Voor een kindje in 2011!
+31
Filoria
pitbullgup
blondje1313
Phileine
Pien
Caresses
Live Laugh Love
TricTrac
*Nicee
bo
*Lookie*
luenca
yes1984
Aimee
joyce0606
Snoes
Steep
Mystic
Laced
SarahKey
Happy
JD
Mamsie
Ilse
majo8782
-Ieniemienie-
chocolate
Amber-
Muppetje
smooch
Lejow
35 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Muppetje schreef:Amber en Tamm, probeer jullie niet te druk te maken hoor. Ik had het vorige maand ook. Uiteindelijk werd ik gewoon ongesteld, maar oh god, wat heb ik me druk gemaakt. Ik weet nu echt niet waar ik aan tow ben qua eisprong, as pas frustrerend..
Ik heb wel pijnstilling gehad, maar alleen maar paracetamol, ik heb niet het idee dat het veel doet....
Haha ja die onzekerheid. En ik mag eigenlijk niet eens zeuren want weet precies hoe mijn cyclus loopt. Dus weet wanneer ik ongeveer mijn eisprong heb en wanneer ik ongesteld moet worden.
Hopelijk is het deze maand voor jou raak. Voel je je eisprong?
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:Ik heb wel pijnstilling gehad, maar alleen maar paracetamol, ik heb niet het idee dat het veel doet....
Mag je niet wat zwaarders nemen?
*Nicee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 14
Registratiedatum : 05-01-11
Ik weet het heel eerlijk gezegd echt niet. Vorige maand dacht ik van wel, maar toen duurde mijn cyclus uiteindelijk 42 dagen, waardoor mijn eisprong waarschijnlijk pas was op de dag dat ik dacht dat ik ongesteld moest worden. Toen voelde ik vanalles, maar waarschijnlijk meer omdat ik dacht dat ik overtijd was, haha.
En nu weet ik dus gewoon echt niet waar ik aan toe ben, dus ik let er maar gewoon niet op.
Hoeveel hebben jullie gesekst in je vruchtbare periode?
En nu weet ik dus gewoon echt niet waar ik aan toe ben, dus ik let er maar gewoon niet op.
Hoeveel hebben jullie gesekst in je vruchtbare periode?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
*Nicee schreef:Muppetje schreef:Ik heb wel pijnstilling gehad, maar alleen maar paracetamol, ik heb niet het idee dat het veel doet....
Dat hebben ze niet gezegd nee, dus ik probeer het niet te doen. Het is paracetamol met codeine trouwens, wel iets sterker dan gewoon dus
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:*Nicee schreef:Muppetje schreef:Ik heb wel pijnstilling gehad, maar alleen maar paracetamol, ik heb niet het idee dat het veel doet....
Dat hebben ze niet gezegd nee, dus ik probeer het niet te doen. Het is paracetamol met codeine trouwens, wel iets sterker dan gewoon dus
Dat is inderdaad wel al wat sterker! Ik hoop voor je dat de pijn gauw minder wordt
Nog 1 dagje en dan weet ik hoe het verder gaat met onze kinderwens. Zoals ik al eerder zei ben ik erg benieuwd naar mijn cyclus. Ik hoop dat het weer zo regelmatig gaat worden als voor de pil en hoe mijn lichaam nu reageert wanneer ik iedere maand mijn menstruatie heb. Ik wil ook meepraten over mn cyclus en mee wachten totdat je mag testen
*Nicee- Fluisteraar
*Nicee schreef:Muppetje schreef:*Nicee schreef:Muppetje schreef:Ik heb wel pijnstilling gehad, maar alleen maar paracetamol, ik heb niet het idee dat het veel doet....
Dat is inderdaad wel al wat sterker! Ik hoop voor je dat de pijn gauw minder wordt
Nog 1 dagje en dan weet ik hoe het verder gaat met onze kinderwens. Zoals ik al eerder zei ben ik erg benieuwd naar mijn cyclus. Ik hoop dat het weer zo regelmatig gaat worden als voor de pil en hoe mijn lichaam nu reageert wanneer ik iedere maand mijn menstruatie heb. Ik wil ook meepraten over mn cyclus en mee wachten totdat je mag testen
Thanks, ik hoop het ook. Het voelt ook gewoonalsof mijn kaak een beetje gekneusd is ofzo. Hij zei zelf ook al dat hij er hard aan heeft moeten trekken, en die mensen zijn toch best wat gewend
Succes bij de dokter morgen (daar ging je toch heen, of ben ik nu in de war?)
Muppetje- Ratel
Ik heb alleen vluchtig bijgelezen, dus sorry als ik iemand vergeet:
Tamm en Amber: Spannend dat wachten! De duimen draaien hier voor jullie... Ook al is de kans klein, de eerste ronde raak zou toch wel heel gaaf zijn!
Muppetje: Vervelend van je kaak! hopelijk neemt de pij snel wat af.
Chocolate: Wauw, gaaf zeg, misschien wel twee babies in 1 keer! Hopelijk is er op de volgende echo meer te zien. Bij mijn vriend zitten veel tweelingen in de familie, dus voor ons is het ook een 'risico', haha...
Lejow: Bijna stoppen he! Ik moet bijna ongesteld worden, voor de eerste keer zonder pil... En door de door jou genoemde reden vind ik dat ergens al spannend! Ik had er altijd heeeeeel veel last van. Hoop echt dat het nu minder zal zijn!
Tamm en Amber: Spannend dat wachten! De duimen draaien hier voor jullie... Ook al is de kans klein, de eerste ronde raak zou toch wel heel gaaf zijn!
Muppetje: Vervelend van je kaak! hopelijk neemt de pij snel wat af.
Chocolate: Wauw, gaaf zeg, misschien wel twee babies in 1 keer! Hopelijk is er op de volgende echo meer te zien. Bij mijn vriend zitten veel tweelingen in de familie, dus voor ons is het ook een 'risico', haha...
Lejow: Bijna stoppen he! Ik moet bijna ongesteld worden, voor de eerste keer zonder pil... En door de door jou genoemde reden vind ik dat ergens al spannend! Ik had er altijd heeeeeel veel last van. Hoop echt dat het nu minder zal zijn!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Muppetje schreef:*Nicee schreef:Muppetje schreef:*Nicee schreef:Muppetje schreef:Ik heb wel pijnstilling gehad, maar alleen maar paracetamol, ik heb niet het idee dat het veel doet....
Thanks, ik hoop het ook. Het voelt ook gewoonalsof mijn kaak een beetje gekneusd is ofzo. Hij zei zelf ook al dat hij er hard aan heeft moeten trekken, en die mensen zijn toch best wat gewend
Thnxx!!! Ha ik ga morgen inderdaad naar de dokter! Ik zal morgen even een update daarover geven
*Nicee- Fluisteraar
*Nicee schreef:Muppetje schreef:*Nicee schreef:Muppetje schreef:*Nicee schreef:Muppetje schreef:Ik heb wel pijnstilling gehad, maar alleen maar paracetamol, ik heb niet het idee dat het veel doet....
Thnxx!!! Ha ik ga morgen inderdaad naar de dokter! Ik zal morgen even een update daarover geven
veel succes bij de dokter morgen!
Gast- Gast
Ik ben net bij de huisarts geweest en hij kan er nog niet echt een uitspraak over doen en gaat een gynaecoloog raadplegen. Aangezien hij niet weet of het wel veilig is met 1 van mijn medicijnen. Eigelijk hadden we gehoopt dat het een simpele vraag is en ik a.s. donderdag kon stoppen met de pil, maar helaas! We moeten nog een paar weken wachten. Wij hadden zoiets van; een paar weken waarom niet nu? of, of... deze week Hij heeft het druk:( Dat wordt toch nog een nieuwe pilstrip aanbreken denk ik zo.
Met 1 van mijn medicijnen weet hij zeker dat het kan, alleen met de ander niet.. even afwachten nog dus
Hoe is het verder met iedereen?
Met 1 van mijn medicijnen weet hij zeker dat het kan, alleen met de ander niet.. even afwachten nog dus
Hoe is het verder met iedereen?
*Nicee- Fluisteraar
Ha meiden!
Nicee ; wat balen zeg! Nu moet je nóg langer wachten, maar beter iets langer wachten en veilig een kindje verwekken, dan dat er straks iets gebeurd of mis is ...
Muppetje ; ik ben er heel nuchter onder hoor! Ik verwacht niks, en ik voel ook bijna niks eerlijk gezegd .. daardoor wordt mijn idee dat het niet gelukt is nog meer bevestigd. Ik ben wel gek op testen haha, dus dat zal ik waarschijnlijk eind vd week heus wel doen Ik weet wel zeker dat mijn eisprong een week terug is geweest!
Nicee ; wat balen zeg! Nu moet je nóg langer wachten, maar beter iets langer wachten en veilig een kindje verwekken, dan dat er straks iets gebeurd of mis is ...
Muppetje ; ik ben er heel nuchter onder hoor! Ik verwacht niks, en ik voel ook bijna niks eerlijk gezegd .. daardoor wordt mijn idee dat het niet gelukt is nog meer bevestigd. Ik ben wel gek op testen haha, dus dat zal ik waarschijnlijk eind vd week heus wel doen Ik weet wel zeker dat mijn eisprong een week terug is geweest!
Gast- Gast
Nou het is toch wel een beetje spannend hoor tamm, ik zal voor je duimen wie weet!
Gast- Gast
Puggle schreef:Nou het is toch wel een beetje spannend hoor tamm, ik zal voor je duimen wie weet!
even misschien een domme vraag...(lees natuurlijk ook mee om te leren) na hoeveel dagen kan je testen als je op je dag van geplande ongesteldheid niet ongesteld bent geworden?
majo8782- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 200
Registratiedatum : 20-11-10
Kan met de meeste testen (oa de kruidvat 2 voor 5,00) 4 dagen voor je ongesteld moet worden. Eerder wil het ook weleens lukken, maar dat is gewoon mazzel hebben.majo8782 schreef:Puggle schreef:Nou het is toch wel een beetje spannend hoor tamm, ik zal voor je duimen wie weet!
even misschien een domme vraag...(lees natuurlijk ook mee om te leren) na hoeveel dagen kan je testen als je op je dag van geplande ongesteldheid niet ongesteld bent geworden?
Als je vroeg test kan je wel het beste ochtendurine gebruiken.
Gast- Gast
Ik wil even biechten dat ik de afgelopen week 2 keer sex heb gehad met mijn vriend. En dan ben ik nog niet eens van de pil af (ik slik vrijdag de laatste pas).
Het idee dat het na vrijdag raak zou kunnen zijn , windt me op de een of andere manier enorm op
Het idee dat het na vrijdag raak zou kunnen zijn , windt me op de een of andere manier enorm op
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Ik wil even biechten dat ik de afgelopen week 2 keer sex heb gehad met mijn vriend. En dan ben ik nog niet eens van de pil af (ik slik vrijdag de laatste pas).
haha ja het is natuurlijk ook spannend
Gast- Gast
Lejow schreef:Ik wil even biechten dat ik de afgelopen week 2 keer sex heb gehad met mijn vriend. En dan ben ik nog niet eens van de pil af (ik slik vrijdag de laatste pas).
Nou dan moet ik ook op biechten dat ik de afgelopen 10 dagen, dus in de week van mijn eisprong echt om de dag sex heb gehad. Nog niet eens omdat ik het zo moest van mezelf en zwanger wou worden (tuurlijk ook wel haha) maar ook omdat ik gewoon echt zin had. haha!! Zwanger willen worden is echt goed voor je sexleven haha
@ Nice, jammer dat je nu nog moet wachten. Maar ja je moet wel weten of het veilig is om zwanger te worden en of het met de medicatie kan.
@ de rest, heb niet helemaal bij gelezen ben erg moe! Ga zo lekker slapen, lees morgen alles beter.
Slaap lekker meiden!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Hihi, Alsof jullie mannen dat erg vinden
Mijn libido is ook niet geweldig, ik vermoed dat het door de pil komt. Ik zei al tegen dat als de pil straks de deur uit is we weer in de konijnenfase komen
@ All.. Ik lees mee maar heb de afgelopen dagen minder gepost, ik heb de griep. Maar ik hou jullie in de gaten .
Mijn libido is ook niet geweldig, ik vermoed dat het door de pil komt. Ik zei al tegen dat als de pil straks de deur uit is we weer in de konijnenfase komen
@ All.. Ik lees mee maar heb de afgelopen dagen minder gepost, ik heb de griep. Maar ik hou jullie in de gaten .
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Jammer zeg Nice, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid
Muppetje- Ratel
Wij hopen inderdaad ook dat we snel duidelijkheid krijgen, maar dat is nog even afwachten. Toevallig neem ik morgen mijn laatste pil in en heb dan mijn stopweek. Als de huisarts dan voor volgende week donderdag belt, dan kan ik alsnog stoppen. Ik hou dus nog een beetje hoop
We willen gewoon zeker weten dat het kan met mijn medicatie of dat ik juist beter met 1 moet stoppen, maar dat wil hij dus eerst nog even bespreken. Liever dat, dan dat hij dadelijk wat zegt, wat eigenlijk helemaal niet kan.
We willen gewoon zeker weten dat het kan met mijn medicatie of dat ik juist beter met 1 moet stoppen, maar dat wil hij dus eerst nog even bespreken. Liever dat, dan dat hij dadelijk wat zegt, wat eigenlijk helemaal niet kan.
*Nicee- Fluisteraar
*Nicee schreef:Wij hopen inderdaad ook dat we snel duidelijkheid krijgen, maar dat is nog even afwachten. Toevallig neem ik morgen mijn laatste pil in en heb dan mijn stopweek. Als de huisarts dan voor volgende week donderdag belt, dan kan ik alsnog stoppen. Ik hou dus nog een beetje hoop
Hopelijk belt de dokter voor die tijd. En idd beter het zekere voor het onzekere he. Veel succes in ieder geval
Gast- Gast
Sorry dat ik zo weinig reageer, maar ik ben echt enorm moe! Het maakt niet meer uit of ik voldoende slaap, moe blijf ik toch..
@ Muppetje: Dank je wel!!
Hopelijk is de pijn snel weg! Paracetamol met codeïne is idd een stuk sterker. Mijn lichaam kan het niet verdragen haha. Hopelijk helpt het bij jou wel goed.
@ Nicee: Hopelijk komt je cyclus weer snel op gang en is ie ook weer regelmatig!
Ik had ook veel last van menstruatiepijn voordat ik met de pil begon, maar daarna helemaal niet meer. Dus het kan hartstikke meevallen
Hopelijk belt de huisarts snel terug! Ik kan me voorstellen dat je het risico niet wil nemen.
@ LLL: Fijn is dat he, als het eindelijk concreet is. Krijg je ook wat meer rust.
Gefeliciteerd met je vaste contract!
@ Amber: Spannend!! Dat wachten duurt lang he.
@ Tamm: Ook voor jou wordt het nu spannend! Gooi er maar eerder een test tegenaan, ben ook wel heel benieuwd!!
Ik heb, achteraf gezien, vanaf mijn eisprong krampen gehad. Denk dat het ook met de innesteling te maken heeft gehad, aangezien het een hele week heeft geduurd.
Maar het kan natuurlijk ook iets heel anders zijn.
@ Aimee: Hier zitten er, voor zover ik weet, geen tweelingen in onze families. Maar eeneiige tweelingen hoeven niet erfelijk te zijn. Lijkt me wel erg leuk
Al bestaat er natuurlijk ook een kans dat we het helemaal verkeerd zien
@ All: Ik heb straks nog een extra echo!!
Heb nog steeds wat bruin/bloedverlies, zonder krampen en alleen bij het afvegen, maar ik wil toch wat meer zekerheid. Ik heb dus de fertiliteitsarts gebeld en ze vertelde me dat ze aan de hand van mijn verhaal niet denkt dat er iets ergs aan de hand is. Maar omdat ze me gerust wil stellen mag ik toch langs komen
Ze waarschuwde me wel dat er een kans is dat er niet veel meer te zien is dan op de vorige echo.
Ik voel me best wel schuldig dat ik haar lastig val
@ Muppetje: Dank je wel!!
Hopelijk is de pijn snel weg! Paracetamol met codeïne is idd een stuk sterker. Mijn lichaam kan het niet verdragen haha. Hopelijk helpt het bij jou wel goed.
@ Nicee: Hopelijk komt je cyclus weer snel op gang en is ie ook weer regelmatig!
Ik had ook veel last van menstruatiepijn voordat ik met de pil begon, maar daarna helemaal niet meer. Dus het kan hartstikke meevallen
Hopelijk belt de huisarts snel terug! Ik kan me voorstellen dat je het risico niet wil nemen.
@ LLL: Fijn is dat he, als het eindelijk concreet is. Krijg je ook wat meer rust.
Gefeliciteerd met je vaste contract!
@ Amber: Spannend!! Dat wachten duurt lang he.
@ Tamm: Ook voor jou wordt het nu spannend! Gooi er maar eerder een test tegenaan, ben ook wel heel benieuwd!!
Ik heb, achteraf gezien, vanaf mijn eisprong krampen gehad. Denk dat het ook met de innesteling te maken heeft gehad, aangezien het een hele week heeft geduurd.
Maar het kan natuurlijk ook iets heel anders zijn.
@ Aimee: Hier zitten er, voor zover ik weet, geen tweelingen in onze families. Maar eeneiige tweelingen hoeven niet erfelijk te zijn. Lijkt me wel erg leuk
Al bestaat er natuurlijk ook een kans dat we het helemaal verkeerd zien
@ All: Ik heb straks nog een extra echo!!
Heb nog steeds wat bruin/bloedverlies, zonder krampen en alleen bij het afvegen, maar ik wil toch wat meer zekerheid. Ik heb dus de fertiliteitsarts gebeld en ze vertelde me dat ze aan de hand van mijn verhaal niet denkt dat er iets ergs aan de hand is. Maar omdat ze me gerust wil stellen mag ik toch langs komen
Ze waarschuwde me wel dat er een kans is dat er niet veel meer te zien is dan op de vorige echo.
Ik voel me best wel schuldig dat ik haar lastig val
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
Niet schuldig voelen chocolate
Als het echt niet kon laten ze je niet langs komen.
Niet zo piekeren
Als het echt niet kon laten ze je niet langs komen.
Niet zo piekeren
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Idd niet schuldig over voelen chocolate. Veel succes in ieder geval!
Gast- Gast
Wat lief! Dank je wel meiden
Alles is dus goed!
Het is één vruchtje (we hebben het dus gewoon verkeerd gezien haha) en ligt mooi op schema. Ik ben nu 5+5, dat klopt dus precies!
En waar het bloed vandaan komt...geen idee. Ze heeft de baarmoeder afgezocht en kon het niet vinden!
Ik ben nu iig weer wat meer gerustgesteld
We mogen woensdag terugkomen en hopelijk dan een kloppend hartje!
Alles is dus goed!
Het is één vruchtje (we hebben het dus gewoon verkeerd gezien haha) en ligt mooi op schema. Ik ben nu 5+5, dat klopt dus precies!
En waar het bloed vandaan komt...geen idee. Ze heeft de baarmoeder afgezocht en kon het niet vinden!
Ik ben nu iig weer wat meer gerustgesteld
We mogen woensdag terugkomen en hopelijk dan een kloppend hartje!
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: