opdruk op kleding van cars/dora etc.
+65
Snoes
Zenna
Pommes
Fiwen
Pien
studiebol
Charles
Lejow
xxjojootjexx
iloverose
nillis
*Lookie*
Luce
mickey
Marin
Fortissimo
Phileine
Aimee
Toedels
Alex
Jade
SuperGrover
Bolleke
Susan
Liadan
Parisienne
Tania
Sophiee
Coco
Sun88
Mamsie
Elodie
Shopaholic
Rush
Toet
M@niek
Thunder
SarahKey
Coccinelle
Filoria
hellowkitty
diddie
Bruintje Beer
PapillonRose
Takkie
Highway
Linda
Pruim
Sea of Trees
Flower_L
Annemie
tweeling
mauwmauw
Limburg85
Floor
teletascha
Sterrin_
sabje
SDL
kwak
Twellie
Sylvana
Sam
Manderijn
Viva
69 plaatsers
Pagina 16 van 17
Pagina 16 van 17 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17
Re: opdruk op kleding van cars/dora etc.
Hmm, mijn kind heeft veel merk. Dus als Euc gelijk heeft kom ik van een lagere sociale klasse en zijn wij tokkie en ons niveau is laag. Grappig. Ik vind 't dan weer armoedig om
je kind in kapotte kleren naar school te sturen. Waarom doe je dat eigenlijk Euc? Je kleren hoeven echt niet in de duurste en mooiste dingen te lopen maar ik vind kapotte kleding toch wel een ander uiterste. Ik zou me doodschamen in ieder geval. En dat argument van hij valt 2 broeken per week kapot vind ik helemaal lachwekkend. Dan knip je een oude spijkerbroek van je man kapot en maak je opzetstukken op de knieen.
Maar goed Euc, geef maar af op de mensen op je werk (crimineel en op uiterlijk gericht) blijkbaar is er voor jouw maar 2 soorten mensen - crimineel met merk en glimkop met gel of jouw soort die de kids met kapotte kleding op pad stuurt. Vraag me af welke van de twee erger is.
je kind in kapotte kleren naar school te sturen. Waarom doe je dat eigenlijk Euc? Je kleren hoeven echt niet in de duurste en mooiste dingen te lopen maar ik vind kapotte kleding toch wel een ander uiterste. Ik zou me doodschamen in ieder geval. En dat argument van hij valt 2 broeken per week kapot vind ik helemaal lachwekkend. Dan knip je een oude spijkerbroek van je man kapot en maak je opzetstukken op de knieen.
Maar goed Euc, geef maar af op de mensen op je werk (crimineel en op uiterlijk gericht) blijkbaar is er voor jouw maar 2 soorten mensen - crimineel met merk en glimkop met gel of jouw soort die de kids met kapotte kleding op pad stuurt. Vraag me af welke van de twee erger is.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Je trekt het een beetje uit z'n verband, zo zwart wit zie ik het heus niet. En tja, als ik er weer eens achter kom dat van de 8 spijkerbroeken er in 5 een gat zit en de rest zit in de was, dan krijgt hij een kapotte aan. Ik kan niet naaien en dat ga ik niet leren ook als ik weer tijd en geld heb koop ik nieuwe broeken en ondertussen was ik de hele broeken snel uit. Maar er is geen bijhouden aan, zo snel als die dingen kapot gaan. Ik koop spijkerbroeken per 4 tegelijk voor hem, en erg lang gaan ze niet mee. Als hij niet met een gat in z'n broek naar school wil zal ie zuiniger op z'n kleren moeten worden.
Gast- Gast
En ik geef niet af op mensen op mijn werk, maar wou jij zeggen dat het ok is als je een uitkering hebt, je toch ergens het geld vandaan haalt om duizenden euro's aan kleding uit te geven of om die kleding te stelen? Jeetje, en ik maar denken dat de criminaliteitscijfers omlaag moesten, maar hier en daar een overval plegen omdat je vindt dat je recht hebt op merkkleding is kennelijk geen probleem.
Dan maar liever zonder strafblad en met soms een gat in een broek omdat ik het vertik om steeds nieuwe kleren te kopen elke keer als zoonlief bedenkt om op zijn knieën het schoolplein over te kruipen.
Dan maar liever zonder strafblad en met soms een gat in een broek omdat ik het vertik om steeds nieuwe kleren te kopen elke keer als zoonlief bedenkt om op zijn knieën het schoolplein over te kruipen.
Gast- Gast
Fijn, dus behalve de witte legging, moet ik nu ook bij plaatsjeskleren denken aan het yesforum. Ik denk trouwens dat het inderdaad uitmaakt hoe het kind verder is aangekleed. In de zin van, schoon, gewassen en lekker ruikend. Volgens mij lijkt het dan minder goedkoop als bij een kind die dit niet heeft. Mijn vriend heeft laatst een knalblauwe trui gekregen met een hele grote rode angrybirds erop. Whaaaaaaa........ Maar goedm hij was er zo blij mee dat ik er maar niets van gezegd heb
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Bubbelicious schreef:Fijn, dus behalve de witte legging, moet ik nu ook bij plaatsjeskleren denken aan het yesforum. Ik denk trouwens dat het inderdaad uitmaakt hoe het kind verder is aangekleed. In de zin van, schoon, gewassen en lekker ruikend. Volgens mij lijkt het dan minder goedkoop als bij een kind die dit niet heeft. Mijn vriend heeft laatst een knalblauwe trui gekregen met een hele grote rode angrybirds erop. Whaaaaaaa........ Maar goedm hij was er zo blij mee dat ik er maar niets van gezegd heb
Je vriend?
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Yup!! mn vriend, van 31 Is toch een beetje kind?
Bubbelicious- Prater
Daarom koop ik dus de kleding voor iedereen hier in huis...
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Bubbelicious schreef:Yup!! mn vriend, van 31 Is toch een beetje kind?
Ja, en als ie verder lekker ruikt en zijn haartjes zitten goed, dan is het je vergeven .
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Ja dat dan weer wel hahaha
Bubbelicious- Prater
SDL schreef:Bubbelicious schreef:Yup!! mn vriend, van 31 Is toch een beetje kind?
Ja, en als ie verder lekker ruikt en zijn haartjes zitten goed, dan is het je vergeven .
Gast- Gast
Ik vraag me nog steeds af hoe 'goedkoop' er uit ziet? Wanneer lijkt iets goedkoop?
Gast- Gast
Pluto schreef:Ik vraag me nog steeds af hoe 'goedkoop' er uit ziet? Wanneer lijkt iets goedkoop?
maar wat bedoel je met goedkoop?
In zin dat het weinig geld kost, of in zin dat het ordinair, slonsig etc oogt.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:Pluto schreef:Ik vraag me nog steeds af hoe 'goedkoop' er uit ziet? Wanneer lijkt iets goedkoop?
maar wat bedoel je met goedkoop?
In zin dat het weinig geld kost, of in zin dat het ordinair, slonsig etc oogt.
Zoals het hier genoemd wordt. Dat het goedkoop oogt. prima als iemand dat vind. Maar vraag me wel af wanneer zo'n kledingstuk dan goedkoop oogt.
Gast- Gast
Ik vraag me af waarom je zo graag precies opgehelderd wil hebben waarom mensen dat vinden, zeker na een tig pagina's durende verhitte discussie. Wat er ook over wordt gezegd, het valt blijkbaar toch verkeerd.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Bij mij valt er niks verkeerd. Ik zie het gewoon steeds terug komen dat iets er goedkoop uit ziet. En ik probeer te snappen wat iets goedkoop laat ogen. En niet om te gaan zeggen: dat is niet zo, en blablabla. Want het gaat mij er niet om jou mijn mening op te leggen. Ik zie het gewoon niet, misschien als iemand uitlegt wanneer iets goedkoop oogt, dat ik het beter begrijp.
Gast- Gast
Ik weet niet zo goed. C&A doet veel met Disney opdrukken en dat vind ik er vaak niet mooi uitzien. De opdruk ziet er vaak wat goedkoop uit.
Maar het is bij mij ook niet zo dat ik perse niets koop, Ze hebben beiden wel dingen van Winnie the Pooh gehad als ik het setje wel gewoon leuk vond en het niet opzichtig was.
Maar het is bij mij ook niet zo dat ik perse niets koop, Ze hebben beiden wel dingen van Winnie the Pooh gehad als ik het setje wel gewoon leuk vond en het niet opzichtig was.
Gast- Gast
In het algemeen dan: het heeft te maken met het materiaal, met de kleuren, met het hele ontwerp, het is een beetje een combinatie van factoren. Fluorescerende kleuren vind ik over het algemeen goedkoop ogen, spijkerbroeken van dat beetje 'harde' stijve materiaal, vooral als er zo'n zilveren glans of glitterglans doorheen zit, heel opzichtige merknamen (al vind ik dat wel weer leuk als het er op een speelse manier opstaat en als ik het merk leuk vind), teveel glim, te opzichtige tekeningen. Ook een afdruk die heel snel afbrokkelt vind ik niet mooi, maar dat heeft meer met de kwaliteit te maken en niet zozeer met het kledingstuk op zich, want dat kan dan in eerste instantie wel heel leuk zijn geweest. Ik denk ook dat het persoonlijk is, net als wanneer je iets lelijk vind, of wanneer je iets juist te chic/kakkerig vindt. Dat ligt voor iedereen anders, anders werden die kleren nooit verkocht.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Ik vraag me af waarom je zo graag precies opgehelderd wil hebben waarom mensen dat vinden, zeker na een tig pagina's durende verhitte discussie. Wat er ook over wordt gezegd, het valt blijkbaar toch verkeerd.
Pffff nou inderdaad. Stopppppp!
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Het was toch gestopt?tweeling schreef:Susan schreef:Ik vraag me af waarom je zo graag precies opgehelderd wil hebben waarom mensen dat vinden, zeker na een tig pagina's durende verhitte discussie. Wat er ook over wordt gezegd, het valt blijkbaar toch verkeerd.
Pffff nou inderdaad. Stopppppp!
Gast- Gast
Ah kom op, laten we het nog één keer oprakelen. Just for the fun of it
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Luce schreef:Ah kom op, laten we het nog één keer oprakelen. Just for the fun of it
Ik vind Dora een trol
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik moest toch wel lachen, mijn tante plaatst een foto van mijn neefje (9) op Facebook, wat heeft ie aan... Spongebob
Gast- Gast
Ik snap dat de meeste mensen dit niet mooi vinden
Maar in zo iets durf ik mijn kind echt wel te laten lopen
Ik zie helemaal voor me wat de meesten bedoelen, van die vale shirts met gebroken opdruk, dat vind ik ook echt niet mooi. Een normaal kledingstuk met een plaatje vind ik best leuk voor kinderen, ze moeten het zelf ook leuk vinden toch. Als baby graag een Thomas de trein trui wil, koop ik die met alle liefde voor hem
Maar in zo iets durf ik mijn kind echt wel te laten lopen
Ik zie helemaal voor me wat de meesten bedoelen, van die vale shirts met gebroken opdruk, dat vind ik ook echt niet mooi. Een normaal kledingstuk met een plaatje vind ik best leuk voor kinderen, ze moeten het zelf ook leuk vinden toch. Als baby graag een Thomas de trein trui wil, koop ik die met alle liefde voor hem
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Lejow schreef:Luce schreef:Ah kom op, laten we het nog één keer oprakelen. Just for the fun of it
Ik vind Dora een trol
Of zoals T. zegt: Mam, die Dora heeft best een grote, dikke kop!
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Rataplan schreef:Lejow schreef:Luce schreef:Ah kom op, laten we het nog één keer oprakelen. Just for the fun of it
Ik vind Dora een trol
Of zoals T. zegt: Mam, die Dora heeft best een grote, dikke kop!
Whahaha en hij heeft nog gelijk ook zeg!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 16 van 17 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17
Soortgelijke onderwerpen
» Cars onderbroekjes.
» Shirt met opdruk
» Dora avonturen laptop al leuk voor 3 jarige?
» Kleding van Bla bla bla
» UV-kleding
» Shirt met opdruk
» Dora avonturen laptop al leuk voor 3 jarige?
» Kleding van Bla bla bla
» UV-kleding
Pagina 16 van 17
Permissies van dit forum: