Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarom?

+17
Pruim
Rush
Bubbelicious
Toet
Cimic
Burn
Stranger
Gympie
Fortissimo
Exogenesis
Charles
rapa nui
Manderijn
Luce
Sam
Monte
Elliot
21 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Waarom? - Pagina 5 Empty Re: Waarom?

Bericht  Fortissimo vr 25 jan 2013 - 5:30

Toet schreef:
Fortissimo schreef:
Guattari schreef:Nee hoor, ik dacht: "Hey, ik lees nu dit topic. Ik reageer even." Dat mag, toch? Als je het vervelend vindt dat er in een topic gereageerd wordt (die je zelf hebt geopend), is het wellicht een idee om het te laten verwijderen wanneer de antwoorden je niet bevallen...?

Maar ik neem aan dat je dan ook het hele topic hebt gelezen? Dan had je dus jouw eerdere reactie niet hoeven plaatsen en gaat jouw laatste argument dus ook niet op. Waarom? - Pagina 5 561177

Waar slaat dit toch op? Dus als iemand anders het al gezegd heeft, mag jij het niet meer zeggen?

Oohhh man. Waarom moet iets duizenden en duizenden keren herhaalt worden dan? Leg me dat in hemelsnaam een keer uit, want dat komt echt zo onwijs vaak voor op dit forum! En dan krijg je vervolgens van zulke opmerkingen. Vermoeiend.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? - Pagina 5 Empty Re: Waarom?

Bericht  Toet vr 25 jan 2013 - 5:33

Haha nee oké dat hoeft ook niet, maar als je ergens nog graag je mening over kwijt kan mag dat toch? Ongeacht wat er al over gezegd is door anderen?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? - Pagina 5 Empty Re: Waarom?

Bericht  Elliot vr 25 jan 2013 - 5:36

Toet schreef:
Fortissimo schreef:
Guattari schreef:Nee hoor, ik dacht: "Hey, ik lees nu dit topic. Ik reageer even." Dat mag, toch? Als je het vervelend vindt dat er in een topic gereageerd wordt (die je zelf hebt geopend), is het wellicht een idee om het te laten verwijderen wanneer de antwoorden je niet bevallen...?

Maar ik neem aan dat je dan ook het hele topic hebt gelezen? Dan had je dus jouw eerdere reactie niet hoeven plaatsen en gaat jouw laatste argument dus ook niet op. smile

Waar slaat dit toch op? Dus als iemand anders het al gezegd heeft, mag jij het niet meer zeggen?

Ik denk niet dat het zo zwart wit is, maar in dit topic is het al heel vaak benoemd, en heb ik dingen aan de hand daarvan uitgelegd. Ik vind het dan niet veel toevoegen om dan nog eens te zeggen dat jij ook vind dat ik een zeikerd ben, terwijl dat eerder al 'uitgesproken' is. Wat natuurlijk niet betekent dat je het niet meer mag zeggen, maar het ligt dan wel in de lijn der verwachting dat er een opmerking over wordt gemaakt.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? - Pagina 5 Empty Re: Waarom?

Bericht  Bazinga vr 25 jan 2013 - 5:40

Ik heb lekker 3 dagen weekend Very Happy

En ik ben dit onderwerp zoo zat, dus klets ik daarover.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? - Pagina 5 Empty Re: Waarom?

Bericht  Sam vr 25 jan 2013 - 5:42

Bazinga schreef:Ik heb lekker 3 dagen weekend Very Happy

En ik ben dit onderwerp zoo zat, dus klets ik daarover.

Dan moet je in het kletstopic praten Rolling Eyes Laughing Waarom? - Pagina 5 985951499
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? - Pagina 5 Empty Re: Waarom?

Bericht  Gast vr 25 jan 2013 - 5:48

Fortissimo schreef:
Guattari schreef:Nee hoor, ik dacht: "Hey, ik lees nu dit topic. Ik reageer even." Dat mag, toch? Als je het vervelend vindt dat er in een topic gereageerd wordt (die je zelf hebt geopend), is het wellicht een idee om het te laten verwijderen wanneer de antwoorden je niet bevallen...?

Maar ik neem aan dat je dan ook het hele topic hebt gelezen? Dan had je dus jouw eerdere reactie niet hoeven plaatsen en gaat jouw laatste argument dus ook niet op. smile

Aannames zijn zelden juist.Wink Nee dus, ik heb een aantal reacties gelezen; niet het gehele topic.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? - Pagina 5 Empty Re: Waarom?

Bericht  Bazinga vr 25 jan 2013 - 5:49

Sam schreef:
Bazinga schreef:Ik heb lekker 3 dagen weekend Very Happy

En ik ben dit onderwerp zoo zat, dus klets ik daarover.

Dan moet je in het kletstopic praten Rolling Eyes Laughing Waarom? - Pagina 5 985951499

Ik moet niks, maar het is zeker een optie!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom? - Pagina 5 Empty Re: Waarom?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum