Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

+53
Viva
Mamsie
Susan
Bloem86
Ella
Thunder
Raven
Aggi
LDJ
Fortissimo
Rush
Linda
Vancity_girl
Paper Crown
Bruintje Beer
Caroow
Snoes
Dora
Annie24
ingrid82
Muppetje
M-G
sanne-84
Sanne
Filoria
Elliot
Dikkie Dik
Luce
_Lana_
Happydobby
Elodie
Puggle
Coco
Tiana
Supertalentje
SoGood
Jezzie
Sterrin_
Parel
PapillonRose
Jade
CCC
Purpleflower
hellowkitty
Flower_L
L!ND@
studiebol
koNijntje
Aimee
Floor
Liadan
Tania
Happinaz
57 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 4 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Fortissimo zo 20 jan 2013 - 21:16

Rush schreef:
Luce schreef:Ik heb eigenlijk geen idee, maar het verbaast me dat iedereen dat hier zo makkelijk neer zet.
Ik moet hier eigenlijk wel om lachen. Ik kan me tweets van jou herinneren die ook weinig aan de verbeelding overlieten. Wink

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 4 394967 Laughing
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 4 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Luce zo 20 jan 2013 - 21:29

Rush schreef:
Luce schreef:Ik heb eigenlijk geen idee, maar het verbaast me dat iedereen dat hier zo makkelijk neer zet.
Ik moet hier eigenlijk wel om lachen. Ik kan me tweets van jou herinneren die ook weinig aan de verbeelding overlieten. Wink

Zoals? Dat moet dan wel heeeel lang geleden zijn haha. Ik kan me daar niks van herinneren.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 4 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Rush zo 20 jan 2013 - 21:42

`s ochtends vroeg in het ziekenhuis, iets met je man en een kwak-potje.

Het in inderdaad best lang geleden, maar ik vergeet het nooit weer, haha.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 4 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  LDJ zo 20 jan 2013 - 21:53

Of onder de douche of in bed.
1 van de 2 moet het geweest zijn.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 4 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Fortissimo zo 20 jan 2013 - 21:55

Rush schreef:`s ochtends vroeg in het ziekenhuis, iets met je man en een kwak-potje.

Het in inderdaad best lang geleden, maar ik vergeet het nooit weer, haha.

Klopt, dat heb ik toen ook gelezen. Volgens mij ben ik je toen ook gaan ontvolgen Luce, dat was pas onsmakelijk.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 4 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Luce zo 20 jan 2013 - 21:56

Haha oh dat. Dat was vooral grappig bedoeld Wink. Dat was volgens mij toen ik bezig was met IVF. Niet echt romantisch haha
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 4 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Luce zo 20 jan 2013 - 22:00

Fortissimo schreef:
Rush schreef:`s ochtends vroeg in het ziekenhuis, iets met je man en een kwak-potje.

Het in inderdaad best lang geleden, maar ik vergeet het nooit weer, haha.

Klopt, dat heb ik toen ook gelezen. Volgens mij ben ik je toen ook gaan ontvolgen Luce, dat was pas onsmakelijk.

Nou nou, overdrijven is ook een vak Wink. Geloof dat ik ooit eens een grappige opmerking heb gemaakt over dat mijn man langs een wachtkamer moest lopen met allemaal mensen toen hij net in het kamertje was geweest en ik daar zo om moest lachen. Als je dat onsmakelijk vindt, zou dit topic je helemaal tegen moesten staan lijkt me.

Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 4 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Fortissimo zo 20 jan 2013 - 22:03

Nou, er zit mijns inziens wel een verschil tussen waar een babytje verwekt is dan dat ik voor me zie dat een potje vol sperma zit. Dat vind ik veel goorder.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 4 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Luce zo 20 jan 2013 - 22:07

Dus vind je het ook goor als Ingrid hier vertelt dat ze zwanger is geworden door IVF?

Ik weet nog precies waar het over ging en ik geloof niet dat ik tot in detail heb besproken wat er in het potje zat hoor Wink. Alleen dat ik zo om hem moest lachen. Als jij dat al ranziger vindt dan dit topic, lijkt me dat dat toch echt bij jezelf ligt.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 4 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Aggi zo 20 jan 2013 - 22:11

Thuis, maar niet in bed, maar beneden ergens Laughing
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 4 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 22:21

De oudste op vakantie in Limburg en de jongste thuis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 4 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Raven zo 20 jan 2013 - 23:00

Mijn man beweerd op huwelijksreis. Zelf denk ik in de week na de huwelijksreis gewoon thuis.


Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 4 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Thunder zo 20 jan 2013 - 23:36

Beide thuis.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 4 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Dora zo 20 jan 2013 - 23:46

Linda schreef:Ja, daar kan ik me wel wat bij voorstellen!
En is dat een bekende geweest of echt via her medische circuit. Als ik te persoonlijke vragen stel moet je het zeggen hoor!

Beide niet.
Via internet hebben we een donor gezocht. Meerdangewenst.nl en nog een site.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 4 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Ella ma 21 jan 2013 - 0:15

Thuis is bed.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 4 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Bloem86 ma 21 jan 2013 - 0:35

De oudste thuis in bed. Dat weet ik omdat we het toen die tijd niet ergens anders gedaan hebben.
De jongste weet ik echt niet! Of thuis, of op vakantie denk ik..
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 4 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Susan ma 21 jan 2013 - 0:44

Ik weet het wel precies. We hebben toen op Valentijnsdag seks gehad en als we met behulp van de termijnecho terugrekenden was de bevruchting op donderdag 15 februari. We hadden in de dagen daarvoor geen seks gehad, dus het moet wel van die keer zijn geweest, seks overleeft wel een dag of een paar dagen in je lichaam, maar ook weer niet zo lang.

De tweede keer wist ik het ook precies, want dat was de allereerste keer dat we weer seks hadden zonder condoom omdat we die avond hadden besloten om er weer voor te gaan, en kort daarna werd ik ziek, dus toen geen seks. Daarna had ik dus een positieve test. Dus dat was wel duidelijk.

Het was trouwens allebei thuis. De eerste op bed, op Valentijnsdag dus, 's avonds, de tweede op de bank op een zaterdagavond.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 4 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Mamsie ma 21 jan 2013 - 1:20

Susan schreef:Ik weet het wel precies. We hebben toen op Valentijnsdag seks gehad en als we met behulp van de termijnecho terugrekenden was de bevruchting op donderdag 15 februari. We hadden in de dagen daarvoor geen seks gehad, dus het moet wel van die keer zijn geweest, seks overleeft wel een dag of een paar dagen in je lichaam, maar ook weer niet zo lang.

De tweede keer wist ik het ook precies, want dat was de allereerste keer dat we weer seks hadden zonder condoom omdat we die avond hadden besloten om er weer voor te gaan, en kort daarna werd ik ziek, dus toen geen seks. Daarna had ik dus een positieve test. Dus dat was wel duidelijk.

Het was trouwens allebei thuis. De eerste op bed, op Valentijnsdag dus, 's avonds, de tweede op de bank op een zaterdagavond.

Haha
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 4 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Mamsie ma 21 jan 2013 - 1:21

De 1e op vakantie waarschijnlijk en de andere denk ik gewoon thuis.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 4 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Susan ma 21 jan 2013 - 1:21

Haha, sperma dus.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 4 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Viva ma 21 jan 2013 - 1:51

Beide thuis in bed.

Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 4 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Slakje ma 21 jan 2013 - 2:26

Ik vind het een beetje vreemd dat mensen dat nog weten, haha. Ik zou het begot niet weten.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 4 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Petteflet ma 21 jan 2013 - 3:23

studiebol schreef:In mexico in onze hotelkamer.

Haha grappig. Bij ons ook (de 1e dan, 2e heel saai in bed).
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 4 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Gast ma 21 jan 2013 - 5:01

Petteflet schreef:
studiebol schreef:In mexico in onze hotelkamer.

Haha grappig. Bij ons ook (de 1e dan, 2e heel saai in bed).

Was de seks saai of de locatie? Razz

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 4 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Gast ma 21 jan 2013 - 5:18

Beide thuis in bed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 4 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum