Wie dieet er nog? Nieuw topic?
+47
Kiekeboe
mauwmauw
Parel
Lovely_sabjuh
Snirp
Arwyn
Aimee
Minx
Xanna
Antibes
Lavendel
Kamperseboekenwurm
xxjojootjexx
Pandora
Roza
Linda
Sam
Atelier Madame
Benthe
Nathalie
Jazzlyn
Niki
Niene
Jasmina
Lady4
Nyx
Viva
Kowalski
bluppie
Poubelle
Liz
Zora
Tiana
Takkie
Marin
Blond
Charles
SDL
luenca
ForeverLove
Muus
Sissi
Chocoholic
Burn
Punk'd
Fortissimo
Thunder
51 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?
Ik heb deze shakes ook gekocht, ik meng het goed door de melk met de staafmixer.Fortissimo schreef:Pippa schreef:Die aanbieding is nu niet meer, is nu gewoon normale prijs weer per pot! Eet je ze met melk of met yoghurt? Mijn vriend doet bij het ontbijt yoghurt en bij de lunch melk meestal, zodat je iets steviger ontbijt hebt in de ochtend.
Ik wilde het ook doen, maar heb melk allergie & in de shake zelf zit al melk, dus helaas was dat voor mij geen optie
Maar hoe krijg je die poeder fatsoenlijk door de yoghurt heen dan? Ik krijg het met melk al niet klontvrij..
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Gadver, die shakes lijken me zo ranzig! Dat zal ik echt nooit doen. Heb vandaag wel weer een goede dag gehad, dus hopelijk zie ik snel resultaat op de weegschaal en is mijn dip weer voorbij.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Dat dacht ik ook ik ga die shakes nooit doen maar morgen start ik echt.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Blond schreef:Vandaag begonnen met het 17 dagen dieet. Ontbeten met een appel en twee eieren. Mensen kinderen, ben er nog vol van. Enige waar ik moeite mee heb is het drinken. Je moet 2 liter water of groene thee drinken. Water vind ik nu zo koud, en groene thee heb ik niet op mijn werk (vanavond even een pakje kopen). Vandaag dus maar gewoon 2 liter normale vruchtenthee.
En ook maar even aan mijn moeder verteld, en als ik kom eten maakt ze geen rijst of pasta gerechten, maar gewoon aardappels (zodat ik die kan overslaan) met kip of vis.
Een collega van mij drinkt vaak gewoon heet water. Misschien even wennen, maar anders een ideetje?
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Reva schreef:Blond schreef:Vandaag begonnen met het 17 dagen dieet. Ontbeten met een appel en twee eieren. Mensen kinderen, ben er nog vol van. Enige waar ik moeite mee heb is het drinken. Je moet 2 liter water of groene thee drinken. Water vind ik nu zo koud, en groene thee heb ik niet op mijn werk (vanavond even een pakje kopen). Vandaag dus maar gewoon 2 liter normale vruchtenthee.
En ook maar even aan mijn moeder verteld, en als ik kom eten maakt ze geen rijst of pasta gerechten, maar gewoon aardappels (zodat ik die kan overslaan) met kip of vis.
Ik drink soms ook gekookt water, maar dan zonder theezakje
Oh ik was alweer spuit 11
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik heb ook een goede dag gehad. Alleen mijn groenten van mn diner waren smerig. Had de wokgroenten ingevroren en dat doe ik nooit meer. Zat echt geen smaak meer aan. met lange tanden omgeveer 250 gram opgegeten en de rest maar weggegooid.
Vanavond nog naar de AH geweest en ik had zo ongeveer alleen maar groente en fruit. Enige wat daar niet onder viel was de groene thee.
Alvast mijn salade voor morgen gemaakt, ijsbergsla met cherrytomaten, komkommer en augurk (laatste weet ik niet of dat mag bij het 17DD).
Vanavond nog naar de AH geweest en ik had zo ongeveer alleen maar groente en fruit. Enige wat daar niet onder viel was de groene thee.
Alvast mijn salade voor morgen gemaakt, ijsbergsla met cherrytomaten, komkommer en augurk (laatste weet ik niet of dat mag bij het 17DD).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Mijn vriend heeft ook de shakes gekocht van de kruidvat en ik drink ze heel af en toe als ontbijt. Om het enigszins amber proof te houden, maak ik ze met biologische soja melk. Alleen vind ik de shakes niet echt lekker. Hier gaat het vanaf gister weer goed! Heb voor de hele week een eetlijstje gemaakt en denk dat het voor mij helpt om me daaraan te houden. Heb geen enkele reden om naar de supermarkt te gaan nu. Morgen officiële weegdag. Ik heb gister voor het eerst in mijn leven pastinaak gegeten, echt super lekker!
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Gisteren ging prima, tot ik naar de schaatsplank ging.. Daar heerlijk chocolademelk met slagroom gehad... Al ook zon 15 rondjes geschaatst à 400 meter, dus dat compenseert nog een beetje...
Vandaag is mijn moeilijkste dag, ik ben namelijk vrij en alleen met de kinderen thuis. Moet ook nog even de stad in, en dat is een gevaarlijk moment. Ik ga niet naar de Hema! Ik zeg het nu vast, dan moet ik mij er wel aan houden
Vandaag is mijn moeilijkste dag, ik ben namelijk vrij en alleen met de kinderen thuis. Moet ook nog even de stad in, en dat is een gevaarlijk moment. Ik ga niet naar de Hema! Ik zeg het nu vast, dan moet ik mij er wel aan houden
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Ik heb gisteren een goede dag gehad. Had wel trek maar heb het opgelost met augurk en een plak kaas.
Jojootje, ga gewoon naar die Hema en koop een gezond alternatief. Je kunt het!
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
SDL schreef:Ik heb gisteren een goede dag gehad. Had wel trek maar heb het opgelost met augurk en een plak kaas.
Zou niet weten wat er gezond is in de Hema. Hala.
Heb wel de oplossing, zag dat bij een groenteboer de heerlijke gezonde salades in de aanbieding zijn, daar ga ik lekker een bakje van kopen
xxjojootjexx- Kletskop
xxjojootjexx schreef:SDL schreef:Ik heb gisteren een goede dag gehad. Had wel trek maar heb het opgelost met augurk en een plak kaas.
Heb wel de oplossing, zag dat bij een groenteboer de heerlijke gezonde salades in de aanbieding zijn, daar ga ik lekker een bakje van kopen
Een heerlijke salade of een kopje soep Maar naar de groenteboer is een héél goed plan. Succes!
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Net mijn eerste product naar binnen gewerkt. Het was de pap. Ik dacht al dat ik die niet denderend zou vinden maar moest er 1 van mezelf proeven. Nou ik had gelijk. Zo maar een sloot water er achter aan en een kopje thee
Minx- Lady Post-a-lot
Hier heeft de Hema ook groente en fruitxxjojootjexx schreef:SDL schreef:Ik heb gisteren een goede dag gehad. Had wel trek maar heb het opgelost met augurk en een plak kaas.
Gast- Gast
Ik ben m'n dagje begonnen met havermout en sojamelk en heb mijn quinoa voor vanavond al gekookt, nu al zin in!
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Ik ben vergeten balsamicoazijn over mijn sla te doen . Gelukkig staat hier wel een flesje olijfolie op het werk, anders had ik het helemaal naar gevonden. Ben al niet zo'n ijsbergsla fan (hou meer van kropsla, maar de ijsbergsla was in de aanbieding). En de appel vanmorgen smaakte me ook al voor geen meter.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Stylegirl schreef:Ik heb deze shakes ook gekocht, ik meng het goed door de melk met de staafmixer.Fortissimo schreef:Pippa schreef:Die aanbieding is nu niet meer, is nu gewoon normale prijs weer per pot! Eet je ze met melk of met yoghurt? Mijn vriend doet bij het ontbijt yoghurt en bij de lunch melk meestal, zodat je iets steviger ontbijt hebt in de ochtend.
Ik wilde het ook doen, maar heb melk allergie & in de shake zelf zit al melk, dus helaas was dat voor mij geen optie
Maar hoe krijg je die poeder fatsoenlijk door de yoghurt heen dan? Ik krijg het met melk al niet klontvrij..
Met melk lukt me nog redelijk maar met yoghurt was het geen succes. Ik kreeg het er niet door heen geroerd en zat dus gewoon soms klonten poeder te happen. En ja, dat is echt goor..
Ik weet niet meer wie het zei, maar diegene die wat 'te happen wil hebben'; Ik begin 's morgens met een shake en als lunch kan je dus ook een reep doen van Weight Care. Die zijn best lekker, vooral de karamel heeft een lekkere bite. Wel zijn ze redelijk aan de prijs, dus dat doe ik niet elke dag, maar voor de afwisseling vind ik het wel lekker.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Mijn moeder was hier erg vroeg, 11.15 terwijl we 12 hadden besproken. Kon niet meer naar de winkel en had alleen nog oud brood, dus heb tosti's gemaakt..
xxjojootjexx- Kletskop
De eerste helft van de week is goed gegaan bij mij . Alleen niet buiten kunnen sporten vanwege de sneeuw (please laat dat snel weg zijn!). Soms heb ik nog wel de neiging om te snoepen, maar dan pak ik een mandarijntje. Werkt goed tot nu toe.
Gast- Gast
Ik heb me net ook aardig vol zitten stouwen met verkeerde dingen
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Ik heb me net ook aardig vol zitten stouwen met verkeerde dingen
nou was het lekker?
Minx- Lady Post-a-lot
Aiaiejee..Stofzuiger schreef:Ik heb me net ook aardig vol zitten stouwen met verkeerde dingen
Als je het de rest van de dag rustig aan doet, is de schade misschien nog in te perken?
Ik zag hier de tip van de eetmeter, die vul ik nu voor elke dag in.
Echt bizar om te zien, dat die 1,5 tosti van net meer kcal bevat dan het bord spaghetti van vanavond....
xxjojootjexx- Kletskop
Nee, zelfs dat niet eensMinx schreef:Stofzuiger schreef:Ik heb me net ook aardig vol zitten stouwen met verkeerde dingen
nou was het lekker?
Vanavond groente, een eitje en vlees, geen aardappels en geen toetje. Voor het slapen gaan alleen thee en vroeg naar bed, weet ik zeker dat ik niet ga snaaien.
Gast- Gast
Dat is jammer, nou ja goed dat je het straks wel weer goed oppakt
Minx- Lady Post-a-lot
Ik wist niet dat een tosti zo veel calorieën bevatte? Niet meer dan een normale boterham met kaas lijkt me, of zitten daar ook al zo schokkend veel calorieën in?
Het afvallen gaat mij niet echt snel genoeg, ik word ongeduldig! Eind 2011 was in 10 kilo kwijt in ruim 2,5 maand, dus ongeveer een kilo per week, maar ik loop nu al niet meer op schema. Ik heb ook te veel crackers en boterhammen met pindakaas gegeten de afgelopen week denk ik Uit zelfbescherming heb ik net een halve pot weggeflikkerd (nadat ik er afwasmiddel in heb gedaan, zodat ik hem ook niet meer uit de prullenbak ga vissen).
Het afvallen gaat mij niet echt snel genoeg, ik word ongeduldig! Eind 2011 was in 10 kilo kwijt in ruim 2,5 maand, dus ongeveer een kilo per week, maar ik loop nu al niet meer op schema. Ik heb ook te veel crackers en boterhammen met pindakaas gegeten de afgelopen week denk ik Uit zelfbescherming heb ik net een halve pot weggeflikkerd (
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Bliss schreef:Ik wist niet dat een tosti zo veel calorieën bevatte? Niet meer dan een normale boterham met kaas lijkt me, of zitten daar ook al zo schokkend veel calorieën in?
).
Wist ik ook niet.. Was wel een tosti met ham en kaas.. Heb 1,5 stuks gegeten. Goed voor 560 kcal volgens de eetmeter..
xxjojootjexx- Kletskop
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Nieuw paardrijden-topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.