novalee
Zenna
Silver
Vlinderjoy
Jezzie
Suus
slaatje
Mida4you
Supertalentje
Twellie
Teddyaapje
Dora
RioolSpook
vlinder-2011
ingrid82
mzcharlotte
Stitch
Muppetje
Lejow
Amber-
Puggle
Flower_L
Jasmine
Weegschaal
Annemie
Linnie1985
83 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
@ Stitch, fijne vakantie
@ Sazzle, wat een leuk idee. Veel plezier met vertellen.
@ all, ga hier zo aan het werk. Haalde net dochter even onder de poep uit bed. Dat is dan toch wel erg prettig op de vroege morgen. Iedereen fijn weekend.
@ Sazzle, wat een leuk idee. Veel plezier met vertellen.
@ all, ga hier zo aan het werk. Haalde net dochter even onder de poep uit bed. Dat is dan toch wel erg prettig op de vroege morgen. Iedereen fijn weekend.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Hier een belabberde Filoria. Voel me weer net zo als bij de vorige zwangerschap. Daardoor ga ik ook meteen twijfelen: is het weer mis? Gelukkig heb ik een lieve man die me moed inpraat en een zoontje dat me knuffels en boterhammen komt brengen
Shally: He wat naar meid. Las in je eigen topic veel reacties over wat voor onschuldigs het allemaal kan zijn, en die verhalen ken ik ook inderdaad! Zeker bij jonge mensen zoals jij. Morgen naar de huisarts?
Nillis: Oef wat een geruststelling. Hoe voel je je nu?
Suus: Whoehoe 12 weken vandaag
Mama: Overmorgen al een echo dus? Spannend hoor. En ik zie dat je zoon bijna jarig is! Hoe en wanneer vieren jullie het?
Sazzle: Wat een leuke manier om het te vertellen.
Stitch: Veel plezier!
Samantha: Bedankt voor je reactie in het topic over Emesafene. Ik heb echt met jou te doen.
Aardbei: Ben je nog steeds zo moe? Hoeveel slaap jij 's nachts? Ik slaap nu zo'n 11 uur per nacht en overdag pak ik nog 2/3 uurtjes als het even kan.
Caresses: Fijn dat je gewoon onder controle bij de VK bent straks en dat je zo bij je zus terechtkunt. Mijn zusje is 21 en zit middenin haar master, dus ik hoop dat ze nog even wacht.
Shally: He wat naar meid. Las in je eigen topic veel reacties over wat voor onschuldigs het allemaal kan zijn, en die verhalen ken ik ook inderdaad! Zeker bij jonge mensen zoals jij. Morgen naar de huisarts?
Mama: Overmorgen al een echo dus? Spannend hoor. En ik zie dat je zoon bijna jarig is! Hoe en wanneer vieren jullie het?
Samantha: Bedankt voor je reactie in het topic over Emesafene. Ik heb echt met jou te doen.
Aardbei: Ben je nog steeds zo moe? Hoeveel slaap jij 's nachts? Ik slaap nu zo'n 11 uur per nacht en overdag pak ik nog 2/3 uurtjes als het even kan.
Caresses: Fijn dat je gewoon onder controle bij de VK bent straks en dat je zo bij je zus terechtkunt. Mijn zusje is 21 en zit middenin haar master, dus ik hoop dat ze nog even wacht.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
He wat balen zeg Filora, hopelijk zegt dat helemaal niks, en voel je je snel weer wat beter. Hoe voelde jij je tijdens je zwangerschap van T? Toen ook wel echte klachten gehad in het begin?
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Bij Tomas had ik een beetje zere borsten, verder niks! Ik praat mezelf nu maar aan dat het er twee zijn. Dat is een leukere gedachte dan een miskraam. Hoe voel jij je Caresses?
Filoria- Ratel
Ja, en elke zwangerschap schijnt anders te voelen, dus je zo misselijk voelen hoeft niks te betekenen. Zou je mss eerder alvast een echo kunnen krijgen zodat je wat meer zekerheid hebt?
Ik voel me goed. Enige symptomen die ik heb zijn een grotere cupmaat (erg blij mee haha, alleen daardoor zijn ze wel gevoelig).
Verder sinds gister af en toe wat stemmingswisselingen (maar of dat nou aan de zwangerschap ligt, weet ik niet).
Vorige week had ik nog regelmatig 'krampjes' (vergelijkbaar met menstruatiepijn) maar dat heb ik nu niet meer.
Ik voel me goed. Enige symptomen die ik heb zijn een grotere cupmaat (erg blij mee haha, alleen daardoor zijn ze wel gevoelig).
Verder sinds gister af en toe wat stemmingswisselingen (maar of dat nou aan de zwangerschap ligt, weet ik niet).
Vorige week had ik nog regelmatig 'krampjes' (vergelijkbaar met menstruatiepijn) maar dat heb ik nu niet meer.
Caresses- Kletskop
Klinkt als normale klachtjes! Goed hoor. En je hebt gelijk, elke zwangerschap is anders. Een echo zou me helaas niet geruststellen. De vorige keer heb ik met 7 weken een goede echo gehad en is het daarna toch misgegaan. Wanneer ga jij voor het eerst?
Filoria- Ratel
Ow, wat naar. Wanneer heb jij je echo?
Is de eerste echo inwendig of al 'gewoon' van buitenaf?
Ik heb hem met 8 weken en wat dagen, op 2 april.
Caresses- Kletskop
Filoria schreef:Hier een belabberde Filoria. Voel me weer net zo als bij de vorige zwangerschap. Daardoor ga ik ook meteen twijfelen: is het weer mis? Gelukkig heb ik een lieve man die me moed inpraat en een zoontje dat me knuffels en boterhammen komt brengen
@Filoria: Ik hoor nog niet in dit topic thuis hoor ! Haha!
Toevallig zag ik het staan..maar ja, morgen ga ik even voor de zekerheid langs de huisarts.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10
Oooh Shally, mag ik het aan de zwangerschapsdementie wijten? Sorry Het zal wel zijn dat ik zo graag zou willen voor jou dat je in dit topic meeschrijft!
Filoria- Ratel
Ik ook met 8 weken en zoveel dagen, op 28 maart. Verwacht inwendig. Uitwendig kan pas vanaf een week of 10 geloof ik, maar het verschilt per VK / ziekenhuis hoe ze daarmee omgaan. Lijkt inwendig je vervelend?Caresses schreef:Ow, wat naar. Wanneer heb jij je echo?
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Ik ook met 8 weken en zoveel dagen, op 28 maart. Verwacht inwendig. Uitwendig kan pas vanaf een week of 10 geloof ik, maar het verschilt per VK / ziekenhuis hoe ze daarmee omgaan. Lijkt inwendig je vervelend?Caresses schreef:Ow, wat naar. Wanneer heb jij je echo?
Nee hoor!
Ik had de eerste echo met een week of 7/8 en alles was uitwendig al prima te zien!
Ze begonnen bij mij uitwendig en als ze niets konden zien zouden ze het inwendig checken, maar dat was dus niet nodig.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Filoria schreef:Oooh Shally, mag ik het aan de zwangerschapsdementie wijten? Sorry Het zal wel zijn dat ik zo graag zou willen voor jou dat je in dit topic meeschrijft!
Ja hoor dat mag je daar wel aan wijten hoor !
Lief van je, ik hoop zelf ook dat ik snel hier mee mag/kan schrijven!
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Nee, heb al heel veel inwendige echo's gehad voor de IUI behandelingen, dus ben dat wel gewend.
Maar had gelezen dat als je uitwendige hebt, je blaas vol moet zijn, en bij een inwendige willen ze juist dat je blaas leeg is. Bel t.z.t. wel even naar het ziekenhuis wat voor echo zij doen.
Maar had gelezen dat als je uitwendige hebt, je blaas vol moet zijn, en bij een inwendige willen ze juist dat je blaas leeg is. Bel t.z.t. wel even naar het ziekenhuis wat voor echo zij doen.
Caresses- Kletskop
Ik ben met een volle blaas naar de eerste afspraak gegaan, hadden ze liever een lege blaas dan had ik even snel naar de wc gegaan, andersom is lastiger
Mijn eerste echo was inwendig.
Mijn eerste echo was inwendig.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ja precies, het verschilt dus Wel goed dat je er aan denkt Caresses, van die blaas, zou het zo vergeten!
Filoria- Ratel
Nou, afgelopen zaterdag heb ik het mijn familie verteld. Ik had dus cupcakes gemaakt, roze en blauwe en met baby's erop. Wat duurde dát lang zeg voordat het kwartje viel! We moesten echt zeggen bij mijn opa en oma, welke kleuren zijn het, wat is dit figuur etc. Opa zei nog: Ah ik neem deze met die blote billen.. en nóg snapten ze het niet! Gelukkig had de rest het meteen door
Morgen heb ik de termijnecho! Hoop dat het allemaal goed is natuurlijk, voel me zelf helemaaaal niet lekker. Ben echt snotverkouden!
Morgen heb ik de termijnecho! Hoop dat het allemaal goed is natuurlijk, voel me zelf helemaaaal niet lekker. Ben echt snotverkouden!
Sazzle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10
ik heb alles wel gelezen maar eigenlijk niets onthouden. Straks maar eens even voor zitten.
Ik ben nog steeds erg misselijk maar spuug iets minder. Vanmiddag ga ik even langs het werk. Gewoon mijn gezicht even laten zien.
Ik ben nog steeds erg misselijk maar spuug iets minder. Vanmiddag ga ik even langs het werk. Gewoon mijn gezicht even laten zien.
Samantha- Fluisteraar
- Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11
@ samantha, succes op het werk.Is altijd goed om je gezicht even te laten zien.
@ Filoria, ik voel me wel echt goed, tenminste echt zwanger en ik heb ook niet zoveel onzekerheid meer omtrent het bloedverlies. Hoop zo dat jou echo 28 maart goed is. Spannend hoor.
@ Sazzle, grappig dat het kwartje pas zo laat viel. Hier was dat ook bij de eerste. Wel leuk dat iedereen blij was en hoe was de echo? Of heb je hem pas later vandaag.
@ Caresses, ik ben alle keren met een volle blaas gegaan en als ze toch inwendig wilden ging ik snel plassen.
@ all, nou net werkoverleg gehad met mijn leidinggevende en ze geeft ook aan dat ik het rustig aan moet doen. 's Ochtends in de slaapdienst wat meer uit handen geven en dan zelf lekker naar huis gaan. Ook houdt ze wel rekening met inplannen en snapt ze dat ik met 1 cliënt niet alleen wil staan, omdat ik me dan niet veilig voel. Verder stond ik gisteren even op de weegschaal en dat moet je natuurlijk ook niet doen, maar ik ben gewoon al 4 kg aan gekomen, terwijl ik met T maar 10 kg in totaal bel aangekomen. Dus vanaf vandaag geen snaaierijen meer, dan weet ik in ieder geval dat de kilo's niet van het snaaien komen> nu moet ik zeggen dat ik niet veel snoep hoor. Maar normaal sport ik 3x in de week en nu dus niet. Maar ik snap nu waarom mijn broeken niet meer passen. goed ik ga snel dochter ophalen van het kdv.
@ Filoria, ik voel me wel echt goed, tenminste echt zwanger en ik heb ook niet zoveel onzekerheid meer omtrent het bloedverlies. Hoop zo dat jou echo 28 maart goed is. Spannend hoor.
@ Sazzle, grappig dat het kwartje pas zo laat viel. Hier was dat ook bij de eerste. Wel leuk dat iedereen blij was en hoe was de echo? Of heb je hem pas later vandaag.
@ Caresses, ik ben alle keren met een volle blaas gegaan en als ze toch inwendig wilden ging ik snel plassen.
@ all, nou net werkoverleg gehad met mijn leidinggevende en ze geeft ook aan dat ik het rustig aan moet doen. 's Ochtends in de slaapdienst wat meer uit handen geven en dan zelf lekker naar huis gaan. Ook houdt ze wel rekening met inplannen en snapt ze dat ik met 1 cliënt niet alleen wil staan, omdat ik me dan niet veilig voel. Verder stond ik gisteren even op de weegschaal en dat moet je natuurlijk ook niet doen, maar ik ben gewoon al 4 kg aan gekomen, terwijl ik met T maar 10 kg in totaal bel aangekomen. Dus vanaf vandaag geen snaaierijen meer, dan weet ik in ieder geval dat de kilo's niet van het snaaien komen> nu moet ik zeggen dat ik niet veel snoep hoor. Maar normaal sport ik 3x in de week en nu dus niet. Maar ik snap nu waarom mijn broeken niet meer passen. goed ik ga snel dochter ophalen van het kdv.
nillis- Kletskop
Spannend! Ik heb vorige week zondag positief getest. Vandaag voor de zekerheid nog een Clear Blue test gedaan. Omdat het streepje vorige week wel erg licht was (was de NOD dag).
Nadat ik de uitslag van mijn darmen heb gekregen, en kanker en Crohn e.d. zijn uitgesloten, zijn we er voor gegaan. En het is meteen weer raak!
Ik probeer te genieten, maar ik ben veel banger en onzekerder dan bij J. Dit zal ook door de twee eerdere miskramen komen. En door mijn darmen heb ik veel buikpijn. Wat me nu ook erg onzeker maakt. Verder zijn we uiteraard erg blij!
Ik hoop deze keer langer in dit topic te kunnen blijven!
Nadat ik de uitslag van mijn darmen heb gekregen, en kanker en Crohn e.d. zijn uitgesloten, zijn we er voor gegaan. En het is meteen weer raak!
Ik probeer te genieten, maar ik ben veel banger en onzekerder dan bij J. Dit zal ook door de twee eerdere miskramen komen. En door mijn darmen heb ik veel buikpijn. Wat me nu ook erg onzeker maakt. Verder zijn we uiteraard erg blij!
Ik hoop deze keer langer in dit topic te kunnen blijven!
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Filoria- Ratel
Dank je wel! Ik lees dat jij eerder ook een miskraam hebt gehad. Maakt dat je nu onzeker? Of kun je het loslaten?Filoria schreef:Welkom!
yes1984- Prater
@ yes 1984, gefeliciteerd en welkom.
nillis- Kletskop
Nillis: Wat fijn dat je zo'n goede echo hebt gehad vrijdag en dat de verloskundige zo begripvol was zeg!
Mama: Dat was het inderdaad denk ik ook, dat ik kon bellen op een moment dat het mij uitkwam. Ik heb poppetjes gehaakt, een opaatje en omaatje en een baby, die hebben we gegeven. De fotos staan op pagina 31! Morgen je echo toch? Spannend hoor!!
Filoria: Ik slaap een uur of 10 's nachts. Eigenlijk ben ik al wel eerder moe maar ik wil ook niet al om 8 uur in bed liggen... Overdag heb ik geen tijd om te slapen, zullen ze raar staan te kijken op mijn werk als ik even mijn ogen dicht doe met mijn hoofd op mijn bureau En vervelend hoor, dat je je zo rot voelt!
Caresses: Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht, een volle blaas! Ik zal tegen die tijd ook even het ziekenhuis bellen wat ze willen.
Sazzle: Grappig hoor dat je opa en oma het eerst niet snappen, lijkt me echt hilarisch.
Nillis: Goed dat ze op je werk zo'n rekening met je houden zeg, dat is toch wel fijn! Ik denk dat ik de komende 8 maanden maar helemaal niet op de weegschaal ga staan, ik wil het denk ik niet weten
Yes1984: Gefeliciteerd en welkom!
All: Wij hebben het van het weekend ook aan mijn ouders verteld, ze vonden het heeeeeeeel erg leuk, mijn moeder moest huilen . Ze is er nog steeds helemaal vol van, zo grappig! Moeders voor moeders is vanmorgen ook geweest en de test die ze deed knalde na 1 sec al van het scherm af, dat is toch wel fijn!
Mama: Dat was het inderdaad denk ik ook, dat ik kon bellen op een moment dat het mij uitkwam. Ik heb poppetjes gehaakt, een opaatje en omaatje en een baby, die hebben we gegeven. De fotos staan op pagina 31! Morgen je echo toch? Spannend hoor!!
Filoria: Ik slaap een uur of 10 's nachts. Eigenlijk ben ik al wel eerder moe maar ik wil ook niet al om 8 uur in bed liggen... Overdag heb ik geen tijd om te slapen, zullen ze raar staan te kijken op mijn werk als ik even mijn ogen dicht doe met mijn hoofd op mijn bureau En vervelend hoor, dat je je zo rot voelt!
Caresses: Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht, een volle blaas! Ik zal tegen die tijd ook even het ziekenhuis bellen wat ze willen.
Sazzle: Grappig hoor dat je opa en oma het eerst niet snappen, lijkt me echt hilarisch.
Nillis: Goed dat ze op je werk zo'n rekening met je houden zeg, dat is toch wel fijn! Ik denk dat ik de komende 8 maanden maar helemaal niet op de weegschaal ga staan, ik wil het denk ik niet weten
Yes1984: Gefeliciteerd en welkom!
All: Wij hebben het van het weekend ook aan mijn ouders verteld, ze vonden het heeeeeeeel erg leuk, mijn moeder moest huilen . Ze is er nog steeds helemaal vol van, zo grappig! Moeders voor moeders is vanmorgen ook geweest en de test die ze deed knalde na 1 sec al van het scherm af, dat is toch wel fijn!
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Aardbei, wat lief van je ouders! Yes1984: ja, ik ben best wel onzeker. Zeker gezien ik toen een mooie echo met een kloppend hartje heb gezien en het daarna toch mis is gegaan. Het lijkt me voor jou helemaal heftig, twee miskramen... Hoe staat je man erin?
Filoria- Ratel
Na een goede echo is het helemaal heftig. Want dat hoor je ook minder vaak. Mijn vriend is positief. Die heeft er vetrouwen in. Ook omdat J. bewijst dat het wel kan. Ik heb hier wel steun aan. Anders ben je beide wat paniekerig. Hoe ervaart jouw partner het?Filoria schreef:Aardbei, wat lief van je ouders! Yes1984: ja, ik ben best wel onzeker. Zeker gezien ik toen een mooie echo met een kloppend hartje heb gezien en het daarna toch mis is gegaan. Het lijkt me voor jou helemaal heftig, twee miskramen... Hoe staat je man erin?
Hoe ver was je toen het misging?
yes1984- Prater
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken