Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+31
Filoria
pitbullgup
blondje1313
Phileine
Pien
Caresses
Live Laugh Love
TricTrac
*Nicee
bo
*Lookie*
luenca
yes1984
Aimee
joyce0606
Snoes
Steep
Mystic
Laced
SarahKey
Happy
JD
Mamsie
Ilse
majo8782
-Ieniemienie-
chocolate
Amber-
Muppetje
smooch
Lejow
35 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 33 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 0:24

Ha meiden, ben ik weer even snel!
Mijn kleine nichtje is gisteren 2 geworden, en vandaag gaan we haar (en dr broer en zus, tja daar ben je toch tante voor he) eens lekker verwennen!

@ Amberr nogmaals gefeliciteerd, maar volgens mij had ik dat al gedaan haha
@ Puggle ; ik voel hem ook niet echt aankomen hoor, ik kan het zien aan mijn slijm, tenminste de vorige keer, maar dan istie al geweest haha heb je ook weinig aan Wink Hoeveelste dag zit je nu?

Moet je zeggen dat hetgeen wat nodig is om zwanger te raken op een laag pitje staat, vriend is geblesseerd en we zijn beiden kapot na een dag werken/klussen .. ook ons hoofd zit bomvol met dingen die nog gedaan moeten worden etc. Maar, ik heb mijn eisprong nog niet gehad, dus alles kan nog! Moeten we alleen wel de frequentie wat omhoog gooien hehe Tot die tijd geniet ik maar lekker van mijn toastjes met filet, leverworst en lekker veel cola light Very Happy

Kusxx Fijn weekend!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Amber- za 29 jan 2011 - 0:44

tamm86 schreef:Ha meiden, ben ik weer even snel!
Mijn kleine nichtje is gisteren 2 geworden, en vandaag gaan we haar (en dr broer en zus, tja daar ben je toch tante voor he) eens lekker verwennen!

@ Puggle ; ik voel hem ook niet echt aankomen hoor, ik kan het zien aan mijn slijm, tenminste de vorige keer, maar dan istie al geweest haha heb je ook weinig aan Wink Hoeveelste dag zit je nu?

Moet je zeggen dat hetgeen wat nodig is om zwanger te raken op een laag pitje staat, vriend is geblesseerd en we zijn beiden kapot na een dag werken/klussen .. ook ons hoofd zit bomvol met dingen die nog gedaan moeten worden etc. Maar, ik heb mijn eisprong nog niet gehad, dus alles kan nog! Moeten we alleen wel de frequentie wat omhoog gooien hehe Tot die tijd geniet ik maar lekker van mijn toastjes met filet, leverworst en lekker veel cola light Very Happy

Kusxx Fijn weekend!

Hallo Tamm!!!
Ja je had me al gefeliciteerd, maar vind het helemaal niet erg om dat nog een keer te horen hoor Wink
Leuk je nichtje verwennen :-)
Jammer dat jullie zo druk zijn, maar inderdaad je hebt de eisprong nog niet gehad! Rond die tijd even heeel goed je best doen, haha!
Was zelf ook een echte cola light drinker, en zit nu grotendeels aan de sapjes gemengd met water :shock: vind niet echt lekker maar wil ook niet zoveel zoetstof binnenkrijgen.

Hier alles goed, gister toen ik uit het werk kwam erg moe!! 's avonds nog een verjaardag en toen werd ik weer wat wakkerder gelukkig.. Vandaag ook weer wat moet en heb af en toe een vlaagje van misselijkheid, maar mag nog niet klagen!!

Hoe is het met de rest?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 7:16

tamm86 schreef:Ha meiden, ben ik weer even snel!

Kusxx Fijn weekend!

Gefeleciteerd met je nichtje! Oh dus je kan het ook aan slijm zien weer wat geleerd!
Ik zit nu op dag 50 en merk nog niks verder, hoop echt dat ik snel ongesteld word.
Geef toch niks dat jullie even wat andere dingen aan jullie hoofd hebben. Sommige dingen hebben voorrang zoals jullie huis! Geniet nog maar van je lekker dingen die je maag eten nu. Fijn weekend!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 8:46

Wat fijn dat je je zo goed voelt amber! Lekker genieten hoor!

Gast
Gast

Bericht  Happy za 29 jan 2011 - 21:58

[/tr][tr]
Naam Leeftijd Begint in Eerdere kids Bijzonderheden
Chocolate 25 Januari ´11 ZWANGER smile
Muppetje 26 Januari '11
Tamm86 24Januari '11
Amber22 27Januari '11 ZWANGER smile
Lejow25 Begin ´11
Smooch 24 Juli ´11
Mayo8782 24Juli ´11
Happy 22 Mei/Juni '11
Marietje ? Zomer '11
Dijn82 ? ?

Laatst aangepast door Happy op za 29 jan 2011 - 22:16; in totaal 1 keer bewerkt

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Happy za 29 jan 2011 - 22:01

Nou.. Dat was ff wat werk :P Krijg die eerste [/tr] [tr] niet weg :p
Hij is ook vast niet helemaal up2date. Maar ik heb hem van pagina 9 geplukt.
Als iedereen die niet in het lijstje staat het even zegt, Kan ik het zo toevoegen en en opnieuw plaatsen smile

Hier klapperende eierstokken op zn hoogtepunt geloof ik.. Manlief is er nu ook helemaal aan toe. En zegt dat ook tegen iedereen.. Wink Rolling Eyes Het feit dat hij het nu zo graag wil laat mij soms denken gooi de pil nu maar aan de kant! Maar ik wil het risico niet lopen, mocht ik 1 van de gelukkigen zijn waarbij het "snel" raak zou kunnen zijn... Een (hoogzwangere) dikke buik kan ik niet gebruiken in December. Dus rustig wachten en zwijmelen bij jullie verhalen.
Want het gaat snel hier..Very Happy

Fijne dag allemaal!

Happy
Prater
Prater

Bericht  Laced za 29 jan 2011 - 22:13

Happy: je mag mij uit het schema halen. Zoals je ziet aan mijn ticker ben ik 9 weken zwanger. Officieel waren wij in maart 2010 al gestart, maar de laatste 2 maanden hadden we even een break genomen. In november ben ik voor de laatste keer ongesteld geworden en die maand was het ook raak!

Meiden, wil jullie allemaal heel veel succes wensen in 2011!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Happy za 29 jan 2011 - 22:14

Gefeliciteerd met je zwangerschap smile
Ik haal je er gelijk even uit.. smile

Happy
Prater
Prater

Bericht  majo8782 za 29 jan 2011 - 23:34

Happy schreef:[/tr][tr]
Muppetje 26 Januari '11
Tamm86 24Januari '11
Lejow25 Begin ´11
Smooch 24 Juli ´11
Mayo8782 24Juli ´11
Happy 22 Mei/Juni '11
Marietje ? Zomer '11
Dijn82 ? ?

hee, ik sta er niet tussen!!! Sad smile
Op pagina 9 dacht ik, daar sta ik wel.. geen idee hoe dat werkt met zo'n schema neerzetten, kan iemand mij toevoegen??
Ik slik trouwens a.s. zaterdag mijn allerlaatste pil!! Ben heel benieuwf hoe mijn cyclus is.
fijn weekend allemaal nog!
majo8782
majo8782
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 200
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Amber- za 29 jan 2011 - 23:55

Happy schreef:Nou.. Dat was ff wat werk :P Krijg die eerste [/tr] [tr] niet weg :p
Hij is ook vast niet helemaal up2date. Maar ik heb hem van pagina 9 geplukt.
Als iedereen die niet in het lijstje staat het even zegt, Kan ik het zo toevoegen en en opnieuw plaatsen smile

Hier klapperende eierstokken op zn hoogtepunt geloof ik.. Manlief is er nu ook helemaal aan toe. En zegt dat ook tegen iedereen.. Wink Rolling Eyes Het feit dat hij het nu zo graag wil laat mij soms denken gooi de pil nu maar aan de kant! Maar ik wil het risico niet lopen, mocht ik 1 van de gelukkigen zijn waarbij het "snel" raak zou kunnen zijn... Een (hoogzwangere) dikke buik kan ik niet gebruiken in December. Dus rustig wachten en zwijmelen bij jullie verhalen.
Want het gaat snel hier..Very Happy

Fijne dag allemaal!

Goed zeg dat je het schema hebt aangepast!
Waarom gingen jullie ook alweer niet meteen beginnen? Heb ik volgens mij even gemist. Maar jullie staan er nu beiden wel echt achter, leuk hoor!! Nog een paar maandjes :-)

@ Majo, spannend zaterdag de laatste pil. Dat je maar een regelmatige cylcus mag krijgen!

@ Laced, Gefeliciteerd!! Ook al zo snel! Bijzonder is het he? Hoe voel je je?

@ Puggle, dankje! Hoe gaat het nu met jou? Nog steeds niets van je ongesteldheid te ontdekken?

@ all, hoe is het met de rest?

Met mij gaat het goed! Wat ik al eerder zei iets moe af en toe last van mijn buik! En dat was het eigenlijk wel! hopelijk blijft het zo. Ik heb wel 's avonds een gigantisch opgezette buik, lijk dat wel 3 maand zwanger haha!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje zo 30 jan 2011 - 0:32

Ha meiden,
Hier alles goed. Ik heb nog wel buikpijn, maar het wordt wel wat minder. Ik ga dus ook maar niet naar de dokter terug, als het minder wordt zal het uiteindelijk ook wel weg trekken...

Lekker van het weekend aan het genieten? Ik wel, gisteren dagje op stap geweest met mijn beste vriendin, schandalig veel gekocht, maar he, alles was in de uitverkoop angel

Vanavond hebben wij een verjaardag, helemaal geen zin in op zondagavond, bah.

Laced gefeliciteerd met je zwangerschap.

Amber en Chocolate, hoe voelen jullie je?

Tamm hoe gaat te met klussen?

Puggle, al wat te bekennen?

@ all, hoe is het met iedereen?

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Happy zo 30 jan 2011 - 0:50

majo8782 schreef:
Muppetje 26 Januari '11
Tamm86 24Januari '11
Lejow25 Begin ´11
Smooch 24 Juli ´11
Mayo8782 24Juli ´11
Happy 22 Mei/Juni '11
Marietje ? Zomer '11
Dijn82 ? ?

Op pagina 9 dacht ik, daar sta ik wel.. geen idee hoe dat werkt met zo'n schema neerzetten, kan iemand mij toevoegen??
Ik slik trouwens a.s. zaterdag mijn allerlaatste pil!! Ben heel benieuwf hoe mijn cyclus is.

Ben ik dan gek of zie ik je alleen 4e van onder erin staan...?

Happy
Prater
Prater

Bericht  Happy zo 30 jan 2011 - 0:53

amber22 schreef:
Goed zeg dat je het schema hebt aangepast!
Waarom gingen jullie ook alweer niet meteen beginnen? Heb ik volgens mij even gemist. Maar jullie staan er nu beiden wel echt achter, leuk hoor!! Nog een paar maandjes :-)

Ja ach waarom eigenlijk.. Voor mij is de reden vooral dat ik een eigen kapsalon heb. En in December echt hard aan het werk moet. En ik wil het risico niet nemen mocht ik een geluksvogel zijn dat het snel raak is dat ik mn werk niet kan doen. Maar och daar kom ik ook wel over heen.. Nog maar eens goed over hebben. Maar we hebben geen haast!

Mooi dat jij je zo goed voel!! Een opgezette buik doet pijn, Ik weet er alles van. Maar ik doe altijd mijn best om het te verbergen en hou mn buik dan in, dat is lastig. Maar als je zwanger bent hoeft dat toch niet Wink

Happy
Prater
Prater

Bericht  Filoria zo 30 jan 2011 - 0:59

Ik zie nu dat hier ook meiden kletsen die pas later dit jaar voor een kindje gaan! Leuk. Dan ga ik maar eens bijlezen en meekletsen als jullie dat gezellig vinden! Zal me even voorstellen:

Ik ben Filoria, ben 23 jaar, mijn man 32 jaar en ik werk in de kinderopvang. Ik ben op mijn 21e heel onverwachts zwanger geworden. Ondertussen zijn manlief en ik helemaal gewend aan ons nieuwe leventje en willen we dolgraag een broertje of zusje voor Tomas gaan proberen te maken. Maar we wachten nog even tot ik mijn diploma heb, en dat is eind april.
Wij gaan er dus voor vanaf mei 2011. Spannend!

Misschien hebben sommige van jullie mijn topic daarover al gezien, maar ik ben heel onregelmatig ongesteld. Ben heel benieuwd of het gaat lukken om zwanger te worden.

Ik zie dat er al twee meiden uit dit topic positief getest hebben, gaat lekker zeg! Hoop dat er dit jaar nog veel meer roze streepjes gaan volgen Very Happy Is er nu iemand die binnenkort gaat testen?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  majo8782 zo 30 jan 2011 - 1:57

Happy schreef:
majo8782 schreef:
Muppetje 26 Januari '11
Tamm86 24Januari '11
Lejow25 Begin ´11
Smooch 24 Juli ´11
Mayo8782 24Juli ´11
Happy 22 Mei/Juni '11
Marietje ? Zomer '11
Dijn82 ? ?

Ben ik dan gek of zie ik je alleen 4e van onder erin staan...?

hihi het is zondag zullen we maar denken, was vast nog in de slaapmood, sorry! Embarassed
majo8782
majo8782
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  majo8782 zo 30 jan 2011 - 2:00

wanneer gaan de meiden die er in het voorjaa/zomer voor gaan eigenlijk stoppen met de pil? Zoals smooch en happy..? Ben wel benieuwd!
majo8782
majo8782
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Happy zo 30 jan 2011 - 5:29

Welkom Filoria!
Wat leuk een broertje of zusje. Dus je bent al mama leuk hoor smile
Leuk dat je mee komt kletsen!

@ Majo, Ik stop zoals het nu lijkt halverwege Juni. Anders loop ik de kans dat ik ongesteld word op vakantie. Ik gooi gewoon de pil aan de kant en zie wel wat het schip strand. Dus ik ga niet bewust ontpillen ofzo. Maar op dit moment komt het zo vaak te sprake dat het me niks zal verbazen als het April of Mei word. Ik zie het wel smile

Happy
Prater
Prater

Bericht  studiebol zo 30 jan 2011 - 5:48

Mag ik ook mee schrijven?

Ik ben vorig jaar september al gestopt met de pil dit omdat ik erg bang was dat ik niet ongesteld zou worden. Gelukkig was dit niet het geval en heb ik een hele regelmatige cyclus, dus daar ben ik erg blij mee.
Mijn kinderwens was altijd meer aanwezig dan bij mijn vriend, ik heb (met af en toe veel moeite) rustig proberen te wachten tot mijn vriend het ook zag zitten. We hebben er de laatste dagen veel over gepraat en besloten dat we er tijdens of na onze vakantie(in maart) er voor gaan Very Happy

Ik heb er goed over nagedacht omdat mijn vriend voor zijn werk vaak in het buitenland zit en de opvoeding en verzorging grote deel voor mijn rekening zal komen. We hebben het er uitgebreid over gehad maar de baan van mijn vriend blijft en om die reden willen we onze kinderwens niet meer uitstellen.

.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Muppetje zo 30 jan 2011 - 5:51

Welkom Filoria en Studiebol!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  smooch zo 30 jan 2011 - 6:21

Amber22, gefeliciteerd met je zwangerschap. Dat is vlot gegaan, leuk hor!
Filoria en studiebol, welkom!

Ik reageer niet vaak, maar lees wel mee! Het duurt voor mij nog even voordat we er echt voor gaan natuurlijk.
Ik stop in maart met de pil. We praten er wel veel over..hoe we het allemaal willen doen en de opvoeding etc. Vindt het wel leuk dat het nu steeds meer gaat leven bij mn vriend.
Alleen het wachten duurt nog zolang...helaas.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Amber- zo 30 jan 2011 - 7:08

Studiebol en Filoria, welkom! Gezellig dat jullie mee gaan schrijven!

@ Smooch, dankjewel! Is inderdaad echt snel gegaan!
Maart lijkt ver weg, maar het is natuurlijk over een maand al maart. Voordat je het weet is het zover!

@ Happy, je merkt snel genoeg wanneer jullie er aan toe zijn. Je hebt nu gewoon een moment gepland wanneer jullie ervoor gaan, en mocht het toch eerder worden dan is dat natuurlijk erg leuk!

Wij hebben afgelopen week mijn ouders verteld dat ik zwanger ben, en vandaag mijn schoonouders! En dat was zo leuk!! ze zijn helemaal blij... Very Happy
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Happy zo 30 jan 2011 - 7:47

Ahh leuk Amber Very Happy Hoe hebben jullie t verteld? Speciaal met een hint of gewoon waar t op staat Wink

Gisteren vertelde een teamgenoot van mijn man dat als we volgende week op visite komen dat we iets groens of wit mee moesten nemen. Ik dacht huh, die kleur hebben ze helemaal niet in huis. Dus wij keken allebei verbaasd. Maar iets groens of wit kan voor een jongentje of meisje zei hij. Dus hun worden ook papa en mama haha Very Happy

Happy
Prater
Prater

Bericht  Amber- zo 30 jan 2011 - 7:53

Happy schreef:Ahh leuk Amber Very Happy Hoe hebben jullie t verteld? Speciaal met een hint of gewoon waar t op staat Wink

Gisteren vertelde een teamgenoot van mijn man dat als we volgende week op visite komen dat we iets groens of wit mee moesten nemen. Ik dacht huh, die kleur hebben ze helemaal niet in huis. Dus wij keken allebei verbaasd. Maar iets groens of wit kan voor een jongentje of meisje zei hij. Dus hun worden ook papa en mama haha Very Happy

Bij mijn ouders gewoon verteld. Mijn moeder wist al dat we bezig waren en vroeg ook elke dag en ben je al ongesteld of.... ? haha! dus tja die wist het meteen 's ochtends toen ik getest had.
Bij mijn schoonouders hadden we van de Clearblue test een foto gemaakt en daar een tekst bijgezet. We gaven toen het mapje van de foto en zeiden daar bij dat we onlangs een leuke foto tegen waren gekomen.. zo leuk toen ze de foto eruit haalde en zagen wat erop stond Very Happy
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Happy zo 30 jan 2011 - 7:54

Haha dat is wel leuk zeg, Die foto hadden ze niet verwacht Very Happy

Happy
Prater
Prater

Bericht  Amber- zo 30 jan 2011 - 8:04

Happy schreef:Haha dat is wel leuk zeg, Die foto hadden ze niet verwacht Very Happy

Nee inderdaad haha!! Very Happy
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: