Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mensen die vier dagen werken...(welke dag vrij??)

+28
Japie
Pseudoniem
dolfijn1982
aardbeitje
Linnie1985
minoessepoes
Snirp
Fortissimo
Mari
Minx
Mizz_S
Zora
loura
Rouxxxe
nina
Joli86
Linda
teletascha
kajaka88
Dennenappel
Sam
bolus26
Elodie
Bliss
M@niek
Taeda
rianne287
SleepingBeauty
32 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Mensen die vier dagen werken...(welke dag vrij??) - Pagina 2 Empty Re: Mensen die vier dagen werken...(welke dag vrij??)

Bericht  Snirp wo 16 jan 2013 - 22:45

Ik ben ook altijd op maandag vrij, en vind het heerlijk!
Komt ook waarschijnlijk omdat ik het nou eenmaal gewend ben smile
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mensen die vier dagen werken...(welke dag vrij??) - Pagina 2 Empty Re: Mensen die vier dagen werken...(welke dag vrij??)

Bericht  minoessepoes wo 16 jan 2013 - 23:00

Ik ben woensdag vrij, dat heb ik ook wel nodig omdat ik meer dan full-time werk en maandag en dinsdag altijd minimaal 11 uur op een dag werk. Dus woensdag even bijslapen en dan doe ik altijd de boodschappen voor de hele week en poets ik het huis zodat we in het weekend niks meer hoeven te doen. Ook kook ik vaak op zondag al voor maandag en soms ook dinsdag vooruit en op woensdag weer voor donderdag, ideaal vind ik dat.

Ik ben heel blij met de woensdag vrij, dat breekt inderdaad zo lekker de week.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Linnie1985 wo 16 jan 2013 - 23:38

Ik ben binnenkort maandag en dinsdag vrij, en ook nog zaterdag en zondag, ik vind het juist wel lekker. Dan heb je lekker lang weekend.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  aardbeitje do 17 jan 2013 - 0:09

Ik heb heel lang op maandag vrij gehad. Het liefst ben ik op vrijdag vrij, maar maandag is een goeie tweede. Altijd lang weekend. Sinds kort ben ik op donderdag vrij. Op zich ook wel lekker. Nog een dag werken en dan weekend. Eigenlijk alles behalve de dinsdag vind ik wel best.
aardbeitje
aardbeitje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  SleepingBeauty do 17 jan 2013 - 1:03

Ik krijg het een beetje in mijn schoenen geschoven (zo voelt het althans)
Mja nu ik jullie reacties zo hoor moet ik het misschien maar proberen.

Ik ga 4 dagen werken, en van de leidinggevende konden we samen overleggen welke dag ik vrij kon zijn.
Maar nu blijkt dat het al niet anders kan dan dat ik de maandag vrij ben.
Jammer ik had juist graag dinsdag of woensdag vrij gehad. (dinsdag is mijn vriendin ook altijd vrij en gingen we vaak hardlopen overdag!)

Ik weet niet of ik me er nu bij neer moet leggen of toch nog weer van me laten horen, want dit vind ik geen overleggen.
Plus dat zoals ik het nu kan zien iemand die 2 dagen werkt, maandag en dinsdag werkt. En iemand die 4 dagen werkt, perse 4 dagen achter elkaar moet werken.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast do 17 jan 2013 - 9:28

Kan je niet een soort proefperiode afspreken om te kijken of de maandag wel een fijne dag is? Ik was vroeger altijd op vrijdag vrij en omdat mijn vriend in een winkel gng werken ben ik naar maandag veranderd. Ik moest er even aan wennen, maar vind het nu prima. Zondags doen we altijd vanalles dus maandag kan ik nog even bijkomen. Wel jammer dat er weinig winkels open zijn, maar daar heb ik ook de zaterdag nog voor. Voor m'n vriend is het wel onhandig, want die heeft alleen zondag en maandag vrij. Bepaalde winkels kan hij dus nooit naartoe, omdat die alleen open zijn als hij moet werken.

En ik weet niet wat voor werk je doet, maar ik zit op kantoor en vind het soms best lastig om met een soort achterstand de week te beginnen op dinsdag. Dat is echt mijn stressdag, want dan heb ik veel overleg en moet ik de mail van maandag ook nog inhalen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 jan 2013 - 3:48

Ik ben ook op maandag vrij en vind dat ook wel de fijnste dag om vrij te zijn. Ik heb ook een tijd in mijn andere baan de woensdag als vrije dag gehad, maar dat vond ik niks. Ik heb het liever aan het weekend vast. De maandag vind ik fijn om dan wat huishoudelijke dingen te doen en was ook beter omdat ik ook nog wilde studeren. Op een vrije vrijdag kwam er dan niks uit m'n handen want dan voelde het al als weekend, haha. Bovenien is de vrijdag bij ons ook een gezellige dag om te werken.

Gast
Gast

Bericht  dolfijn1982 zo 20 jan 2013 - 4:38

ik ben nu nog op maandag vrij maar vanaf volgende week op dinsdag, baal er wel van want vond maandag erg lekker

dolfijn1982
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 94
Punten : 94
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Pseudoniem zo 20 jan 2013 - 5:19

ik ben de woensdag vrij, dit breekt lekker de week, waardoor ik beter in balans ben.
ik ben ook een periode op de maandag vrij geweest, vond ik ook fijn omdat je dan lekker kan aanrommelen in huis of kan bijkomen van een gezellig weekend.
maar ik zou wel voor de woensdag gaan, dat vind ik het allerfijnst.
Pseudoniem
Pseudoniem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 138
Registratiedatum : 05-01-13

Bericht  Japie zo 20 jan 2013 - 10:25

Ik ben ook altijd op maandag vrij. Ik vind het heerlijk. Altijd lang weekend en een echte schoonmaak dag ( voor mij dan ).
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737

Bericht  Sun88 ma 21 jan 2013 - 2:32

Toen ik 32 uur werkte was ik bijna altijd de vrijdag vrij.. Heerlijk op donderdag het weekend al inluiden. Straks ga ik 24 uur werken en ben ik de maandag en de vrijdag vrij, het beste van het beste Very Happy
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Bericht  SleepingBeauty di 22 jan 2013 - 1:14

Ik ga het proberen de maandag.
Wil niet gelijk zo moeilijk gaan doen haha en als ik jullie verhalen zo lees moet het ook wel fijn zijn!

M'n moeder is ook altijd vrij op maandag, dus kunnen we nog eens samen gaan shoppen ofzo..
Het was denk ik ook wel dat ik me had ingesteld op een andere dag.

Heb nog wel gemaild dat ik het vervelend vond dat het niet echt in overleg ging, terwijl me dat wel is gezegd in mijn gesprek. (ik ken mijn collega's al een beetje van eerder werk daar)
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Minx di 22 jan 2013 - 1:54

Ik vind echt de maandag heerlijk, je hebt dan echt weekend. Je maakt dan op maandag alles netjes kan rustig boodschappen doen enzo. En dan heb je zondag en zaterdag gewoon weekend.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Happinaz za 26 jan 2013 - 8:55

Ik ben de afgelopen 5 jaar op maandag vrij geweest en nu sinds 3 maanden op vrijdag.
Vrijdag bevalt mij heeeeeel erg veel beter. Ik liep er op maandag altijd tegenaan dat alles dicht was, musea enzo, maar ook dat ik op dinsdag op het werk achter de feiten aan liep te rennen.
Nu op vrijdag heb ik om de een of andere reden een hele relaxte dag en veel andere mensen zijn ook vrij!

Laatst aangepast door Happinaz op za 26 jan 2013 - 18:49; in totaal 1 keer bewerkt
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892

Bericht  Aziraphale za 26 jan 2013 - 11:05

Ik ben op vrijdag vrij en vind het heerlijk, mede omdat m'n vriend dan ook al lekker vrij is smile We gaan dan rustig opstaan, relaxen, boodschappen doen en het huis opruimen. Dan hebben we za/zo over voor leuke dingen of luieren.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  ixis za 26 jan 2013 - 11:49

Ik had op mijn vorige werk de woensdag vrij. Heerlijke dag, zoals anderen al zeiden breekt zo lekker de week. Ga in februari ergens anders beginnen, ook 4 dagen. Hoop dat het daar ook mogelijk is de woensdag vrij te houden.
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: