Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NAV, koop jij van de vrachtwagen gevallen goederen?

+24
RYW
Japie
Remco
SuperGrover
Alias
Lien
Caro
Inge
Tania
jena
Rouxxxe
Kabouter
Eris
Lindsya
tess05
Toet
Pluk
Blair
Mamsie
Catootje
loura
Dennenappel
Thunder
Jeanette
28 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

NAV, koop jij van de vrachtwagen gevallen goederen? - Pagina 2 Empty Re: NAV, koop jij van de vrachtwagen gevallen goederen?

Bericht  tess05 di 30 nov 2010 - 1:29

ja weleens gekocht vooral merkkleding.
tess05
tess05
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 78
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV, koop jij van de vrachtwagen gevallen goederen? - Pagina 2 Empty Re: NAV, koop jij van de vrachtwagen gevallen goederen?

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 1:36

Twellie schreef:Huh, maar ik vraag me nu echt af hoe je kunt weten dat iets gestolen is? Ik zou niet iets kopen waarvan ik weet dat het gestolen is. Ik koop wel veel spulletjes tweedehands, via bijvoorbeeld Marktplaats, dus het kan best dat ik ooit wat heb gekocht dat was gestolen.
Nou als ik hoor dat iemand handel heeft, dan weet ik wel genoeg..

Gast
Gast

Bericht  Lindsya di 30 nov 2010 - 2:09

Ja regelmatig
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 2:13

Nee nog nooit, zou ook niet weten waar je dat zou moeten kopen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 6:00

Dat heb ik wel eens gedaan hoor.

Gast
Gast

Bericht  Eris di 30 nov 2010 - 6:07

Heb wel eens een paar dvd's gekocht die een beetje een vage afkomst hadden.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 6:57

Ik heb dat wel eens gedaan ja. En heb daar lang plezier van gehad voor weinig geld.

Gast
Gast

Bericht  Kabouter di 30 nov 2010 - 7:02

Nee, dat heb ik nog nooit gedaan.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 7:13

Nee, in ieder geval niet waar ik me van bewust ben.

Ik ben best braaf! angel

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 7:17

Volgens mij is alle cosmetica op de Zwarte Markt van de vrachtwagen gevallen. Of uit de schappen in een tas, want ik haalde er laatst tandpasta; zat gewoon het antidiefstal stickertje nog op..

Ik weet niet meer wie het zei, maar een laptop uit een handeltje omdat een bedrijf failliet is gegaan, is heel goed mogelijk hoor! Beusekom, Heymans, bva-auctions, daanveilingen etc.. Allemaal veilingsites die inboedel, inventaris en restpartijen opkopen van bedrijven die failliet gaan. Ik heb zelf bij een bedrijf gewerkt, dat spullen opkocht bij zo'n veiling en zelf weer verkocht, zit een geweldige handel in, 100% legaal.

Gast
Gast

Bericht  Rouxxxe di 30 nov 2010 - 7:42

Nee, nooit gedaan. Kan me ook niet herinneren dat k ooit voor zoiets een aanbod heb gehad.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  jena di 30 nov 2010 - 7:45

Wat hebben veel mensen wel eens 'van de vrachtwagen gevallen' spullen gekocht zeg. Hebben jullie van die dubieuze vrienden/ kennissen? Very Happy Volgens mij ken ik echt niemand die zulke handeltjes heeft!
jena
jena
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Tania di 30 nov 2010 - 8:14

Voor zover ik weet niet.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Inge di 30 nov 2010 - 8:16

vast wel eens
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Caro di 30 nov 2010 - 8:23

Nee nog nooit. Althans, niet dat ik weet. Ik vind het wel een intigrerend iets. Hoe kom je uberhaupt aan een partijtje dat van de 'vrachtwagen gevallen is'.

Vroeger dacht ik trouwens echt dat dat betekende dat er dozen van de vrachtwagen afvielen en dat mensen die dan doorverkochten. Hoe bedoel je, blond?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Inge di 30 nov 2010 - 8:25

haha dat dacht ik ook vroeger :p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Lien di 30 nov 2010 - 8:25

Caro schreef:Nee nog nooit. Althans, niet dat ik weet. Ik vind het wel een intigrerend iets. Hoe kom je uberhaupt aan een partijtje dat van de 'vrachtwagen gevallen is'.

Vroeger dacht ik trouwens echt dat dat betekende dat er dozen van de vrachtwagen afvielen en dat mensen die dan doorverkochten. Hoe bedoel je, blond?

Haha dat dacht ik ook altijd angel
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 10:29

jena schreef:Wat hebben veel mensen wel eens 'van de vrachtwagen gevallen' spullen gekocht zeg. Hebben jullie van die dubieuze vrienden/ kennissen? Very Happy Volgens mij ken ik echt niemand die zulke handeltjes heeft!

Via via.. Jan van Piet, je weet wel de zwager van Dennis die heeft nog G-star broeken, kopen?

Zo gaat het dan, ongeveer..

En ik weet dat er in de plaats waar ik werk een gast woont die steelt op bestelling. Dan geef je aan hem door dat bijv. in Winkel X linksachterin een stapel Replaybroeken ligt. En dan steelt hij de hele stapel, plus alles wat hij nog meer kan pakken. Jij krijgt je broek voor weinig en de rest verkoopt hij weer. M'n ex zijn broer kocht altijd een hele hoop kleren bij hem, niet op bestelling, maar de 'rest' dus..

Gast
Gast

Bericht  Catootje di 30 nov 2010 - 11:18

Hoe krijg je het voor elkaar om een hele stapel broeken te jatten?
Catootje
Catootje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 113

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 11:21

Ja, hoe kan je een breedbeeld TV stelen? Met het juiste materiaal op het goede moment.. Niet tijdens de openingstijden dus Laughing

Gast
Gast

Bericht  Toet di 30 nov 2010 - 11:31

Ja juist, hoe vaak word er niet ingebroken?
Een collega van m'n neef had pas pafrums te koop, dus m'n neef zegt nee die nep troep hoef ik niet. Nee zegt die collega, het is allemaal echt kom maar kijken. Hij doet z'n bus open, staat er gewoon en complete stelling van een winkel in! Met de schapkaartjes e.d. er nog op.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873

Bericht  Toet di 30 nov 2010 - 11:32

Trisha schreef:
Ik weet niet meer wie het zei, maar een laptop uit een handeltje omdat een bedrijf failliet is gegaan, is heel goed mogelijk hoor! Beusekom, Heymans, bva-auctions, daanveilingen etc.. Allemaal veilingsites die inboedel, inventaris en restpartijen opkopen van bedrijven die failliet gaan. Ik heb zelf bij een bedrijf gewerkt, dat spullen opkocht bij zo'n veiling en zelf weer verkocht, zit een geweldige handel in, 100% legaal.

Ja ik weet wel dat, dat echt bestaat. Maar het zou ook goed een mooi verhaaltje kunnen zijn;)
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873

Bericht  Alias vr 3 dec 2010 - 5:07

Nee, in elk geval niet voor zover ik weet.

Een heler is net zo fout als een steler.

Daar moest ik aan denken, daar ben ik het toch wel mee eens.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  SuperGrover vr 3 dec 2010 - 5:44

Zo zeg Donnaa. Daar schrik ik van. Dat zou ik dus echt nooit doen! Een ietwat dubieuze afkomst op marktplaats, oké, maar stelen op bestelling gaat wel heel erg ver.

Ik denk dat ik met redelijke zekerheid kan zeggen dat ik nog nooit gestolen goederen gekocht heb. Ik zou het ook niet durven, ik zou me schuldig voelen en de kleding niet durven dragen.

Psst, ik had nog nooit van die vrachtwagen uitdrukking gehoord. Mijn eerste ingeving: nou, als ze het nog doen, tja waarom niet? Embarassed angel
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Remco vr 3 dec 2010 - 5:54

Ja hoor, zolang ze niet kapotgevallen zijn vind ik het geen probleem :-) een tomtom ofzo via marktplaats, nieuw in doos tegen een mooie prijs laat ik dan niet lopen :-)
Remco
Remco
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 92
Punten : 103
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: