Vervelende start...
+13
Green_Pepper
Jasmine
Minx
Sterre
Lady1984
Cow
Isis
Rovine
Carra
Marsy28
SoGood
SDL
MADDIE
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Vervelende start...
Nog wel beetje geslapen vannacht?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Wat lief dat je ernaar vraagt. Ik was wel wat rustiger na ons gesprek. Dank!
Klinkt wellicht suf, maar slapen is ergens heel fijn - gedachten van overdag zijn dag weg, want toen ik wakker werd vanochtend voelde ik me vrijwel direct leeg en niet blij... Jij ook nog een paar uurtjes rust kunnen pakken?
Klinkt wellicht suf, maar slapen is ergens heel fijn - gedachten van overdag zijn dag weg, want toen ik wakker werd vanochtend voelde ik me vrijwel direct leeg en niet blij... Jij ook nog een paar uurtjes rust kunnen pakken?
Gast- Gast
Ah ok, fijn.. En jah, weet hoe dat voelt. Als ik depressief ben doe ik ook niets liever dan slapen, hoef je niet te denken/voelen. De perfécte uitvlucht uit het leven.
Ik heb wel redelijk geslapen nog ja, ben niet naar college geweest.
Ik heb wel redelijk geslapen nog ja, ben niet naar college geweest.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Vervelend voor je Guattari. Maar denk je niet dat het ook een combi is met de algehele indruk die ze van je hebben, ook omdat je typte dat ze je wat onzeker vonden over komen. Misschien denken ze daardoor dat je deze functie niet aan kunt? En zoeken ze hier een andere reden voor, of vonden ze het plaatje 1+1 zo beter kloppen. Ik bedoel dit niet vervelend maar hier moest ik aan denken toen ik het hele verhaal las.
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
@Lot: die kans is heel goed mogelijk, maar die onzekerheid zou vermoedelijk iedereen voelen die werkt met bedragen met heel veel nullen erachter, zeg maar... Ik weet dat er een tijdje geleden ook al in de krant een artikel stond dat nieuwe medewerkers amper worden ingewerkt en dit was bij mijn vorige werkgever aanvankelijk ook het geval. Het zijn echter geen lopende band banen waar het om gaat (met alle respect voor mensen die dit werk wel doen, don't get me wrong), waardoor een uurtje inwerken domweg niet volstaat. Als ik dan begeleiding, ook al is het maar voor een dagdeel, vraag en dit niet wordt gegeven zit ik er idd veel minder relaxt. Orde scheppen in de chaos (ff heel kort samengevat mijn functie), gaat niet lukken als ik in die chaos nog meer puinhoop creëer. Daar wordt het uiteindelijk alleen nog maar onoverzichtelijker van en sowieso wilde ik niet naar huis gaan met die keelontsteking. Ik werd er bijna nerveus van dat er continu tegen me werd gezegd dat ik mensen aan zou steken. Een keelontsteking wordt pas besmettelijk als ik heel ongepaste praktijken zou uithalen met mensen op de werkvloer.
Hoe ik er zelf naar kijk, blijft het bovenal heel vreemd dat er zogenaamd (?) met iedereen is gesproken, behalve met mij. Ook het recruitmentbureau is in die zin iets heel anders verteld dan de bedoeling was, dus ik kan me heel moeilijk aan de indruk onttrekken dat er sprake is geweest van een dubbele agenda; helemaal nadat ik een paar uur geleden een voormalig collega sprak...
Hoe ik er zelf naar kijk, blijft het bovenal heel vreemd dat er zogenaamd (?) met iedereen is gesproken, behalve met mij. Ook het recruitmentbureau is in die zin iets heel anders verteld dan de bedoeling was, dus ik kan me heel moeilijk aan de indruk onttrekken dat er sprake is geweest van een dubbele agenda; helemaal nadat ik een paar uur geleden een voormalig collega sprak...
Gast- Gast
Hoe is het? Een beetje bijgekomen van de schrik?
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Lief dat je ernaar vraagt, dank je wel. Niet zo goed; was niet eens zozeer geschrokken. Meer verslagen dat er zulke nare dingen worden aangewend om als bedrijf zelf geen gezichtsverlies te lijden...
Gast- Gast
Nou ja, waar gaat dit over?! Ik vind het echt een hele nare en rare gang van zaken! Echt te gek voor woorden dit toch? Ik zit dit met verbazing te lezen. Het lijkt me meer een soort van 'smoes'. Ik bedoel.. ja wat bedoel ik eigenlijk.. Ik vind het gewoon zo raar! Hoewel het verdrietig, naar en klote is zou ik me toch afvragen of je wel voor zo'n bedrijf zou moeten willen werken.. Weet je lieve Guatt.. Je bent een slimmerik, er zijn ondanks deze crisis nog genoeg werkgevers die wel zitten te wachten op een hard werkende en slimme vrouw zoals jij.
Sterkte.. Hopelijk vind je snel iets wat wel naar je zin is.
Sterkte.. Hopelijk vind je snel iets wat wel naar je zin is.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik snap hier ook echt helemaal niks van. Dit is ook totaal niet professioneel te noemen vanuit het bedrijf. Willen ze jou een complex aanpraten ofzo, zodat je wel last krijgt van het feit dat je geadopteerd bent? Daar lijkt het wel op.
Het zegt meer over hun dan over jou, maar daar kun je ook weinig mee op dit moment. Balen! Heb je nu wel iets anders? Of zit je nu werkloos thuis?
Het zegt meer over hun dan over jou, maar daar kun je ook weinig mee op dit moment. Balen! Heb je nu wel iets anders? Of zit je nu werkloos thuis?
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vervelende gedachten...
» Vervelende opmerkingen
» Hoe gaan jullie om met vervelende collega's?
» Vervelende collega's
» Vervelende positie
» Vervelende opmerkingen
» Hoe gaan jullie om met vervelende collega's?
» Vervelende collega's
» Vervelende positie
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: