Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

+53
Viva
Mamsie
Susan
Bloem86
Ella
Thunder
Raven
Aggi
LDJ
Fortissimo
Rush
Linda
Vancity_girl
Paper Crown
Bruintje Beer
Caroow
Snoes
Dora
Annie24
ingrid82
Muppetje
M-G
sanne-84
Sanne
Filoria
Elliot
Dikkie Dik
Luce
_Lana_
Happydobby
Elodie
Puggle
Coco
Tiana
Supertalentje
SoGood
Jezzie
Sterrin_
Parel
PapillonRose
Jade
CCC
Purpleflower
hellowkitty
Flower_L
L!ND@
studiebol
koNijntje
Aimee
Floor
Liadan
Tania
Happinaz
57 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  SoGood zo 20 jan 2013 - 8:46

Nou, even serieus he.. Hier maak ik me dus serieus 'druk' om. Als je bezig bent om zwanger te worden, dan wil je toch dat het kind op een romantische manier verwekt wordt? Tenminste, ik wel. Maar ja.. Onze vrijpartijen zijn vaak romantisch en liefdevol maar heel vaak ook niet.

Lijkt me toch een beetje jammer als je je kind verwekt terwijl je op je knieeen aan het bed vast gebonden ligt met een gagball in je mond en tepelklemmen op je borsten terwijl je vriend.. Nou ja, you get the picture.

En nee, ik heb geen gagball.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Supertalentje zo 20 jan 2013 - 8:48

In ons bed, precies 2 weken na het overlijden van mijn broertje. Ten tijden van het overlijden was ik ongesteld, daarna de pil niet meer geslikt. En behalve die ene keer 2 weken later had ik niet zoveel zin, dus zo weet ik het zeker. Want 2 weken daarna wachtte ik op mijn menstruatie die maar niet kwam en toen was ik al zwanger.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Tiana zo 20 jan 2013 - 8:49

SoGood, heb je 50 tinten grijs gelezen? Haha Laughing
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  SoGood zo 20 jan 2013 - 8:50

Stylegirl schreef:SoGood, heb je 50 tinten grijs gelezen? Haha Laughing

Alle 3! N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 2 281626781
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Coco zo 20 jan 2013 - 8:52

In een hotel in Hengelo (ov), dat weet ik omdat ik al met 4+3 een echo had en ik de dagen voor dat weekend en de dagen na dat weekend bij mijn ouders was ivm feestjes. En ze er niet zo enorm naast kunnen zitten met dat termijn.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Puggle zo 20 jan 2013 - 8:53

Gewoon in ons bed.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 8:55

Hoezo zou je liever willen dat je kind door romantische seks is verwekt? Gaat om het resultaat toch? :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Elodie zo 20 jan 2013 - 8:57

Ik weet het zeker: in mijn bed. Want we hebben het toen nergens anders gedaan en doordat ik mijn appartement deelde met een vriendin, kon t moeilijk ergens anders in huis;)
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Elodie zo 20 jan 2013 - 8:58

Reva schreef:Hoezo zou je liever willen dat je kind door romantische seks is verwekt? Gaat om het resultaat toch? :cheering:
Ja, als het maar gewoon vrijwillige seks is. Dan maakt de rest niet uit, lijkt me.
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  SoGood zo 20 jan 2013 - 8:58

Reva schreef:Hoezo zou je liever willen dat je kind door romantische seks is verwekt? Gaat om het resultaat toch? N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 2 281626781

Ja uiteindelijk wel, maar ik voel me toch iets prettiger bij een liefdevolle vrijparty dan even snel achterlangs in de douche voor je naar je werk gaat o.i.d. Wink
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Happinaz zo 20 jan 2013 - 9:05

Eucalypta schreef:Hoe kun je dat nou precies weten?

Ik bedoel: bij de eerste was ik onverwacht zwanger, maar we hadden toch best veel seks, dus welke van de keren het nu was binnen pak em beet één week tijd weet ik écht niet. Dat kun je toch niet achterhalen? Stel dat je in een week tijd 3x seks in bed hebt en 1x op de keukentafel, dan weet je toch niet dat je kind op de keukentafel verwekt is? Plus, je weet pas een paar weken later dat je zwanger bent, weet je dan nog precies waar je de weken ervoor seks hebt gehad?



Of hebben mensen dan echt 1x seks in de vruchtbare periode en in de weken ervoor en erna niet, en als het dan raak was, dan was het van díe keer? Je weet toch nooit precies wanneer je eisprong is?



Laatst aangepast door Happinaz op zo 20 jan 2013 - 9:44; in totaal 1 keer bewerkt
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Happydobby zo 20 jan 2013 - 9:05

Gewoon thuis in ons bed N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 2 561177

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Happinaz zo 20 jan 2013 - 9:06

Eucalypta schreef:Hoe kun je dat nou precies weten?

Ik bedoel: bij de eerste was ik onverwacht zwanger, maar we hadden toch best veel seks, dus welke van de keren het nu was binnen pak em beet één week tijd weet ik écht niet. Dat kun je toch niet achterhalen? Stel dat je in een week tijd 3x seks in bed hebt en 1x op de keukentafel, dan weet je toch niet dat je kind op de keukentafel verwekt is? Plus, je weet pas een paar weken later dat je zwanger bent, weet je dan nog precies waar je de weken ervoor seks hebt gehad?



Of hebben mensen dan echt 1x seks in de vruchtbare periode en in de weken ervoor en erna niet, en als het dan raak was, dan was het van díe keer? Je weet toch nooit precies wanneer je eisprong is?

Omdat we het die nacht door ongeduldigheid zonder condoom hebben gedaan....
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  _Lana_ zo 20 jan 2013 - 9:20

In een ziekenhuis'bed', op de functieafdeling van het ziekenhuis.
Dus ik weet het wel heel zeker Very Happy.

( niet quoten ).
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Luce zo 20 jan 2013 - 9:22

Ik heb eigenlijk geen idee, maar het verbaast me dat iedereen dat hier zo makkelijk neer zet.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Dikkie Dik zo 20 jan 2013 - 9:22

Onder de douche of in de badkamer op mijn verjaardag. Makkelijk terug rekenen.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Elliot zo 20 jan 2013 - 9:27

Luce schreef:Ik heb eigenlijk geen idee, maar het verbaast me dat iedereen dat hier zo makkelijk neer zet.
Wat verbaast je daaraan? Omdat het vrij privé is? Op zich is het toch niet echt gevoelige informatie?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Luce zo 20 jan 2013 - 9:30

Ik vind het inderdaad vrij privé. Iedereen moet het zelf weten, maar vind het wel bijzonder dat dit soort dingen zo makkelijk op het forum wordt geknald.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Filoria zo 20 jan 2013 - 9:31

Thuis in bed. Precies op de schrikkeldag: 29-02-2008. Weet het zo precies omdat ik de volgende dag een echo had waarop de gynaecoloog zag dat ik net een eisprong had gehad (na 1,5 jaar zonder menstruaties...)
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Sanne zo 20 jan 2013 - 9:32

Thuis, dat weet ik zeker, maar de plek in huis weet ik niet.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Elliot zo 20 jan 2013 - 9:33

Ik vind het ook wel privé hoor, en zou het zelf niet persé willen delen omdat ik dat gewoon niet nodig vind. Maar ik vind het ook niet gek dat anderen dat wel doen eigenlijk, waarom niet?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Filoria zo 20 jan 2013 - 9:33

Luce schreef:Ik vind het inderdaad vrij privé. Iedereen moet het zelf weten, maar vind het wel bijzonder dat dit soort dingen zo makkelijk op het forum wordt geknald.
Zo boeiend is dit toch niet? Ik vind het heftiger als mensen hier over hun depressieve moeder o.i.d. vertellen. Stel dat ze het leest...
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Luce zo 20 jan 2013 - 9:34

Ik zeg alleen maar dat ik het bijzonder vind. That's it.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  sanne-84 zo 20 jan 2013 - 9:37

In bed.
En dat durf ik hier bet op t forum neer te zetten, want zo bijzonder vind ik da niet (seks in bed lijkt me vrij normaal smile )
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Filoria zo 20 jan 2013 - 9:38

Luce schreef:Ik zeg alleen maar dat ik het bijzonder vind. That's it.
He jammer, ik dacht: daar komt weer zo'n leuke nachtelijke discussie Very Happy
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v waar heb jij JOUW kindje verwekt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum