Baaltopic
+20
Gympie
Eponine
Poubelle
Carra
Sea of Trees
girli
Vino
PeperMunt
Kowalski
Taeda
Jasmine
ExpressoB
sonly
Rush
Cimic
Ibbeltje
Frappuccino
Zonnetje
Charles
Shisha
24 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Baaltopic
Laat je gaan haha!Sea of Trees schreef:Ik zit me enorm te ergeren aan iemand op Facebook die een hele domme reactie heeft geplaatst. Ik heb zo'n moeite om me in te houden
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja had al een reactie op haar status geplaatst. Ik word echt chagrijnig van mensen die zonder nadenken iets op Facebook pleuren.Rush schreef:Laat je gaan haha!Sea of Trees schreef:Ik zit me enorm te ergeren aan iemand op Facebook die een hele domme reactie heeft geplaatst. Ik heb zo'n moeite om me in te houden
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ik baal omdat mijn taart is mislukt...
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik baal omdat mijn salaris niet klopt. Ik heb de hele maand fulltime gewerkt want ik heb elke week 2 dagen ingevallen op een school. Is die directrice te laat met m'n uren doorgeven . Ze zou nog d'r excuses maken, volgens de vrouw van de administratie, nou, daar doe ik lekker m'n boodschappen van.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Baal moment 1 van vandaag; Auto startte niet, had vanaf vrijdag avond stil gestaan. Gelukkig was de overbuur jongen zo aardig om hem ff aan te starten, had gelukkig zelf start kabels.
baal moment 2; gemeentehuis had een storing, kon ik mijn nieuwe rijbewijs niet aanvragen!
Hopelijk is de storing maandag verholpen en kan ik hem hoooop ik donderdag ophalen, verder heb ik geen tijd en hij verloopt de 3e.
en baal moment 3; mijn moeder die vanmiddag erg bijdehand vervelend tegen mij deed aan de telefoon
baal moment 2; gemeentehuis had een storing, kon ik mijn nieuwe rijbewijs niet aanvragen!
Hopelijk is de storing maandag verholpen en kan ik hem hoooop ik donderdag ophalen, verder heb ik geen tijd en hij verloopt de 3e.
en baal moment 3; mijn moeder die vanmiddag erg bijdehand vervelend tegen mij deed aan de telefoon
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik baal dat ik morgen een tentamen heb en zoo geen zin meer heb om te studeren. Ben nu oude examens aan het maken, maar daarbij worden heel veel feitjes gevraagd die ik nog niet weet. Dus moet vanavond en morgenvroeg nog veel doen....
Eponine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 98
Punten : 98
Registratiedatum : 15-11-12
Eponine schreef:Ik baal dat ik morgen een tentamen heb en zoo geen zin meer heb om te studeren. Ben nu oude examens aan het maken, maar daarbij worden heel veel feitjes gevraagd die ik nog niet weet. Dus moet vanavond en morgenvroeg nog veel doen....
Dit gevoel had ik gister, maar echt doorzetten! Dan heb je morgen als je klaar bent echt een fijn gevoel. It's worth it!
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Poubelle schreef:Ik baal omdat mijn salaris niet klopt. Ik heb de hele maand fulltime gewerkt want ik heb elke week 2 dagen ingevallen op een school. Is die directrice te laat met m'n uren doorgeven . Ze zou nog d'r excuses maken, volgens de vrouw van de administratie, nou, daar doe ik lekker m'n boodschappen van.
Dat is erg he! Ik heb het ook wel gehad, dat mn uren net te laat zijn doorgegeven en ik ze dus een maand later krijg...
In mijn situatie kanik het wel lijen, maar ik kan me voorstellen at het voor anderen lastig is...
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik baal, ik heb mijn telefoon zwemles gegeven
Geluk bij een ongeluk is dat ik vandaag mail kreeg van mijn provider dat je vanaf nu kosteloos een Sim only om kan zetten in abonnement met toestellease. Gelijk maar gedaan.
Telefoon heb ik al aardige tijd, geen net nieuw dingetje gelukkig.
Geluk bij een ongeluk is dat ik vandaag mail kreeg van mijn provider dat je vanaf nu kosteloos een Sim only om kan zetten in abonnement met toestellease. Gelijk maar gedaan.
Telefoon heb ik al aardige tijd, geen net nieuw dingetje gelukkig.
Gast- Gast
Succes Eponine! Misschien valt het mee, nog even doorzetten.
Ik baal omdat ik ziek ben. Leren voor mijn tentamen lukt echt niet, dat levert weer lichte stress op. En ik heb ruzie met mijn moeder, die praktisch eist dat ik dit weekend naar haar toe kom, terwijl ik hartstikke besmettelijk ben. Zegt mijn moeder: "Lekker toch, een paar daagjes in bed liggen!" Ja hartstikke lekker, elke 20 minuten braken, waarbij het gal door je neus komt, je midden in de nacht flauwvalt omdat je toch naar de wc moest, maar zelfs water niet binnen houdt en je overal pijn hebt, maar pijnstillers slikken zinloos is als je ze niet binnen kan houden. Mijn zus is hoogzwanger, maar ik ben de enige die het belangrijk vind om haar niet te besmetten.
En het is heel dubbel, wat enerzijds vind ik het dus heel naar om alleen in mijn kamer te zitten terwijl ik me zo rot voel, maar anderzijds heb ik ook zo erg het gevoel niet serieus genomen te worden, dat ik ook niet zoveel zin heb om naar mijn moeder te gaan.
Ik baal omdat ik ziek ben. Leren voor mijn tentamen lukt echt niet, dat levert weer lichte stress op. En ik heb ruzie met mijn moeder, die praktisch eist dat ik dit weekend naar haar toe kom, terwijl ik hartstikke besmettelijk ben. Zegt mijn moeder: "Lekker toch, een paar daagjes in bed liggen!" Ja hartstikke lekker, elke 20 minuten braken, waarbij het gal door je neus komt, je midden in de nacht flauwvalt omdat je toch naar de wc moest, maar zelfs water niet binnen houdt en je overal pijn hebt, maar pijnstillers slikken zinloos is als je ze niet binnen kan houden. Mijn zus is hoogzwanger, maar ik ben de enige die het belangrijk vind om haar niet te besmetten.
En het is heel dubbel, wat enerzijds vind ik het dus heel naar om alleen in mijn kamer te zitten terwijl ik me zo rot voel, maar anderzijds heb ik ook zo erg het gevoel niet serieus genomen te worden, dat ik ook niet zoveel zin heb om naar mijn moeder te gaan.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SG: ik zou thuis blijven. Dat moet ze toch wel begrijpen?! ze wil misschien voor je zorgen.
Het heerst nog steeds en het is zeker besmettelijk, ik heb er ook een beetje last van helaas.
Hoorde gisteren dat het norro-virus weer is uitgebroken.
Het heerst nog steeds en het is zeker besmettelijk, ik heb er ook een beetje last van helaas.
Hoorde gisteren dat het norro-virus weer is uitgebroken.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
SuperGrover: heb je al een zetpil geprobeerd? Toen ik niks binnen kon houden, was een zetpil de oplossing.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
SG ik zou ook gewoon thuis blijven. Het is toch ook geen doen om op deze manier naar je moeder te gaan. Volgens mij woont ze nog ver weg ook toch? Lekker dan, in de trein zo ziek. Kan je beter thuis blijven. t Is wel lekker als je moeke voor je zorgt, maar snap met je hoogzwangere zus dat je dat maar niet doet.
Ik baal dat ik nog aan 't werk ben en echt geen meter op schiet (goh ik zit op t forum), heb echt een baal week qua werk en ik voel me veel te gestressed.
Ik baal dat ik nog aan 't werk ben en echt geen meter op schiet (goh ik zit op t forum), heb echt een baal week qua werk en ik voel me veel te gestressed.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik baal dat ik vanmiddag een rekening op de mat heb gekregen van de belastingsdienst. Ik heb 2,5 jaar lang teveel zorgtoeslag gekregen (mijn vriend en ik hebben toen geregistreerd partnerschap laten doen) En hoppa ik mag 395 euro gaan terug betalen
Pruim- Fluisteraar
- Aantal berichten : 160
Punten : 178
Registratiedatum : 14-01-13
Ik weet niet of een zetpil een goed idee is (daar zal ik niet verder over uitweiden ), maar ik kan het ook niet halen. Ik heb inderdaad een variant van het norovirus, een huisgenoot is bij besmette ouderen geweest voor zijn werk, en hij is maandag ziek geworden. Inmiddels zijn al mijn huisgenoten ziek, 5 jonge, gezonde mensen, dus dat geeft wel aan hoe vreselijk besmettelijk het is. Maar ik zou dus niet weten hoe ik bij de apotheek zou moeten komen, dat is echt wel 20 minuten lopen en dat durf ik niet aan. Vannacht viel ik flauw in de 5 meter van mijn kamer naar de wc.
Expresso, mijn moeder wil inderdaad voor me zorgen, en dat wil ik ook wel, want het is heel naar om hier alleen te zijn. Maar ze lijkt zich niet echt te beseffen wat voor hel dit is, ook al schijnt het in 2-3 dagen over te zijn (beter wel, het is nu dag 2 en ben nog zeker niet beter), het is kort maar heftig. Ik zou het gewoon heel naar vinden om haar te besmetten, in de wetenschap dat mijn zus en haar baby dan misschien ook besmet raken als ze gaat bevallen binnenkort.
Expresso, mijn moeder wil inderdaad voor me zorgen, en dat wil ik ook wel, want het is heel naar om hier alleen te zijn. Maar ze lijkt zich niet echt te beseffen wat voor hel dit is, ook al schijnt het in 2-3 dagen over te zijn (beter wel, het is nu dag 2 en ben nog zeker niet beter), het is kort maar heftig. Ik zou het gewoon heel naar vinden om haar te besmetten, in de wetenschap dat mijn zus en haar baby dan misschien ook besmet raken als ze gaat bevallen binnenkort.
SuperGrover- Ratel
Marin, ja het is bijna 2,5 uur reizen naar mijn moeder. Als ik zo misselijk ben, kan dat sowieso al niet natuurlijk. Sterkte nog met werken! Misschien is top of the hour een idee? Drie kwartier werken, een kwartiertje chillen?
Pruim: Wat balen. Kun je dat niet in termijnen terug betalen?
Pruim: Wat balen. Kun je dat niet in termijnen terug betalen?
SuperGrover- Ratel
Thanks SuperGrover en Gympie. Ben inmiddels weer mijn boeken in gedoken, nu even pauze (en dadelijk de mol kijken). Langzaam wordt het duidelijk.
SuperGrover, beterschap! Hopelijk is het op die 3e dag gewoon over.
SuperGrover, beterschap! Hopelijk is het op die 3e dag gewoon over.
Eponine- Fluisteraar
Fijn dat het langzaam duidelijk wordt Eponine! Maar ik kan het je niet aanraden om naar mij te kijken, ik heb er zelden zo slecht uit gezien
SuperGrover- Ratel
Thanx voor de tip, dan houd ik t bij Nederland 1
Eponine- Fluisteraar
Erg verstandig! Art is wel leuk om naar te kijken!
SuperGrover- Ratel
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: