Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Slanke mensen en eten

+39
SuperGrover
Bliss
Kowalski
Zora
*Lookie*
Sanne
Luce
Blond
Mamsie
Linnie1985
Rapunzel
Highway
Mari
Marin
minoessepoes
Lavendel
Bolleke
Rovine
Marsy28
Minx
Lonely Goatherd
Twellie
Bruintje Beer
Urban Naked
Toet
Caroow
Coco
ijsjemeisje
Rouge
loura
kwak
Herfstblaadjes
SoGood
Punk'd
Tania
Tiara
Beessie
Antibes
_Lana_
43 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 2 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Rouge wo 16 jan 2013 - 8:57

Slanke mensen eten ook echt niet altijd bewust, ikzelf ben slank en heb periodes dat ik echt ongezond eet. Dan eet ik chocola, koek tijdens de lunch en dan voel ik me schuldig en eet ik de rest van de dag nauwelijks iets. Dus dan eet ik alsnog wel weinig calorieën maar ook slechte.

Discipline speelt ook echt wel mee trouwens.


Laatst aangepast door Rouge op wo 16 jan 2013 - 8:58; in totaal 1 keer bewerkt
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 2 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Punk'd wo 16 jan 2013 - 8:58

Jammer dat je het artikel niet hebt Antibes. Dat zijn onderwerpen die ik echt heel interessant vind. Met name omdat ze wetenschappenlijk onderzocht zijn. Iedereen roept vaakt wel (ik ook hoor haha, omdat ik enthousiast ben over bepaalde methodes etc.). Maar ik ben wel benieuwd hoe het gewoon zich met echte test personen.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 2 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  ijsjemeisje wo 16 jan 2013 - 8:58

Ik kon tot aan mijn 23e echt alles eten wat ik wilde.
Ik kwam gewoon niet aan. Ik woog toen rond de 50 kilo en ben 1,73. Veel te dun destijds.
Binnen 5 jaar ben ik rond de 10 kilo aangekomen.
Eigenlijk vond ik het wel handig om echt alles te kunnen eten. Gezond is het natuurlijk niet.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 2 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 8:58

Mijn nicht is ontzettend slank en ik soms wel of, zoals nu, absoluut niet. Op verjaardagen eet zij een augurk en ik doe me te goed aan metworst, nootjes en alles wat voor handen ligt. We gingen eens naar een pretpark. Terwijl ik zin had in een Suikerspin, hotdog, broodje hamburger, wilde zij alleen maar een zure bom. En dan beweren dat ze alles kan eten. Dat klopt ook wel, maar zij kiest continu voor het gezondere van de twee.

Sinds ik dat heb geobserveerd, ben ik er van overtuigd dat zij slank blijft en alles kan eten, puur omdat zij andere keuzes maakt in het snacken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 2 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Punk'd wo 16 jan 2013 - 9:01

Wat ik trouwens wel opvallend vind en wat ik in mijn omgeving wel een keer of 4/5 heb gezien/gehoord is dat vrouwen vaak aankomen als ze gaan samenwonen. Dat is iets waar ik echt heel erg op heb gelet in de eerste periode. Mezelf 'te' comfortabel voelen of te makkelijke maaltijden eten. Of nog erger, mee snacken met je vriend omdat hij het (nu Wink ) nog wel kunnen hebben. Ik ben benieuwd hoe zij trouwens piepen als ze straks een jaar of 35/40 zijn en hun stofwisseling gaat achteruit :P

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 2 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  loura wo 16 jan 2013 - 9:06

Indigo schreef:Wat ik trouwens wel opvallend vind en wat ik in mijn omgeving wel een keer of 4/5 heb gezien/gehoord is dat vrouwen vaak aankomen als ze gaan samenwonen. Dat is iets waar ik echt heel erg op heb gelet in de eerste periode. Mezelf 'te' comfortabel voelen of te makkelijke maaltijden eten. Of nog erger, mee snacken met je vriend omdat hij het (nu Wink ) nog wel kunnen hebben. Ik ben benieuwd hoe zij trouwens piepen als ze straks een jaar of 35/40 zijn en hun stofwisseling gaat achteruit :P

Dan staan ze iedere dag voor de spiegel kijkend naar hun beginnende buikje en zwaar te balen.. En maar sporten maar dat buikje is moeilijk weg te trainen. Uiteindelijk helemaal geobsedeerd worden, en ik spreek uit ervaring :p
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 2 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Antibes wo 16 jan 2013 - 9:13

Indigo schreef:Jammer dat je het artikel niet hebt Antibes. Dat zijn onderwerpen die ik echt heel interessant vind. Met name omdat ze wetenschappenlijk onderzocht zijn. Iedereen roept vaakt wel (ik ook hoor haha, omdat ik enthousiast ben over bepaalde methodes etc.). Maar ik ben wel benieuwd hoe het gewoon zich met echte test personen.

Ja, ik vind dat zelf ook echt enorm frustrerend. Net weer een half uur lopen zoeken, maar het is gewoon ZO'n berg artikelen.. Ik weet alleen dat het uit Maastricht kwam. Geen titel van het onderzoek, geen PhD candidate.. Ja, waarschijnlijk van het NUTRIM dus en waarschijnlijk ergens in 2011/2012.. Maar zelfs dan, kunnen het ook resultaten uit een ongoing study zijn geweest.. Oftewel, onvindbaar.. :@

http://www.maastrichtuniversity.nl/web/Institutes/FHML/NUTRIM/PublicationsNUTRIM.htm
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 2 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Coco wo 16 jan 2013 - 9:13

_Lana_ schreef:
Helaas, haha.
Ik denk ook wel dat er mensen zijn die alles kunnen eten, maar het gros van de slanke mensen denkt en eet anders.
Want eet jouw vader dan evengoed zijn gewone maaltijden?

Mijn man (vr)eet ook echt alles wat los en vast zit. Echt niet normaal wat daarin past en toch valt hij af. Hij eet naast zijn 3 basismaaltijden nog 1-2 hele pakken (gevulde) koek op een avond en daarnaast gaat er gerust nog een grote snicker in en een halve zak chips. Nu eet hij bijv. weer 20 kipnuggers met satesaus terwijl hij flink wat avondeten heeft gehad rond 19u
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 2 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Caroow wo 16 jan 2013 - 9:18

Mijn vriend heeft een hele andere manier van eten. Ik schep 1 keer op en heb daar genoeg aan, hij blijft snaaien uit de pan tot hij helemaal vol zit maar eet wel een 'zoetje' na het warme eten, omdat dat zo hoort. Hij pakt een zak chips, ik een klein bakje. Als hij nerveus is gaat hij snoepen, als ik nerveus ben krijg ik geen hap door mijn keel.

Ik denk dat ik er voordeel van heb dat ik zo eet, en dus eerder slank ben/blijf. Hij is aardig wat aangekomen de laatste jaren maar is nog steeds niet dik, ik blijf veel meer op gewicht.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 2 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Toet wo 16 jan 2013 - 9:29

Ik kan wel echt eten wat ik wil zonder dikker te worden.. Ik heb nooit gelet op wat ik eet en at voorheen echt heel ongezond.
En zo ken ik nog wel wat meer mensen.

Nu probeer ik gezonder te eten en dat gaat prima. Het lijkt me ook niet dat mijn maag kleiner is als die van anderen. Als ik ga wokken bijvoorbeeld zit iedereen al aan het toetje en loop ik het liefst nog 2 of 3 keer voor de wok. Ik eet zo een hele pizza op of drie boterhammen met gebakken ei en ham en champignons tussen de middag, om maar even wat voorbeelden te noemen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 2 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Urban Naked wo 16 jan 2013 - 9:30

Ik eet niet altijd gezond, heb ook wel eens weken dat ik elke avond koekjes eet. Maar ik heb wel een normaal, gezond gewicht.

Ik begrijp nooit zo goed hoe mensen denken als ze structureel te veel of te ongezond eten. Ook in dit topic lees ik over mensen die gedachteloos snaaien en tegelijkertijd balen dat ze te dik zijn. Maar dan steek je toch je kop in het zand? Iedereen kan wel een beetje rekenen, dan kun je, lijkt me, begrijpen dat wat je er teveel in stopt aan calorieën er op een niet zo leuke manier aan komt, namelijk als lichaamsvet.

Nogmaals, ik eet ook wel eens ongezond of te veel vies vet, maar dan onthoud ik dat en ga diezelfde dag hardlopen smile
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 2 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  ijsjemeisje wo 16 jan 2013 - 9:45

Urban Naked schreef:Ik eet niet altijd gezond, heb ook wel eens weken dat ik elke avond koekjes eet. Maar ik heb wel een normaal, gezond gewicht.

Ik begrijp nooit zo goed hoe mensen denken als ze structureel te veel of te ongezond eten. Ook in dit topic lees ik over mensen die gedachteloos snaaien en tegelijkertijd balen dat ze te dik zijn. Maar dan steek je toch je kop in het zand? Iedereen kan wel een beetje rekenen, dan kun je, lijkt me, begrijpen dat wat je er teveel in stopt aan calorieën er op een niet zo leuke manier aan komt, namelijk als lichaamsvet.

Nogmaals, ik eet ook wel eens ongezond of te veel vies vet, maar dan onthoud ik dat en ga diezelfde dag hardlopen Slanke mensen en eten - Pagina 2 561177

Is het erg dat ik nooit calorieen heb geteld? Of weet hoeveel waar in zit en hoeveel calorieen je per dag mag hebben?Embarassed Ik kijk ook nooit op de verpakkingen.
Ik heb verder een prima gewicht.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 2 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Urban Naked wo 16 jan 2013 - 9:53

ijsjemeisje schreef:Is het erg dat ik nooit calorieen heb geteld? Of weet hoeveel waar in zit en hoeveel calorieen je per dag mag hebben?Embarassed Ik kijk ook nooit op de verpakkingen.
Ik heb verder een prima gewicht.
Nee, hoezo zou dat erg zijn?

Ik weet ook niet hoeveel waar in zit. Het gaat mij erom dat je wel kunt begrijpen dat als je ergens teveel van ergens instopt (in dit geval: energie in een mensenlichaam) dat dat gevolgen heeft als je het niet verbruikt. Een prullenbak past dan niet meer dicht, een wasbak stroomt over, een ballon knapt.. en een mens wordt dik. Dat bedoel ik met rekenen.

Dan hoef je niet precies te weten hoeveel calo's overal in zitten, de meeste mensen snappen dat je beter gewone boterhammen kunt eten voor de lunch dan een stokbroodje brie of een saucijzenbroodje.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 2 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  _Lana_ wo 16 jan 2013 - 10:02

Rouge schreef:Slanke mensen eten ook echt niet altijd bewust, ikzelf ben slank en heb periodes dat ik echt ongezond eet. Dan eet ik chocola, koek tijdens de lunch en dan voel ik me schuldig en eet ik de rest van de dag nauwelijks iets. Dus dan eet ik alsnog wel weinig calorieën maar ook slechte.

Discipline speelt ook echt wel mee trouwens.

Discipline speelt zeker een hele grote rol.
Maar ik bedoel in dit geval de denkwijze van slanke mensen. Dus niet dat ze dingen kunnen laten staan.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 2 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  _Lana_ wo 16 jan 2013 - 10:03

ijsjemeisje schreef:Ik kon tot aan mijn 23e echt alles eten wat ik wilde.
Ik kwam gewoon niet aan. Ik woog toen rond de 50 kilo en ben 1,73. Veel te dun destijds.
Binnen 5 jaar ben ik rond de 10 kilo aangekomen.
Eigenlijk vond ik het wel handig om echt alles te kunnen eten. Gezond is het natuurlijk niet.

Hoe ben je ineens zoveel aangekomen dan? Had je hetzelfde eetpatroon?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 2 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 10:05

Ik sport veel en eet best veel. Echter als ik minder sport en veel eet/snoep kom ik ook niet echt aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 2 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Antibes wo 16 jan 2013 - 10:06

_Lana_ schreef:
ijsjemeisje schreef:Ik kon tot aan mijn 23e echt alles eten wat ik wilde.
Ik kwam gewoon niet aan. Ik woog toen rond de 50 kilo en ben 1,73. Veel te dun destijds.
Binnen 5 jaar ben ik rond de 10 kilo aangekomen.
Eigenlijk vond ik het wel handig om echt alles te kunnen eten. Gezond is het natuurlijk niet.

Hoe ben je ineens zoveel aangekomen dan? Had je hetzelfde eetpatroon?

Huh, 10 kg in 5 jaar is in mijn belevingswereld niet "ineens zoveel".. Dat is 2 kg per jaar, dat gaat als je het mij vraag behoorlijk geleidelijk...

(maar goed, mijn 30 kg in 2,5 jr. is dan ook extreem geweest, maar ik vind 10 kg in 5 jaar écht niet een opvallende plotselinge gewichtstoename)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 2 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  _Lana_ wo 16 jan 2013 - 10:08

Urban Naked schreef:Ik eet niet altijd gezond, heb ook wel eens weken dat ik elke avond koekjes eet. Maar ik heb wel een normaal, gezond gewicht.

Ik begrijp nooit zo goed hoe mensen denken als ze structureel te veel of te ongezond eten. Ook in dit topic lees ik over mensen die gedachteloos snaaien en tegelijkertijd balen dat ze te dik zijn. Maar dan steek je toch je kop in het zand? Iedereen kan wel een beetje rekenen, dan kun je, lijkt me, begrijpen dat wat je er teveel in stopt aan calorieën er op een niet zo leuke manier aan komt, namelijk als lichaamsvet.

Nogmaals, ik eet ook wel eens ongezond of te veel vies vet, maar dan onthoud ik dat en ga diezelfde dag hardlopen Slanke mensen en eten - Pagina 2 561177

Dit lees ik juist helemaal niet in dit topic.
Als ik even naar mezelf kijk, prop ik niet alles naar binnen waar ik trek in heb.
Ik denk alleen dat ik van nature de neiging heb naar ongezonde dingen.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 2 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  _Lana_ wo 16 jan 2013 - 10:09

Antibes schreef:
_Lana_ schreef:
ijsjemeisje schreef:Ik kon tot aan mijn 23e echt alles eten wat ik wilde.
Ik kwam gewoon niet aan. Ik woog toen rond de 50 kilo en ben 1,73. Veel te dun destijds.
Binnen 5 jaar ben ik rond de 10 kilo aangekomen.
Eigenlijk vond ik het wel handig om echt alles te kunnen eten. Gezond is het natuurlijk niet.

Hoe ben je ineens zoveel aangekomen dan? Had je hetzelfde eetpatroon?

Huh, 10 kg in 5 jaar is in mijn belevingswereld niet "ineens zoveel".. Dat is 2 kg per jaar, dat gaat als je het mij vraag behoorlijk geleidelijk...

(maar goed, mijn 30 kg in 2,5 jr. is dan ook extreem geweest, maar ik vind 10 kg in 5 jaar écht niet een opvallende plotselinge gewichtstoename)

Dat bedoel ik ook niet hoor. Ik vind het ook niet heel veel.
Maar ik bedoel eigenlijk meer, dat je jaren kunt eten wat je wil en dan toch 'ineens' wel aankomt, met hetzelfde eetpatroon.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 2 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  _Lana_ wo 16 jan 2013 - 10:12

Urban Naked schreef:
ijsjemeisje schreef:Is het erg dat ik nooit calorieen heb geteld? Of weet hoeveel waar in zit en hoeveel calorieen je per dag mag hebben?Embarassed Ik kijk ook nooit op de verpakkingen.
Ik heb verder een prima gewicht.
Nee, hoezo zou dat erg zijn?

Ik weet ook niet hoeveel waar in zit. Het gaat mij erom dat je wel kunt begrijpen dat als je ergens teveel van ergens instopt (in dit geval: energie in een mensenlichaam) dat dat gevolgen heeft als je het niet verbruikt. Een prullenbak past dan niet meer dicht, een wasbak stroomt over, een ballon knapt.. en een mens wordt dik. Dat bedoel ik met rekenen.

Dan hoef je niet precies te weten hoeveel calo's overal in zitten, de meeste mensen snappen dat je beter gewone boterhammen kunt eten voor de lunch dan een stokbroodje brie of een saucijzenbroodje.

Dit vind ik trouwens wel heel mooi omschreven!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 2 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Antibes wo 16 jan 2013 - 10:16

Urban Naked schreef:
ijsjemeisje schreef:Is het erg dat ik nooit calorieen heb geteld? Of weet hoeveel waar in zit en hoeveel calorieen je per dag mag hebben?Embarassed Ik kijk ook nooit op de verpakkingen.
Ik heb verder een prima gewicht.
Nee, hoezo zou dat erg zijn?

Ik weet ook niet hoeveel waar in zit. Het gaat mij erom dat je wel kunt begrijpen dat als je ergens teveel van ergens instopt (in dit geval: energie in een mensenlichaam) dat dat gevolgen heeft als je het niet verbruikt. Een prullenbak past dan niet meer dicht, een wasbak stroomt over, een ballon knapt.. en een mens wordt dik. Dat bedoel ik met rekenen.

Dan hoef je niet precies te weten hoeveel calo's overal in zitten, de meeste mensen snappen dat je beter gewone boterhammen kunt eten voor de lunch dan een stokbroodje brie of een saucijzenbroodje.

Maar ik denk dat dat juist het verraderlijke is. De meeste mensen komen niet 2 kg aan nadat ze die keer bij de Mac zijn geweest. Het is iets dat veel geleidelijker gaat en er zit voor velen nog wel een verschil tussen iets weten (ik eet teveel calorieen en dus ga ik hiervan aankomen) en iets direct merken. Ik denk dat het daarom voor veel mensen lastiger is dan het simpele rekensommetje lijkt. Het is niet voor niets dat ze vaak in van die dieetprogramma's aangeven wat bijv. twee speculaasjes bij de koffie ipv 1tje op jaarbasis aan kg's op kunnen leveren. Het is een beetje een grijs gebied en ik denk dat dat onderdeel van het probleem qua bewustwording is.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 2 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  ijsjemeisje wo 16 jan 2013 - 10:17

_Lana_ schreef:
Antibes schreef:
_Lana_ schreef:
ijsjemeisje schreef:Ik kon tot aan mijn 23e echt alles eten wat ik wilde.
Ik kwam gewoon niet aan. Ik woog toen rond de 50 kilo en ben 1,73. Veel te dun destijds.
Binnen 5 jaar ben ik rond de 10 kilo aangekomen.
Eigenlijk vond ik het wel handig om echt alles te kunnen eten. Gezond is het natuurlijk niet.

Hoe ben je ineens zoveel aangekomen dan? Had je hetzelfde eetpatroon?

Huh, 10 kg in 5 jaar is in mijn belevingswereld niet "ineens zoveel".. Dat is 2 kg per jaar, dat gaat als je het mij vraag behoorlijk geleidelijk...

(maar goed, mijn 30 kg in 2,5 jr. is dan ook extreem geweest, maar ik vind 10 kg in 5 jaar écht niet een opvallende plotselinge gewichtstoename)

Dat bedoel ik ook niet hoor. Ik vind het ook niet heel veel.
Maar ik bedoel eigenlijk meer, dat je jaren kunt eten wat je wil en dan toch 'ineens' wel aankomt, met hetzelfde eetpatroon.

Het is mij ook een raadsel hoor hoe ik in een keer wel aankwam.
Daarvoor had ik flinke buikgriep gehad toen woog ik nog maar 46 kilo. Daarna ben ik eigenlijk alleen maar aangekomen.
Maar ik ben er wel blij mee tot nu toe. Ik merk wel dat ik tegenwoordig op mijn eetpatroon moet letten. Het komt er bij mijn buik en benen allemaal aan.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 2 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Bruintje Beer wo 16 jan 2013 - 10:18

Ik kan dus ook echt alles eten wat ik wil maar kom gewoon niet aan Sad
Ik sport niet. Heb gewoon de bouw van mijn vader overgenomen. Mijn tweelingzus is wat gevoeliger om aan te komen.
Maar ik heb niet het idee dat ik minder eet dan een ander. Ik kan me echt volproppen als we gaan tapas/wokken/sushi gaan eten.

Met mijn zwangerschappen was ik 15 kg aangekomen en hoopte echt dat er wat aanbleef hangen maar helaas. Ik ben zelf noodgedwongen gaan combineren met borstvoeding en flesvoeding omdat ik teveel afviel.

Het is maar net wat voor genen je geerfd heb, denk ik.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 2 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Twellie wo 16 jan 2013 - 10:20

Ik kan echt alles eten wat ik wil. Dat komt volgens mij omdat ik van jongs af aan gegeten heb wanneer ik trek heb en niet in vaste maaltijden of op vaste tijdstippen. Daarom voel ik denk ik van nature goed aan hoeveel ik wanneer nodig heb.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 2 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Punk'd wo 16 jan 2013 - 10:25

Ik kan echt niet alles eten 'wat ik wil'. Dat zou ook wel echt heel ongezond zijn.

Lekker ontbijten met pannekoeken met stroop. Dan tussendoor wat chocolade. Als lunch een lekkere zak chips haha.. Nee nu ik het typ voel ik mezelf al ongelukkig worden. Ik wil ook gewoon gezonde dingen eten en vitamine binnen krijgen.

Wel kan ik elke dag een zak chips eten zonder aan te komen. Dan moet ik hem alleen wel 's middags eten i.p.v. mijn lunch. Misschien is dat ook wel een van de dingen die ik van mijzelf weet. Ik snaai altijd 's middags en niet 's avonds want dan kan ik het nog verbranden (haha) of er voor kiezen om zuinig te zijn met avondeten. Bijvoorbeeld alleen maar groente en vlees. (Dat deed ik voorheen, maar nu niet meer. Ik begin de binnekant steeds belangrijk te vinden. Mijn organen willen ook goede voeding).

Als ik de hele dag goed en stevig maar gezond heb gegeten. En dan 's avonds ook nog een zak chips zou eten. Dan zou het denk ik niet goed gaan. Maar daarbij komt dat ik dan waarschijnlijk geen zin heb in chips 's avonds omdat ik verzadigd ben.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Slanke mensen en eten - Pagina 2 Empty Re: Slanke mensen en eten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum