Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zijn er hier mensen die bij een drogist werken?

2 plaatsers

Ga naar beneden

zijn er hier mensen die bij een drogist werken? Empty zijn er hier mensen die bij een drogist werken?

Bericht  duckie za 16 apr 2011 - 5:26

ben even benieuwd of er hier mensen zijn die bij een drogist werken...
heb namelijk een paar vraagjes er over...
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zijn er hier mensen die bij een drogist werken? Empty Re: zijn er hier mensen die bij een drogist werken?

Bericht  Cow za 16 apr 2011 - 7:31

Wat wil je weten dan??
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

zijn er hier mensen die bij een drogist werken? Empty Re: zijn er hier mensen die bij een drogist werken?

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 7:44

Ik heb bij Etos gewerkt, dus wat wil je vragen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zijn er hier mensen die bij een drogist werken? Empty Re: zijn er hier mensen die bij een drogist werken?

Bericht  duckie za 16 apr 2011 - 11:05

wat voor opleiding je er voor gedaan hebt
en wat je ongeveer op een dag doet
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zijn er hier mensen die bij een drogist werken? Empty Re: zijn er hier mensen die bij een drogist werken?

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 23:58

Voor kruidvat, etos etc heb je geen opleiding nodig hoor smile Meestal krijg je intern een opleiding.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zijn er hier mensen die bij een drogist werken? Empty Re: zijn er hier mensen die bij een drogist werken?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 1:40

Precies wat hierboven staat, had geen opleiding nodig.. Voor het adviseren over medicijnen moest je wel assistent-drogist/drogist zijn, maar dat hoefde ik niet want ik was 3e jaars apothekersassistente. Verder moest ik intern een opleiding doen maar die heb ik nooit gedaan.

Wat je doet op een dag.. Wij hadden altijd een halve dag kassa en de andere halve dag stond je in de winkel; bestelling uitpakken/opruimen en klanten helpen. Het was mijn bijbaantje maar ik zou het nóóit fulltime willen doen, veel te weinig afwisseling.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zijn er hier mensen die bij een drogist werken? Empty Re: zijn er hier mensen die bij een drogist werken?

Bericht  duckie zo 17 apr 2011 - 1:44

oke badankt, ik ben van mezelf apothekersassistente maar wil dat even niet meer vandaar dat ik hier aan daxht
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zijn er hier mensen die bij een drogist werken? Empty Re: zijn er hier mensen die bij een drogist werken?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 1:47

Werkte je in een openbare of ziekenhuisapotheek? Ik heb zelf 3 jaar in een openbare apotheek gewerkt maar was er zó klaar mee. Werk nu in een ziekenhuis en het is zoveel leuker én relaxt! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zijn er hier mensen die bij een drogist werken? Empty Re: zijn er hier mensen die bij een drogist werken?

Bericht  duckie zo 17 apr 2011 - 6:21

werkte in een openbare apotheek maar vond de werkdruk TE hoog en te veel stress ed... vandaar
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zijn er hier mensen die bij een drogist werken? Empty Re: zijn er hier mensen die bij een drogist werken?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 7:10

Ik werk in een drogist en begin volgende week met een opleiding (thuisstudie) ik ga oa dingen leren over medicijnen, gezichtsverzorging, haarkleuringen etc. Je moet alleen niet te luchtig denken over het werken in een drogist. Ik werk bij de drukste drogist van Nederland en het is alle dagen flink aanpoten en sjouwen. Het is echt niet alleen kassa draaien maar ook iedere week heel de winkel op z'n kop zetten omdat er een folder ingaat en soms brengt dat ook veel stress mee want dingen moeten gewoon af zijn om 18.00

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zijn er hier mensen die bij een drogist werken? Empty Re: zijn er hier mensen die bij een drogist werken?

Bericht  duckie zo 17 apr 2011 - 7:39

is het wel leuk werk razz?
en heb je al de boeken voor de thuisstudie in huis? ziet het er leuk uit

enne... mag ik vragen wat je ongeveer verdient/wat het uurloon ongeveer is? Embarassed
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zijn er hier mensen die bij een drogist werken? Empty Re: zijn er hier mensen die bij een drogist werken?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 8:25

duckie schreef:is het wel leuk werk razz?
en heb je al de boeken voor de thuisstudie in huis? ziet het er leuk uit

enne... mag ik vragen wat je ongeveer verdient/wat het uurloon ongeveer is? Embarassed

Ja het is maar 1 klein boekje met 11 hoofdstukken. En bij elk hoofdstuk moet je een toets maken via de computer en uiteindelijk moet je op examen. Het is best interessant allemaal en leuk om te weten

Het werk is wel leuk maar vaak wel vermoeiend. Wij staat elke dag ook maar met z'n 2-en op de vloer en dan is het wel flink aanpoten

Ik ben 27 en mijn uurloon is iets van * geloof ik


Laatst aangepast door Razz_ op zo 17 apr 2011 - 8:47; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zijn er hier mensen die bij een drogist werken? Empty Re: zijn er hier mensen die bij een drogist werken?

Bericht  duckie zo 17 apr 2011 - 8:35

ok bedankt,

als je die opleiding hebt gedaan ben je dan drogist of assistent drogist (was het verschil eigenlijk?)
dan zul je zeker ook nog wel n shcaal omhoog gaan?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zijn er hier mensen die bij een drogist werken? Empty Re: zijn er hier mensen die bij een drogist werken?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 8:50

duckie schreef:ok bedankt,

als je die opleiding hebt gedaan ben je dan drogist of assistent drogist (was het verschil eigenlijk?)
dan zul je zeker ook nog wel n shcaal omhoog gaan?

Wat ik ga doen is de basis zeg maar en een stapje verder is idd assistent drogist en daar moet je meer voor leren. Ik ga eerst dit doen en daarna assisitent drogist waarschijnlijk.

Als ik mijn examen haal (staat in September gepland) dan krijg ik ongeveer 70 euro per maand meer bij m'n salaris. Dus dat is ook wel lekker meegenomen !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zijn er hier mensen die bij een drogist werken? Empty Re: zijn er hier mensen die bij een drogist werken?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 8:53

duckie schreef:werkte in een openbare apotheek maar vond de werkdruk TE hoog en te veel stress ed... vandaar

Lijkt een ziekenhuisapotheek je niks dan? Ik vond de werkdruk ook veel te hoog maar zoals ik al zei: in een ziekenhuis is dit véél minder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zijn er hier mensen die bij een drogist werken? Empty Re: zijn er hier mensen die bij een drogist werken?

Bericht  duckie zo 17 apr 2011 - 8:54

t klinkt wel leuk zo... k vond van het werk ik de apohteek het advies aan mensen geven wel atijd heel erg leuk en dat hou je bij een drogist natuurlijk ook wel of dat niet zo veel?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zijn er hier mensen die bij een drogist werken? Empty Re: zijn er hier mensen die bij een drogist werken?

Bericht  duckie zo 17 apr 2011 - 8:57

Reeza schreef:
duckie schreef:werkte in een openbare apotheek maar vond de werkdruk TE hoog en te veel stress ed... vandaar

Lijkt een ziekenhuisapotheek je niks dan? Ik vond de werkdruk ook veel te hoog maar zoals ik al zei: in een ziekenhuis is dit véél minder.

ja dat weet ik dus nie... misschien wel maar dan zal ik het contact met patienten wel missen denk ik... tis zoooooooo lastig
doe je veel bereiden in het ziekenhuis? dat vond ik namelijk echt 10x niets aan, zeg maar vreselijk

nam nog al vaak werk mee naar huis (in mn hoofd) dus das ook lastig van mezelf

duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zijn er hier mensen die bij een drogist werken? Empty Re: zijn er hier mensen die bij een drogist werken?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 8:58

Jawel ongeveer de helft van de mensen die iets vragen hebben een vraag over medicijnen. Nu kan ik niet zo veel vragen beantwoorden en straks als ik m'n diploma haal wel. Ik vind het dan wel fijn dat ik meer weet te vertellen over de dingen die ik verkoop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zijn er hier mensen die bij een drogist werken? Empty Re: zijn er hier mensen die bij een drogist werken?

Bericht  duckie zo 17 apr 2011 - 9:06

moet je ook veel van parfum, make up shampoos en alles weten dan?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zijn er hier mensen die bij een drogist werken? Empty Re: zijn er hier mensen die bij een drogist werken?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 7:20

duckie schreef:
Reeza schreef:
duckie schreef:werkte in een openbare apotheek maar vond de werkdruk TE hoog en te veel stress ed... vandaar

Lijkt een ziekenhuisapotheek je niks dan? Ik vond de werkdruk ook veel te hoog maar zoals ik al zei: in een ziekenhuis is dit véél minder.

ja dat weet ik dus nie... misschien wel maar dan zal ik het contact met patienten wel missen denk ik... tis zoooooooo lastig
doe je veel bereiden in het ziekenhuis? dat vond ik namelijk echt 10x niets aan, zeg maar vreselijk

nam nog al vaak werk mee naar huis (in mn hoofd) dus das ook lastig van mezelf


Tijdje geleden al maar wilde toch nog even antwoord geven. Ik zit zelf in het externe team dus doe helemaal geen bereidingen (Intern = bereidingen, Extern = afdelingen). Zit wel op de poli voor opnamegesprekken en dit doe ik ook op afdelingen, dus heb ook nog patientencontact. Ik vind het zelf echt super: heb nog contact met patienten, leuke collega's, ruimte om even lekker te kunnen kletsen, kan altijd koffiepauze houden, kan om 16:45 naar huis (want mn trein gaat om 17:00, en das geen punt!).. Echt een vooruitgang!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

zijn er hier mensen die bij een drogist werken? Empty Re: zijn er hier mensen die bij een drogist werken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum