Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarom?

+17
Pruim
Rush
Bubbelicious
Toet
Cimic
Burn
Stranger
Gympie
Fortissimo
Exogenesis
Charles
rapa nui
Manderijn
Luce
Sam
Monte
Elliot
21 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Waarom? - Pagina 2 Empty Re: Waarom?

Bericht  Gast wo 23 jan 2013 - 10:32

Gympie schreef:Waarom? Om het levendig te houden, dat is toch wat veel mensen willen? Anders krijgen we straks een topic met 'Waarom zijn er zo weinig discussies' of gaan er forummers nepruzie maken om leven in de brouwerij proberen te brengen, want het is zo saai en stil.
Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? - Pagina 2 Empty Re: Waarom?

Bericht  Elliot wo 23 jan 2013 - 10:33

Carrie schreef:Maar waarom moet je daar 4 of 5 topics voor openen Elliot? Ik vind je echt een beetje een zeikerd.

Haha, het waren er volgens mij niet zoveel, al heb ik de laatste tijd wel meer 'verander het forum, begin bij jezelf' achtige topics geplaatst. Ik vind het gewoon zonde dat het zo dood bloeit hier, en dat de meeste discussies direct negatief worden. En in elk topic wordt door iedereen hetzelfde geroepen, dat het anders moet, dat er meer activiteit moet komen, meer nieuwkomers etc. en vervolgens blijft iedereen over dezelfde pietluttige dingetjes struikelen.

Ik snap jou ook wel hoor, ik draaf een beetje door misschien en heb een beetje een recalcitrante bui op 't moment, maar ik zou zo graag écht veranderingen zien!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? - Pagina 2 Empty Re: Waarom?

Bericht  Gast wo 23 jan 2013 - 10:33

Gympie schreef:Waarom? Om het levendig te houden, dat is toch wat veel mensen willen? Anders krijgen we straks een topic met 'Waarom zijn er zo weinig discussies' of gaan er forummers nepruzie maken om leven in de brouwerij proberen te brengen, want het is zo saai en stil.

Reageer je op mij of in het algemeen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? - Pagina 2 Empty Re: Waarom?

Bericht  Gast wo 23 jan 2013 - 10:33

Overigens vind ik forummers die nepruzie maken irritanter dan een discussie of opmerking over taalgebruik. Ik vraag me af waarom je een nepruzie zou willen maken op een forum. Grenst in mijn ogen aan aandacht tekort.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? - Pagina 2 Empty Re: Waarom?

Bericht  Elliot wo 23 jan 2013 - 10:35

Lennox schreef:Overigens vind ik forummers die nepruzie maken irritanter dan een discussie of opmerking over taalgebruik. Ik vraag me af waarom je een nepruzie zou willen maken op een forum. Grenst in mijn ogen aan aandacht tekort.
Goeie vraag! Een antwoord moet ik je verschuldigd blijven, maar geef toe: Er was tenminste weer eens wat actie in de tent Wink
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? - Pagina 2 Empty Re: Waarom?

Bericht  Gympie wo 23 jan 2013 - 10:35

Carrie schreef:
Gympie schreef:Waarom? Om het levendig te houden, dat is toch wat veel mensen willen? Anders krijgen we straks een topic met 'Waarom zijn er zo weinig discussies' of gaan er forummers nepruzie maken om leven in de brouwerij proberen te brengen, want het is zo saai en stil.

Reageer je op mij of in het algemeen?

Nee ik reageer niet op jou, maar op de vraag van Elliot. De vraag die ze in haar beginpost stelt.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? - Pagina 2 Empty Re: Waarom?

Bericht  Gast wo 23 jan 2013 - 10:35

Elliot schreef:
Carrie schreef:Maar waarom moet je daar 4 of 5 topics voor openen Elliot? Ik vind je echt een beetje een zeikerd.

Haha, het waren er volgens mij niet zoveel, al heb ik de laatste tijd wel meer 'verander het forum, begin bij jezelf' achtige topics geplaatst. Ik vind het gewoon zonde dat het zo dood bloeit hier, en dat de meeste discussies direct negatief worden. En in elk topic wordt door iedereen hetzelfde geroepen, dat het anders moet, dat er meer activiteit moet komen, meer nieuwkomers etc. en vervolgens blijft iedereen over dezelfde pietluttige dingetjes struikelen.

Ik snap jou ook wel hoor, ik draaf een beetje door misschien en heb een beetje een recalcitrante bui op 't moment, maar ik zou zo graag écht veranderingen zien!

Toen je je naam hebt veranderd in Elliot viel je me ineens op, door je leuke reacties. Ik dacht elke keer 'He zij is leuk!' en nu als ik je zie reageren denk ik 'he daar heb je dat zeurmeisje'. Zonde!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? - Pagina 2 Empty Re: Waarom?

Bericht  Gast wo 23 jan 2013 - 10:35

Gympie schreef:
Carrie schreef:
Gympie schreef:Waarom? Om het levendig te houden, dat is toch wat veel mensen willen? Anders krijgen we straks een topic met 'Waarom zijn er zo weinig discussies' of gaan er forummers nepruzie maken om leven in de brouwerij proberen te brengen, want het is zo saai en stil.

Reageer je op mij of in het algemeen?

Nee ik reageer niet op jou, maar op de vraag van Elliot. De vraag die ze in haar beginpost stelt.

Ohhhh Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? - Pagina 2 Empty Re: Waarom?

Bericht  Elliot wo 23 jan 2013 - 10:36

Dat vind ik echt jammer Carrie, want zo bedoel ik het helemaal niet. Ik probeer het uit te leggen maar ik weet niet of iemand me begrijpt (dit klinkt volgens mij echt sneu, haha). Ik mis pit, en ik ben zoekende naar de reden waarom dat mist.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? - Pagina 2 Empty Re: Waarom?

Bericht  Gast wo 23 jan 2013 - 10:37

Elliot schreef:
Lennox schreef:Overigens vind ik forummers die nepruzie maken irritanter dan een discussie of opmerking over taalgebruik. Ik vraag me af waarom je een nepruzie zou willen maken op een forum. Grenst in mijn ogen aan aandacht tekort.
Goeie vraag! Een antwoord moet ik je verschuldigd blijven, maar geef toe: Er was tenminste weer eens wat actie in de tent Wink
Als je het zo saai vindt en het blijkbaar niet zo tof vindt en overal wat op aan te merken hebt, kun je er ook voor kiezen om weg te blijven, natuurlijk. Ik vind het forum net weer wat leuker worden, en daar werken fake catfights niet aan mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? - Pagina 2 Empty Re: Waarom?

Bericht  Gympie wo 23 jan 2013 - 10:39

Je wil actie in de tent. Maar je vindt het niet leuk dat er negatieve discussies ontstaan. Dus ga je nepruzie maken? Logisch.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? - Pagina 2 Empty Re: Waarom?

Bericht  Gast wo 23 jan 2013 - 10:39

Elliot schreef:Dat vind ik echt jammer Carrie, want zo bedoel ik het helemaal niet. Ik probeer het uit te leggen maar ik weet niet of iemand me begrijpt (dit klinkt volgens mij echt sneu, haha). Ik mis pit, en ik ben zoekende naar de reden waarom dat mist.

Ik begrijp je op zich wel, maar je kunt niet blijven hameren op hetzelfde onderwerp denk ik. Er gaat echt niks veranderen wanneer jij telkens zo'n topic opent. Je kunt het niet afdwingen, net zoals je mensen niet kunt verplichten het naar hun zin te hebben op een feestje bijvoorbeeld. Zoiets moet vanzelf gaan. Door het steeds te benoemen wordt het er niet leuker op, denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? - Pagina 2 Empty Re: Waarom?

Bericht  Elliot wo 23 jan 2013 - 10:39

Lennox schreef:
Elliot schreef:
Lennox schreef:Overigens vind ik forummers die nepruzie maken irritanter dan een discussie of opmerking over taalgebruik. Ik vraag me af waarom je een nepruzie zou willen maken op een forum. Grenst in mijn ogen aan aandacht tekort.
Goeie vraag! Een antwoord moet ik je verschuldigd blijven, maar geef toe: Er was tenminste weer eens wat actie in de tent Wink
Als je het zo saai vindt en het blijkbaar niet zo tof vindt en overal wat op aan te merken hebt, kun je er ook voor kiezen om weg te blijven, natuurlijk. Ik vind het forum net weer wat leuker worden, en daar werken fake catfights niet aan mee.
Ik vind dat je nu van een mug een olifant maakt. Het was een grapje, Bazinga en ik vonden het grappig maar volgens mij hebben wij humor die de rest hier niet met ons deelt. Jammer, maar wij hebben een lolletje gehad vanavond. Het was ook maar 10 minuutjes en toen was het weer klaar. Ik kan me niet voorstellen dat je dat zo vervelend kan vinden.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? - Pagina 2 Empty Re: Waarom?

Bericht  Stranger wo 23 jan 2013 - 10:39

Moet je hier elke keer een nieuw topic over openen?
Stranger
Stranger
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? - Pagina 2 Empty Re: Waarom?

Bericht  Gast wo 23 jan 2013 - 10:40

Lennox schreef:Overigens vind ik forummers die nepruzie maken irritanter dan een discussie of opmerking over taalgebruik. Ik vraag me af waarom je een nepruzie zou willen maken op een forum. Grenst in mijn ogen aan aandacht tekort.
Ja, ook eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? - Pagina 2 Empty Re: Waarom?

Bericht  Elliot wo 23 jan 2013 - 10:42

Stranger, die discussie loopt al smile

Carrie, je hebt gelijk hoor. Maar ik vind het vervelend dat ik het al vaker heb benoemd en er nooit echt op in werd gegaan. Ik beloof je plechtig dat dit m'n laatste klaagtopic is, ok? Wink
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? - Pagina 2 Empty Re: Waarom?

Bericht  Burn wo 23 jan 2013 - 10:42

Stranger schreef:Moet je hier elke keer een nieuw topic over openen?

+1. Verder eens met Carrie..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? - Pagina 2 Empty Re: Waarom?

Bericht  Gast wo 23 jan 2013 - 10:46

Elliot schreef:Stranger, die discussie loopt al smile

Carrie, je hebt gelijk hoor. Maar ik vind het vervelend dat ik het al vaker heb benoemd en er nooit echt op in werd gegaan. Ik beloof je plechtig dat dit m'n laatste klaagtopic is, ok? Wink
Maar waarom moet erop ingegaan worden dan? Je bent hier net een paar maanden actief, het forum werkt hier al jaren zo. Waarom zou je dat willen veranderen? En dan nog, áls je het wilt veranderen dan werken topics als deze niet, zet dan gewoon zelf de toon. Denk niet dat ook maar iemand daar een probleem mee zal hebben. Ja, tenzij je pleit voor een forum vol fake-ruzies, dat was namelijk echt een jammere zet.

Of ga naar Viva, als je hier pit mist.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? - Pagina 2 Empty Re: Waarom?

Bericht  Luce wo 23 jan 2013 - 10:49

Elliot schreef:
Carrie schreef:Maar waarom moet je daar 4 of 5 topics voor openen Elliot? Ik vind je echt een beetje een zeikerd.

Haha, het waren er volgens mij niet zoveel, al heb ik de laatste tijd wel meer 'verander het forum, begin bij jezelf' achtige topics geplaatst. Ik vind het gewoon zonde dat het zo dood bloeit hier, en dat de meeste discussies direct negatief worden. En in elk topic wordt door iedereen hetzelfde geroepen, dat het anders moet, dat er meer activiteit moet komen, meer nieuwkomers etc. en vervolgens blijft iedereen over dezelfde pietluttige dingetjes struikelen.

Ik snap jou ook wel hoor, ik draaf een beetje door misschien en heb een beetje een recalcitrante bui op 't moment, maar ik zou zo graag écht veranderingen zien!

Dat vind ik wel knap. Dat iets kan dood bloeien Wink.

Verder zit ik niet echt in de materie geloof ik. Geen idee waar het over gaat.

Fortissimo, je hebt pm Wink
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? - Pagina 2 Empty Re: Waarom?

Bericht  Elliot wo 23 jan 2013 - 10:50

Lennox, ik begrijp je punt en waardeer je input. Dat meen ik echt. Maar waarom moet je nu nog een keer die fake-ruzie benoemen? Zoals ik al zei, ik vond het persoonlijk op dat moment een goeie grap. Kan me voorstellen dat het niet zo grappig overkomt, maar boeiend. Het is toch ook allang weer klaar? Ik vind het echt jammer dat nu mijn 'negatieve' kant steeds benadrukt wordt, terwijl ik duidelijk uitleg dat ik dit juist met een positieve insteek heb gedaan. Dit topic dan, niet mijn onderonsje met Bazinga.

Haha en Luce, ik bedoelde natuurlijk doodbloeden. Ik vond het al zo gek staan.. nerd
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? - Pagina 2 Empty Re: Waarom?

Bericht  Gast wo 23 jan 2013 - 10:51

Elliot schreef:Stranger, die discussie loopt al Waarom? - Pagina 2 561177

Carrie, je hebt gelijk hoor. Maar ik vind het vervelend dat ik het al vaker heb benoemd en er nooit echt op in werd gegaan. Ik beloof je plechtig dat dit m'n laatste klaagtopic is, ok? Wink

Maar waarom moet er op in gegaan worden dan, omdat jij dat wil? Je kunt mensen toch niet dwingen iets te doen? Je hoeft niet net zo lang je zin door te drammen tot mensen jou de antwoorden geven die jij wilt. Je laatste zin, heel goed. Lijkt me echt een strak plan.


Laatst aangepast door Carrie op wo 23 jan 2013 - 22:13; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? - Pagina 2 Empty Re: Waarom?

Bericht  Elliot wo 23 jan 2013 - 10:52

Maar even for the record, het is nu toch wel duidelijk dat ik eigenlijk juist helemaal geen zeikerd ben? Very Happy Met dat stempeltje kan ik echt niet leven hoor, dat past echt niet bij me.

edit, en ik vind het gewoon fijn om duidelijk te hebben waarom iets gebeurt, vandaar dat ik graag wil dat er op in gegaan wordt.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? - Pagina 2 Empty Re: Waarom?

Bericht  Gast wo 23 jan 2013 - 10:53

Elliot schreef:Maar even for the record, het is nu toch wel duidelijk dat ik eigenlijk juist helemaal geen zeikerd ben? Very Happy Met dat stempeltje kan ik echt niet leven hoor, dat past echt niet bij me.

Haha sorry, ja dat stempeltje heb je wel (bij mij) wie weet slijt dat weer Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? - Pagina 2 Empty Re: Waarom?

Bericht  Elliot wo 23 jan 2013 - 10:54

Carrie schreef:
Elliot schreef:Maar even for the record, het is nu toch wel duidelijk dat ik eigenlijk juist helemaal geen zeikerd ben? Very Happy Met dat stempeltje kan ik echt niet leven hoor, dat past echt niet bij me.

Haha sorry, ja dat stempeltje heb je wel (bij mij) wie weet slijt dat weer Wink
Ahh bummer. Dat voelt een beetje alsof je moeder zegt dat ze niet boos op je is is, maar wel teleurgesteld.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? - Pagina 2 Empty Re: Waarom?

Bericht  Gast wo 23 jan 2013 - 10:56

Elliot schreef:
Carrie schreef:
Elliot schreef:Maar even for the record, het is nu toch wel duidelijk dat ik eigenlijk juist helemaal geen zeikerd ben? Very Happy Met dat stempeltje kan ik echt niet leven hoor, dat past echt niet bij me.

Haha sorry, ja dat stempeltje heb je wel (bij mij) wie weet slijt dat weer Wink
Ahh bummer. Dat voelt een beetje alsof je moeder zegt dat ze niet boos op je is is, maar wel teleurgesteld.

Ja, ik ben ook een beetje teleurgesteld Razz Vooral omdat ik het vorige week al dacht en dan open je vandaag wéér zo'n topic. Maar goed, mijn punt is gemaakt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? - Pagina 2 Empty Re: Waarom?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum