Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gevallen

+9
Tania
mauwmauw
maiadebij
Annemie
M@niek
Bloem86
Fiwen
Lejow
Linda
13 plaatsers

Ga naar beneden

Gevallen Empty Gevallen

Bericht  Linda wo 8 aug 2012 - 4:12

Pfffff.... Ik ben me net echt helemaal rot geschrokken. Dochter is op de kinderboerderij van een speeltoestel gevallen, vol op haar neus op een stoeprand.
Ze krijste het uit en het begon gelijk te bloeden. De hele neus is opgezwollen en blauw aan de bovenkant. Toen we thuis kwamen liet ik haar bij me drinken en is ze in slaap gevallen.
Echt, ik kon wel mee janken. Wat verschrikkelijk is dat zeg... Cry
Het zal jammergenoeg niet de laatste keer zijn dat zo iets gebeurd.

Zijn jullie kindjes ook wel eens zo hard gevallen?

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gevallen Empty Re: Gevallen

Bericht  Lejow wo 8 aug 2012 - 4:14

Hou haar wel even in de gaten, dit kan ook een hersenschudding veroorzaken.
Sterkte meis!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Gevallen Empty Re: Gevallen

Bericht  Fiwen wo 8 aug 2012 - 4:18

Erg is dat hè! Ik heb dan altijd zelf liever 10x zo veel pijn dan dat ik haar zo moet zien.
J.uul heeft een tijdje geleden een stuk van haar tand af gebroken doordat ze achterover viel met een houten trapje in haar handen en dat klapte toen vol in haar gezicht.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gevallen Empty Re: Gevallen

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 4:22

Mijn zoontje is een keer van de glijbaan achterover gevallen. En hij heeft 2 keer een dikke tand door zijn lip gehad. Blijft vreselijk zielig... Gevallen 1371890812

Hou haar inderdaad even goed in de gaten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gevallen Empty Re: Gevallen

Bericht  Bloem86 wo 8 aug 2012 - 4:25

Bah, hier is ze ook al een paar keer flink gevallen. 1x met haar wang tegen de punt vd salontafel! De pijn gaat dan dwars door mij heen! Zo naar!
Hopelijk valt het allemaal mee bij dr!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gevallen Empty Re: Gevallen

Bericht  M@niek wo 8 aug 2012 - 4:46

Ja zo zielig altijd maar hier al regelmatig bulten, blauwe plekken en 2x tand door de lip.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gevallen Empty Re: Gevallen

Bericht  Annemie wo 8 aug 2012 - 4:46

Fiwen schreef:Erg is dat hè! Ik heb dan altijd zelf liever 10x zo veel pijn dan dat ik haar zo moet zien.
J.uul heeft een tijdje geleden een stuk van haar tand af gebroken doordat ze achterover viel met een houten trapje in haar handen en dat klapte toen vol in haar gezicht.

Hoe is het daar mee afgelopen,heeft ze er nog steeds een stuk uit of konden er nog iets aan doen??

@linda, wat vervelend zeg,mijn zoontje loopt pas sinds een week los..maar zulke dingen lijken me doodeng, maar hier zal hij ook nog wel een keer vallen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gevallen Empty Re: Gevallen

Bericht  maiadebij wo 8 aug 2012 - 4:50

Aaargh wat zal je geschrokken zijn! Hoe gaat het nu met haar?

Jennah is tijdens bij de oppas achterover van de bank leuning gevallen en had haar arm op 2 plaatsen gebroken. N.adeem een keer op zo'n stomme wipkip zijn tanden door zijn tong.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gevallen Empty Re: Gevallen

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 5:28

H. is 1x net onder haar wenkbrauw op de punt van de salontafel gevallen.
En 1x met haar gezicht op de grond omdat ze dacht dat er een armleuning aan de stoel zat.

Verder gelukkig nog nooit.

Inderdaad wel eventjes goed in de gaten houden!
Hopelijk is ze het snel weer vergeten en heeft ze er verder geen last van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gevallen Empty Re: Gevallen

Bericht  Fiwen wo 8 aug 2012 - 6:11

Annemie schreef:
Fiwen schreef:Erg is dat hè! Ik heb dan altijd zelf liever 10x zo veel pijn dan dat ik haar zo moet zien.
J.uul heeft een tijdje geleden een stuk van haar tand af gebroken doordat ze achterover viel met een houten trapje in haar handen en dat klapte toen vol in haar gezicht.

Hoe is het daar mee afgelopen,heeft ze er nog steeds een stuk uit of konden er nog iets aan doen?

De tandarts wil er voordat ze naar school gaat wel een stukje aan zetten. Nu vind hij haar nog te jong omdat we het haar nog niet kunnen uitleggen en het trauma dan te groot zou zijn en dat is het me niet waard. Waarschijnlijk ergens tussen haar 3,5 en 4 jaar gaat dat dus gebeuren.

Ze heeft er gelukkig geen last van, er ligt ook geen zenuw bloot en het is niet zo scherp dat ze er steeds haar tong of lip aan open haalt. Wel heeft ze een paar keer bij vallen een tandje door haar lip gehad omdat het natuurlijk wel scherper is dan de andere tandjes.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gevallen Empty Re: Gevallen

Bericht  Linda wo 8 aug 2012 - 6:42

Oooh, als je kind iets breekt, dat lijkt me echt vreselijk! Dat van die tandjes is ook heel naar. Toen ik haar zo zag vallen was ik er ook bang voor.

Man had de huisarts nog even gesproken. We moeten haar vannacht even wakker maken. We nemen haar straks mee in ons bed, lekker dichtbij ons.
Ze heeft een half uurtje geslapen en daarna zat ze als een half dood vogeltje op de bank. Nadat we wat gegeten hadden begon ze haar praatjes terug te krijgen. Haar neus is wel helemaal knal rood. Het lijkt gelukkig mee te vallen.
Maar de schrik zat er wel goed in!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gevallen Empty Re: Gevallen

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 6:45

Onze dochter zat laatst op de knietjes op de bank en is toen zo voorover geklapt, vol met haar gezicht op het onderste plankje van de salontafel. Dat was ook even schrikken. Gelukkig was de schade slechts een blauwe plek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gevallen Empty Re: Gevallen

Bericht  mauwmauw wo 8 aug 2012 - 7:20

V is vanmorgen uit de buggy gevallen,wat ik van mijn moeder begreep had ze hem los gemaakt en wilde hem eruit tillen maar was hij iets sneller en sprong er zelf uit.Hij heeft een flinke bult op zijn hoofd.Me moeder voelde zich behoorlijk lullig eronder.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gevallen Empty Re: Gevallen

Bericht  Tania wo 8 aug 2012 - 7:27

J. valt heel vaak eigenlijk hij is niet zo handig denk ik laughcry
Hij is een keer van de trap gevallen toen mijn man hem vast had, toen had hij zijn beentje gekneusd. Een keer van de loopauto toen een flinke bloedlip. Een keer toen hij wilde rennen op z'n oor, die was dubbelgeklapt en mega dik en blauw. Een keer met een dvd doosje in z'n haden die toen dicht ging met z'n pink ertussen en toen zaten er wondjes die flink bloedde op en onder op z'n vinger. Van de week was hij in een plastic bak gaan zitten en viel hij plat op z'n gezicht op z'n Duplo. En nog wel veel meer maar hij heeft gelukkig nog nooit echt iets gehad waar hij veel last van had.

Sterkte met je meisje!

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gevallen Empty Re: Gevallen

Bericht  Blue flower wo 8 aug 2012 - 7:54

He BAH Sad

Snap dat je er om zou kunnen huilen, heb ook al een aantal dingen meegemaakt met R.

Hoe is het vanavond gegaan? Ligt ze nu lekker te slapen?
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gevallen Empty Re: Gevallen

Bericht  Linda wo 8 aug 2012 - 8:03

Blue flower schreef:He BAH Sad

Snap dat je er om zou kunnen huilen, heb ook al een aantal dingen meegemaakt met R.

Hoe is het vanavond gegaan? Ligt ze nu lekker te slapen?

Nee, ze is klaar wakker en vol praatjes. Ze heeft Dora spulletjes kadootje gehad van manlief, dus daar zit ze mee te spelen.
Straks gaan we slapen en nemen we haar mee in ons bed.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gevallen Empty Re: Gevallen

Bericht  Blue flower wo 8 aug 2012 - 8:06

Nou ondanks dat ze dan niet slaapt, is ze ieder geval niet naar er mee van smile haha.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gevallen Empty Re: Gevallen

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 9:54

He bah wat naar!

Hier zijn we al 2x bij de HAP geweest om een wondje te lijmen (neus en voorhoofd) en is hij met 8 maanden van de bank gevallen vol op z'n gezicht op de laminaatvloer. Alle 3 de keren heb ik uit paniek mee zitten huilen Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gevallen Empty Re: Gevallen

Bericht  kwak wo 8 aug 2012 - 10:12

ja, dat is schrikken!
logisch dat je daar om mee gaat huilen.

D. is een paar maand terug van de commode gevallen, vreselijk. We waren beide helemaal overstuur, D. huilen en ik huilen van de schrik en van het schuldgevoel.
Wat een drama was dat toen, mijn man was toen ook net 30 sec de deur uit om naar de kerk te gaan. Heb echt wel 5 mensen gebeld om hier te komen omdat er dan tenminste 1 iemand was die helder nadacht, uiteraard nam niemand op. Alles is was uit eindelijk goed met D. en was ze meer geschrokken dan dat ze wat had.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gevallen Empty Re: Gevallen

Bericht  Twellie wo 8 aug 2012 - 11:22

Bah, wat schrikken Linda, hopelijk hebben jullie een normale nacht met morgen weer een vrolijk meisje dat helemaal zichzelf is.

Mijn jongste heeft al eens een flinke val gemaakt, dacht dat zoiets me nooit zou overkomen. Ik was ook helemaal van de wereld van de schrik, godzijdank huilde ze maar een paar minuutjes en bleek er niets ernstigs aan de hand te zijn. Maar haar hele ruggetje was blauw en ze had twee builen op haar hoofd, wat heb ik me daar verschrikkelijk schuldig om gevoeld, voel ik me nog schuldig om eigenlijk.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gevallen Empty Re: Gevallen

Bericht  Parisienne wo 8 aug 2012 - 11:26

N. is laatst ook flink hard gevallen. Tijdens het van een holletje afrennen viel ze voorover op haar gezicht. Ze heeft er een flinke bult en schaafwond op haar voorhoofd aan overgehouden. Net de dag voordat we pasfoto's wilden gaan maken voor haar paspoort Mad
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gevallen Empty Re: Gevallen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum