Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+31
Filoria
pitbullgup
blondje1313
Phileine
Pien
Caresses
Live Laugh Love
TricTrac
*Nicee
bo
*Lookie*
luenca
yes1984
Aimee
joyce0606
Snoes
Steep
Mystic
Laced
SarahKey
Happy
JD
Mamsie
Ilse
majo8782
-Ieniemienie-
chocolate
Amber-
Muppetje
smooch
Lejow
35 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 32 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 8:15

Dankjewel Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  *Nicee wo 26 jan 2011 - 11:45

Amber: GEFELICITEERD!!! Wat snel joh!! en wat leuk!! Voel je je goed? Ookal is het nog pril, geniet ervan Very Happy

Muppetje: Wat jammer dat je ongesteld bent geworden en vervelend dat je nog steeds zo'n buikpijn hebt! Dat lijkt me heel erg vervelend! Ik las in je andere topic over of je wel een eisprong hebt. Zolang je ongesteld wordt heb je een eisprong heb ik mij laten vertellen.

Puggle: (volgens mij was jij het:$) wat leuk een 9780! Bevalt ie? Kan je overal dit topic bijhouden Wink haha!

@All: Ik heb vannacht gedroomd dat ik positief testte.. haha maar dat kan nog helemaal niet Laughing Ik heb uitgerekend dat ik op valentijnsdag zou kunnen testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Dat zou een leuk valentijnscadeautje zijn angel Ik ga er niet vanuit eigenlijk, want het is de eerste ronde maar kijk naar amber! Zeg nooit, nooit Wink
Toen ik vanmorgen wakker werd had ik ook een raar gevoel in mijn onderbuik.. maar ik denk dat ik te veel ga denken nu haha! Rolling Eyes
*Nicee
*Nicee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 14
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  pitbullgup wo 26 jan 2011 - 20:57

@ Puggle; lekker overal forummen nu Very Happy Ik snap helemaal je gevoel van de lange cyclus (kijk maar in mijn onderschrift) Laatste keer ook gewoon 55 dagen Evil or Very Mad We hadden nu bij wijze van al bijna in ronde 6 kunnen zitten maar nu nog steeds bezig met ronde 4. Ik ben nu deze ronde voor de eerste keer de etos zwanger worden capsule's gaan slikken die schijnen je hormoonhuishouding wat te normaliseren en zo je cyclus wat te verkorten.
En als ik 1 dezer dagen m'n ei-sprong heb klopt dit ook. So fingers crossed....

@ Muppetje; voor jou hetzelfde... Als is 2 x 42 wel regelmatig (alleen jammer dat t dan zo lang is Rolling Eyes )

@ h-a-n-d: (ik wou HAND typen maar dat is ook weer zo raar Laughing ) Heel herkenbaar...Ik heb dat ik het begin toen ik met de pil stopte ook heel erg met dromen gehad :-) Laten we maar hopen dat dromen uitkomen....En hopelijk een happy valentine
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  chocolate wo 26 jan 2011 - 23:01

JAAAAA GEFELICITEERD Amber!! Very Happy
Bijzonder is dat he in de eerste ronde! Geniet ervan!! Ja is ook heel onwerkelijk nog, maar als je een paar testen verder bent en straks meer kwaaltjes krijgt en een echo hebt gehad komt dat wel Very Happy
We zwijmelen wel samen ja haha.
Kan me voorstellen dat je al van alles voelt, je lichaam is ook hard aan het werk.

@ Muppetje: Ah jammer dat je ongesteld bent geworden. Positieve is dan wel weer dat je een regelmatige cyclus hebt. Kan nu trouwens in het begin best wat langer zijn, maar dat komt vanzelf wel weer goed. Hoe gaat het nu met je? Hopelijk is de buikpijn wat minder hug

@ Puggle: Wat fijn dat je nu ook via je mobiel kunt forummen! Hoezo verslaafd? Wink
Hopelijk heb je ook snel duidelijkheid over je cyclus.
Haha ja heel lang kan ik er toch niet meer mee wachten. Heb nu al best een opgezette buik dankzij m'n darmen. In het begin vond ik het moeilijk om m'n mond te houden, maar nu vind ik het eigenlijk heerlijk dat we er samen van kunnen genieten. Denk er steeds meer over om tot de 12 weken te wachten. En dan moeten we er maar gewoon voor zorgen dat we af kunnen spreken met m'n vader & vriendin. Gewoon zeggen dat het dringend is ofzo Wink

@ Pitbullgup: Hopelijk heb je heel snel je eisprong. Het ziet er iig positief uit!
Dank je wel! ik ben inmiddels geweest en zal onderaan even vertellen hoe het is gegaan.
Ja vind het toch nog erg vroeg en wil nog even heerlijk samen met man ervan genieten smile

@ Tamm: Wat fijn dat je geen spierpijn aan het sporten overgehouden hebt!

@ Bo: Spannend!!

@ Nicee: Dat zou idd wel een heel mooi valentijnscadeau zijn! Het kan natuurlijk. kijk maar naar Amber en mij. Spannend!!

@ All: Ik ben vanmorgen naar de arboarts geweest en hij was echt superaardig. Hij zag ook wel dat het echt niet gaat en als ik me over 4 weken nog niet beter voel moet ik weer terug. Er komt ook in het verslag te staan dat het nu echt nog niet gaat. Stelt me weer wat meer gerust. Nu kan mijn baas ook niet meer moeilijk gaan doen (hopelijk blijft hij ook niet pushen). Man was mee en dat vond ik ook heel fijn!
Ik heb nu af en toe last van bandenpijn, wat heel vervelend is. Maar ja...hoort er natuurlijk allemaal bij Wink
Volgende week weer een echo en ik kan niet wachten!!
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 459
Punten : 469
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 3:46

chocolate:Ja nu kan ik op mijn werk ook nog een beetje meekletsen met jullie Very Happy
Als het je zo goed bevalt dan zou ik het idd pas bij 12 weken vertellen! Ik snap het wel dat je het wel lekker vind samen. De een schreeuwt het van het dak en de ander houd het lekker voor zichzelf. Gewoon doen waar jullie je fijn bij voelen toch!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 3:51

Pitbullgup: ja ik zie dat jouw cyclus ook lang was, echt vervelend ja. Dan duren de rondes erg lang! Hopelijk word dat ook minder bij je! Het is gewoon lastig, als ik straks op het dubbele van eennormale cyclus zit wil ik denk toch wel de dokter gaan bellen. Als dat al nut heeft.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 3:55

Even een vraagje hoor. Nu zit ik op dag 48. En een paar dagen voordat je ongesteld word heb je toch je eisprong? Kan het nu zijn dat mijn eisprong nog moeten komen dan? Of kan het ook zijn dat hij allang geweest is maar dat ik nu niet ongesteld word...
Want als je ongesteld word heb je zoiezo altijd een eisprong gehad toch?

Het staat een beetje onhandig uitgelegd, maar hopelijk begrijpt iemand me Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Amber- do 27 jan 2011 - 4:33

*Nicee schreef:Amber: GEFELICITEERD!!! Wat snel joh!! en wat leuk!! Voel je je goed? Ookal is het nog pril, geniet ervan Very Happy

Muppetje: Wat jammer dat je ongesteld bent geworden en vervelend dat je nog steeds zo'n buikpijn hebt! Dat lijkt me heel erg vervelend! Ik las in je andere topic over of je wel een eisprong hebt. Zolang je ongesteld wordt heb je een eisprong heb ik mij laten vertellen.

Puggle: (volgens mij was jij het:$) wat leuk een 9780! Bevalt ie? Kan je overal dit topic bijhouden Wink haha!

@All: Ik heb vannacht gedroomd dat ik positief testte.. haha maar dat kan nog helemaal niet Laughing Ik heb uitgerekend dat ik op valentijnsdag zou kunnen testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Dat zou een leuk valentijnscadeautje zijn angel Ik ga er niet vanuit eigenlijk, want het is de eerste ronde maar kijk naar amber! Zeg nooit, nooit Wink
Toen ik vanmorgen wakker werd had ik ook een raar gevoel in mijn onderbuik.. maar ik denk dat ik te veel ga denken nu haha! Rolling Eyes

Dankjewel!!! Ja snel he haha.. snap der nog steeds niet veel van! Zo bijzonder! Voel me goed... wel moe. En voel dat er van alles in mijn buik gebeurd.. Verder gaat het goed!

Wat leuk die droom :-) hopelijk wordt het werkelijkheid!!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Amber- do 27 jan 2011 - 4:36

chocolate schreef:JAAAAA GEFELICITEERD Amber!! Very Happy
Bijzonder is dat he in de eerste ronde! Geniet ervan!! Ja is ook heel onwerkelijk nog, maar als je een paar testen verder bent en straks meer kwaaltjes krijgt en een echo hebt gehad komt dat wel Very Happy
We zwijmelen wel samen ja haha.
Kan me voorstellen dat je al van alles voelt, je lichaam is ook hard aan het werk.

@ All: Ik ben vanmorgen naar de arboarts geweest en hij was echt superaardig. Hij zag ook wel dat het echt niet gaat en als ik me over 4 weken nog niet beter voel moet ik weer terug. Er komt ook in het verslag te staan dat het nu echt nog niet gaat. Stelt me weer wat meer gerust. Nu kan mijn baas ook niet meer moeilijk gaan doen (hopelijk blijft hij ook niet pushen). Man was mee en dat vond ik ook heel fijn!
Ik heb nu af en toe last van bandenpijn, wat heel vervelend is. Maar ja...hoort er natuurlijk allemaal bij Wink
Volgende week weer een echo en ik kan niet wachten!!

Ooohh het is zo leuk!! haha, ja we zwijmelen samen wel verder hihi!!
Vanochtends verloskundige maar gebeld. Had eigenlijk geen idee wat ik nou moest doen haha!
Heb over 5 weken een echo (inwendig) en een week later het intakegesprek! Ben erg benieuwd, maar vind het ook spannend!

Wat fijn dat de arboarts zo aardig was.. inderdaad rustig aan doen!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- do 27 jan 2011 - 4:38

Puggle schreef:Even een vraagje hoor. Nu zit ik op dag 48. En een paar dagen voordat je ongesteld word heb je toch je eisprong? Kan het nu zijn dat mijn eisprong nog moeten komen dan? Of kan het ook zijn dat hij allang geweest is maar dat ik nu niet ongesteld word...
Want als je ongesteld word heb je zoiezo altijd een eisprong gehad toch?

Het staat een beetje onhandig uitgelegd, maar hopelijk begrijpt iemand me Embarassed

Ik denk eigenlijk dat je je eisprong al hebt gehad, anders zou je cyclus richting de 60 dagen gaan. Zou natuurlijk wel kunnen maar..
Kan ook dat hij al lang geweest is, of je hebt hem bijvoorbeeld 10 dagen geleden gehad.. Hmmm volgens mij heb je aan mijn antwoord ook niet veel haha!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  pitbullgup do 27 jan 2011 - 4:46

@ chocolate; Wat fijn dat de arbo arts veel begrip voor je had!

@ Puggle; Ligt er een beetje aan hoelang je luteale fase is bij de een is dat 10 dagen en bij de ander 16 maar 14 is "normaal". Als je dus pas over 14 dagen ongesteld zou worden kan het zijn dat je nu in je vruchtbare periode zit.... maar ja je weet helaas nooit zeker van te voren wanneer je ongesteld word he

@ Amber; Je hebt al een VK-bureau uitgezocht wat snel!
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Amber- do 27 jan 2011 - 4:50

pitbullgup schreef:@ chocolate; Wat fijn dat de arbo arts veel begrip voor je had!

@ Puggle; Ligt er een beetje aan hoelang je luteale fase is bij de een is dat 10 dagen en bij de ander 16 maar 14 is "normaal". Als je dus pas over 14 dagen ongesteld zou worden kan het zijn dat je nu in je vruchtbare periode zit.... maar ja je weet helaas nooit zeker van te voren wanneer je ongesteld word he

@ Amber; Je hebt al een VK-bureau uitgezocht wat snel!

Ja klopt, wist van te voren al waar ik naartoe wou er is hier 1 grote waar ik woon. Dus dacht vanochtend laat ik eens bellen wat de bedoeling is of ik eerst moet wachten, of naar de huisarts moet. Maar toen zei ze dat ik gewoon meteen de afspraak kon plannen. Dus maar gedaan. Wel eng hoor, straks gaat het nog fout, maar daar moeten we waar niet vanuit gaan!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  chocolate do 27 jan 2011 - 5:41

@ Puggle: Je kunt dan natuurlijk altijd je huisarts bellen. Je luteale fase duurt normaal gesproken minimaal 10 dagen. Een ongesteldheid hoeft niet te betekenen dat je ook een eisprong hebt gehad, maar dan moet je echt heeeeel weinig ongesteld worden in een jaar. Je kunt er dus gewoon vanuit gaan dat je een eisprong hebt gehad of nog krijgt.
Misschien heb je het hier al eens neergezet, maar hoe was je cyclus voor de pil? Het kan heel goed dat het in het begin wat langer duurt.
Wat fijn dat dat nu ook kan! Op mijn mobiel kan ik wel meelezen, maar reageren is niet zo handig. In juni mag ik ook een nieuwe telefoon uitzoeken en dan wil ik er ook één waarmee dat wel fatsoenlijk kan.
Oh ik wilde het in het begin ook van de daken schreeuwen, maar toen het besef er echt kwam vond ik het veel fijner om het nog even stil te houden. Man vindt dat niet makkelijk haha. Vriendin van vader belde vanmiddag toevallig en vertelde dat het etentje niet door kan gaan en het is nu verplaatst naar 12 februari. Dan ben ik 10 weken...misschien dat ik het dan wel vertel. Ze gaan 2 weken later op vakantie, dus misschien is het toch een beter idee om het dan toch te vertellen. Lastige he haha.

@ Amber: Ja gaaf he Very Happy
Oh wat fijn dat je over 5 weken "al" een echo krijgt! Dat is echt zo bijzonder!
En er niet vanuit gaan dat het mis gaat! Het gaat veel vaker goed Very Happy
Pfff ja ik moet echt wat meer naar m'n lichaam gaan luisteren. Afgelopen dagen best wat last gehad van m'n buik.

@ Pitbullgup: Ja dat vond ik ook heel fijn! Hij vindt dat ik maar rustig aan moet doen. Dus dan doen we dat maar!

Laatst aangepast door chocolate op do 27 jan 2011 - 20:18; in totaal 1 keer bewerkt
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 459
Punten : 469

Bericht  Muppetje do 27 jan 2011 - 6:04

Chocolate, wat fijn dat de arboarts aardig was.

Puggle, je zou het kunnen vragen, maar ik denk dat ze zullen zeggen dat je het nog even aan moet kijken...

Amber, vind het zooo leuk voor je!

Tamm, nog spierpijn gekregen? Tweede dag is altijd het ergst he?! Wink

Ik reageer trouwens bijna altijd vanaf mn telefoon, zó handig...

Laatst aangepast door Muppetje op do 27 jan 2011 - 10:44; in totaal 1 keer bewerkt

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Amber- do 27 jan 2011 - 9:15

Muppetje schreef:Chocolate, wat fijn dat de arboarts aardig was.

Puggle, je zou het kunnen vragen, maar ik denk dat ze zullen zeggen dat je het nog ecd naar moet kijken...

Amber, vind het zooo leuk voor je!

Tamm, nog spierpijn gekregen? Tweede dag is altijd het ergst he?! Wink

Ik reageer trouwens bijna altijd vanaf mn telefoon, zó handig...

Dankjewel lieve Muppetje hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 9:56

Bedankt voor jullie reacties! Ik snap het nu wat meer in ieder geval. Ik kijk het gewoon nog even aan en anders ga ik de dokter bellen.

Amber: wat fijn dat je over 2 weken een echo krijgt! Echt super spannend hoor Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Amber- do 27 jan 2011 - 10:00

Puggle schreef:Bedankt voor jullie reacties! Ik snap het nu wat meer in ieder geval. Ik kijk het gewoon nog even aan en anders ga ik de dokter bellen.

Amber: wat fijn dat je over 2 weken een echo krijgt! Echt super spannend hoor Very Happy

Was het maar waar haha.. helaas pas over 5 weken: 2 maart!

Hoe is het verder met jou?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 10:04

Chocolate: dan zou ik het denk ik toch op het etentje vertellen hoor, zeker nu het 2 weken verplaatst is! Gewoon even kijken wat je gevoel tegen die tijd is Wink

Ja is wel handig op je telefoon hoor, wel een beetje verslavingsgevoelig natuurlijk! Maar vind het forum erg gezellig smile en deze phone is ook echt een aanrader!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 10:08

amber22 schreef:
Puggle schreef:Bedankt voor jullie reacties! Ik snap het nu wat meer in ieder geval. Ik kijk het gewoon nog even aan en anders ga ik de dokter bellen.

Was het maar waar haha.. helaas pas over 5 weken: 2 maart!

Hoe is het verder met jou?

Sorry ik bedoelde ook 5 weken, typte het verkeerd! Spannend!
Ja met mij gaat alles goed hoor, mijn geduld begint wat op te raken maar goed ik mag eigelijk niet klagen er zijn hier meiden die het zwaarder hebben qua cyclus.

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup do 27 jan 2011 - 23:37

amber22 schreef:Ja klopt, wist van te voren al waar ik naartoe wou er is hier 1 grote waar ik woon. Dus dacht vanochtend laat ik eens bellen wat de bedoeling is of ik eerst moet wachten, of naar de huisarts moet. Maar toen zei ze dat ik gewoon meteen de afspraak kon plannen. Dus maar gedaan. Wel eng hoor, straks gaat het nog fout, maar daar moeten we waar niet vanuit gaan!

Spannend! Ik weet eiegnlijk ook niet echt wat je moet doen als je zwanger hebt getest zou denk ik de HA bellen

@ Chocolate; oh dat komt dan goed uit! Zou het dan wel vertellen me het etentje

Hopelijk vandaag mijn eisprong... straks even testen maar heb linsk onder wel telkens wat steekjes.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 23:43

Amber, gefeliciteerd!!! Superleuk voor je, geniet ervan!

Sorry meiden, ik kom hier echt zelden, alleen om even bij te lezen. Wij zijn er ook nog niet echt mee bezig, pas vanaf juni waarschijnlijk, dus tegen die tijd zal ik hier wel wat vaker zijn.

Gast
Gast

Bericht  Amber- do 27 jan 2011 - 23:44

pitbullgup schreef:
amber22 schreef:Ja klopt, wist van te voren al waar ik naartoe wou er is hier 1 grote waar ik woon. Dus dacht vanochtend laat ik eens bellen wat de bedoeling is of ik eerst moet wachten, of naar de huisarts moet. Maar toen zei ze dat ik gewoon meteen de afspraak kon plannen. Dus maar gedaan. Wel eng hoor, straks gaat het nog fout, maar daar moeten we waar niet vanuit gaan!

Spannend! Ik weet eiegnlijk ook niet echt wat je moet doen als je zwanger hebt getest zou denk ik de HA bellen

Hopelijk vandaag mijn eisprong... straks even testen maar heb linsk onder wel telkens wat steekjes.

Je kunt volgens mij ook de huisarts bellen, die kan als je twijfelt over een test ook een test doen. Maar meteen de verloskundigepraktijk bellen kan ook, op de site stond dat je zodra je weet dat je zwanger bent kunt bellen.
Ik heb gisteravond nog een keer een test gedaan van de kruidvat. Het 2e lijntje was bijna 2 keer zo donker als die van de dag ervoor en al bijna even donker als de controle lijn smile

Ik hoop dat je nu ongeveer je eisprong hebt, die steekjes zouden dat inderdaad aan kunnen aantonen!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- do 27 jan 2011 - 23:45

Alex167 schreef:Amber, gefeliciteerd!!! Superleuk voor je, geniet ervan!

Sorry meiden, ik kom hier echt zelden, alleen om even bij te lezen. Wij zijn er ook nog niet echt mee bezig, pas vanaf juni waarschijnlijk, dus tegen die tijd zal ik hier wel wat vaker zijn.

Dankjewel!! Genieten doe ik zeker smile
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  majo8782 vr 28 jan 2011 - 7:18

Gefeliciteerd Amber, zeker snel gegaan!!

Heeft iemand dat schema nog? Misschien kan het aangepast worden, wie er allemaal bij is gekomen en wie er al zwanger is?
majo8782
majo8782
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 200
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 10:46

pitbullgup schreef:

Hoop idd dat het je eisprong is! Vind het zo knap dat meiden dat voelen hier, ik merk dat echt niet ook al weet ik niet of ik hem al heb gehad natuurlijk.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: