Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Slanke mensen en eten

+39
SuperGrover
Bliss
Kowalski
Zora
*Lookie*
Sanne
Luce
Blond
Mamsie
Linnie1985
Rapunzel
Highway
Mari
Marin
minoessepoes
Lavendel
Bolleke
Rovine
Marsy28
Minx
Lonely Goatherd
Twellie
Bruintje Beer
Urban Naked
Toet
Caroow
Coco
ijsjemeisje
Rouge
loura
kwak
Herfstblaadjes
SoGood
Punk'd
Tania
Tiara
Beessie
Antibes
_Lana_
43 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 3 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  _Lana_ wo 16 jan 2013 - 10:28

Twellie schreef:Ik kan echt alles eten wat ik wil. Dat komt volgens mij omdat ik van jongs af aan gegeten heb wanneer ik trek heb en niet in vaste maaltijden of op vaste tijdstippen. Daarom voel ik denk ik van nature goed aan hoeveel ik wanneer nodig heb.

Ja maar jij bent dus ook zo'n voorbeeldje.
Want je kan alles eten wat je wilt, maar volgens mij maak jij hele gezonde keuzes, wat ik van je lees.

Want als jij veel chocolade en chips eet, kom je misschien ook aan?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 3 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 10:34

Indigo schreef:Ik kan echt niet alles eten 'wat ik wil'. Dat zou ook wel echt heel ongezond zijn.

Lekker ontbijten met pannekoeken met stroop. Dan tussendoor wat chocolade. Als lunch een lekkere zak chips haha.. Nee nu ik het typ voel ik mezelf al ongelukkig worden. Ik wil ook gewoon gezonde dingen eten en vitamine binnen krijgen.

Wel kan ik elke dag een zak chips eten zonder aan te komen. Dan moet ik hem alleen wel 's middags eten i.p.v. mijn lunch. Misschien is dat ook wel een van de dingen die ik van mijzelf weet. Ik snaai altijd 's middags en niet 's avonds want dan kan ik het nog verbranden (haha) of er voor kiezen om zuinig te zijn met avondeten. Bijvoorbeeld alleen maar groente en vlees. (Dat deed ik voorheen, maar nu niet meer. Ik begin de binnekant steeds belangrijk te vinden. Mijn organen willen ook goede voeding).

Als ik de hele dag goed en stevig maar gezond heb gegeten. En dan 's avonds ook nog een zak chips zou eten. Dan zou het denk ik niet goed gaan. Maar daarbij komt dat ik dan waarschijnlijk geen zin heb in chips 's avonds omdat ik verzadigd ben.

Zo deed ik het ook een hele poos. Ik hoop straks dat ritme weer op te kunnen pakken. Want ik moet wel eerlijk bekennen dat ik na mijn positieve test mezelf iets meer ongezonde tussendoortjes ben gaan gunnen Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 3 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Lonely Goatherd wo 16 jan 2013 - 10:49

Indigo schreef:Ik vind 250 ml wel een flinke bak denk ik hoor. Dan haal je 4 bakjes uit een pak.. Dat is toch best veel? haha ik zit nu echt te denken of ik iets raars zeg. Dus morgen ga ik eens goed kijken en voelen hoeveel ik eruit schenk. Laughing
Dat vind ik dus een klein bakje.:P Een flinke bak is voor mij 400ml. Als ik daar dan 60-80g (het dubbele van wat er als portiegrootte op de verpakking staat) muesli bij doe heb ik een redelijk vullend ontbijt.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 3 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Punk'd wo 16 jan 2013 - 10:56

Dat is bijna een halve liter yoghurt! Dat krijg ik niet weg hoor. (ja wel lekkere vanille yoghurt.. jummie haha. Maar dat eet ik dan weer nooit omdat daar een bak vol suiker in zit.. zo jammer!)

Ik eet 250 ml volle yoghurt met 10 eetlepels musli haha. Geen idee hoeveel gram. Zou ik morgen ook eens afwegen. Ik doe het allemaal nogal op de gok blijkbaar. Tot ik het een mooie massa vind haha Laughing

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 3 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  _Lana_ wo 16 jan 2013 - 10:58

Indigo schreef:Dat is bijna een halve liter yoghurt! Dat krijg ik niet weg hoor. (ja wel lekkere vanille yoghurt.. jummie haha. Maar dat eet ik dan weer nooit omdat daar een bak vol suiker in zit.. zo jammer!)

Ik eet 250 ml volle yoghurt met 10 eetlepels musli haha. Geen idee hoeveel gram. Zou ik morgen ook eens afwegen. Ik doe het allemaal nogal op de gok blijkbaar. Tot ik het een mooie massa vind haha Laughing

Ik vind 200 tot 250 ml een 'normaal' portie. Dus 250 vind ik echt geen flinke bak. Maar 10 eetlepels muesli vind ik dan wel weer echt heel erg veel. Hier gaat maximaal 3 eetlepels in.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 3 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Minx wo 16 jan 2013 - 11:03

http://co-eur.eu/?article=339

Antibes staat die hier toevallig tussen. Heb zelf nu even geen tijd om er tussen te kijken want de wekker gaat vroeg. Maar zag dat hier een aantal artikelen stond.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 3 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Twellie wo 16 jan 2013 - 11:09

_Lana_ schreef:
Twellie schreef:Ik kan echt alles eten wat ik wil. Dat komt volgens mij omdat ik van jongs af aan gegeten heb wanneer ik trek heb en niet in vaste maaltijden of op vaste tijdstippen. Daarom voel ik denk ik van nature goed aan hoeveel ik wanneer nodig heb.

Ja maar jij bent dus ook zo'n voorbeeldje.
Want je kan alles eten wat je wilt, maar volgens mij maak jij hele gezonde keuzes, wat ik van je lees.

Want als jij veel chocolade en chips eet, kom je misschien ook aan?

Ik eet tegenwoordig eigenlijk weer best wel veel chips en chocolade. Ik heb een tijdje koolhydraatarm gegeten vanwege PCO. Als ik daar veel van eet, daalt mijn eetlust vanzelf en ga ik daarna minder eten. Als ik bijvoorbeeld een keer heel erg uitgebreid uit eten ben geweest (of bij mijn oma heb gegeten waar alleen enorme porties geserveerd worden), heb ik vaak pas de volgende dag tegen de middag of avond weer trek in iets. Daarvoor moet ik er ook echt niet aan denken.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 3 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Lonely Goatherd wo 16 jan 2013 - 15:21

Oh wacht, het is trouwens 330ml yoghurt wat ik eet, zodat er drie porties uit een pak komen. Was in de war met de 400ml melk voor Brinta.Wink
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 3 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Marsy28 wo 16 jan 2013 - 18:00

Ik denk wel dat ik onbewust een ander eetpatroon heb. Mijn lichaam vertelt me waar ik zin in heb. Zo heb ik gewoon echt geen zin in friet elke dag of pizza. Maar ik eet met alle liefde een zak drop of reep chocola op als ik daar zin in heb. Maar ik heb ook vaak zin in fruit of groente en mijn lichaam is gewoon vol als het vol is.
Ik ben gewoon heel blij dat ik niet het type meisje ben dat echt bij het uit eten ga oplet wat ze wel of niet kan eten of zich schuldig voelt na een blokje chocola te veel.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 3 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Rovine wo 16 jan 2013 - 19:17

Ik heb net mijn yoghurt even afgewogen, 250 gram vind ik een gemiddelde bak. Dat is incl fruit een ikeaschaaltje gevuld tot anderhalve cm onder de rand.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 3 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Bolleke wo 16 jan 2013 - 19:51

Ik denk dat het erfelijk bepaalt is, ik kan net als mijn moder heel erg veel eten en ik kom niks aan. Ik ben ook nooit bezig met calorieën en verbranden ed.
Meestal ontbijt ik 2 keer, een keer met mijn zoon voor de gezelligheid, en dan nog eens als hij op school is, lunch broodje op school (grote broodjes) of gebakken ei met 3 sneeën brood, dan tussendoor wat fruit, of koek, chocolade, net waar ik zin in heb. Avondeten, toch meestal wel 2 borden, en dan heb ik vaak 's avonds nog lekkere trek, dan eet ik chips of nog wat avond eten als dat over is, of gewoon brood. Alleen het toetje sla ik meestal over daar heb ik nooit zo'n zin in.
Ik vind eten vooral lekker en ga niet opletten of het teveel is, en hoeveel calorieën er in zitten, ik denk dat als ik aanleg zou hebben om flink te worden ik ook echt flink zou zijn, vind eten te leuk/lekker, en sporten zit niet in mijn aard.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 3 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Lavendel wo 16 jan 2013 - 19:59

Haha mijn eerst reactie was 250 dat is best veel yoghurt/kwark! Maar dat komt denk ik omdat ik altijd een kiwi en een flink aantal druiven in een bakje heb en er dan nog maar ong. 100ml yoghurt of kwark bij kan met 2 lepels muesli. Ik kan 5 dagen ontbijten met een halve liter yoghurt/bak kwark.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 3 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  minoessepoes wo 16 jan 2013 - 20:28

Ik kon eerst ook eten wat ik wilde, ik ben ook echt een tijdje te dun geweest, maar nu mag er eigenlijk wel wat af. Dat komt voornamelijk omdat ik nu een zittend beroep heb en ik in de wintermaanden ook niet op de fiets naar het werk ga omdat het dan heen en terug door het donker fietsen is over een industrieterrein, ik heb dus veel te weinig beweging nu.

Mijn vriend is eigenlijk wel wat te zwaar maar hij beweegt ook heel weinig. Hij kan echt op de bank gaan zitten in een bepaalde houding en zo de hele avond blijven zitten, of in dezelfde houding wakker worden als hoe hij is gaan slapen, ook is zijn eerste gedachte om de metro te pakken terwijl ik eerder de fiets zou pakken, als het niet hoeft gaat hij niet naar buiten maar zit hij de hele dag achter de computer. Ik kan slecht stil zitten, ik kijk nooit gewoon tv, daar doe ik altijd iets naast en ik sta ook veel vaker op om even wat te pakken en praat bijvoorbeeld ook veel meer met mijn handen. Over de hele dag gezien beweeg ik dus veel meer/ ben ik veel bewegelijker.

Mijn vriend eet zeker niet te veel en ook alleen maar lekkere dingen in het weekend, zijn moeder en zusje zijn ook wat te zwaar dus ik denk dat hij er ook wel aanleg voor heeft. Maar voor het grootste gedeelte zit het echt in de lichaamsbeweging.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 3 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Marin wo 16 jan 2013 - 22:06

Ik ben geloof ik zo iemand die een hele snelle stofwisseling heeft. Ik heb echt een half uur na het eten alweer honger, echt dat hongerige gevoel. Terwijl ik direct na het eten me echt wel verzadigd voel.

Ook ben ik geloof ik iemand die vanuit zichzelf eerder naar slechte dan gezonde dingen zal grijpen.
Ik kán heel gezond en bewust met eten om gaan en dat doe ik nu ook al tijden, maar dat voelt tegen m'n natuur in zeg maar. Ik moet er echt op letten.

Ik ben zo veel aangekomen doordat ik inderdaad echt alles at wat los en vast zat, ontbijten met muffins en donuts, lunchen met warm eten, veel chips, veel vet. Dan kon ik alles eten wat ik wilde qua verzadiging, ik was nooit verzadigd, wilde altijd meer. Ik zag dat ook echt als lekker verwennen, dan mocht ik de supermarkt in van mezelf (dit was met name in Cambridge, maar ook in Den Haag), en mocht ik iets lekkers van chips mét dip én cola én chocolaatjes uitzoeken omdat ik een kutdag had gehad/een topdag had gehad. Er was altijd wel een smoesje.

Ik heb mezelf helemaal dat beloon systeem af moeten leren, die associatie weg moeten halen. Dat doe ik nu echt niet meer. Heel soms wil ik mezelf nog 'belonen' met iets maar dan koop ik een leuk tijdschriftje. Daar zitten geen calorieën in Wink

Ik probeer ook echt op porties te letten, want uit mezelf schep ik veel te veel op. En of ik nou weinig of veel opschep, door die snelle stofwisseling heb ik tóch wel weer honger naderhand, dus dat maakt ook niet uit. Dan kan ik net zo goed minder eten. Maar die grootte van porties is nog wel iets waar we heel erg op moeten letten. We eten bijna altijd gezond, maar dan toch nog wel te veel.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 3 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 22:07

Ja tot mijn 21e ofzo kon ik alles eten zonder aan te komen. Naar mate ik ouder ben geworden gaat die vlieger niet meer op smile Maar dan nog eet ik soms meer dan mijn vriendin die zwaarder is. Als ik helemaal los ga dan is mijn max 63 kilo bij 1.68. Meer kom ik niet echt aan.

Mijn collega van 1.55 weegt 40 kilo en kan echt alles eten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 3 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Mari wo 16 jan 2013 - 22:21

Ik heb een normaal postuur, maar ik moet echt opletten wat ik eet, ik wordt zo een paar kilo dikker of dunner. Als ik alles zou eten wat ik zou willen dan was ik nu waarschijnlijk veel te zwaar.
Mijn broertje die kan echt alles eten wat los en vast zit, hij heeft sinds zijn 12e niet meer gesport en toch een wasbordje :O waarom heb ik nou niet mijn moeders genen

Ik ben echt bang om dik te worden daarom let ik vaak op mijn voeding, probleem is alleen wanneer ik me slecht voel of wanneer ik teveel alcohol op heb ik ga snaaien.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 3 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 22:33

Ik let op wat ik eet. Ik kan in principe elke dag "iets lekkers" eten maar daar staat tegenover dat ik ook fruit en groente moet eten. Alleen maar slechte dingen zonder de gezonde dingen zorgt ervoor dat ik aankom maar dan nog word ik niet heel zwaar doordat ik een lopend en staand beroep heb.
Edit; een schaaltje yoghurt van 250ml is voor mij ook normaal, 500ml vind ik een flinke bak vol.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 3 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Punk'd wo 16 jan 2013 - 22:38

@ Marin, maar volgens mij kan dat niet helemaal. Is het niet zo dat een snelle stofwisseling alle gegeten energie gebruikt en dat je daardoor snel weer trek krijgt. Als het allemaal gebruikt wordt door je lichaam is de kans op overgewicht echt nihil. (tenmiste dat neem ik aan. Mensen met een snelle stowisseling zijn over het algemeen volgens mij ontzettend slank).

Volgens mij moet je het dan meer zoeken in de hoek van hypoglycaemie o.i.d. (of die andere variant..) Waarbij je lichaam altijd het gevoel heeft laag in suikers te zitten.

Ik kwam net trouwens een artikeltje tegen over HPU een stofwisselingsziekte (waar hypoglycaemie ook een klacht is) die vaak wordt verward met chronische vermoeidheid en gewrichtsklachten en nog niet heel bekend is bij artsen blijkbaar. Aangezien ik jou wel eens over beide termen heb horen praten? Nu hebben die mensen wel een lijst met klachten (als je googled op klachtenpatroon) en ik wil je geen ziekte 'aansmeren' haha, maar informatie is nooit verkeerd toch.

Als ik dit laatste moet weghalen. Geef maar een gil!

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 3 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Marin wo 16 jan 2013 - 22:44

Hmm ik weet niet hoe dat precies zit met die snelle stofwisseling. Weet gewoon dat ik heel snel weer honger heb, terwijl ik daarvoor echt verzadigd ben. Dat vind ik altijd zo stom. Of ik nou gezond of ongezond eet, ik blijf dat houden. Maar ik geef er niet aan toe hoor :P

Ik ben wel al onderzocht op hypoglycaemie en dat was het niet. Maar niet zo gek dus dat je daar aan dacht, want de klachten komen overeen.
Edit: Of bedoel je HPU? Is dat iets anders dan hypoglycaemie? Want HPU ken ik niet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 3 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Highway wo 16 jan 2013 - 22:48

Ik eet meestal een bakje van zo'n 200 ml yoghurt, dat is voor mij een normale portie. Maar 150 soms ook als ik er fruit in doe.

Bij mij ligt het te dik zijn overigens wel echt aan eet/beweegpatroon. Op zich eet ik niet teveel maar ik eet teveel koolhydraten. Ik ben een hele tijd slank geweest en toen at ik koolhydraatarm (niet geheel zonder) maar wel gewoon calorierijk. Toen voelde ik me veel fitter. Na de geboorte van de baby en als ik goed in het borstvoedingsritme zit, wil ik eens bekijken wat ik evt kan aanpassen om weer af te vallen en fitter te worden. Ik ben overigens totaal niet sportief maar als ik eenmaal in een sport ritme zit kan ik het goed volhouden, alleen in dat ritme komen..lastig. lukt me de laatste jaren niet echt meer.


Laatst aangepast door Highway op wo 16 jan 2013 - 22:51; in totaal 1 keer bewerkt
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 3 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Punk'd wo 16 jan 2013 - 22:51

Hmm nee dan weet ik het ook niet!

Hypoglycaemie kan een van de symptomen van HPU zijn. Omdat bij HPU je lichaam niet alle stoffen uit voeding kan opnemen/gebruiken. (wat ik er even snel van heb begrepen.)

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 3 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Rapunzel wo 16 jan 2013 - 23:01

Ik ben heel slank en ik kan echt alles eten zonder aan te komen. Maar als ik alles eet krijg ik snel last van mijn maag en darmen, dus ik kan toch niet zomaar alles eten.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 3 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 23:11

Ik denk dat het er bij mij persoonlijk ook mee te maken heeft dat ik gewoon niet aan eten denk.. ik kan gerust tot half 2 aan de gang zijn en dat pas bedenken dat ik nog geen ontbijt heb gehad Neutral Ik moet mezelf dus echt op gezette tijden aan het eten 'zetten'. En dan is het hebben van kinderen handig want dan is dat een stuk gestructureerder!

Kan daarin tegen zo 6 boterhammen,groot bord warm eten (2stuks vlees/vis), koekjes, chips, veel sapjes, 2a3 stuks fruit, musli, chocola eten zonder aan te komen.. Ik ben veel onderweg en aan het werk dus ik verbrand het ook. Als ik hetzelfde eet wanneer ik vrij ben/vakantie heb dan kom ik wel aan denk ik. Maar mijn lichaam vraagt dan ook veel minder om eten dus dan moet ik een soort van tegen mijn zin eten en dat werkt niet..

Eet niet bewust extra gezond o.i.d. maar met een gezin en een man die van gezond eten houd ontkom je er ook niet aan Slanke mensen en eten - Pagina 3 561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 3 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Marin wo 16 jan 2013 - 23:13

Oh ja dat is inderdaad ook zo Petra. Ik denk bijna altijd aan eten. 'Mag ik al lunchen' enzo, en ik hou heel erg van koken en lekker eten dus dat zal ook wel mee spelen. Ik zoek heel veel receptjes op, ik hou van boodschappen doen, ik hou van alles wat met eten te maken heeft. De kracht is dan alleen dat je dat doet op een gezonde manier met gezonde alternatieven.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 3 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 23:35

Er zijn 3 lichaamstypen (je kunt ook een combinatie hebben van twee): Ectomorph, mesomorph en endomorph. Echt de moeite waard om je erin te verdiepen en uit te zoeken waar je zelf bij hoort.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 3 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum