Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarom?

+6
Kowalski
Toet
silly-one
Stuiterbal
Susan
Carra
10 plaatsers

Ga naar beneden

Waarom?  Empty Waarom?

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 6:58

Krijg ik toch altijd ontzettende trek na het sporten? Ik hoor toch echt het eten roepen. Damn, zo heeft sporten toch geen nut. Razz

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom?  Empty Re: Waarom?

Bericht  Carra ma 18 jun 2012 - 7:07

Het is niet eerlijk. Ik ken het gevoel. Waarom?  878948377
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 7:13

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 7:14

Daarom ging ik altijd vrij laat op de avond sporten en dan daarna meteen het bed in duiken en slapen Waarom?  253468018

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 7:17

Hoe later op de avond hoe minder zin in sport. Het welbekende uitstel verhaal. En ach vullen met cola-light is een honger stiller, voorlopig. silent

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 18 jun 2012 - 7:19

Ach, jij gaat tenminste nog sporten. Ik word momenteel al licht agressief als ik denk aan de sportschool en het idee dat ik daar mijn spaarzame me-time zou moeten verdoen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Stuiterbal ma 18 jun 2012 - 7:20

Herkenbaar.

En het rare is dat wanneer ik niet eet van te voren ik ook geen honger na heb. Maar goed das niet de beste oplossing.

Eet wat fruit. Ik drink na het sporten meestal een fruit smoothie. En dat vult enorm goed.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 7:20

Ik heb dan juist geen honger ofzo.. confused Ik moet echt nog wel een uur zitten voordat ik wil gaan eten.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 7:23

Hoe komt dat Susan? @ Stuit ja maar das niet eerlijk, heb nog een banaan liggen maar dat 'roept' niet eerder iets met heeeeel veel ongezonde suikers. laughcry

Gast
Gast

Bericht  silly-one ma 18 jun 2012 - 8:04

Wil je een beetje ruilen met mij? Ik heb na het sporten zelden honger. Echt ik moet mij dan dwingen om te eten als ik vroeg sport.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Susan ma 18 jun 2012 - 8:11

Dropdraakje schreef:Hoe komt dat Susan? @ Stuit ja maar das niet eerlijk, heb nog een banaan liggen maar dat 'roept' niet eerder iets met heeeeel veel ongezonde suikers. Waarom?  394967

Omdat ik de sportschool echt stom en saai vind, en ik heb al zo weinig tijd voor mezelf en zoveel wat ik wil doen. Ik word er ook zo gek van dat ik om de haverklap mailtjes krijg dat ik langs moet komen voor een evaluatie/nieuw trainingsschema/evaluatie van het nieuwe trainingsschema/et cetera. Dat moet dan weer 's avonds en dan kan ik niet, dat heb ik ze ook al duizend keer uitgelegd. En ik vind de sportschool gewoon geen reet aan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 8:18

Vroeger spinde ik vaak. Tot ik van mijn scooter pleurde, nadat ik een auto aan het treiteren was geweest. Zij remde en omdat ik er niet bovenop wilde knallen, remde ik keihard. Natte bladeren op de weg.... Oeps. Auw nek (en dat jarenlang). Waarom?  827601

Maar als ik had gefietst, was het laatste waaraan ik dacht eten. Ik kreeg zo'n kick van het fietsen, van de les kunnen bijwonen, dat het enige wat ik nog kon uitbrengen was "SLAPEN!"

Wil in de toekomst wel weer gaan spinnen. Maar de drempel is nog iets te hoog.

Gast
Gast

Bericht  Carra ma 18 jun 2012 - 8:30

Ik heb trouwens alleen maar gedacht aan het sporten en ik heb al een halve rol koekjes gegeten. Waarom?  1270000679 Daar hoef ik dus niet eens echt voor te sporten.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Toet ma 18 jun 2012 - 8:33

Om 8 uur kon je toch nog best wel wat eten? Een stuk fruit ofzo, of rauwe groente?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Toet ma 18 jun 2012 - 8:34

Niet dat ik daar zelf voor zou kiezen ahha, maar ik geef daar niks om, heb net 3 crackers weggewerkt Waarom?  2474380249
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Susan ma 18 jun 2012 - 8:34

Toet schreef:Om 8 uur kon je toch nog best wel wat eten? Een stuk fruit ofzo, of rauwe groente?

Ik eet ook nog wel andere dingen om of zelfs na acht uur, hoor.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 8:40

Toet schreef:Om 8 uur kon je toch nog best wel wat eten? Een stuk fruit ofzo, of rauwe groente?
Ow ik eet ook wel eens na het sporten, maar ben dan geneigd om me dan helemaal vol te proppen. Overdag heb ik daar trouwens minder last van dan 's avonds.

Gast
Gast

Bericht  Kowalski ma 18 jun 2012 - 9:03

Ik heb na het sporten ook altijd enorme honger, maar vind dat eigenlijk ook wel logisch! Je verbrandt toch ook gewoon een hoop energie? Bij mij moet dat iig weer aangevuld worden, dus ik eet meestal nog iets van een bak kwark met wat noten en fruit, of een broodje ofzo.
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Blond ma 18 jun 2012 - 9:14

Heb ik ook! Net een uur BodyBalance gedaan (super leuk!), en nu trek. Geprobeerd te stillen met een appel (werkt niet), water (werkt ook niet), en zo maar slapen. Mijn hoofd zegt steeds: 'Chance, niet aan toegeven hoor!!' (ben net weer anderhalve kilo kwijt, die mag er niet meer bij).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  norah ma 18 jun 2012 - 9:39

zooo ontzettend herkenbaar..... maar ja fruit lonkt dan niet het is dan echt suiker suiker suiker nu ook ik kom net van clubyoga en ik heb nu trek en ik weet het is lekkere trek maar goed.. ik ga denk ik maar douchen en naar bed dat helpt misschien..
norah
norah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 174
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 18:22

[quote="Kowalski"]Ik heb na het sporten ook altijd enorme honger, maar vind dat eigenlijk ook wel logisch! Je verbrandt toch ook gewoon een hoop energie? Bij mij moet dat iig weer aangevuld worden, dus ik eet meestal nog iets van een bak kwark met wat noten en fruit, of een broodje ofzo.[/quote Natuurlijk is het niet meer dan logisch, iets kleins eten werkt het beste. Maar eigenlijk vind ik het ook zo zonde om ' s avond weer te eten na het sporten, helemaal als ik lekker los ben gegegaan. Overdag eet ik wel netjes na het sporten. Vaak heb ik ook trek in suikers in de avond, voor mij heeft het weinig zin omdat weer erbij te eten 's avonds. En ach gisteren wat cola gedronken en veel water, gezond uhm nee maar het stilt wel even de honger.

Gast
Gast

Bericht  Prosecco ma 18 jun 2012 - 18:29

Het is beter om na het sporten gewoon nog wat te eten. Als ik het niet doe heb ik de ochtend erna enorme hoofdpijn. Dus ik neem meestal een ontbijtkoek, of fruit als ik dat heb. Een cracker met kaas is ook prima.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061

Bericht  Prosecco ma 18 jun 2012 - 18:29

Het is beter om na het sporten gewoon nog wat te eten. Als ik het niet doe heb ik de ochtend erna enorme hoofdpijn. Dus ik neem meestal een ontbijtkoek, of fruit als ik dat heb. Een cracker met kaas is ook prima.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 19:49

Ik herken het. Maandagavond doe ik altijd aan spinning. Dat is vrij intensief en als ik thuiskom eet ik een stuk fruit en later nog een stuk brood of een stuk koek. Anders lig ik later met knorrende maag in bed, ook niet prettig.

Gast
Gast

Bericht  Tinus di 19 jun 2012 - 6:40

Daarom ga ik 9 van de 10 keer ook voor het eten sporten. Dan kan ik daarna lekker douchen en dan warm eten. Als ik 's avonds sport heb ik ook lekkere trek/honger.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud