Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+47
Kiekeboe
mauwmauw
Parel
Lovely_sabjuh
Snirp
Arwyn
Aimee
Minx
Xanna
Antibes
Lavendel
Kamperseboekenwurm
xxjojootjexx
Pandora
Roza
Linda
Sam
Atelier Madame
Benthe
Nathalie
Jazzlyn
Niki
Niene
Jasmina
Lady4
Nyx
Viva
Kowalski
bluppie
Poubelle
Liz
Zora
Tiana
Takkie
Marin
Blond
Charles
SDL
luenca
ForeverLove
Muus
Sissi
Chocoholic
Burn
Punk'd
Fortissimo
Thunder
51 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 34 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Aimee wo 13 maa 2013 - 0:13

Nyx schreef:Al een tijd niet geschreven.

Mijn dieet gaat goed. En vandaag werd dat bevestigd. Ik schijn minder breed in de schouders te zijn en mijn buik heeft aan omvang verloren. Tenminste als ik de complimentgever daarop kan vertrouwen. smile

Dat is altijd leuk om te horen!!

Jojootje: Wat goed joh!

Ik zit te twijfelen wat ik vanavond zal gaan eten, zou eigenlijk uit eten gaan, maar dat gaat niet door... Man en kind eten vissticks met aardappelpuree en rode kool, maar dat vind ik niet lekker. Verleidelijk om nu een pizza te gaan eten, maar ik moet even sterk zijn en dat niet doen Wink Iemand ideeën?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 34 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Lovely_sabjuh wo 13 maa 2013 - 0:21

Xanna schreef:Maar je hebt ook gemerkt dat je binnen no time weer 14 kilo aankomt, wanneer je de teugels wat meer laat vierenn tijdens een vakantie of bij wat minder motivatie! En dat ge-jojo lijkt mij voor je lichaam nou ook niet ideaal.

Je moet bedenken dat je in rust al meer verbruikt dan dat je nu binnenkrijgt. Al die suikers in evergreens en sultana kun je ook beter vervangen door gezondere suikers door middel van fruit. Ik zou als ik jou was wat meer (en gezondere keuzes) eten en proberen voldoende te bewegen. Dat bij elkaar is op de lange termijn effectiever. Daarnaast is te snel afvallen naar mijn idee juist een teken van een ongezonde manier van afvallen. Tuurlijk is het fijn kilo's te verliezen, maar op gewicht blijven met voldoende calorieën is vervolgens het meest lastig (en dat heb je zelf ook wel gemerkt als ik het zo lees).

Dat klopt, maar deze kilo's gaan er wel weer snel vanaf. Ik ben op vakantie gegaan en ben aan mijn been geopereerd, dit is niet goed gegaan (trombose) en dergelijke dus kon niet meer bewegen,.. en even geen motivatie om door te gaan. Verder eet ik erg veel fruit, vooral in de zomer. Een evergreen eet ik echt niet iedere dag.

Lovely_sabjuh
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 9
Registratiedatum : 11-03-13

Bericht  Minx wo 13 maa 2013 - 0:36

Maar dan nog 14 kg. Weet je hoe veel je daar voor extra moet eten. Ik ga er ff van uit dat het in een paar maanden was. Dan moet je per dag zo ongeveer 750-1000 kcal te veel eten. Het lijkt er op dat je je complete metabolisme om zeep hebt geholpen. Het lijkt me echt verstandig om hier hulp bij te zoeken. Zelf ga je er niet uitkomen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pannetoet wo 13 maa 2013 - 7:40

Hé meiden!

Ik heb niet zo heel veel tijd om op jullie te reageren omdat ik moet leren voor examens..blegh!
Engels heb ik trouwens gehaald! En vandaag ook Spaans gehaald, 3 examens (Lezen, schrijven en luisteren) dus ik ben best blij haha .. morgen examen mondeling Duits, daar stress ik hem echt voor! Maar we zullen zien!

Goed. Ik heb wel alles doorgelezen en ik wil wel even reageren op Lovely_sabjuh
Naar mijn idee kom je eigenwijs over en nou is er niks mis met eigenwijsheid máár je moet ook fouten kunnen inzien. En ik heb mij echt zitten verbazen wat jij schrijft over wat jij eet op een dag en dat je zo weinig calorieën binnen krijgt + je nodige voedingsstoffen. Sorry maar heb jij je ooit verdiept in eten? Wat je zoal nodig bent etc? Je hebt echt rond de 2000kCal per dag nodig! Zittend of liggend beroep, dat is wat je nodig bent punt. En dan kun je wel denken bij je zelf 'Ja maar ik ben al 23kg kwijt en ja maar dit en dat'..je komt ook minstens de helft weer aan! Dus het gaat niet op de goeie manier. Je moet echt meer én gezonder gaan eten. Ja, dan gaat het afvallen (veel) langzamer maar dan hou je het er ook af! Als ik jou was, zou mijn eetpatroon er zo uit zien:
* Ontbijt: 1-2 boterhammen met beleg » appelstroop, ham, kaas, kipfilet, tomaat, komkommer // 250ml yoghurt met vers fruit en evt. iets zoetstof // 2 eieren als in gebakken ei of omelet
* Lunch: Ook dit kun je heel erg varieren! Van maaltijdsalade tot aan twee boterhammen met een stuk fruit
* Avondeten: Gewoon normaal!
* Tussendoortjes: Fruit, rijstwafels, groenten (komkommer,tomaat,wortels,paprika)
Wie van de dames weet nog iets?

Dit komt veel meer in de richting dan het muizenmaaltje wat jij eet..
Echt hoor » als jij een stabiel gewicht wil dan zul je echt meer én gezonder moeten eten en by the way: je hebt een BMI van 21, in godsnaam waar hebben we het over? Jij hebt echt serieus een hartstikke gezond gewicht! Naja ik ben even helemaal flabberguested..haha

Oké ik ga weer op de Duitse tour :P
Bis morgen!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Antibes wo 13 maa 2013 - 7:49

Hè bah meiden, ik vond het JUIST zo leuk dat iedereen hier op zijn of haar eigen manier mocht afvallen en we elkaar motiveerden, stimuleerden en blij waren voor elkaar, ZONDER elkaar te bekritiseren. Minx: jij zou ook genoeg kritiek kunnen krijgen op je 500kcal shakes. En sommige andere meiden hier vind ik ook niet veel eten. Waarom dan zo massaal één iemand aanvallen, want ik vind het aanvallen: jullie zijn veel feller dan nodig is (dit niet meer specifiek tegen jou hoor minx) en ontzettend veroordelend. Doe dat nou nietttt.. :nopompom:
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Minx wo 13 maa 2013 - 9:45

Antibes schreef:Hè bah meiden, ik vond het JUIST zo leuk dat iedereen hier op zijn of haar eigen manier mocht afvallen en we elkaar motiveerden, stimuleerden en blij waren voor elkaar, ZONDER elkaar te bekritiseren. Minx: jij zou ook genoeg kritiek kunnen krijgen op je 500kcal shakes. En sommige andere meiden hier vind ik ook niet veel eten. Waarom dan zo massaal één iemand aanvallen, want ik vind het aanvallen: jullie zijn veel feller dan nodig is (dit niet meer specifiek tegen jou hoor minx) en ontzettend veroordelend. Doe dat nou nietttt.. :nopompom:

Vanwaar dan deze aanval? Want het is wel degelijk een aanval richting mij met name het dik gedrukte stuk.

En volgens mij heb ik ook tegen anderen onder andere pannetoet gezegd dat ze te weinig at. Het verschil is alleen dat zij het niet loopt te ontkennen maar vraagt hoe het te veranderen. Iets met actie reactie.

En hoe gaat het met jou.....
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Xanna wo 13 maa 2013 - 9:54

Ik vind jouw reactie ook wel weer heel overdreven Antibes. Volgens mij heb ik (aangezien je iedereen over één kam scheert voel ik mij in deze ook aangesproken) hier gereageerd met de beste bedoelingen en juist niet veroordelend (eerder opbouwend). En volgens mij reageert de persoon waar het om gaat er prima op en ben jij nu diegene die het opblaast.

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556

Bericht  Aimee wo 13 maa 2013 - 10:07

Ik heb ook niet op haar gereageerd met de intentie om haar aan te vallen. Heb mijn post ook zelf teruggelezen en ik kan er niets aanvallends uit halen, heb haar alleen tips proberen te geven. Ineens voelt het voor mij ook een beetje dubbel trouwens, omdat ik ineens vandaag zelf niet meer wist of ik gezond bezig ben. Ik heb een verleden met een eetprobleem, en weet inmiddels nog niet goed wat nou normaal eten is.
Wat vinden jullie van mijn eetlijstje van vandaag? Te veel, te weinig, of een normaal eetpatroon?

O: schaaltje yoghurt, muesli en blauwe bessen
T: appel
L: 1 speltboterham met 30+kaas, sambal en komkommer. 1 speltboterham met philadelphia light, sambal en komkommer.
T: half zakje snack a jacks kaas
D: beetje aardappelpuree, rode kool en een halve kipburger (normaal eet ik gewoon een normale portie, maar dit smaakte me echt niet)
T: Snack a jack chocolade (normaal probeer ik na het avondeten niet meer te snacken, maar door het slechte avondeten had ik snel weer honger)

Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Minx wo 13 maa 2013 - 10:11

Aimee, vind dit op zich ook nog erg weinig. En veel bewerkte producten.

Onderstaand menu is van iemand die zo rond de 1750 kcal zit per dag

O - volle yoghurt met 30 gram muesli en een beetje agavesiroop
T - 2 vitalu volkoren met appelstroop en pindakaas
L - 3 geroosterde zuurdesem met geitenkaas met een klein beetje honing en pijnboompitjes
T - kakifruit
D - valessfilet met gekruide bulgur, sperzieboontjes, champignons en een uitje en een schaaltje komkommer
T - appel en een handje noten

Laatst aangepast door Minx op wo 13 maa 2013 - 10:13; in totaal 1 keer bewerkt
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Aimee wo 13 maa 2013 - 10:12

Minx schreef:Aimee, vind dit op zich ook nog erg weinig. En veel bewerkte producten.

Bedoel je met bewerkte producten de snack-a-jacks? En zou ik denk je ook nog afvallen als ik een boterham meer zou eten?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Minx wo 13 maa 2013 - 10:15

Aimee schreef:
Minx schreef:Aimee, vind dit op zich ook nog erg weinig. En veel bewerkte producten.

Bedoel je met bewerkte producten de snack-a-jacks? En zou ik denk je ook nog afvallen als ik een boterham meer zou eten?

Heb post ff bijgewerkt, maar als ik kijk 30+ kaas is bewerkt, light producten dus ook de Philadelphia is bewerkt, een Kipburger is bewerkt. En was de puree uit een pakje en de rode kool uit pot? Want vaak zitten daar ook een heleboel verborgen suikers in. En de SAJ zijn natuurlijk bewerkt.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss wo 13 maa 2013 - 10:20

Volgens mij eet ik alleen maar bewerkte producten zo ongeveer!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  xxjojootjexx wo 13 maa 2013 - 10:34

De truc zit hem vooral idd in de bewerkte producten.
Doordat t KMA heeft, mocht ik ook geen melkproducten meer. Bijna al het eten wat je uit pakjes kan kopen, zit melk in, dus dat kwam bij ons niet meer in huis.
Daardoor ben ik in korte tijd zonder moeite 20 kilo afgevallen.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Chocoholic wo 13 maa 2013 - 19:13

Bliss schreef:Volgens mij eet ik alleen maar bewerkte producten zo ongeveer!

+1 (naast mijn dagelijkse groenten en brood) Eerlijk gezegd maakt dat volgens mij geen ene reet uit. :P Dan zou je ook bijna geen variatie kunnen aanbrengen in je voedingspatroon. Ik val er iig wel mee af en het is nog goed vol te houden ook.
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  Lovely_sabjuh wo 13 maa 2013 - 19:25

Onderstaand menu is van iemand die zo rond de 1750 kcal zit per dag

O - volle yoghurt met 30 gram muesli en een beetje agavesiroop
T - 2 vitalu volkoren met appelstroop en pindakaas
L - 3 geroosterde zuurdesem met geitenkaas met een klein beetje honing en pijnboompitjes
T - kakifruit
D - valessfilet met gekruide bulgur, sperzieboontjes, champignons en een uitje en een schaaltje komkommer
T - appel en een handje noten

Ik zeg niet dat jullie ongelijk hebben over het aantal cal. dat ik eet. Maar ik heb zeker een half jaar tussen de 700 a 800 cal. Gegeten. Ik probeer dit nu een beetje te veranderen maar kan toch niet in 1 keer naar bijv. 1800! En wat mm BMI betreft. Ik weet dat uk geen overgewicht heb. Het probleem is alleen dat ik boven zo ontsettend smal ben (bh 60/65) maar aan de onderkant echt ENORM dik ben!

Lovely_sabjuh
Zwijger
Zwijger

Bericht  Bliss wo 13 maa 2013 - 19:26

Chocoholic schreef:
Bliss schreef:Volgens mij eet ik alleen maar bewerkte producten zo ongeveer!

+1 (naast mijn dagelijkse groenten en brood) Eerlijk gezegd maakt dat volgens mij geen ene reet uit. :P Dan zou je ook bijna geen variatie kunnen aanbrengen in je voedingspatroon. Ik val er iig wel mee af en het is nog goed vol te houden ook.

Precies! Ik vind t wel goed zo. Ik hou niet van koken en heb geen zin om te lang na te denken over wat ik moet maken of om er lang mee bezig te zijn. Op deze manier werkt t ook.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Arwyn wo 13 maa 2013 - 21:25

Ik eet ook veel bewerkte producten..
Sowieso komen sausen eigenlijk altijd uit een pakje, maar als ik bijvoorbeeld kaas eet, eet ik 30+. Andere kaas is immers weer heel vet, dus ik weet dan ook niet zo goed wat beter is.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  xxjojootjexx wo 13 maa 2013 - 22:19

Gisteravond lekker een paar patatjes uit de actifry gegeten, met pangiusfilet en heul veul sla, met komkommer, tomaatjes, pijnboompitjes en walnoten. Lekkur!

Daarna extra vroeg naar de sportschool, een half uur mijn hardlooptraining gedaan op de band, en toen huppa door naar bodypump. Bij bodypump ontzettend fanatiek gedaan en bij alles waarvan de instructrice zei, de vaste pumpers kunnen hier een gewichtje bij doen of het zus en zo zwaarder maken heb ik dat gedaan. Het was erg leuk en zwaar, maar daarna in de welverdiende sauna geweest Yes

Ik heb nu 2 weegschalen staan in huis. Vanmorgen op allebei geweest de ene zei 85,0 de ander 86,3. Erg handig.

@lovely Sabje: Dat ENORM dik zijn valt wel mee denk ik. Jij voelt het wellicht zo. En nee, je kunt niet ineens naar die 1800 kcal, maar ik zou het wel proberen op te bouwen. Je kunt niet leven op alleen maar sla.
Ik heb een calcium en vit-D tekort en weet wat dat met mij doet, dat wens ik iemand anders niet toe. Momenteel doe ik het CB dieet, om met een schone lei te beginnen, daarna ga ik langszaam weer opbouwen naar een verantwoord dagmenu, zonder hierbij voedingsstoffen te missen. Veel heb gewoon nodig. Een tekort speelt pas op na een aantal jaren, dus nu merk je daar nog niks van.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin wo 13 maa 2013 - 22:24

Hello again!

Schade van de vakantie: 1,5 kilo aangekomen!

Valt me nog mee, bijna elke ochtend een gebakken ei, elke lunch salade en vlees en brood en elke avond een drie gangen diner met veel koolhydraten. En elke dag zo'n 4 gin tonics, 4 glazen wijn en nog meer alcohol. Killing!

Dus dan mag ik in m'n handjes klappen dat het maar 1,5 kilo is. Volgens mij is dat er zo af met weer normaal eten.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Minx wo 13 maa 2013 - 22:37

Wow super zeg maar 1,5 kg dat is best netjes. Nu weer lekker sporten en gezond eten.

@sabje inderdaad rustig op gaan bouwen. Steeds een beetje meer.

Jojo ff nieuwe schaal kopen Wink. Je moet er straks toch 1 aanhouden.

Hier weer een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek dit keer een groepsgesprek. Vind dat wel fijn denk ik. Ligt de focus niet zo direct op jou. Er was hier 1 onsje af. Nou ja prima ik was er van overtuigd dat ik was aangekomen haha.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss wo 13 maa 2013 - 22:42

Ik heb gisteren weer gesport, viel flink tegen! Maar goed, vanmorgen zat ik op -7.2, blij mee! Blijft dus de goede kant op gaan cheers

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  xxjojootjexx wo 13 maa 2013 - 22:44

Ja 1 aanhouden, maar welke.. Ik denk toch maar weer een nieuwe, al ziet mijn man mij aankomen:P
Of alleen de analoge op de sportschool gebruiken, die is ook best lief voor mij.

Succes straks!

Marin, zo dat valt inderdaad mee. Netjes. Maar zo hee wat een boel alcohol.. Elke dag? Nu je dan terug bent kun je je gelijk aanmelden bij de AA. lol!

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin wo 13 maa 2013 - 22:46

xxjojootjexx schreef:

Marin, zo dat valt inderdaad mee. Netjes. Maar zo hee wat een boel alcohol.. Elke dag? Nu je dan terug bent kun je je gelijk aanmelden bij de AA. lol!

Haha ja elke dag zo'n hoeveelheid! Ik ben normaal niet zo'n zuiperd (iig niet elke dag), dus dat was best veel. Nu maar weer even afkicken :P
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Snirp wo 13 maa 2013 - 22:47

Marin, 1,5 kilo valt echt wel mee! Helemaal na alles wat je zo beschrijft, haha!
Bliss, goed bezig!
Jojootje, zow dat zijn wel echt 2 verschillende weegschalen, haha!

Ik heb gisteravond ook weer fanatiek gesport.
Zaterdag weer op de weegschaal, ben benieuwd!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  Lovely_sabjuh wo 13 maa 2013 - 22:58

xxjojootjexx schreef:Gisteravond lekker een paar patatjes uit de actifry gegeten, met pangiusfilet en heul veul sla, met komkommer, tomaatjes, pijnboompitjes en walnoten. Lekkur!

Daarna extra vroeg naar de sportschool, een half uur mijn hardlooptraining gedaan op de band, en toen huppa door naar bodypump. Bij bodypump ontzettend fanatiek gedaan en bij alles waarvan de instructrice zei, de vaste pumpers kunnen hier een gewichtje bij doen of het zus en zo zwaarder maken heb ik dat gedaan. Het was erg leuk en zwaar, maar daarna in de welverdiende sauna geweest Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 34 3079029344

Ik heb nu 2 weegschalen staan in huis. Vanmorgen op allebei geweest de ene zei 85,0 de ander 86,3. Erg handig.

@lovely Sabje: Dat ENORM dik zijn valt wel mee denk ik. Jij voelt het wellicht zo. En nee, je kunt niet ineens naar die 1800 kcal, maar ik zou het wel proberen op te bouwen. Je kunt niet leven op alleen maar sla.
Ik heb een calcium en vit-D tekort en weet wat dat met mij doet, dat wens ik iemand anders niet toe. Momenteel doe ik het CB dieet, om met een schone lei te beginnen, daarna ga ik langszaam weer opbouwen naar een verantwoord dagmenu, zonder hierbij voedingsstoffen te missen. Veel heb gewoon nodig. Een tekort speelt pas op na een aantal jaren, dus nu merk je daar nog niks van.

Ik ben ook zeker bezig het proberen op te bouwen. Het is niet alleen dat ik me dik voel, al mijn gewicht zit op mijn bovenbenen, heb 12 jaar aan kunstschaatsen gedaan. Geen idee hoe ik hier vanaf kom. En doordat ik zo'n smalle taille en dunne armpjes heb, vallen mijn dikke benen en brede heupen nog eens extra op! Alleen heb ik in mijn omgeving niemand die me steunt. Men neemt me niet serieus, vind het onzin, en maken flauwe opmerkingen. Wat de vitamine betreft, ik neem iedere dag netjes mn tabletjes inWie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 34 561177

Lovely_sabjuh
Zwijger
Zwijger

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: