NAV, koop jij van de vrachtwagen gevallen goederen?
+24
RYW
Japie
Remco
SuperGrover
Alias
Lien
Caro
Inge
Tania
jena
Rouxxxe
Kabouter
Eris
Lindsya
tess05
Toet
Pluk
Blair
Mamsie
Catootje
loura
Dennenappel
Thunder
Jeanette
28 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: NAV, koop jij van de vrachtwagen gevallen goederen?
ja weleens gekocht vooral merkkleding.
tess05- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 78
Registratiedatum : 23-11-10
Nou als ik hoor dat iemand handel heeft, dan weet ik wel genoeg..Twellie schreef:Huh, maar ik vraag me nu echt af hoe je kunt weten dat iets gestolen is? Ik zou niet iets kopen waarvan ik weet dat het gestolen is. Ik koop wel veel spulletjes tweedehands, via bijvoorbeeld Marktplaats, dus het kan best dat ik ooit wat heb gekocht dat was gestolen.
Gast- Gast
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Nee nog nooit, zou ook niet weten waar je dat zou moeten kopen.
Gast- Gast
Heb wel eens een paar dvd's gekocht die een beetje een vage afkomst hadden.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb dat wel eens gedaan ja. En heb daar lang plezier van gehad voor weinig geld.
Gast- Gast
Nee, dat heb ik nog nooit gedaan.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Nee, in ieder geval niet waar ik me van bewust ben.
Ik ben best braaf!
Ik ben best braaf!
Gast- Gast
Volgens mij is alle cosmetica op de Zwarte Markt van de vrachtwagen gevallen. Of uit de schappen in een tas, want ik haalde er laatst tandpasta; zat gewoon het antidiefstal stickertje nog op..
Ik weet niet meer wie het zei, maar een laptop uit een handeltje omdat een bedrijf failliet is gegaan, is heel goed mogelijk hoor! Beusekom, Heymans, bva-auctions, daanveilingen etc.. Allemaal veilingsites die inboedel, inventaris en restpartijen opkopen van bedrijven die failliet gaan. Ik heb zelf bij een bedrijf gewerkt, dat spullen opkocht bij zo'n veiling en zelf weer verkocht, zit een geweldige handel in, 100% legaal.
Ik weet niet meer wie het zei, maar een laptop uit een handeltje omdat een bedrijf failliet is gegaan, is heel goed mogelijk hoor! Beusekom, Heymans, bva-auctions, daanveilingen etc.. Allemaal veilingsites die inboedel, inventaris en restpartijen opkopen van bedrijven die failliet gaan. Ik heb zelf bij een bedrijf gewerkt, dat spullen opkocht bij zo'n veiling en zelf weer verkocht, zit een geweldige handel in, 100% legaal.
Gast- Gast
Nee, nooit gedaan. Kan me ook niet herinneren dat k ooit voor zoiets een aanbod heb gehad.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Wat hebben veel mensen wel eens 'van de vrachtwagen gevallen' spullen gekocht zeg. Hebben jullie van die dubieuze vrienden/ kennissen? Volgens mij ken ik echt niemand die zulke handeltjes heeft!
jena- Fluisteraar
- Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10
Voor zover ik weet niet.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Nee nog nooit. Althans, niet dat ik weet. Ik vind het wel een intigrerend iets. Hoe kom je uberhaupt aan een partijtje dat van de 'vrachtwagen gevallen is'.
Vroeger dacht ik trouwens echt dat dat betekende dat er dozen van de vrachtwagen afvielen en dat mensen die dan doorverkochten. Hoe bedoel je, blond?
Vroeger dacht ik trouwens echt dat dat betekende dat er dozen van de vrachtwagen afvielen en dat mensen die dan doorverkochten. Hoe bedoel je, blond?
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
haha dat dacht ik ook vroeger :p
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Caro schreef:Nee nog nooit. Althans, niet dat ik weet. Ik vind het wel een intigrerend iets. Hoe kom je uberhaupt aan een partijtje dat van de 'vrachtwagen gevallen is'.
Haha dat dacht ik ook altijd
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
jena schreef:Wat hebben veel mensen wel eens 'van de vrachtwagen gevallen' spullen gekocht zeg. Hebben jullie van die dubieuze vrienden/ kennissen? Volgens mij ken ik echt niemand die zulke handeltjes heeft!
Via via.. Jan van Piet, je weet wel de zwager van Dennis die heeft nog G-star broeken, kopen?
Zo gaat het dan, ongeveer..
En ik weet dat er in de plaats waar ik werk een gast woont die steelt op bestelling. Dan geef je aan hem door dat bijv. in Winkel X linksachterin een stapel Replaybroeken ligt. En dan steelt hij de hele stapel, plus alles wat hij nog meer kan pakken. Jij krijgt je broek voor weinig en de rest verkoopt hij weer. M'n ex zijn broer kocht altijd een hele hoop kleren bij hem, niet op bestelling, maar de 'rest' dus..
Gast- Gast
Hoe krijg je het voor elkaar om een hele stapel broeken te jatten?
Catootje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 113
Ja, hoe kan je een breedbeeld TV stelen? Met het juiste materiaal op het goede moment.. Niet tijdens de openingstijden dus
Gast- Gast
Ja juist, hoe vaak word er niet ingebroken?
Een collega van m'n neef had pas pafrums te koop, dus m'n neef zegt nee die nep troep hoef ik niet. Nee zegt die collega, het is allemaal echt kom maar kijken. Hij doet z'n bus open, staat er gewoon en complete stelling van een winkel in! Met de schapkaartjes e.d. er nog op.
Een collega van m'n neef had pas pafrums te koop, dus m'n neef zegt nee die nep troep hoef ik niet. Nee zegt die collega, het is allemaal echt kom maar kijken. Hij doet z'n bus open, staat er gewoon en complete stelling van een winkel in! Met de schapkaartjes e.d. er nog op.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Trisha schreef:
Ja ik weet wel dat, dat echt bestaat. Maar het zou ook goed een mooi verhaaltje kunnen zijn;)
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Nee, in elk geval niet voor zover ik weet.
Een heler is net zo fout als een steler.
Daar moest ik aan denken, daar ben ik het toch wel mee eens.
Een heler is net zo fout als een steler.
Daar moest ik aan denken, daar ben ik het toch wel mee eens.
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Zo zeg Donnaa. Daar schrik ik van. Dat zou ik dus echt nooit doen! Een ietwat dubieuze afkomst op marktplaats, oké, maar stelen op bestelling gaat wel heel erg ver.
Ik denk dat ik met redelijke zekerheid kan zeggen dat ik nog nooit gestolen goederen gekocht heb. Ik zou het ook niet durven, ik zou me schuldig voelen en de kleding niet durven dragen.
Psst, ik had nog nooit van die vrachtwagen uitdrukking gehoord. Mijn eerste ingeving: nou, als ze het nog doen, tja waarom niet?
Ik denk dat ik met redelijke zekerheid kan zeggen dat ik nog nooit gestolen goederen gekocht heb. Ik zou het ook niet durven, ik zou me schuldig voelen en de kleding niet durven dragen.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ja hoor, zolang ze niet kapotgevallen zijn vind ik het geen probleem :-) een tomtom ofzo via marktplaats, nieuw in doos tegen een mooie prijs laat ik dan niet lopen :-)
Remco- Fluisteraar
- Aantal berichten : 92
Punten : 103
Registratiedatum : 01-12-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» HELP, eendje in een put gevallen!
» Gemeenschap van goederen of huwelijkse voorwaarden?
» Gevallen
» van het bed gevallen..
» Van het bed gevallen
» Gemeenschap van goederen of huwelijkse voorwaarden?
» Gevallen
» van het bed gevallen..
» Van het bed gevallen
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: