Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

flairworkshop geheim van slanke mensen

3 plaatsers

Ga naar beneden

flairworkshop geheim van slanke mensen Empty flairworkshop geheim van slanke mensen

Bericht  bolus26 ma 21 jan 2013 - 1:52

was benieuwd of er meer mensen mee doen met de flairworkshop op facebook van t geheim van slanke mensen?



of mensen die het boek gelezen hebben en het gebruiken?
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flairworkshop geheim van slanke mensen Empty Re: flairworkshop geheim van slanke mensen

Bericht  Gast ma 21 jan 2013 - 1:54

Vertel ons meer over de workshop :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flairworkshop geheim van slanke mensen Empty Re: flairworkshop geheim van slanke mensen

Bericht  bolus26 ma 21 jan 2013 - 3:54

haha!

het gaat dus over t boek,geheim van slanke mensen (dit had mn schoonmoeder gekocht dus dat kwam goed uit) en via facebook krijg je wekelijks opdrachten en filmpjes en zit je in een besloten groepje van 15 personen waarmee je elkaar aanmoedigd en ervaringen uitwisseld.

het idee achter het boek is om je denkpatroon te veranderen van ik mag dat niet naar ik wil dat niet eten.Van de week krijgen we de eerste opdrachten en vrijdag een filmpje.

ik kreeg in de mail via flair (heb ik ooit es een abonnement op gehad) een uitnodiging om hier aan mee te doen, geloof dat er 1000 meiden meedoen dus dacht wellicht ook 1 van hier.

Op zich ben ik goed bezig,at ik voor mn zwangerschap heel verantwoord, maar tijdens mn zwangerschap moest ik eten om niet teveel af te vallen (was ook 10 kilo lichter na de bevalling als voor mn zwangerschap) Dat was heerlijk,legaal eten waar je zin in hebt maar nu wil ik mezelf weer even terug in t gareel krijgen, en dit leek me dan wel een leuke/goede stok achter de deur om te proberen om mn gezonde eetpatroon weer te herpakken.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flairworkshop geheim van slanke mensen Empty Re: flairworkshop geheim van slanke mensen

Bericht  sokpop ma 21 jan 2013 - 4:16

Ik lees het boek en ben vandaag ook begonnen aan de workshop.
sokpop
sokpop
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 151
Registratiedatum : 31-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

flairworkshop geheim van slanke mensen Empty Re: flairworkshop geheim van slanke mensen

Bericht  bolus26 ma 21 jan 2013 - 4:30

leuk sokpop!

ik heb op pinterest een moodboard gemaakt met het te visualiseren doel!

wil je veel afvallen?

ik moet 15 tot 20 kilo maar stel doelen per 6 weken.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flairworkshop geheim van slanke mensen Empty Re: flairworkshop geheim van slanke mensen

Bericht  sokpop ma 21 jan 2013 - 4:43

Misschien zitten we dan wel bij elkaar in de groep, al zijn er natuurlijk aardig wat groepen aangemaakt geloof ik.

O wat een goed idee van dat moodboard op pinterest.

Ik wil wel heel graag wat kilo's kwijt ja. Het eerste doel is voor mij om weer onder de 100 kg te komen.
Ik stel mijn doelen in tijd en niet kilo's, afgelopen jaar ben ik in therapie geweest voor een eetstoornis en daarbij was het doel stabiel blijven en dat is goed gelukt. Dus mijn doel is voor nu om 2 maanden beter op mijn eten te letten. En dan vooral andere productkeuze en de tussendoortjes.

Vind het dus ook wel heel spannend om nu toch wel weer bezig te gaan met afvallen omdat ik echt niet terug wil vallen.
sokpop
sokpop
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 145
Punten : 151
Registratiedatum : 31-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

flairworkshop geheim van slanke mensen Empty Re: flairworkshop geheim van slanke mensen

Bericht  blauwwitrood ma 21 jan 2013 - 4:54

Ik ben vorige week gestart in een FB-groep van HGVSM. Heel gezellig, al is er maar een klein groepje mensen wat steeds iets plaatst en elkaar motiveert. Vind het op zich wel grappig om aan mee te doen, ook al was ik zelf al aardig goed bezig.
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flairworkshop geheim van slanke mensen Empty Re: flairworkshop geheim van slanke mensen

Bericht  bolus26 ma 21 jan 2013 - 11:33

@ sokpop,zit in groep 15. ik heb ook geen gewicht aan die 6 weken gehangen ivm schildklier.

Leuk blauwwitrood!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flairworkshop geheim van slanke mensen Empty Re: flairworkshop geheim van slanke mensen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum