Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

+53
Viva
Mamsie
Susan
Bloem86
Ella
Thunder
Raven
Aggi
LDJ
Fortissimo
Rush
Linda
Vancity_girl
Paper Crown
Bruintje Beer
Caroow
Snoes
Dora
Annie24
ingrid82
Muppetje
M-G
sanne-84
Sanne
Filoria
Elliot
Dikkie Dik
Luce
_Lana_
Happydobby
Elodie
Puggle
Coco
Tiana
Supertalentje
SoGood
Jezzie
Sterrin_
Parel
PapillonRose
Jade
CCC
Purpleflower
hellowkitty
Flower_L
L!ND@
studiebol
koNijntje
Aimee
Floor
Liadan
Tania
Happinaz
57 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  M-G zo 20 jan 2013 - 9:39

In ieder geval thuis en ik denk in bed maar het kan ook op de bank of onder de douche geweest zijn.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Elliot zo 20 jan 2013 - 9:43

Filoria schreef:
Luce schreef:Ik zeg alleen maar dat ik het bijzonder vind. That's it.
He jammer, ik dacht: daar komt weer zo'n leuke nachtelijke discussie Very Happy

Nou dat was eigenlijk niet mijn intentie haha, ik vraag me gewoon af waarom je het niet zou delen. Zo goed als iedereen in een normale relatie heeft seks met elkaar, waarom zou je dat niet online kunnen gooien? Ik persoonlijk praat gewoon niet graag over mijn eigen seksleven, ik ben wat dat betreft wat preuts. Maar ik vind het ook niet gek als een ander het wel zegt.

Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Muppetje zo 20 jan 2013 - 9:43

In Rome.

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Luce zo 20 jan 2013 - 9:45

Elliot schreef:
Filoria schreef:
Luce schreef:Ik zeg alleen maar dat ik het bijzonder vind. That's it.
He jammer, ik dacht: daar komt weer zo'n leuke nachtelijke discussie Very Happy

Nou dat was eigenlijk niet mijn intentie haha, ik vraag me gewoon af waarom je het niet zou delen. Zo goed als iedereen in een normale relatie heeft seks met elkaar, waarom zou je dat niet online kunnen gooien? Ik persoonlijk praat gewoon niet graag over mijn eigen seksleven, ik ben wat dat betreft wat preuts. Maar ik vind het ook niet gek als een ander het wel zegt.


Mijn probleem is dat ik er altijd beelden bij krijg. Rolling Eyes
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Elliot zo 20 jan 2013 - 9:52

Hahaha lol!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Filoria zo 20 jan 2013 - 9:53

Wij hebben alleen maar smaakvolle seks hoor Very Happy
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 10:15

SoGood schreef:Nou, even serieus he.. Hier maak ik me dus serieus 'druk' om. Als je bezig bent om zwanger te worden, dan wil je toch dat het kind op een romantische manier verwekt wordt? Tenminste, ik wel. Maar ja.. Onze vrijpartijen zijn vaak romantisch en liefdevol maar heel vaak ook niet.

Lijkt me toch een beetje jammer als je je kind verwekt terwijl je op je knieeen aan het bed vast gebonden ligt met een gagball in je mond en tepelklemmen op je borsten terwijl je vriend.. Nou ja, you get the picture.

En nee, ik heb geen gagball.

Really?

Maar hoe zie je dat voor je dan? Romantische seks? Ik weet sowieso nooit zo goed wat ik me daarbij voor moet stellen, seks ís toch gewoon niet romantisch? Ik bedoel: elkaar diep in de ogen staren en 'ik hou van je' fluisteren doe ik wel tijdens een goed gesprek, maar toch niet tijdens een potje neuken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 10:17

Luce schreef:Ik vind het inderdaad vrij privé. Iedereen moet het zelf weten, maar vind het wel bijzonder dat dit soort dingen zo makkelijk op het forum wordt geknald.

Heel eerlijk gezegd: ik zie niet zo in wat daar prive aan is. Mensen weten dat ik kinderen heb, dus dat ze ergens verwekt zijn lijkt me logisch. En ik kijk er ook niet van op als iemand dit irl aan me vraagt, en ik geef nog gewoon antwoord ook eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 10:18

Eucalypta schreef:
SoGood schreef:Nou, even serieus he.. Hier maak ik me dus serieus 'druk' om. Als je bezig bent om zwanger te worden, dan wil je toch dat het kind op een romantische manier verwekt wordt? Tenminste, ik wel. Maar ja.. Onze vrijpartijen zijn vaak romantisch en liefdevol maar heel vaak ook niet.

Lijkt me toch een beetje jammer als je je kind verwekt terwijl je op je knieeen aan het bed vast gebonden ligt met een gagball in je mond en tepelklemmen op je borsten terwijl je vriend.. Nou ja, you get the picture.

En nee, ik heb geen gagball.

Really?

Maar hoe zie je dat voor je dan? Romantische seks? Ik weet sowieso nooit zo goed wat ik me daarbij voor moet stellen, seks ís toch gewoon niet romantisch? Ik bedoel: elkaar diep in de ogen staren en 'ik hou van je' fluisteren doe ik wel tijdens een goed gesprek, maar toch niet tijdens een potje neuken?

Ik wel hoor N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 3 3079029344

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 10:19

Mjin avatar is niet erg goed qua beeldvorming in dit topic, maar goed:lol:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  ingrid82 zo 20 jan 2013 - 10:25

Onder de microscoop met een naald en daarna de stoof in.
ingrid82
ingrid82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 15-02-11
Woonplaats : boxtel

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Annie24 zo 20 jan 2013 - 10:31

ingrid82 schreef:Onder de microscoop met een naald en daarna de stoof in.

:cheering:
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Dora zo 20 jan 2013 - 10:46

A. is in Eindhoven bij de donor thuis verwekt. Heel romantisch met een potje en een spuitje. En dat was op 1-08-2009.

M. is of ook met een potje en een spuitje in Eindhoven verwekt, of bij ons in de slaapkamer met een potje en spuitje. Dat is 2 dagen ma elkaar geweest. En de datums kan ik je je zo melden; 18 of 19 oktober 2010.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Snoes zo 20 jan 2013 - 11:10

Thuis in ons bed.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Caroow zo 20 jan 2013 - 13:18

Thuis, in bed. Op mijn verjaardag smile

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Bruintje Beer zo 20 jan 2013 - 18:23

De oudste thuis in bed.
De jongste in Italië. Toen we op vakantie waren.

Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Paper Crown zo 20 jan 2013 - 18:50

In het ziekenhuis. Blijft speciaal als we erlangs rijden. Afgelopen vrijdag reden we langs met J. bizar hoe de embryo met 6 cellen die we op 't scherm zagen die op vrijdag 13 april terug in mijn baarmoeder is geplaatst nu op mijn schoot aan 't slapen is.. Wonder.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Dikkie Dik zo 20 jan 2013 - 19:42

Paper Crown schreef:In het ziekenhuis. Blijft speciaal als we erlangs rijden. Afgelopen vrijdag reden we langs met J. bizar hoe de embryo met 6 cellen die we op 't scherm zagen die op vrijdag 13 april terug in mijn baarmoeder is geplaatst nu op mijn schoot aan 't slapen is.. Wonder.

Klinkt zo dankbaar I love you . De liefde voor jullie zoon straalt er vanaf. Geniet!!
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 20:00

Ik heb bij beide keren werkelijk geen idee Razz

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Vancity_girl zo 20 jan 2013 - 20:00

De eerste in Vancouver in Canada, daar woonde we toen. Tweede op vakantie in Mallorca Spanje.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Linda zo 20 jan 2013 - 20:38

Dora schreef:A. is in Eindhoven bij de donor thuis verwekt. Heel romantisch met een potje en een spuitje. En dat was op 1-08-2009.

M. is of ook met een potje en een spuitje in Eindhoven verwekt, of bij ons in de slaapkamer met een potje en spuitje. Dat is 2 dagen ma elkaar geweest. En de datums kan ik je je zo melden; 18 of 19 oktober 2010.

Hebben A en M dezelfde biologische vader? Ben even nieuwsgierig.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Linda zo 20 jan 2013 - 20:39

Dochter is in mijn huis of dat van m'n man verwekt. We woonden toen nog niet samen, dus ik heb geen idee.

Zoon is in ons huidige huis verwekt.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Rush zo 20 jan 2013 - 21:07

Luce schreef:Ik heb eigenlijk geen idee, maar het verbaast me dat iedereen dat hier zo makkelijk neer zet.
Ik moet hier eigenlijk wel om lachen. Ik kan me tweets van jou herinneren die ook weinig aan de verbeelding overlieten. Wink


Laatst aangepast door Rush op zo 20 jan 2013 - 21:13; in totaal 1 keer bewerkt
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Dora zo 20 jan 2013 - 21:12

Linda schreef:
Dora schreef:A. is in Eindhoven bij de donor thuis verwekt. Heel romantisch met een potje en een spuitje. En dat was op 1-08-2009.

M. is of ook met een potje en een spuitje in Eindhoven verwekt, of bij ons in de slaapkamer met een potje en spuitje. Dat is 2 dagen ma elkaar geweest. En de datums kan ik je je zo melden; 18 of 19 oktober 2010.

Hebben A en M dezelfde biologische vader? Ben even nieuwsgierig.

Ja, dat was voor ons wel 1 van de voorwaarden
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Linda zo 20 jan 2013 - 21:15

Ja, daar kan ik me wel wat bij voorstellen!
En is dat een bekende geweest of echt via her medische circuit. Als ik te persoonlijke vragen stel moet je het zeggen hoor!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 3 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum