Mensen die vier dagen werken...(welke dag vrij??)
+28
Japie
Pseudoniem
dolfijn1982
aardbeitje
Linnie1985
minoessepoes
Snirp
Fortissimo
Mari
Minx
Mizz_S
Zora
loura
Rouxxxe
nina
Joli86
Linda
teletascha
kajaka88
Dennenappel
Sam
bolus26
Elodie
Bliss
M@niek
Taeda
rianne287
SleepingBeauty
32 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Mensen die vier dagen werken...(welke dag vrij??)
Volgens de huidige planning zou ik op maandag vrij zijn... Maar ik vind maandag zo'n rot dag altijd!
Mensen die op maandag vrij zijn? Bevalt het?
Mensen die op maandag vrij zijn? Bevalt het?
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Mensen die vier dagen werken...(welke dag vrij??)
Ja ik, ik werk van dinsdag tm vrijdag.36 uur per week.
Heerlijk om de maandag vrij te zijn. Kan ik lekker de troep van het weekend opruimen en de boodschappen voor komende week halen.
Heerlijk om de maandag vrij te zijn. Kan ik lekker de troep van het weekend opruimen en de boodschappen voor komende week halen.
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Momenteel ben ik donderdag of vrijdag vrij. Vanaf volgende week ben ik om de week een dag vrij, deze mag ik zelf inroosteren (behalve op woensdag).
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Toen ik 4 dagen werkte was ik ook op maandag vrij. Vond het ook heerlijk. Lekker een dagje langer weekend.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben op woensdag vrij en vind het heerlijk! Nooit langer dan twee dagen achter elkaar werken en dan weer vrij, ik hou ervan
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik ben op vrijdag vrij. Vind dat wel relaxt maar dat komt omdat mijn zoon dan ook vrij is. Toen hij nog jonger was en naar het kinderdagverblijf ging, had ik op woensdag vrij. Dat vond ik heel fijn door dezelfde reden als Bliss.
Maar maandag lijkt me ook prima ;-)
Maar maandag lijkt me ook prima ;-)
Elodie- Prater
- Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13
Bliss schreef:Ik ben op woensdag vrij en vind het heerlijk! Nooit langer dan twee dagen achter elkaar werken en dan weer vrij, ik hou ervan
ik ben ook de woensdag vrij:cheers:
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik zou best elke maandag vrij willen zijn.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
bolus26 schreef:Bliss schreef:Ik ben op woensdag vrij en vind het heerlijk! Nooit langer dan twee dagen achter elkaar werken en dan weer vrij, ik hou ervan
Breekt zo lekker de week
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Helemaal mee eens! Helemaal met avonddienst e.d.Bliss schreef:Ik ben op woensdag vrij en vind het heerlijk! Nooit langer dan twee dagen achter elkaar werken en dan weer vrij, ik hou ervan
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ik ben elke maandag en vrijdag vrij, maar ik werk zaterdags. Ik vind het echt heerlijk om vrij te zijn op maandag.
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Ik ben op vrijdag vrij, ook een lekker langz weekend
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
ik ben op donderdag en vrijdag vrij. Ik werk maandag, dinsdag, woensdag en zaterdag.
Gast- Gast
Toen ik 4 dagen werkte, werkte ik eerst van dinsdag tot en met vrijdag. De maandag dus vrij, maar dat vond ik niks. Niemand in m'n omgeving was op die dag vrij, de winkels zijn laat open, ik vind maandag een suffe dag. Het enige lekkere was dat je dat vervelende zondagavond gevoel dat niet hebt (als je begrijpt wat ik bedoel).
Daarna was ik vrijdag vrij, echt ideaal! Ik vind vrijdag een rot dag om te werken.
Daarna was ik vrijdag vrij, echt ideaal! Ik vind vrijdag een rot dag om te werken.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Ik ben altijd op vrijdags vrij, heerlijk!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ik ben ook op woensdags vrij. Dat komt doordat ik op dinsdagavond studie heb en dan woensdags gelijk al het huiswerk kan verwerken. Maar ik denk dat ik na m'n studie ook woensdags vrij wil blijven. Ik heb zo'n gevoel dat maandag of vrijdag opgeslokt wordt door het weekend...
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben altijd op maandag vrij geweest en vond het heerlijk, rustig de week beginnen. Het was vaak m'n huishouddagje, alles schoon voordat de week begonnen was. Nu ben ik vrijdag vrij en dat vind ik eigenlijk honderd keer beter
Gast- Gast
Bliss schreef:bolus26 schreef:Bliss schreef:Ik ben op woensdag vrij en vind het heerlijk! Nooit langer dan twee dagen achter elkaar werken en dan weer vrij, ik hou ervan
Breekt zo lekker de week
En hier ook altijd de woensdag vrij haha, en om dezelfde redenen daar ook prima tevreden mee. Al lijkt me de maandag vrij ook prima!
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ben iedere vrijdag vrij.. Ik vind dat heel fijn, lekker lang weekend en ik vind vrijdag altijd een leuke dag. Maandag vind ik altijd zo doods en saai. Veel mensen moeten dan weer werken na het weekend en er hangt altijd zo een depri sfeer in de lucht haha. Zal wel aan mij liggen, maar op zich is vrij zijn dan ook fijn want je blijft een lang weekend houden.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Bliss schreef:Ik ben op woensdag vrij en vind het heerlijk! Nooit langer dan twee dagen achter elkaar werken en dan weer vrij, ik hou ervan
Me too en zou nooit meer anders willen. Op ma en do denk ik al: joehoe nog maar 1 dag!!
Edit: daarnaast, ik doe ook nog een studie 's avonds. Als ik maandag of vrijdag vrij ben zou ik waarschijnlijk weinig extra doen aan de studie, maar op woensdag sta ik gewoon op de normale tijd op en blijf ik gewoon in het ritme om iig iets nuttigs te doen.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik ben op vrijdag vrij en ik vind het heel fijn, lekker vroeg weekend. Maar ik vind het ook fijn omdat mijn man ook op vrijdag vrij is. Eerder ben ik ook wel eens op maandag vrij geweest, en dat vond ik ook fijn, heb je lekker een dagje extra weekend en als je dan een keer op zondag wat leuks gaat doen kun je de volgende dag lekker uitslapen. Maar, als ik moest kiezen koos ik toch voor de vrijdag.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik ben op dinsdag vrij, omdat ik op die dag een master volg. Dat is dan echt mijn studiedag. Het had net zo goed een andere dag kunnen zijn, maar de master wordt op dinsdag gegeven.
Gast- Gast
Mijn stages waren 4 dagen in de week en heb eigenlijk altijd op dinsdag en donderdag stage gelopen. En moet zeggen vind de maandag of woensdag De lekkerste dag om vrij te zijn. De meeste mensen zijn op vrijdag vrij dus is het overal drukker. Ik deed bijvoorbeeld op maandag boodschappen voor de week en dan op zaterdag wat kleine dingetjes voor het weekend nog.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik kreeg ook de maandag toen ik vroeg of ik naar 80% mocht. In het begin heb ik hier ontzettend van gebaald, ik had veel liever vrijdag... maar... nu zou ik het niet anders willen.
Voordelen
- Zondag is ook gewoon lekker weekend
- Maandag kan ik mooi een overgang tussen uitslapen en vroeg opstaan inplannen, niet om 11 uur maar ook niet om 7 uur uit bed
- Op maandag maak ik echt mijn huis schoon
- De werkweek begint pas op dinsdag, de kop is er al af
- Als ik vrijdag vrij zou zijn zou ik waarschijnlijk donderdag al in de kroeg hangen, en vrijdag verrot zijn.
- Lekker rustig als ik wil winkelen
- Gewoon 3 dagen achter elkaar vrij is zo fijn, en wil je een lang weekend weg dan hoef ik alleen de vrijdag vrij te nemen.
I love Mondays
Voordelen
- Zondag is ook gewoon lekker weekend
- Maandag kan ik mooi een overgang tussen uitslapen en vroeg opstaan inplannen, niet om 11 uur maar ook niet om 7 uur uit bed
- Op maandag maak ik echt mijn huis schoon
- De werkweek begint pas op dinsdag, de kop is er al af
- Als ik vrijdag vrij zou zijn zou ik waarschijnlijk donderdag al in de kroeg hangen, en vrijdag verrot zijn.
- Lekker rustig als ik wil winkelen
- Gewoon 3 dagen achter elkaar vrij is zo fijn, en wil je een lang weekend weg dan hoef ik alleen de vrijdag vrij te nemen.
I love Mondays
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Ik ben de vrijdag vrij. Ik vind het wel lekker, maar ik zou het ook niet erg vinden om een woensdag of maandag vrij te zijn Als het maar geen dinsdag of donderdag is
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vraagje voor de mensen die in de zorg werken...
» Nav.: Hoeveel dagen wou je partner zelf vrij na bevalling?
» Mensen die werken in de kinderopvang, wat verdien jij?
» Mensen die in de verpleging werken op een ziekenhuis?
» zijn er hier mensen die bij een drogist werken?
» Nav.: Hoeveel dagen wou je partner zelf vrij na bevalling?
» Mensen die werken in de kinderopvang, wat verdien jij?
» Mensen die in de verpleging werken op een ziekenhuis?
» zijn er hier mensen die bij een drogist werken?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: