Wie dieet er nog? Nieuw topic?
+47
Kiekeboe
mauwmauw
Parel
Lovely_sabjuh
Snirp
Arwyn
Aimee
Minx
Xanna
Antibes
Lavendel
Kamperseboekenwurm
xxjojootjexx
Pandora
Roza
Linda
Sam
Atelier Madame
Benthe
Nathalie
Jazzlyn
Niki
Niene
Jasmina
Lady4
Nyx
Viva
Kowalski
bluppie
Poubelle
Liz
Zora
Tiana
Takkie
Marin
Blond
Charles
SDL
luenca
ForeverLove
Muus
Sissi
Chocoholic
Burn
Punk'd
Fortissimo
Thunder
51 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?
800 calorieën?? Hoe lang sta je er dan wel niet op? Ik ga op de sportschool ook vaak op de crosstrainer, maar na een kwartier heb ik t wel gezien meestal en dan heb ik rond de 150 calorieën verbrand geloof ik.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:800 calorieën?? Hoe lang sta je er dan wel niet op? Ik ga op de sportschool ook vaak op de crosstrainer, maar na een kwartier heb ik t wel gezien meestal en dan heb ik rond de 150 calorieën verbrand geloof ik.
Nou idd zeg! Hulde Choco!
Gast- Gast
Anderhalf uur heb ik gesport. En dat is voor mij nog niet eens superlang; in mijn vorige lijnperiodes stond ik er vaker 1 uur en 3 kwartier tot 2 uur op. Maar ik ben dan ook wel een echt getrainde crosstrainer hoor, toen ik er jaren geleden mee startte, begon ik ook met een kwartiertje, en toen langzaam opgebouwd.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Respect! Ik vind t oersaai op zo'n ding, gebruik t alleen als warming up eigenlijk.
Bliss- Lady Post-a-lot
Wow supergoed Choco! Mijn record is 40 minuten en dan verbrand ik 400 calorien, maar als ik jou zo hoor.. Respect hoor!
Laatst aangepast door Marin op zo 20 jan 2013 - 3:46; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Thanks meiden, vind ik lief! Mijn vriend is ook altijd zo trots op mij dat ik 't zo lang kan volhouden. Maar ja, hij kan (mits hij voor een lange tijd weer traint) weer makkelijk zo meerdere rondjes hier in de buurt hardlopen, terwijl ik dat echt maar een paar minuten kan volhouden. Mijn conditie is dus niet in alles goed. Trouwens Bliss, crosstrainen an sich is inderdaad niet zo spannend, maar ik kijk altijd leuke programma's tijdens het crossen. Ik zet mijn crosstrainer namelijk vlak voor de tv. En dan is 't zo voorbij!
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
O dat vond ik ook leuk, cross trainen!
Ik ben deze week ook weer beetje begonnen met afvallen. Vriend doet shakes, en ik eet gewoon minder. Maar we gaan vanaf volgende week, of de week erop, samen Sonja Bakker doen. Dat werkte voor mij goed, en mijn vriend vindt die Shakes verschrikkelijk, dus wil SB ook wel eens proberen! Ik ben vorig jaar 10 kilo afgevallen, ik wil nu nog een kilo of 6.
Ik ben deze week ook weer beetje begonnen met afvallen. Vriend doet shakes, en ik eet gewoon minder. Maar we gaan vanaf volgende week, of de week erop, samen Sonja Bakker doen. Dat werkte voor mij goed, en mijn vriend vindt die Shakes verschrikkelijk, dus wil SB ook wel eens proberen! Ik ben vorig jaar 10 kilo afgevallen, ik wil nu nog een kilo of 6.
Gast- Gast
Wow 2 uur op een crosstrainer, mij niet gezien hoor! Zelfs met een serie op vind ik het knap Chocoholic! (Je doet je naam wel eer aan trouwens ).
Ik was vanochtend 1 kilo lichter dan vorige week ( ), maar moet zeggen dat ik me juist opgeblazen voel.
Ik was vanochtend 1 kilo lichter dan vorige week ( ), maar moet zeggen dat ik me juist opgeblazen voel.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
@blond moet je ongesteld worden?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, ben ik anderhalve week terug geweest.
Blond- Lady Post-a-lot
Hmm ik was vanmorgen 0,6 kilo zwaarder dan gisterochtend Donderdag was er al 2,5 in totaal (toen ruim anderhalve week bezig), maar nu maar 1,9. Gisteren iets teveel gegeten denk ik.
Nou ja, ben net in elk geval lekker actief geweest: kwartier naar de sportschool gefietst, kwartier op de crosstrainer (164 calorieën verbrand), kwartier krachttraining, uur body attack en weer een kwartier terug naar huis = 2 uur in beweging! Rest van de dag zit ik op mn kont rapporten te maken, hoewel ik misschien nog ff een half uurtje wil wandelen ergens tussendoor.
Nou ja, ben net in elk geval lekker actief geweest: kwartier naar de sportschool gefietst, kwartier op de crosstrainer (164 calorieën verbrand), kwartier krachttraining, uur body attack en weer een kwartier terug naar huis = 2 uur in beweging! Rest van de dag zit ik op mn kont rapporten te maken, hoewel ik misschien nog ff een half uurtje wil wandelen ergens tussendoor.
Bliss- Lady Post-a-lot
Goed bezig Bliss. Sneeuwt het daar nu ook weer? Dan is wandelen misschien niet zo'n goed idee. Wel lekker om er even uit te gaan. Het is ijskoud, maar zo lekker fris.
Ik vind crosstrainen ook heel leuk. Zeker nu ik hét work out nummer heb gevonden met precies het goede ritme:
Als ik die opzet ga ik echt als een speer! Mijn streven is altijd zo ongeveer evenveel calorien verbranden als de tijd die ik er op sta, dus bij 15 minuten crosstrainen wil ik 150 calorien verbrand hebben. Soms lukt iets meer ook, maar het motiveert heel erg om wel iig dit te halen. Vaak doe ik 1x15 en 1x25 en dan verbrand ik dus totaal zo'n 400 calorien in 40 minuten. En verder nog krachttraining.
Ik ben ook trots op mezelf, want ik zat vanochtend echt helemaal vast met m'n schouders, nek, armen en rug, ik kon me echt amper bewegen en zat echt als een soort Quasimodo met m'n gezicht voorover en een bochel in m'n nek. En tóch ben ik gegaan. Ik heb de handdoek in m'n nek gelegd, zodat m'n nek helemaal warm werd tijdens 't trainen en juist de beweging heeft geholpen! Ik heb de gewichten wel iets lager dan normaal gezet, en het is nog niet helemaal over nu, maar de scherpe randjes van de pijn zijn wel weg, kan weer redelijk rechtop zitten.
Ik vind crosstrainen ook heel leuk. Zeker nu ik hét work out nummer heb gevonden met precies het goede ritme:
Als ik die opzet ga ik echt als een speer! Mijn streven is altijd zo ongeveer evenveel calorien verbranden als de tijd die ik er op sta, dus bij 15 minuten crosstrainen wil ik 150 calorien verbrand hebben. Soms lukt iets meer ook, maar het motiveert heel erg om wel iig dit te halen. Vaak doe ik 1x15 en 1x25 en dan verbrand ik dus totaal zo'n 400 calorien in 40 minuten. En verder nog krachttraining.
Ik ben ook trots op mezelf, want ik zat vanochtend echt helemaal vast met m'n schouders, nek, armen en rug, ik kon me echt amper bewegen en zat echt als een soort Quasimodo met m'n gezicht voorover en een bochel in m'n nek. En tóch ben ik gegaan. Ik heb de handdoek in m'n nek gelegd, zodat m'n nek helemaal warm werd tijdens 't trainen en juist de beweging heeft geholpen! Ik heb de gewichten wel iets lager dan normaal gezet, en het is nog niet helemaal over nu, maar de scherpe randjes van de pijn zijn wel weg, kan weer redelijk rechtop zitten.
Marin- Lady Post-a-lot
Crosstrainer is een geweldig apparaat je haat hem of je vind hem geweldig. Ik vind het een geweldig apparaat ook qua beweging. OOk voor mensen die schouder regio vast hebben zitten. Je maakt daar alles mee los
Minx- Lady Post-a-lot
Kijk, jij bent ook lekker bezig. Geeft toch voldoening dan hè, daarna? Ik hou bij het crosstrainen idd ook aan dat ik ongeveer 10 calorieën per minuut wil verbranden en dat lukt makkelijk.
Ik denk niet dat ik nog ga wandelen, want het is hier flink aan het sneeuwen en lekker warm binnen zitten bevalt me toch beter geloof ik Ik werd wel helemaal stijf van het stil zitten en rapporten typen, dus heb net ff gehoelahoept Dat wil ik nu elke dag weer zo'n tien minuten doen, is goed voor mn middel en volgens mij verminderen mn rugklachten als ik dat weer regelmatig doe.
Ik denk niet dat ik nog ga wandelen, want het is hier flink aan het sneeuwen en lekker warm binnen zitten bevalt me toch beter geloof ik Ik werd wel helemaal stijf van het stil zitten en rapporten typen, dus heb net ff gehoelahoept Dat wil ik nu elke dag weer zo'n tien minuten doen, is goed voor mn middel en volgens mij verminderen mn rugklachten als ik dat weer regelmatig doe.
Bliss- Lady Post-a-lot
Oh wat goed dat je dan toch iets gaat doen. Dat is ook gewoon beter voor je lichaam. Ik word soms ook zo stijf tijdens 't werk en dan ga ik even Wii'en (bowlen, golfen of tennis ofzo) en dan beweeg ik toch heel even.
Marin- Lady Post-a-lot
Oh en ik ga heel gezond eten vanavond! Een zalmpakketje uit de oven, in bakpapier gewikkeld. Dat heet en papillote. Dan stoom je de vis als het ware, dus dat is heel gezond. En dan met wat courgette, venkel en broccoli.
Dan voelt het wel weer als een mega gezonde dag, ook al had ik ontbeten met een gebakken eitje (maar zonder brood!) en ik had een smoothie gemaakt met allemaal fruit. Good busy!
Dan voelt het wel weer als een mega gezonde dag, ook al had ik ontbeten met een gebakken eitje (maar zonder brood!) en ik had een smoothie gemaakt met allemaal fruit. Good busy!
Marin- Lady Post-a-lot
Goed bezig allemaal! Niks mis met een gebakken eitje hoor Marin! Tenzij er kaas en spek bij zat :p.
Gast- Gast
Harrison schreef:Goed bezig allemaal! Niks mis met een gebakken eitje hoor Marin! Tenzij er kaas en spek bij zat :p.
Héééle dunne reepjes kaas, soort geraspte kaas van gesneden en heel klein beetje opgedaan. En beetje bosui.
Marin- Lady Post-a-lot
Zo ik heb aan de hand van de 17 dagen dieet al een eetlijstje gemaakt voor dinsdag tot en met zaterdag. Voor dinsdag heb ik sowieso al het eten in huis, voor de rest van de dagen moet ik dinsdagavond nog even boodschappen doen.
Blond- Lady Post-a-lot
Hier een slecht weekend achter de rug.. Had zaterdag babyshower met taart en allemaal lekkere dingen. Dan sta ik nog niet zo stevig in mijn schoenen..
Doordeweeks kan ik het dieet wat ik heb wel makkelijk vol houden, alleen het extra water drinken op een dag niet..
In het weekend heb ik een heel ander ritme, wordt het moeilijker. Maar ik wil het volgend weekend gewoon echt proberen!
Zal morgen even reageren op de rest..
Doordeweeks kan ik het dieet wat ik heb wel makkelijk vol houden, alleen het extra water drinken op een dag niet..
In het weekend heb ik een heel ander ritme, wordt het moeilijker. Maar ik wil het volgend weekend gewoon echt proberen!
Zal morgen even reageren op de rest..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Haha hier ook een zéér slecht weekend maar begin ook woensdag pas
Minx- Lady Post-a-lot
Ik was maandag begonnen en moet van mezelf me eerst 1,5 maand zo strak mogelijk aan het dieet houden. Dan terug naar dietiste, dan weer 1,5 maand streng en dan opnieuw bloedprikken en dan hoop ik dat het een stuk beter is met mij cholesterol..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Fortissimo schreef:Potverdomme, een week lang diëten en gewoon 200gr zwaarder zijn dan vorige week. Lekker dan. Mezelf uitgehongerd voor Jan doedel..
Wat voor dieet doe je dan of wat heb je gegeten? Van uithongeren zul je namelijk niet af gaan vallen. Ik zag dat je 25 kilo kwijt moet, ik ook ongeveer (28, liefst 30) maar heb er nu al 10 af.
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Liz schreef:Fortissimo schreef:Potverdomme, een week lang diëten en gewoon 200gr zwaarder zijn dan vorige week. Lekker dan. Mezelf uitgehongerd voor Jan doedel..
Wat voor dieet doe je dan of wat heb je gegeten? Van uithongeren zul je namelijk niet af gaan vallen. Ik zag dat je 25 kilo kwijt moet, ik ook ongeveer (28, liefst 30) maar heb er nu al 10 af.
Wauw, goed zeg! Hoelang ben je al bezig? Echt heel knap!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Liz schreef:Fortissimo schreef:Potverdomme, een week lang diëten en gewoon 200gr zwaarder zijn dan vorige week. Lekker dan. Mezelf uitgehongerd voor Jan doedel..
Wat goed Liz!
Ik heb vandaag bizar te grote kleding weggdaan. Best confronterend
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Nieuw paardrijden-topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.
» Nieuw paardrijden-topic