Voor een kindje in 2011!
+31
Filoria
pitbullgup
blondje1313
Phileine
Pien
Caresses
Live Laugh Love
TricTrac
*Nicee
bo
*Lookie*
luenca
yes1984
Aimee
joyce0606
Snoes
Steep
Mystic
Laced
SarahKey
Happy
JD
Mamsie
Ilse
majo8782
-Ieniemienie-
chocolate
Amber-
Muppetje
smooch
Lejow
35 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Amber: wat leuk dat jullie het verteld hebben aan de ouders! Leuk idee ook met die foto, fijn dat ze zo blij waren! Met mij alles ok, helaas nog steeds niet ongesteld.
Happy: ik zou ook wel in het schema willen hoor, alleen ik weet niet hoe. Kun jij dat erin zetten? Mijn vriend en ik zijn allebei 26. En ik ben 6 dec met de pil gestopt en wilde 2 rondes ontpillen maar ik zit nu nog steeds in de eerste ronde dus word waarschijnlijk april dat wij ervoor gaan denk ik. Thx als het lukt
Filoria en studiebol welkom!
Happy: ik zou ook wel in het schema willen hoor, alleen ik weet niet hoe. Kun jij dat erin zetten? Mijn vriend en ik zijn allebei 26. En ik ben 6 dec met de pil gestopt en wilde 2 rondes ontpillen maar ik zit nu nog steeds in de eerste ronde dus word waarschijnlijk april dat wij ervoor gaan denk ik. Thx als het lukt
Filoria en studiebol welkom!
Gast- Gast
Naam | Leeftijd | Begint in | Eerdere kids | Bijzonderheden | [/tr]|||||
Chocolate | 25 | Januari ´11 | ZWANGER | ||||||
Muppetje | 26 | Januari '11 | |||||||
Tamm86 | 24 | Januari '11 | |||||||
Amber22 | 27 | Januari '11 | ZWANGER | ||||||
Lejow | 25 | Begin ´11 | |||||||
Smooch | 24 | Juli ´11 | |||||||
Mayo8782 | 24 | Juli ´11 | |||||||
Happy | 22 | Mei/Juni '11 | |||||||
Marietje | ? | Zomer '11 | |||||||
Dijn82 | ? | ? | |||||||
Puggle | 26 | April '11 | |||||||
Filoria | 23 | Mei '11 | Zoontje Tomas | ||||||
Studiebol | ? | Maart '11 |
Laatst aangepast door Happy op zo 30 jan 2011 - 21:09; in totaal 5 keer bewerkt
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
He oepsie, Per ongeluk een code tussenuit gehaald. Is niet gemakkelijk die tabel Zal het weer even fixen
Happy- Prater
Haha oepsie! Ja is lastig ook denk, ben al blij dat jij de tabel bij houd en mij erbij hebt gezet. Zou je achter april ook nog '11 willen zetten?
Gast- Gast
Ja was ik vergeten, ik zag t. Opgelost Stoor me alleen heel erg aan dat [/tr] [tr] en ik krijg t echt niet weg
Happy- Prater
Thx voor het aanpassen! Ziet er leuk uit zo'n schema.
Ja dat is lastig, kun je daar geen naam van maken ofzo dat je het kan veranderen? Maar op zich is het ook niet heel erg. Maar toch ik snap dat je het irriteerd.
Ja dat is lastig, kun je daar geen naam van maken ofzo dat je het kan veranderen? Maar op zich is het ook niet heel erg. Maar toch ik snap dat je het irriteerd.
Gast- Gast
Bedankt voor de welkomstwoorden.
Amber: wat een leuke manier om het te vertellen!
@ Happy, Majo en Puggle: ben wel benieuwd waarom jullie (net als ik) er pas over een paar maanden voor gaan. Ook iets met studie of werk?
Studiebol: leuk dat jullie ook willen proberen zwanger te worden. Word jij dan straks een thuiszitmama? Vind ik helemaal niet passen bij je forumnaam!
Mag ik ook even klagen over de tabel? Mijn grote trots (Tomas) staat er namelijk niet in . Ben ik tot nu toe de enige in dit topic die al mama is trouwens?
Vandaag was het koopzondag hier in de stad, en ik woon echt op de slechtste plek ooit voor iemand die rammelende eierstokken heeft: recht tegenover Prénatal. Dus ik zie de hele dag zwangere vrouwen en baby's voorbij komen. *rammel rammel*
@ Happy, Majo en Puggle: ben wel benieuwd waarom jullie (net als ik) er pas over een paar maanden voor gaan. Ook iets met studie of werk?
Studiebol: leuk dat jullie ook willen proberen zwanger te worden. Word jij dan straks een thuiszitmama? Vind ik helemaal niet passen bij je forumnaam!
Mag ik ook even klagen over de tabel? Mijn grote trots (Tomas) staat er namelijk niet in . Ben ik tot nu toe de enige in dit topic die al mama is trouwens?
Vandaag was het koopzondag hier in de stad, en ik woon echt op de slechtste plek ooit voor iemand die rammelende eierstokken heeft: recht tegenover Prénatal. Dus ik zie de hele dag zwangere vrouwen en baby's voorbij komen. *rammel rammel*
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Bedankt voor de welkomstwoorden.
Heb 6 dec laatste pil genomen en ben toen ongesteld geworden. Toen wilde ik 2 rondes wachten,dus 2 x ongesteld worden. Alleen dat loopt nu heel erg uit omdat ik nu nog steeds niet naturlijk ongesteld ben geworden na de pil. Vandaar dat ik denk dat het rond april gaat worden. Wat leuk dat je al een zoontje hebt!
Kan me voorstellen dat je er rammelende eierstokken van krijgt als je heel de dag zwangere vrouwen ziet. Maar ook wel lekker makkelijk dat die zo in de buurt zit.
Was vandaag met mijn vriendin naar de babydump! Gezellig maar echt heel druk! Heb lekker met wat kinderwagens rond gelopen
Gast- Gast
@amber van harte met je Zwangerschap! Leuk dat je het aan je ouders en schoonouders hebt vertelt! Lijkt mij heel speciaal omdat te kunnen doen!
@ Filoria, nee hoor ik word geen thuis zit mama, waarom denk je dat? Het is tenminste zoals ik er nu over denk niet mijn bedoeling.
@all bedankt voor het welkom heten hier
@ Filoria, nee hoor ik word geen thuis zit mama, waarom denk je dat? Het is tenminste zoals ik er nu over denk niet mijn bedoeling.
@all bedankt voor het welkom heten hier
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Filoria, De reden dat wij water later beginnen is inderdaad mijn werk. Maar ook omdat we geen haast hebben.
Ik heb Tomas ook in de tabel gezet, Sorry
Ik heb Tomas ook in de tabel gezet, Sorry
Happy- Prater
En een fijne dag allemaal! Ik moet tot 10.00 tot 20.00 werken. Joepie
Happy- Prater
hoi meiden
hoe is het hier met iedereen?
sorry dat ik niet zoveel reageer, maar heb het op moment erg druk :S
en nog niet zoveel nieuws te melden.
morgen naar de gyn dan gaan we bespreken hoe we het aan gaan pakken en dan zal ik waarschijnlijk ook wel gelijk een afspraak bij de internist moeten maken, om te leren prikken etc.
vind dat nu toch wel spannend worden
hopelijk krijgen we dan over 6 maanden groen licht;).
@filoria: nee hoor je bent niet de enige met een kind.
ik heb een zoon van 13, en wij gaan nu voor de tweede.
@ studiebol: welkom
@ amber: wat leuk dat je het aan de ouders verteld hebt en dat ze het leuk vonden.
@ happy: zou je mij ook in het schema willen zetten?
ik ben 32, weet nog niet wanneer we officieel kunnen beginnen, heb een zoon en als bijzonderheid heb ik diabetes.
hopelijk is dat genoeg info en anders vragen staat vrij
groetjes
hoe is het hier met iedereen?
sorry dat ik niet zoveel reageer, maar heb het op moment erg druk :S
en nog niet zoveel nieuws te melden.
morgen naar de gyn dan gaan we bespreken hoe we het aan gaan pakken en dan zal ik waarschijnlijk ook wel gelijk een afspraak bij de internist moeten maken, om te leren prikken etc.
vind dat nu toch wel spannend worden
hopelijk krijgen we dan over 6 maanden groen licht;).
@filoria: nee hoor je bent niet de enige met een kind.
ik heb een zoon van 13, en wij gaan nu voor de tweede.
@ studiebol: welkom
@ amber: wat leuk dat je het aan de ouders verteld hebt en dat ze het leuk vonden.
@ happy: zou je mij ook in het schema willen zetten?
ik ben 32, weet nog niet wanneer we officieel kunnen beginnen, heb een zoon en als bijzonderheid heb ik diabetes.
hopelijk is dat genoeg info en anders vragen staat vrij
groetjes
bo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 81
Punten : 88
Registratiedatum : 17-12-10
Happy schreef:
Naam Leeftijd Begint in Eerdere kids Bijzonderheden [/tr]Chocolate 25 Januari ´11 ZWANGER Muppetje 26 Januari '11 Tamm86 24 Januari '11 Amber22 27 Januari '11 ZWANGER Lejow 25 Begin ´11 Smooch 24 Juli ´11 Mayo8782 24 Juli ´11 Happy 22 Mei/Juni '11 Marietje ? Zomer '11 Dijn82 ? ? Puggle 26 April '11 Filoria 23 Mei '11 Zoontje Tomas Studiebol ? Maart '11 Bo 32 +/- Juli? '11 Zoontje Diabetes [tr]
Happy- Prater
Haal Dijn82 er maar uit, die heeft al eerder aangegeven dat ze niet mee deed
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
@ Puggle; Duurt nou wel lang... hoop dat je snel ongesteld wordt
@ Tamm; kan ik begrijpen dat t op een laag pitje staat maar je hebt nog niet je ei-sprng gehad toch? Dus dan is dat al helemaal niet erg. Ik ga als ik zwanger ben ook echt wel de filet american missen!
@ Amber; oeh stiekem toch wel leuk dat je wat zwangerschapskwaaltjes krijgt... Dan dringt het echt door denk ik
@ Happy; wachten duurt altijd lang als je iets graag wilt hahaha
@ Laced; Gefeliciteerd met je zwangerschap
@ majo; Wat leuk dat de laatste pil in zicht is
@ muppetje; Gelukkig wordt de buikpijn al iets minder.
@Filoria; Welkom
@ Studiebol; welkom
@ Amber; wat leuk dat de ouders zo leuk reageerd!
Ik heb ff de tabel aangepast is iets overzichtelijker maar krijg die extra tr ook niet gevonden
@ Tamm; kan ik begrijpen dat t op een laag pitje staat maar je hebt nog niet je ei-sprng gehad toch? Dus dan is dat al helemaal niet erg. Ik ga als ik zwanger ben ook echt wel de filet american missen!
@ Amber; oeh stiekem toch wel leuk dat je wat zwangerschapskwaaltjes krijgt... Dan dringt het echt door denk ik
@ Happy; wachten duurt altijd lang als je iets graag wilt hahaha
@ Laced; Gefeliciteerd met je zwangerschap
@ majo; Wat leuk dat de laatste pil in zicht is
@ muppetje; Gelukkig wordt de buikpijn al iets minder.
@Filoria; Welkom
@ Studiebol; welkom
@ Amber; wat leuk dat de ouders zo leuk reageerd!
Naam | Leeftijd | Begint in | Eerdere kids | Bijzonderheden | [/tr]
Chocolate | 25 | Januari ´11 | - | ZWANGER |
Muppetje | 26 | Januari '11 | - | - |
Tamm86 | 24 | Januari '11 | - | - |
Amber22 | 27 | Januari '11 | - | ZWANGER |
Lejow | 25 | Begin ´11 | - | - |
Smooch | 24 | Juli ´11 | - | - |
Mayo8782 | 24 | Juli ´11 | - | - |
Happy | 22 | Mei/Juni '11 | - | - |
Marietje | ? | Zomer '11 | - | - |
Bo | 32 | +/- Juli'11 | zoontje | diabetes |
pitbullgup | 24 | Augustus '10 | - | - |
Puggle | 26 | April "11 | - | - |
Filoria | 23 | Mei '11 | zoontje Thomas | - |
Studiebol | ? | Maart '11 | - | - |
Ik heb ff de tabel aangepast is iets overzichtelijker maar krijg die extra tr ook niet gevonden
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Mag ik ook in de tabel?! leeftijd 24, januari '11
@Laced: gefeliciteerd!!
@Filoria: welkom
@studiebol: welkom
@amber: wat leuk van die foto! Die hadden ze niet aan zien komen, haha!
@muppetje: hopelijk gaat de buikpijn volledig weg! Gelukkig is t nu al minder
@iedereen: hier is het rustig.. Overal zie je kinderwagens etc! Nou werk ik op een kdv, dus dan is t al helemaal erg! Haha!! Maar het valt nu gewoon meer op dan anders ik zei de vorige keer ook al dat ik meer ging proberen te posten, maar dat is niet gelukt! Drukke week en weekend, dus wie weet vanaf nu!
@Laced: gefeliciteerd!!
@Filoria: welkom
@studiebol: welkom
@amber: wat leuk van die foto! Die hadden ze niet aan zien komen, haha!
@muppetje: hopelijk gaat de buikpijn volledig weg! Gelukkig is t nu al minder
@iedereen: hier is het rustig.. Overal zie je kinderwagens etc! Nou werk ik op een kdv, dus dan is t al helemaal erg! Haha!! Maar het valt nu gewoon meer op dan anders ik zei de vorige keer ook al dat ik meer ging proberen te posten, maar dat is niet gelukt! Drukke week en weekend, dus wie weet vanaf nu!
*Nicee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 14
Registratiedatum : 05-01-11
Naam | Leeftijd | Begint in | Eerdere kids | Bijzonderheden | [/tr]
Chocolate | 25 | Januari ´11 | - | ZWANGER |
Muppetje | 26 | Januari '11 | - | - |
Tamm86 | 24 | Januari '11 | - | - |
Amber22 | 27 | Januari '11 | - | ZWANGER |
Lejow | 25 | Begin ´11 | - | - |
Smooch | 24 | Juli ´11 | - | - |
Mayo8782 | 24 | Juli ´11 | - | - |
Happy | 22 | Mei/Juni '11 | - | - |
Marietje | ? | Zomer '11 | - | - |
Bo | 32 | +/- Juli'11 | zoontje | diabetes |
pitbullgup | 24 | Augustus '10 | - | - |
Puggle | 26 | April "11 | - | - |
Filoria | 23 | Mei '11 | zoontje Thomas | - |
Studiebol | ? | Maart '11 | - | - |
Nicee | 24 | Januari '11 | - | - |
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Hallo Meiden,
Mooi dat we de tabel weer gebruiken.
@ Bo, spannend dat je bijna de afspraak bij de internist hebt. Begint nu allemaal dichtbij te komen.
@ Filoria, oh wat erg dat je tegenover de prenatal woont, lijkt me voor klapperende eierstokken niet echt handig haha!!
Ik geloof dat bij mij de kwaaltjes nu toch echt beginnen te komen. Ben moe, met vlagen misselijk, hoofdpijn.. en weet je ik vind het helemaal niet erg. De bevestiging dat er echt wat in mijn lichaam gebeurd is fijn!
Mooi dat we de tabel weer gebruiken.
@ Bo, spannend dat je bijna de afspraak bij de internist hebt. Begint nu allemaal dichtbij te komen.
@ Filoria, oh wat erg dat je tegenover de prenatal woont, lijkt me voor klapperende eierstokken niet echt handig haha!!
Ik geloof dat bij mij de kwaaltjes nu toch echt beginnen te komen. Ben moe, met vlagen misselijk, hoofdpijn.. en weet je ik vind het helemaal niet erg. De bevestiging dat er echt wat in mijn lichaam gebeurd is fijn!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Filoria schreef:Bedankt voor de welkomstwoorden.
Ik begin in juli omdat mijn contract dan verlengd wordt (als het goed is)
majo8782- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 200
Registratiedatum : 20-11-10
Hoi hoi ben ik weer even!
Wat leuk dat de tabel weer boven water is
Ziet er goed uittttt
Amberr ; fijn dat iedereen zo enthousiast reageerde! Mijn moeder weet niet dat we bezig zijn, mijn zus ongeveer wel .. Die zal het ook als een van de eerste weten vrees ik! Op jullie na dan natuurlijk, jullie hebben de primeur!
Ik heb vannacht maar heel weinig geslapen, moest openen vanochtend (kinderdagverblijf) en dan ben ik zó bang dat ik me verslaap dat ik al dik 2 uur van tevoren wakker lig en niet meer kan slapen en continu op mn wekker kijk, pfff
Kwam er wel net achter dat ik ontzettend rekbaar slijm heb, echt flinke draden kan je ervan trekken! Alleen weet ik nu niet meer hoe het ook alweer zat met dat slijm en wanneer je eisprong dan is hehe lekker handig!
Ziet er goed uittttt
Amberr ; fijn dat iedereen zo enthousiast reageerde! Mijn moeder weet niet dat we bezig zijn, mijn zus ongeveer wel .. Die zal het ook als een van de eerste weten vrees ik! Op jullie na dan natuurlijk, jullie hebben de primeur!
Ik heb vannacht maar heel weinig geslapen, moest openen vanochtend (kinderdagverblijf) en dan ben ik zó bang dat ik me verslaap dat ik al dik 2 uur van tevoren wakker lig en niet meer kan slapen en continu op mn wekker kijk, pfff
Kwam er wel net achter dat ik ontzettend rekbaar slijm heb, echt flinke draden kan je ervan trekken! Alleen weet ik nu niet meer hoe het ook alweer zat met dat slijm en wanneer je eisprong dan is hehe lekker handig!
Gast- Gast
tamm86 schreef:Hoi hoi ben ik weer even!
Ziet er goed uittttt
Niet om het een of ander, maar ik weet gewoon echt niet wat ik me hier bij voor moet stellen..
Zit je dan met je handen in je onderbroek te graaien en te kijken in hoeverre je het 'dradig' uit elkaar kan trekken?!?!?!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Haha idd Lejow, ik dacht ook al...
Wellicht een handige tip trouwens. Ik heb sinds kort een iPhone, heel hip . Normaal hield ik altijd mijn menstruatie bij in mijn agenda maar heb hier nu een gratis app voor, gevonden op cyclus. Hij geeft dan ook aan (bij minimale invoer van 3 maanden) op welke dagen je vruchtbaar bent enzo. Niet dat ik dat al nodig heb maar wellicht voor jullie wel handig .
Oh en ik begin later omdat ik nog met een reis zit die ik graag wil maken. Wanneer ik precies wil beginnen vind ik verder niet iets om te delen.
Wellicht een handige tip trouwens. Ik heb sinds kort een iPhone, heel hip . Normaal hield ik altijd mijn menstruatie bij in mijn agenda maar heb hier nu een gratis app voor, gevonden op cyclus. Hij geeft dan ook aan (bij minimale invoer van 3 maanden) op welke dagen je vruchtbaar bent enzo. Niet dat ik dat al nodig heb maar wellicht voor jullie wel handig .
Oh en ik begin later omdat ik nog met een reis zit die ik graag wil maken. Wanneer ik precies wil beginnen vind ik verder niet iets om te delen.
Gast- Gast
Lejow schreef:tamm86 schreef:Hoi hoi ben ik weer even!
Ziet er goed uittttt
Kwam er wel net achter dat ik ontzettend rekbaar slijm heb, echt flinke draden kan je ervan trekken! Alleen weet ik nu niet meer hoe het ook alweer zat met dat slijm en
wanneer je eisprong dan is hehe lekker handig!
Niet om het een of ander, maar ik weet gewoon echt niet wat ik me hier bij voor moet stellen..
Zit je dan met je handen in je onderbroek te graaien en te kijken in hoeverre je het 'dradig' uit elkaar kan trekken?!?!?!
Ik kan me er eigelijk ook weinig bij voorstellen hoe je dat dan merkt enzo.
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Haha idd Lejow, ik dacht ook al...
Gaat er dan een fluit alarm af ofzo??
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Zusje van Bert schreef:Haha idd Lejow, ik dacht ook al...
Goeie tip ik ga gelijk kijken of ze dat ook voor blackberry hebben
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: